2400 Pts - Empire Army
1 Arch Lector of Sigmar @ 304.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Charmed Shield [5.0]
War Altar of Sigmar @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 280.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Obsidian Lodestone [45.0]
Power Scroll [35.0]
1 Battle Wizard of the Light Order @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]
1 Captain of the Empire @ 153.0 Pts
Lance; Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Talisman of Endurance [30.0]
Enchanted Shield [5.0]
Imperial Pegasus
1 Captain of the Empire @ 148.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Warhorse
29 Halberdiers @ 239.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
Sergeant @ [10.0] Pts
5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
Normal Bow
19 Halberdiers @ 144.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
Sergeant
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
9 Knights of the Inner Circle @ 300.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Razor Standard [45.0]
Inner Circle Preceptor
4 Demigryph Knights @ 252.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
Inner Circle Preceptor
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
#Storm of Shemtek [0.0]
Models in Army: 74
Total Army Cost: 2400.0
jakoś cos takiego mi przyszło do głowy
emp
no taka lajtowa jak dla mnie ;]
Oddział 20 halabard nic nie robi, skoro core już masz na ponad 600pkt, to zamieniłbym ich na trzecie działo, reszta punktów na kolejną detkę łuków.
30 halabardników to trochę mało, za szybko spadają, nie bez powodu wystawia się ich zwykle 40.
9 konnych nawet z BSB to za mało aby coś zrobić. Po mojemu połącz ich z piątką KO, masz wtedy w miarę silny oddział.
Hurricanum trochę bez sensu, może Ci nie starczyć kostek na dwa banishmenty i strzał z tej kulawej katapulty, a fajnie by było rzucać jeszcze jakieś inne czary z dużego maga.
30 halabardników to trochę mało, za szybko spadają, nie bez powodu wystawia się ich zwykle 40.
9 konnych nawet z BSB to za mało aby coś zrobić. Po mojemu połącz ich z piątką KO, masz wtedy w miarę silny oddział.
Hurricanum trochę bez sensu, może Ci nie starczyć kostek na dwa banishmenty i strzał z tej kulawej katapulty, a fajnie by było rzucać jeszcze jakieś inne czary z dużego maga.
Unnamed2400 Pts - Empire Army
1 Arch Lector of Sigmar @ 304.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Charmed Shield [5.0]
War Altar of Sigmar @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 285.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Obsidian Lodestone [45.0]
Power Scroll [35.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Battle Wizard of the Light Order @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]
1 Captain of the Empire @ 138.0 Pts
Lance; Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Enchanted Shield [5.0]
Opal Amulet [15.0]
Imperial Pegasus
1 Captain of the Empire @ 148.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Warhorse
40 Halberdiers @ 305.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
Sergeant @ [10.0] Pts
5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
Normal Bow
3 Demigryph Knights @ 194.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts
3 Demigryph Knights @ 194.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
10 Knights of the Inner Circle @ 295.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Standard of Discipline [15.0]
Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts
6 Reiksguard Knights @ 197.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Gleaming Pendant [5.0]
Reikscaptain @ [10.0] Pts
1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
#Storm of Shemtek [0.0]
Models in Army: 66
Total Army Cost: 2400.0
po zmianach taka do walko-zabawy
Huricanum jest do +1 to hit
1 Arch Lector of Sigmar @ 304.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Charmed Shield [5.0]
War Altar of Sigmar @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 285.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light
Obsidian Lodestone [45.0]
Power Scroll [35.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Battle Wizard of the Light Order @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]
1 Captain of the Empire @ 138.0 Pts
Lance; Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Enchanted Shield [5.0]
Opal Amulet [15.0]
Imperial Pegasus
1 Captain of the Empire @ 148.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
Warhorse
40 Halberdiers @ 305.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician
Sergeant @ [10.0] Pts
5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
Normal Bow
3 Demigryph Knights @ 194.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts
3 Demigryph Knights @ 194.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
10 Knights of the Inner Circle @ 295.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Standard of Discipline [15.0]
Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts
6 Reiksguard Knights @ 197.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Gleaming Pendant [5.0]
Reikscaptain @ [10.0] Pts
1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
#Storm of Shemtek [0.0]
Models in Army: 66
Total Army Cost: 2400.0
po zmianach taka do walko-zabawy
Huricanum jest do +1 to hit
Jest lepiej, ale IC dalej za mały oddział aby coś robił. IMO optymalnie jest 12-14 modeli.
6 RK nic nie zrobi, jak potrzebujesz odginaczki ze stubbornem to dowódca czy sztandar są zbędni.
Osobiście grałem trochę pistoliers i dobrze mi się sprawdzali. Przeciwnik raczej się nimi nie przejmuje, a to fast calvary z 10 strzałami S4 AP na 4+, bez kar za strzał po ruchu i multishot. Potrafią sami ustrzelić śmieci typu dark raiders czy harpie, możesz blokować vangardy przeciwnika, do tego są zdecydowanie tańsi niż taka szóstka RK - za zaoszczędzone punkty możesz podnieść liczebność oddziału IC.
6 RK nic nie zrobi, jak potrzebujesz odginaczki ze stubbornem to dowódca czy sztandar są zbędni.
Osobiście grałem trochę pistoliers i dobrze mi się sprawdzali. Przeciwnik raczej się nimi nie przejmuje, a to fast calvary z 10 strzałami S4 AP na 4+, bez kar za strzał po ruchu i multishot. Potrafią sami ustrzelić śmieci typu dark raiders czy harpie, możesz blokować vangardy przeciwnika, do tego są zdecydowanie tańsi niż taka szóstka RK - za zaoszczędzone punkty możesz podnieść liczebność oddziału IC.
A dlaczego pistoliersi nie mają kary za multiple shot?
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki