Pytania krótkobrodego - zasady
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: Pytania krótkobrodego - zasady
zgadza sie.
zapisek o trafianiu na 4+ zostal usuniety.
zapisek o trafianiu na 4+ zostal usuniety.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
W opisie szczurowego Storm Bannera jest napisane: "All non magical missile attacks that don't use BS to hit their target need to roll a 4+ on a D6 before they can fire" Czy to znaczy że jak mamy orunowane maszynki to storm banner na nie nie działa?
... a może do FAQ zajrzysz Skavenów?
na szczęście krzyki banshee to nie shooting hahaPage 111 – Storm Banner.
Add “One use only”. Change the start of the third sentence to
“All shooting attacks that don’t use BS [...]”.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
-
- Chuck Norris
- Posty: 399
- Lokalizacja: Warszawa
Problem mam z Lordem na tarczy. Planuję dać mu Ro Might x2 na topór oraz tarczę (da 1+ Asv z tarczownikami). Pytanie, czy będę miał parry save z bronią magiczną. Dodatkowo Lord na tarczownikach, których rozumiem traktuję jak wierzchowca (chyba nie działa na mounted). Jeśli jednak tak to rozumiem, że shield wall działa normalnie.
proszę o podpowiedź
Garland
proszę o podpowiedź
Garland
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Shieldwall na tarczownikach działa normalnie, ale tylko kiedy masz zwykły hand weapon, z runic weapon automatycznie tracisz parry save.
Nie gram na nich jak do tej pory (brak modeli na razie).
Ale koszt oddziału żeby wystawić chempiona z tą zabawką jest duży, a żeby jej użyć oddział traci swój największy +, czyli manewrowość. Czasami może być sytuacyjny,jeżeli dać na nich jeszcze vanguarda (ale znowu koszt w górę idzie), żeby przycelować jak zaczniesz w jakiegoś monstera, a większość kowboi ma warda od ognia. No i trafiasz na BS-ie , a wiec już cowery cię bolą.
Bardziej opłacalne działo. A nawet bombowiec jest tańszy i bardziej uniwersalny
Ale koszt oddziału żeby wystawić chempiona z tą zabawką jest duży, a żeby jej użyć oddział traci swój największy +, czyli manewrowość. Czasami może być sytuacyjny,jeżeli dać na nich jeszcze vanguarda (ale znowu koszt w górę idzie), żeby przycelować jak zaczniesz w jakiegoś monstera, a większość kowboi ma warda od ognia. No i trafiasz na BS-ie , a wiec już cowery cię bolą.
Bardziej opłacalne działo. A nawet bombowiec jest tańszy i bardziej uniwersalny
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Z tego co kojarze wyrzutnia rakiet nie ma zasady move or fire, ma tylko zasadę slow to fire która nie pozwala na stand and shoot.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Według mnie rakietnica się przydaje, w 1 turze Irondrakes nie maja raczej na nic zasięgu, a tak dzięki rakietnicy możemy spróbować ustrzelić gyrosa przeciwnika czy jakies inne przeszkadzające ustrojstwa.
Abomce też nie spodobają się spluwy s5 flaming zwieńczone torpedą s8 d3 woundów Na upartego to i do Steam Tanka można tym strzelać.
Abomce też nie spodobają się spluwy s5 flaming zwieńczone torpedą s8 d3 woundów Na upartego to i do Steam Tanka można tym strzelać.
Ale za dużo punktów w to idzie. Jeżeli już, to małe 10 do straszenia fastów, lub 20 z vanguardem (tutaj można dać już torpedę, ale lepiej by się sprawdził chyba granat).
Oddział może nie do bezpośredniej walki (co najwyżej flankowania), ale pięknie skubie flanki . Większość monsterów i rydwanów też się ma czego obawiać.
Oddział może nie do bezpośredniej walki (co najwyżej flankowania), ale pięknie skubie flanki . Większość monsterów i rydwanów też się ma czego obawiać.
Ta zasada była już kilkakrotnie wałkowana ale nie znalazłem satysfakcjonującej mnie odpowiedzi. Czy mógłby mi zatem ktoś powiedzieć dlaczego żwirek nie może strzelać po marszu? Według Ab zwirek jest lataczem a jego steam gun to shooting attack. Według Rb kazdy latacz jest skirmisherem a każdy skirmisher może strzelac po marszu. Poprosze o poparte zasadami wyjaśnienie. Dzieki
Strona 70 BRB "[...]flying units consisting of more than one model have the Skirmishers special rule[...]".drozd-26 pisze:Ta zasada była już kilkakrotnie wałkowana ale nie znalazłem satysfakcjonującej mnie odpowiedzi. Czy mógłby mi zatem ktoś powiedzieć dlaczego żwirek nie może strzelać po marszu? Według Ab zwirek jest lataczem a jego steam gun to shooting attack. Według Rb kazdy latacz jest skirmisherem a każdy skirmisher może strzelac po marszu. Poprosze o poparte zasadami wyjaśnienie. Dzieki
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.
Działa krasnoludzie na jakich podstawkach powinny być?
Na takich jakie są w pudełku.beszcza pisze:Działa krasnoludzie na jakich podstawkach powinny być?
Oczywiście żart bo maszyny w WFB nie mają podstawek.
Oczywiście drugi żart bo dawno już w WFB nie gramy więc ktoś na pewno zaraz Ci odpowie na jakich to podstawkach "powinny" być działa.
- Irek_Dwarf
- Chuck Norris
- Posty: 418
- Lokalizacja: Zabrze
Gdzieś to jest rozpisane teraz nie dam rady tego wrzucić ale jak znajdę to zapodam, w każdym razie jest tam, że kwadrat 50x50mm albo okrągła 60mm
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
So logic, much Warhammer, wowDanrakh pisze:Strona 70 BRB "[...]flying units consisting of more than one model have the Skirmishers special rule[...]".