demony nowicjusza 1250
demony nowicjusza 1250
Herald of Tzeentch @ 125 pts
+ Level 2 Upgrade
10x Pink Horrors of Tzeentch @ 140 pts
+ Musician
15 Pink Horrors of Tzeentch @ 215 pts
+ Musician
+ Standard Bearer
15 x Pink Horrors of Tzeentch @ 220 pts
+ Musician Mus
+ Standard Bearer
+ Gleaming Pennant
5 x Screamers @ 200 pts
5 x Screamers @ 200 pts
1 x Burning Chariot of Tzeentch @ 150 pts
total: 1250 pts
zastanawiam się czy nie lepsza bedzie wersja w której zamiast 5 screamerów dam kolejny chariot lub flamerów i furie.. co sądzicie?
+ Level 2 Upgrade
10x Pink Horrors of Tzeentch @ 140 pts
+ Musician
15 Pink Horrors of Tzeentch @ 215 pts
+ Musician
+ Standard Bearer
15 x Pink Horrors of Tzeentch @ 220 pts
+ Musician Mus
+ Standard Bearer
+ Gleaming Pennant
5 x Screamers @ 200 pts
5 x Screamers @ 200 pts
1 x Burning Chariot of Tzeentch @ 150 pts
total: 1250 pts
zastanawiam się czy nie lepsza bedzie wersja w której zamiast 5 screamerów dam kolejny chariot lub flamerów i furie.. co sądzicie?
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Jaka domena na heroldzie?
Ograniczyłbym horrory do dziesiątek, wrzuciłbym 5 furii dla lepsej kontroli boiska i Exalted Flamera, który solidnie wzmacnia strzelanie, a jako odginaczka tez daje radę.
Ograniczyłbym horrory do dziesiątek, wrzuciłbym 5 furii dla lepsej kontroli boiska i Exalted Flamera, który solidnie wzmacnia strzelanie, a jako odginaczka tez daje radę.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."
1250 Pts - Daemons of Chaos Roster
Total Roster Cost: 1245
10 Pink Horrors of Tzeentch, 140 pts = 10 * 13 (base cost 13) + Musician Mus 10
10 Pink Horrors of Tzeentch, 140 pts = 10 * 13 (base cost 13) + Musician Mus 10
10 Pink Horrors of Tzeentch, 140 pts = 10 * 13 (base cost 13) + Musician Mus 10
5 Chaos Furies of Nurgle, 70 pts = 5 * 14 (base cost 12 + Daemon of Nurgle 2)
5 Chaos Furies of Nurgle, 70 pts = 5 * 14 (base cost 12 + Daemon of Nurgle 2)
5 Chaos Furies, 60 pts = 5 * 12
5 Screamers of Tzeentch, 200 pts = 5 * 40
5 Screamers of Tzeentch, 200 pts = 5 * 40
1 Herald of Tzeentch @ 90 pts
1 lv metal
1 x Skull Cannon of Khorne @ 135 pts
Total Roster Cost: 1245
10 Pink Horrors of Tzeentch, 140 pts = 10 * 13 (base cost 13) + Musician Mus 10
10 Pink Horrors of Tzeentch, 140 pts = 10 * 13 (base cost 13) + Musician Mus 10
10 Pink Horrors of Tzeentch, 140 pts = 10 * 13 (base cost 13) + Musician Mus 10
5 Chaos Furies of Nurgle, 70 pts = 5 * 14 (base cost 12 + Daemon of Nurgle 2)
5 Chaos Furies of Nurgle, 70 pts = 5 * 14 (base cost 12 + Daemon of Nurgle 2)
5 Chaos Furies, 60 pts = 5 * 12
5 Screamers of Tzeentch, 200 pts = 5 * 40
5 Screamers of Tzeentch, 200 pts = 5 * 40
1 Herald of Tzeentch @ 90 pts
1 lv metal
1 x Skull Cannon of Khorne @ 135 pts
1 Herald of Tzeentch, 125 pts = (base cost 90 + Level 2 Upgrade 35)
10 Pink Horrors of Tzeentch, 140 pts
+Musician
10 Pink Horrors of Tzeentch, 140 pts
+Musician
10 Pink Horrors of Tzeentch, 140 pts
+Musician
6 Chaos Furies of Tzeentch, 84 pts
6 Chaos Furies of Tzeentch, 84 pts
5 Screamers of Tzeentch, 200 pts
5 Screamers of Tzeentch, 200 pts
1 Skull Cannon of Khorne, 135 pts
10 Pink Horrors of Tzeentch, 140 pts
+Musician
