Strategie Generałów Północy...
Moderator: JarekK
Re: Strategie Generałów Północy...
ten model akurat robi za hellcanona
mi bardziej chodzi o zrobienie mamuta pod shrine aby te 2 gumiludki wyeliminować
mi bardziej chodzi o zrobienie mamuta pod shrine aby te 2 gumiludki wyeliminować
A Thundertusk wejdzie na rydwanową? W końcu normalnie jest na 150x100, a tu miałby być na 3x mniejszej.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
W grubasów wpadasz 2 Chimerami z zionięciem i wychodzisz tyłem.
Lord klepacz VC jeśli jest dobrze złożony jest dużym problemem - albo karmisz go śmieciami, albo musisz go pokonać własnym Lordem - co nie jest łatwe.
Krzyki VC to silna broń przeciwko WoChowi - pomaga duży LD albo szybkie zabicie krzykaczy - na co ogarnięty gracz VC nie pozwoli.
Lord klepacz VC jeśli jest dobrze złożony jest dużym problemem - albo karmisz go śmieciami, albo musisz go pokonać własnym Lordem - co nie jest łatwe.
Krzyki VC to silna broń przeciwko WoChowi - pomaga duży LD albo szybkie zabicie krzykaczy - na co ogarnięty gracz VC nie pozwoli.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14643
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Możesz zawsze nie grać. Wampiry są powolne, a death obcięty.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14643
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Jak jest morderca i 2+ krzyków ryzyko jest za duże. Nie ma co się wbijać.
Jak wylezie z rogu, to możesz go spróbować rozwalić, ale nie powinieneś stać w niczym dłużej niż 1-2 tury walki (tzn. zamiast 2 chimer w duże pany wrzuć 2 chimery, 2 rydwany diabła i bsb ).
Jak wylezie z rogu, to możesz go spróbować rozwalić, ale nie powinieneś stać w niczym dłużej niż 1-2 tury walki (tzn. zamiast 2 chimer w duże pany wrzuć 2 chimery, 2 rydwany diabła i bsb ).
Gram VC. W oddział z generałem wpadasz wszystkim co na ten moment masz i do masakratora dostawiasz rydwan lub cos czego nie moze zabić (hero). Reszta zabijasz ghule/szkielety. Właśnie sypnąłeś generała. Brawo! Wg mnie vc maja przejebane z wochem grubych nie zabijasz... Bo po co? Wrzucasz tam 2 czarioty lub cos z savem na 1+ i sobie stoicie.
jak wiesz, że masz szansę na multi szarżę to tak trzeba ustawić generała VC, żeby nie dało się go zablokować takim ruchem by mógł nabić furią wiadro trupów
ogarnięty gracz to przewidzi, zwłaszcza, że w trakcie zwykłego ruchu można przestawiać bohaterów
rydwany trochę potrzymają Crypty, ale pozniej powinny zaczac sie odgryzać, zwłaszcza ze wsparciem magii VC na re-rolle hita i wounda
ale plan może wyjść jak najbardziej, względnie na pojedynek można wyzwać
ogarnięty gracz to przewidzi, zwłaszcza, że w trakcie zwykłego ruchu można przestawiać bohaterów
rydwany trochę potrzymają Crypty, ale pozniej powinny zaczac sie odgryzać, zwłaszcza ze wsparciem magii VC na re-rolle hita i wounda
ale plan może wyjść jak najbardziej, względnie na pojedynek można wyzwać
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
pokaż, załóżmy że mogę szarżować bloodcrusherami (3) czariotem i DP. Jak ustawisz lorda w gulach?misha pisze:jak wiesz, że masz szansę na multi szarżę to tak trzeba ustawić generała VC, żeby nie dało się go zablokować takim ruchem by mógł nabić furią wiadro trupów
ustawie ghule bokiem lub tyłem i zrobie makeway lordem do jurkow a ghast bedzie walczyć z DP w challengu. Oczywiście, o ile byłem na tyle nieogarnięty, że doprowadziłem do takiej sytuacji...
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
czy mozna skutecznie grać bazując armię na klockach piechoty i mocnej magii? czy rydwany i fasty się o wiele bardziej "opłacają" ? bardzo chcialbym wystawiac 2-3 regimenty warriorów ale z tego co widze prawie nikt tak nie gra..
grać można, czemu nie, czy skutecznie? Zależy od pairingu tak na prawdę, ogólnie jest teraz moda na raczej szybkie jednostki więc będziemy zazwyczaj szarżowani.
Magia death + tęcza + 2x hellcannon i masa warriorow to coś co może działać w formie defensu pod warunkiem że gramy na open
Magia death + tęcza + 2x hellcannon i masa warriorow to coś co może działać w formie defensu pod warunkiem że gramy na open
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Woch w formie defensu?? To się nie mieści w mojej wyobraźni.
3 klocki piechoty to o wiele więcej pkt niż rydwany i fasty. Grać się da, ale słabo to widzę. Natomiast z pewnością element zaskoczenia będzie po Twojej stronie
3 klocki piechoty to o wiele więcej pkt niż rydwany i fasty. Grać się da, ale słabo to widzę. Natomiast z pewnością element zaskoczenia będzie po Twojej stronie
Wiara, że istnieje bóg i Niebo, że Maria nigdy nie umarła, że Jezus nie miał ziemskiego ojca i chodził po wodzie, że modlitwy zostają spełnione, — żadne z tych przekonań nie jest poparte dowodami. A jednak wierzą w nie miliony ludzi. Być może jest tak dlatego, że powiedziano im, by w to wierzyli, kiedy byli tak mali, że wierzyli we wszystko.
- profesor Richard Dawkins
- profesor Richard Dawkins