też mam jedno działo od jakiegoś czasu i mi wystarczy.rob pisze:Karli pisze: Etam. Nie gram wózkiem, mój bsb ma sv 4+, mam jedną sztukę artylerii bez inżyniera i jakoś idzie :p![]()
Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
Re: Rozpiski nowego Imperium
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
też nie.
Doszedłem do podobnych wniosków co Szymon: czołg się nie spłaca w 9/10 bitew, a w co drugiej ginie od testu I, masy atakow, maszyn, metala, snajperek LD....
Doszedłem do podobnych wniosków co Szymon: czołg się nie spłaca w 9/10 bitew, a w co drugiej ginie od testu I, masy atakow, maszyn, metala, snajperek LD....
czołg się nie sprawdza w 9/10 bitew? serio? Tak samo się nie sprawdza jak ironblaster w ograch? 
mobilne działo, z 10 wondami, wygarem w impaktach, unbrekable, sv na 1. Jest zajebistym blokerem, pilnującym jednej flanki.. dla mnie jest must have. Owszem może spaść od słońca/brass orba/pity, tak samo jak diabeł może spaść od strzału z cannona po zajechaniu za obelisk. IMO nie wybierając czołgu mocno tracimy na potencjale.

mobilne działo, z 10 wondami, wygarem w impaktach, unbrekable, sv na 1. Jest zajebistym blokerem, pilnującym jednej flanki.. dla mnie jest must have. Owszem może spaść od słońca/brass orba/pity, tak samo jak diabeł może spaść od strzału z cannona po zajechaniu za obelisk. IMO nie wybierając czołgu mocno tracimy na potencjale.
Heja bracia w Sigmarze. Gra i drafty zmieniają się co chwilę - obecnie jest coraz więcej mocno kombatowych armii - ale nasze zakony mają na to odpowiedź! Powstańcie obrońcy Imperium!
Ofensywe czas zaczac! 2400 Pts - Empire Army
1 Arch Lector of Sigmar @ 228.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Sword of Anti-Heroes [30.0]
Enchanted Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
Van Horstmann's Speculum [40.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard Lord @ 288.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 136.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Luckstone [5.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 143.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Dragonhelm [10.0]
Sword of Might [20.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
11 Knights of the Inner Circle @ 345.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Standard of Discipline [15.0]
1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts
12 Warhorse @ [0.0] Pts
9+1 Archers @ 150.0 Pts
Normal Bow
1 Marksman @ [10.0] Pts
5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
Normal Bow
5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
Normal Bow
5 Knightly Orders @ 110.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun
5 Demigryph Knights @ 320.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
Banner of Eternal Flame [10.0]
5 Demigryph Knights @ 310.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
Models in Army: 50
Total Army Cost: 2400.0
Ja wiem że niektórym nie podobają się moje oddziały harcowników ( łuczników) - ale ja z nich nie zrezygnuje
- pomóżcie natomiast przemyśleć herosów i lordów - mam wrażenie że to nie jest optymalne złożenie
... Może zamiast pegaza dać jednak małego maga?

Ofensywe czas zaczac! 2400 Pts - Empire Army
1 Arch Lector of Sigmar @ 228.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Sword of Anti-Heroes [30.0]
Enchanted Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
Van Horstmann's Speculum [40.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard Lord @ 288.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 136.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Luckstone [5.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 143.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Dragonhelm [10.0]
Sword of Might [20.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
11 Knights of the Inner Circle @ 345.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Standard of Discipline [15.0]
1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts
12 Warhorse @ [0.0] Pts
9+1 Archers @ 150.0 Pts
Normal Bow
1 Marksman @ [10.0] Pts
5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
Normal Bow
5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
Normal Bow
5 Knightly Orders @ 110.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun
5 Demigryph Knights @ 320.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
Banner of Eternal Flame [10.0]
5 Demigryph Knights @ 310.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
Models in Army: 50
Total Army Cost: 2400.0
Ja wiem że niektórym nie podobają się moje oddziały harcowników ( łuczników) - ale ja z nich nie zrezygnuje


Duży mag w zupełności wystarczy a pegaz to jest to czego potrzebuje każdy imperialista.
Jak dla mnie dobra rozpa. Jedynym minusem są oddziały 5 demisi które ciężko czasami gdzieś zmieścić no ale coś za coś.
Zamiast łuków bym wziął jeszcze paseczek kawalerii ;] do odginania ale to już kwestia gustu.
Ave!
Jak dla mnie dobra rozpa. Jedynym minusem są oddziały 5 demisi które ciężko czasami gdzieś zmieścić no ale coś za coś.
Zamiast łuków bym wziął jeszcze paseczek kawalerii ;] do odginania ale to już kwestia gustu.