10 Pink Horrors of Tzeentch, 140 pts
+Musician
10 Pink Horrors of Tzeentch, 140 pts
+Musician
6 Chaos Furies of Tzeentch, 84 pts
6 Chaos Furies of Tzeentch, 84 pts
5 Screamers of Tzeentch, 200 pts
5 Screamers of Tzeentch, 200 pts
1 Skull Cannon of Khorne, 135 pts
a myslales moze o czyms takim:
Unnamed1250 Pts - Daemons of Chaos Army
1 Herald of Nurgle @ 170.0 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Death; Greater Locus of Fecundity
25 Plaguebearers of Nurgle @ 383.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]
1 Plagueridden @ [10.0] Pts
3 Beasts of Nurgle @ 180.0 Pts
5 Chaos Furies of Nurgle @ 70.0 Pts
Daemon of Nurgle
5 Chaos Furies of Nurgle @ 70.0 Pts
Daemon of Nurgle
5 Chaos Furies of Nurgle @ 70.0 Pts
Daemon of Nurgle
3 Plague Drones of Nurgle @ 165.0 Pts
3 Rot Fly @ [0.0] Pts
1 Skull Cannon of Khorne @ 135.0 Pts
Bloodletter crew
2 Bloodletter Crew @ [0.0] Pts
Models in Army: 48
Total Army Cost: 1243.0
Magia jest niestety malo stabilna w tej grze. Co w sytuacji jak rzucisz 3 na wiatry magii? ani nie poczarujesz a jaki kolwiek oddzial szpuszcza Ci taki lomot.
W rozpach opratych na Tzee brakuje mi zdecydowanie jednostek do walki, bo ile bedziesz mial tak naprawde tur wolnych od walk? 2 moze. Jak nie polosuja
Ci sie czary to jestes w glebokiej d.... A tak grajac nurglem to pchasz sie do przodu, strzelasz sniperem i heja.
Unnamed1250 Pts - Daemons of Chaos Army
1 Herald of Nurgle @ 170.0 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Death; Greater Locus of Fecundity
25 Plaguebearers of Nurgle @ 383.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]
1 Plagueridden @ [10.0] Pts
3 Beasts of Nurgle @ 180.0 Pts
5 Chaos Furies of Nurgle @ 70.0 Pts
Daemon of Nurgle
5 Chaos Furies of Nurgle @ 70.0 Pts
Daemon of Nurgle
5 Chaos Furies of Nurgle @ 70.0 Pts
Daemon of Nurgle
3 Plague Drones of Nurgle @ 165.0 Pts
3 Rot Fly @ [0.0] Pts
1 Skull Cannon of Khorne @ 135.0 Pts
Bloodletter crew
2 Bloodletter Crew @ [0.0] Pts
Models in Army: 48
Total Army Cost: 1243.0
Magia jest niestety malo stabilna w tej grze. Co w sytuacji jak rzucisz 3 na wiatry magii? ani nie poczarujesz a jaki kolwiek oddzial szpuszcza Ci taki lomot.
W rozpach opratych na Tzee brakuje mi zdecydowanie jednostek do walki, bo ile bedziesz mial tak naprawde tur wolnych od walk? 2 moze. Jak nie polosuja
Ci sie czary to jestes w glebokiej d.... A tak grajac nurglem to pchasz sie do przodu, strzelasz sniperem i heja.
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
- jak uczynić mojego mono-Tzeentcha lepszym?
- graj mono-Nurglem!
Ręce opadają...
Gdyby Tzeentch miał jeszcze solidny combat, to byłby chyba nieco wygiety.
Taktyka sprowadza się do unikania niekorzystnych combatów a wykorzystywania bardzo dobrej mobilnosci, do tego solidnych faz strzelania i magii. Gre wygrywamy w fazach ruchu, magii i strzelania, a w combat wchodzimy tylko wtedy gdy przynosi to realna korzyśc, lub minimalizuje straty.
Z pewnoscia Nurgl jest bardziej oczywisty i łatwiej wybacza błędy, ale Tzeentchem da sie grac, i dla mnie jest to granie duzo bardziej przyjemne.
Tutaj szybki raport z kilku potyczek na 1K.
KLIK
Poziom z pewnoscią nie pro, ale da się pograc.
- graj mono-Nurglem!
