Ale z shadowa obniżasz BS, więc to nie jest hit penaltydiuk pisze:A na te magiczne strzalki co zawsze na 3+ dzialaja obnizarki z shadowa ? W opisie strzalek jest ze ignoruja to hit penalties , a to jest modifier wiec mozna obnizac ?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Moderator: Gremlin
Ale z shadowa obniżasz BS, więc to nie jest hit penaltydiuk pisze:A na te magiczne strzalki co zawsze na 3+ dzialaja obnizarki z shadowa ? W opisie strzalek jest ze ignoruja to hit penalties , a to jest modifier wiec mozna obnizac ?
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Haha, dobre.Swoją drogą GG to zarówno skrót od Glade Guards jak i Good Game.
haha widze ,ze ktos tu chyba w cs`a graSwoją drogą GG to zarówno skrót od Glade Guards jak i Good Game.
Meta z pewnością się zmieni i tak jak Grolshek napisał :PiotrB pisze:Trzeba przyznać że widziałem wczoraj bitwę na ub jak pancerne imperium na 8 demisiach zostało rozstrzelane i rozbite w CC przez wildów....i raczej nie wyglądało to na przypadek...
Faktem jest że nowe WE mają szansę zmienić metę końcówki 8 edycji...
Swoją drogą wczoraj przegrałem rzut frenzy na Wildach (pierwszy raz) i wbiłem się od przodu w Warriorów Slanesha.... z 6 moich przystojniaków spadło 11-13 chaośnikówgrolshek pisze:WE najlepszym batem na WE![]()
Ten skrót jest starszy od CS'aszczurek pisze:haha widze ,ze ktos tu chyba w cs`a graSwoją drogą GG to zarówno skrót od Glade Guards jak i Good Game.
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Odnoszę wrażenie, że gra przeciwko nowym WE to jest taka gra na 4+ albo zacznie gracz WE i jest się w ciemnej dupie albo zacznie przeciwnik i jest odwrotnieBądźmy obiektywni - ja w nowych WE potencjał widzę i wiem, że zostanie on przycięty, nie oszukujmy się....nikt nam nie pozwoli trzymać 25 waywatcherów na stole przy maksymalnej liczbie zwykłych łuczników .... ale od czego jest tak do niedawna nielubiany przez graczy WE format PKS
Jarlaxle pisze:Odnoszę wrażenie, że gra przeciwko nowym WE to jest taka gra na 4+ albo zacznie gracz WE i jest się w ciemnej dupie albo zacznie przeciwnik i jest odwrotnie
Z siłą 3 wszystkie umrą... trafiajac na 3+ musiał bys wystrzelić z ~100 łuczników, by zeszły w ture...Myzu pisze:Bardzo wazny teraz bedzie tez rzut na zaczynanie.
Przyklad z gatunku "cool story bro": wystawiam 3 muchy w ruinach, -4 to hit jesli dobrze licze (zasieg, hard cover, skirmish) - spadaja zanim sie ruszyly
8,8,7 poisonów, 20 tych co trafiają na 3+ i 20 z ranieniem na +1 EvilGremlin pisze:Z siłą 3 wszystkie umrą... trafiajac na 3+ musiał bys wystrzelić z ~100 łuczników, by zeszły w ture...
demonizujecie~~ ZŁE WE
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Gracze WE rękami i nogami bronią się przed tym, aby spojrzeć prawdzie w oczy i przyznać, że WE są demonami 8 edycjiBardzo wazny teraz bedzie tez rzut na zaczynanie.
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Od własnej kobiety tak dostać... Czujecie to? Oczywiście farta miała przeogromnego, a ja postawiłem nie do końca dostosowane do armii przeciwnika TK, ale tak czy siak był to nokaut.ostatnio dostałem od Naviedzonego battle raport, jak został rozjechany do 0(w małych punktach) w 3 turze gry... no litości.
Zgadzam się, zrobiłem rozpiskę pod 70 łuczników, Waywatchers counts as 2 (obstawiam taki zapis)Myzu pisze:Zeby nie demonizowac, bo o to tez nie chodzi.
Sensowny, nie przesadzony limit na liczbe lukow to IMHO wszystko co potrzeba.
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.