ETC 2014

Moderator: swieta_barbara

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Re: ETC 2014

Post autor: Lidder »

szczurek pisze:Kiedy bedzie mozna oblukac rozpiski poszczegolnych druzyn ?
Około 10.07

http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 8&t=124154

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

dzieki :)
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK


Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Empire Bułgarii jest chyba nielegalne? Czołg+ołtarz+6 demisi.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

a ma 2+ magó z lighta?
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Ma trzech (duży+dwóch małych).

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Żaden kraj nie wziął beastmanów?...

Już nawet ze 3 TK widziałem.

No cóż, jak nie wyjdzie nowy book, to ja nie wiem jakie boosty AR.com wymyśli :lol2:

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

Dwarfy: 2 niszczary, BSB, 2x kusze, 3 działa, 5 żyrków, 2 bombery, 10 drakow i koniec:D
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

no i to jest bardzo dobra rozpa na drużynówkę wbrew pozorom...
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Mi najbardziej podobają się rozpy Furka i Młodego <3
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

Wiem Piotrze!:)

W ogóle rozpy są ciekawe, WoC na konikach, DE na Cokach, 60 stromverminow, 60 gnoblarow
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5353

Post autor: Tutajec »

Jednak We się słabo przyjęły w lepszych teamach.
Obrazek

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Mnie się rozpy teamu hiszpańskiego podobają ... widać niezłe kminy...
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

A ja jestem załamany rozpami DE. Praktycznie wszędzie to samo. Pegazy + fasty + bolce + pestki. Odważniejsi nieśmiało dorzucają jakieś 12tki witch elvek, z w miarę dobrych teamów chyba tylko Finlandia się wyłamała i wystawiła Executionerów.

Taki fajny się kodeks wydawał na początku, a taka kupa z niego wyszła. Monobuild do kwadratu. Bleh.

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

IMO Barb cały czas coś kuleje w mechanice gry. Nadal jest za duża przepaść, szczególnie w szeroko rozumianej mobilności, między poszczególnymi jednostkami.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3789
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

A Grecy mają 5 Dimitriosów i 2 Konstantinosów na 8 graczy. Ilość Dimitriosów na team jest jak widać niepocięta :lol2:

Rozpiski przedziwne się widuje. Zwłaszcza (jako że gram WOCem głównie) zdziwiła mnie na 15 konnych marudach z magiem lordem, małym magiem i bsbkiem na konikach slaanesha :shock:

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

o kurde ile oni muszą na wódę wydawać :shock: ?
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

@ Dębek - Zgadzam się, ale kuleje to chyba zbyt słabo powiedziane.

Strzelanie jest za silne, w szczególności wzornikowe (działa przeciw pojedynczym modelom i templatki przeciw piechocie).
Magia zasięgowa jest zbyt silna, j.w.
Magia wspierająca źle działa, jest zbyt losowa, powinna być nieco słabsza, ale wchodząca "automatycznie".
Klocki piechoty jest zbyt łatwo zablokować - zarówno przez ich nieruchawość, jak i różne sztuczki typu piątka skirmisherów z championem na czele w lesie itp. Jest mnóstwo głupich tricków na ograniczanie liczby atakujących modeli, dziwne dostawienia, reformy, front z herosów itp.
Piechota do walki jest źle wyceniona względem innych rodzajów wojska.
Bonusy za szarżę i za pozycję względem oddziału wroga są za małe, podobnie jak za szeregi.
Duża losowość na zasięgach szarż oraz magii.

Jestem przekonany, że obecny design team nie jest zdolny do zmiany tego.

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Przypomnijcie sobie poprzednią edycję :D
Tam to dopiero piechota była gównem. Blok marszu byle czym, tereny spowalniające o połowę, odginaczki wielokrotnego użycia, brak steadfasta, walka z 1 szeregu, 'nieoddawanie atakow' po śmierci 1szego szeregu, szarże z wheelami na żałosne odległości. Ło matko, jak my w to graliśmy :D

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Zgadza się Kołata. IMO jest progres, ale nadal strzelające gejokomando żyje i ma się dobrze.
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