Ręce opadają...
Gdyby Tzeentch miał jeszcze solidny combat, to byłby chyba nieco wygiety.
Taktyka sprowadza się do unikania niekorzystnych combatów a wykorzystywania bardzo dobrej mobilnosci, do tego solidnych faz strzelania i magii. Gre wygrywamy w fazach ruchu, magii i strzelania, a w combat wchodzimy tylko wtedy gdy przynosi to realna korzyśc, lub minimalizuje straty.
Z pewnoscia Nurgl jest bardziej oczywisty i łatwiej wybacza błędy, ale Tzeentchem da sie grac, i dla mnie jest to granie duzo bardziej przyjemne.
Tutaj szybki raport z kilku potyczek na 1K.
KLIK
Poziom z pewnoscią nie pro, ale da się pograc.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."
Jego rozpa nie jest mono bo ma dzialo. Ale jak opierac sie na Tzee to moze cos takiego:
Unnamed1250 Pts - Daemons of Chaos Army
1 Herald of Tzeentch @ 240.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Metal; Burning Chariot
Lesser Gift [25.0] (wand)
1 Burning Chariot of Tzeentch @ [90.0] Pts
Blue Horror Crew
2 Screamer @ [0.0] Pts
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 130.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Tzeentch
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 130.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Tzeentch
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 130.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Tzeentch
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
3 Screamers of Tzeentch @ 120.0 Pts
3 Screamers of Tzeentch @ 120.0 Pts
3 Screamers of Tzeentch @ 120.0 Pts
1 Skull Cannon of Khorne @ 135.0 Pts
Bloodletter crew
2 Bloodletter Crew @ [0.0] Pts
Models in Army: 50
Total Army Cost: 1245.0
latasz i chowasz maga, ma on metal wiec masz odpwiedz na oddzialy kawalerii, albo cowboyow jakis z niskim AS.
Do tego masz dodatkowy ostrzal i zawsze ewentualna opcje na szarze z chariota (zwlaszcza jak sie napakuje
rozdzka). Wiadomo ze to kumolowanie punktow w 1 jednostke ale mysle ze to ciekawa opcja.
Unnamed1250 Pts - Daemons of Chaos Army
1 Herald of Tzeentch @ 240.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Metal; Burning Chariot
Lesser Gift [25.0] (wand)
1 Burning Chariot of Tzeentch @ [90.0] Pts
Blue Horror Crew
2 Screamer @ [0.0] Pts
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 130.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Tzeentch
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 130.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Tzeentch
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 130.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Tzeentch
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
3 Screamers of Tzeentch @ 120.0 Pts
3 Screamers of Tzeentch @ 120.0 Pts
3 Screamers of Tzeentch @ 120.0 Pts
1 Skull Cannon of Khorne @ 135.0 Pts
Bloodletter crew
2 Bloodletter Crew @ [0.0] Pts
Models in Army: 50
Total Army Cost: 1245.0
latasz i chowasz maga, ma on metal wiec masz odpwiedz na oddzialy kawalerii, albo cowboyow jakis z niskim AS.
Do tego masz dodatkowy ostrzal i zawsze ewentualna opcje na szarze z chariota (zwlaszcza jak sie napakuje
rozdzka). Wiadomo ze to kumolowanie punktow w 1 jednostke ale mysle ze to ciekawa opcja.
z takim zalozeniem to moze nie grac? bo przeciez dwarfy maja dziala? a orki maja doomdivera? a woch ma dyskowca i hele!
Ja uwazam ze skoro DoCh juz ma to dzialo (ktore moim zdaniem jest jedna z lepszych maszyn) to powinien go uzywac. To
tak jak bys chcial grac w O&G samymi goblinami
Jak w temacie, autor uznal siebie za nowicjusza wiec podawajcie mu rozwiazania ktore daja mu szanse a nie ustawiaja
go odrazu na przegranej opcji. Fanowymi rozpami moga grac doswiadczeni gracze ktorzy maja przewage skilla i moga
sobie na to pozwolic.
Ja uwazam ze skoro DoCh juz ma to dzialo (ktore moim zdaniem jest jedna z lepszych maszyn) to powinien go uzywac. To
tak jak bys chcial grac w O&G samymi goblinami
Jak w temacie, autor uznal siebie za nowicjusza wiec podawajcie mu rozwiazania ktore daja mu szanse a nie ustawiaja
go odrazu na przegranej opcji. Fanowymi rozpami moga grac doswiadczeni gracze ktorzy maja przewage skilla i moga
sobie na to pozwolic.