Ave!
Jeśli mag ma jeździć w małych KO to koniecznie musi być ich więcej.
Ja na ten draft się jeszcze zastanawiam czy zamiast 5+5 demi nie lepiej dać 4+3+3.
Ja na ten draft się jeszcze zastanawiam czy zamiast 5+5 demi nie lepiej dać 4+3+3.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Kurde szczerze powiem że nawet nie widziałem nowego drafta ehhhh kiedy będzie ostateczny ?
• Steam Tank/One or more duplicated war machines/Each 5 (or fraction) Demigryph models/War Altar and 2 or more Light Wizards in the army, max 3Macias pisze:Jeśli mag ma jeździć w małych KO to koniecznie musi być ich więcej.
Ja na ten draft się jeszcze zastanawiam czy zamiast 5+5 demi nie lepiej dać 4+3+3.
• Great Cannon (max 2 if Steam Tank in the army)/Steam Tank (max 1)/Hellblaster Volleygun/Each Light Wizard after the first in an army with War Altar, max 4
Nie ,nie zawsze jeździ w IC i jeszcze nigdy nie zginą . Nie możesz dać na ten draft 4+3+3 bo jest dopisek or fraction co jak mi tłumaczyli oznacza też wybór oddziału....
Najśmieszniejsze jest to że tracisz wszystkie demisie ,czołg i działo ....i wcale nie oznacza to że przegrałeś - bo to dopiero 1000 pk
-
- Falubaz
- Posty: 1152
Troche biedny BSB -> nie lepiej lordowi dać warda, a bsb mieć klasycznego? 1+ ze rerollem 

Jakoś mnie to nie przekonuje. W IC bardzo boli dużo miscastów, a w KO zbyt łatwo stracić losa jak dla mnie. Ale jeśli Tobie działa to okPiotrB pisze: Nie ,nie zawsze jeździ w IC i jeszcze nigdy nie zginą .
Or fraction oznacza że jak masz w rozpisce np 4 demi to zjadają slot. Nie jest istotne to ile masz oddziałów tylko ile masz modeli w armii.PiotrB pisze:Nie możesz dać na ten draft 4+3+3 bo jest dopisek or fraction co jak mi tłumaczyli oznacza też wybór oddziału....
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Kurcze każdy mówi co innego ... Dopytam się jeszcze raz bo 3+3+4 wygląda lepiej niż 2x5. Miscasty oczywiście bolą ale IC bardzo rzadko walczą - więc nawet jak ze 3 zginie z miscasta to nie ma tragedii. Oczywiście zawsze można sobie wysadzić maga z 2,3 kości i wtedy to boli ale to jest w kalkulowane u mnie .... u mnie skarbonka wchodzi w combat raczej w ostatczności a lector jest po jakiegoś chaosowego koksa lub jak trzeba wjeżdża sam w regiment z Sauronem - co prawda do tej pory grałem imperium na lifie... możliwe że do tego wrócę bo lubię to magię.....
Witam, taka rozpa po bardzo długiej przerwie, próbuje się przemóc z Grandmastera na Arch Lectora, co sądzicie jest też pomysł wywalenia małego maga na laser dzidę i czy jest to "legalna rozpa" bo w tym przypadku nie jestem pewien.
2400 Turniejowe2400 Pts - Empire Army
1 Arch Lector of Sigmar @ 200.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [50.0]
Van Horstmann's Speculum [40.0]
Luckstone [5.0]
1 Battle Wizard Lord of the Celestial Order @ 215.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven
Opal Amulet [15.0]
1 Master Engineer @ 90.0 Pts
Ruby Ring of Ruin [25.0]
1 Battle Wizard of the Jade Order @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Life
Dispel Scroll [25.0]
1 Captain of the Empire @ 188.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Imperial Pegasus
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Shrieking Blade [10.0]
1 Imperial Pegasus @ [50.0] Pts
Iron-hard Hooves
39 Halberdiers @ 305.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [10.0] Pts
5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
Normal Bow
5 Knightly Orders @ 152.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
1 Preceptor @ [10.0] Pts
6 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
3 Demigryph Knights @ 184.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
3 Demigryph @ [0.0] Pts
3 Demigryph Knights @ 184.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
3 Demigryph @ [0.0] Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun
1 Engineer Commander @ [0.0] Pts
Repeater Pistol
15 Crossbowmen @ 145.0 Pts
Crossbow; Musician
Models in Army: 82
Total Army Cost: 2398.0
2400 Turniejowe2400 Pts - Empire Army
1 Arch Lector of Sigmar @ 200.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [50.0]
Van Horstmann's Speculum [40.0]
Luckstone [5.0]
1 Battle Wizard Lord of the Celestial Order @ 215.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven
Opal Amulet [15.0]
1 Master Engineer @ 90.0 Pts
Ruby Ring of Ruin [25.0]
1 Battle Wizard of the Jade Order @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Life
Dispel Scroll [25.0]
1 Captain of the Empire @ 188.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Imperial Pegasus
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Shrieking Blade [10.0]
1 Imperial Pegasus @ [50.0] Pts
Iron-hard Hooves
39 Halberdiers @ 305.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [10.0] Pts
5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
Normal Bow
5 Knightly Orders @ 152.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
1 Preceptor @ [10.0] Pts
6 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
3 Demigryph Knights @ 184.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
3 Demigryph @ [0.0] Pts
3 Demigryph Knights @ 184.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
3 Demigryph @ [0.0] Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun
1 Engineer Commander @ [0.0] Pts
Repeater Pistol
15 Crossbowmen @ 145.0 Pts
Crossbow; Musician
Models in Army: 82
Total Army Cost: 2398.0
Na euro nielegalna. Masz 6 demi (2 sloty), czołg (1 slot) i podwójne działo (1 slot), a możesz mieć max 3 sloty.