Nie zrozumieliśmy się ten typ nie wyjdzie czarować w polowie paringow conajmniej do 3tury jesli dzialo magia i furie zniszcza artylerie jak kolega jest nowicjuszem powinien miec go w oddziale jeśli chce grac tzeenchem jesli nurglem ktoś zrobił fajna rozpiskę wyżej
Mag na chariocie? Lol.
W takim rozwiązaniu ani chariot nie wejdzie w CC, ani mag nie poczaruje.
Mag może sobie stać w oddziale, zwłaszcza takim, który i tak nie ma zamiaru się bić, a chariot jest wolny i może działać.
Składanie rozpy chyba polega na tym, żeby mieć jak najbardziej uniwersalną rozpę, nawet jeśli przyjmuje się jakieś nie PG założenia. Robienie sobie w tak sztuczny sposób pod górę w połowie paringów jest imo wybitnie bez sensu.
W takim rozwiązaniu ani chariot nie wejdzie w CC, ani mag nie poczaruje.
Mag może sobie stać w oddziale, zwłaszcza takim, który i tak nie ma zamiaru się bić, a chariot jest wolny i może działać.
Kod: Zaznacz cały
Z takim założeniem to może nie grać?
ten chariot ma taka sama szanse (ma mniej woundow) na schowanie sie co Wrona i wieksza szanse niz Keeper
a jakos sie na nich gra. Trzeba uzywac obeliskow i innych zaslon by go chowac i wyskakiwac kiedy potrzeba.
Moim zdaniem danie mu mobilnosci zwieksza jego przezywalnosc w porownaniu z lookoutem. A z chariotu
zawsze mozna cos pokombinowac strzelajac albo zionac.
btw, chariot teczowy jako mount dla bohatera dalej ma ostrzal jak normalny burning chariot? Czy to exalted
flamer jest odpowiedzialny za ostrzal? bo jak nie to lepiej dac tanszy dysk.
A ta powyzsza rozpa na nurglu jest moja
a jakos sie na nich gra. Trzeba uzywac obeliskow i innych zaslon by go chowac i wyskakiwac kiedy potrzeba.
Moim zdaniem danie mu mobilnosci zwieksza jego przezywalnosc w porownaniu z lookoutem. A z chariotu
zawsze mozna cos pokombinowac strzelajac albo zionac.
btw, chariot teczowy jako mount dla bohatera dalej ma ostrzal jak normalny burning chariot? Czy to exalted
flamer jest odpowiedzialny za ostrzal? bo jak nie to lepiej dac tanszy dysk.
A ta powyzsza rozpa na nurglu jest moja
ale co to za argument ze maja 4 lvl? tu mozesz podleciec na 20'' i schowac sie za gorka/obelem (przewaznie sa w takim zasiegu). W drugiej turze juz mozesz byc kolo maszyny i rzygnac z plomieni (wciaz czekam na odpowiedz czy strzela). Do tego taki mag z metalem ma przewaznie kuznie i przelatuje na plecy kawalerii i robi masakre. A chyba wiesz ze kuznia jest raczej czarem ktory ma maly zasieg wiec chowanie go w oddzial moim zdaniem nie jest przydatne. Jak
jestes w zasiegu 18'' od opancerzonych unitow to i 30pinkow Ci nie pomoga Osobiscie uwazam ze chowanie generala z 2 woundami w oddzial ktory ma 4'' ruchu jest mega slabe bo byla jaka vangarda moze z latwoscia zjesc taki oddzial. Wiem ze podniesiesz kwestie ze sa screemery i furie ale jak masz mobilnego
maga to masz nowe opcje.
Ale co ja wiem...przeciez sie nie znam
jestes w zasiegu 18'' od opancerzonych unitow to i 30pinkow Ci nie pomoga Osobiscie uwazam ze chowanie generala z 2 woundami w oddzial ktory ma 4'' ruchu jest mega slabe bo byla jaka vangarda moze z latwoscia zjesc taki oddzial. Wiem ze podniesiesz kwestie ze sa screemery i furie ale jak masz mobilnego
maga to masz nowe opcje.
Ale co ja wiem...przeciez sie nie znam
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
dokładnie!Beznadzieja doomdivery klopy i wszechobecne działa powodują ze w połowie paringow siedzi za gorka
od razu widac kto rządzi na tym forum!