A tak poza tym to według mnie life na małym magu jest całkowicie bez sensu. Tak samo bsb na pegazie.
A tak poza tym to według mnie life na małym magu jest całkowicie bez sensu. Tak samo bsb na pegazie.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Jeśli wezmę za jedno działo laser dzidę? Jaki rodzaj magii polecacie pod taką rozpę ? Chciałem zagrać nietypowo na ogniu ale sam nie wiem.
2400 Turniejowe2400 Pts - Empire Army
1 Arch Lector of Sigmar @ 200.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [50.0]
Van Horstmann's Speculum [40.0]
Luckstone [5.0]
1 Battle Wizard Lord of the Celestial Order @ 225.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
1 Captain of the Empire @ 158.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Shrieking Blade [10.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
39 Halberdiers @ 305.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [10.0] Pts
5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
Normal Bow
1 Captain of the Empire @ 127.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Charmed Shield [5.0]
Opal Amulet [15.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
6 Knightly Orders @ 184.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
1 Preceptor @ [10.0] Pts
7 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
3 Demigryph Knights @ 184.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
3 Demigryph @ [0.0] Pts
3 Demigryph Knights @ 184.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
3 Demigryph @ [0.0] Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun
1 Engineer Commander @ [0.0] Pts
Repeater Pistol
14 Crossbowmen @ 155.0 Pts
Crossbow; Musician
1 Marksman @ [10.0] Pts
1 Luminark of Hysh @ 120.0 Pts
#Solheim's Bolt of Ilumination [0.0]
2 Acolyte @ [0.0] Pts
2 Warhorse @ [0.0] Pts
Models in Army: 79
Total Army Cost: 2397.0
2400 Turniejowe2400 Pts - Empire Army
1 Arch Lector of Sigmar @ 200.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [50.0]
Van Horstmann's Speculum [40.0]
Luckstone [5.0]
1 Battle Wizard Lord of the Celestial Order @ 225.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
1 Captain of the Empire @ 158.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Shrieking Blade [10.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
39 Halberdiers @ 305.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
1 Sergeant @ [10.0] Pts
5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
Normal Bow
1 Captain of the Empire @ 127.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Charmed Shield [5.0]
Opal Amulet [15.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
6 Knightly Orders @ 184.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
1 Preceptor @ [10.0] Pts
7 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
3 Demigryph Knights @ 184.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
3 Demigryph @ [0.0] Pts
3 Demigryph Knights @ 184.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
3 Demigryph @ [0.0] Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun
1 Engineer Commander @ [0.0] Pts
Repeater Pistol
14 Crossbowmen @ 155.0 Pts
Crossbow; Musician
1 Marksman @ [10.0] Pts
1 Luminark of Hysh @ 120.0 Pts
#Solheim's Bolt of Ilumination [0.0]
2 Acolyte @ [0.0] Pts
2 Warhorse @ [0.0] Pts
Models in Army: 79
Total Army Cost: 2397.0
Ostatnio zmieniony 22 mar 2014, o 20:04 przez KERSZUR, łącznie zmieniany 1 raz.
To wtedy będzie legalnie
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Powiem tak KERSZUR. Najlepiej będzie jak sobie zagrasz z 10 bitew, popróbujesz rozpisek , popróbujesz magii i sam zobaczysz co ci leży a co nie.
Dopytałem z tymi demisiami - po dyskusjach mam na piśmie że mogę wystawić 3+3+4 demisie - co za tym idzie tak zrobię . Cały czas jeszcze myślę nad kadrą i lorem oraz nad tym czy potrzebny mi jest czołg....