Rozpiski :)
Moderator: Shino
Re: Rozpiski :)
Zbyszek, skoro grasz na format OPEN, przeciwnicy z pewnością będą żyłować swoje rozpiski. Nie masz nic co zatrzyma przeciwnika, zniszczy maszyny tak jak napisano powyżej. Ja raczej nie wierzę w sfinksy. A tak wielki blok rydwanów zatrzyma byle jaki heros i przytrzyma do czasu jak przyjdzie coś co posypie rydwany.
BEER FOR THE BEER GOD
CANS FOR THE CANS THRONE
CANS FOR THE CANS THRONE
+1 Nie wiem ... moze Khalida i spam lukow ? Albo wymaksuj do granic mozliwosci magie ? Na open z pewnoscia jakies "potworki" sie pojawiaZbyszek, skoro grasz na format OPEN, przeciwnicy z pewnością będą żyłować swoje rozpiski...
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
Ja osobiście polecam Apophasa bo mało kosztuje a zawsze zniszczy maszynę, łuczników lub maga i jeszcze wybucha
Cóż, wyszło, że z Opena nici, tak więc tym razem coś takiego:
Liche High Priest @ 235.0 Pts General; Lore of Nehekhara; Magic Level 4; Dispell Scroll
Liche High Priest @ 215.0 Pts Hierophant; Lore of Nehekhara; Magic Level 4; Ironcurse Icon
21 Skeleton Archers @ 146.0 Pts Musician; Master of Arrows
21 Skeleton Archers @ 146.0 Pts Musician; Master of Arrows
21 Skeleton Archers @ 146.0 Pts Musician; Master of Arrows
5 Skeleton Horse Archers @ 80.0 Pts Master of Scouts
5 Skeleton Horse Archers @ 80.0 Pts Master of Scouts
5 Skeleton Horse Archers @ 80.0 Pts Master of Scouts
4 Necropolis Knights @ 270.0 Pts Musician
4 Necropolis Knights @ 270.0 Pts Musician
Khemrian Warsphinx @ 230.0 Pts Fiery Roar
Khemrian Warsphinx @ 230.0 Pts Fiery Roar
Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
Casket of Souls @ 135.0 Pts
Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
Models in Army: 96
Total Army Cost: 2698.0
Baaardzo powoli przypominam sobie jak się gra TK, tak więc cierpliwości proszę
Liche High Priest @ 235.0 Pts General; Lore of Nehekhara; Magic Level 4; Dispell Scroll
Liche High Priest @ 215.0 Pts Hierophant; Lore of Nehekhara; Magic Level 4; Ironcurse Icon
21 Skeleton Archers @ 146.0 Pts Musician; Master of Arrows
21 Skeleton Archers @ 146.0 Pts Musician; Master of Arrows
21 Skeleton Archers @ 146.0 Pts Musician; Master of Arrows
5 Skeleton Horse Archers @ 80.0 Pts Master of Scouts
5 Skeleton Horse Archers @ 80.0 Pts Master of Scouts
5 Skeleton Horse Archers @ 80.0 Pts Master of Scouts
4 Necropolis Knights @ 270.0 Pts Musician
4 Necropolis Knights @ 270.0 Pts Musician
Khemrian Warsphinx @ 230.0 Pts Fiery Roar
Khemrian Warsphinx @ 230.0 Pts Fiery Roar
Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
Casket of Souls @ 135.0 Pts
Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
Models in Army: 96
Total Army Cost: 2698.0
Baaardzo powoli przypominam sobie jak się gra TK, tak więc cierpliwości proszę
Let the River of Blood flow...
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
po co dowódcy fastów ?
zamieniłbym skorpiony na stalkerów i zamist części łuków, fastów dał rydwany
zamieniłbym skorpiony na stalkerów i zamist części łuków, fastów dał rydwany
Ja bym powiekszyl weze ... imo 5-6 to optymalny oddzial (moze kosztem jakis skorpow/lekkich ? 6 odginaczek to sporo ).
edit:
Skoro masz tyle lukow ,to mozesz pokombinowac tak jak ja tzn. z duzym oddzialem (np: jedna 40 ...) Zawsze bloker ,no i mala wersja strzelania tez jest sporym boostem .
edit:
Skoro masz tyle lukow ,to mozesz pokombinowac tak jak ja tzn. z duzym oddzialem (np: jedna 40 ...) Zawsze bloker ,no i mala wersja strzelania tez jest sporym boostem .
Tym grałem na Master Blaster, przegrałem tylko z HE
nnamed2700 Pts - Tomb Kings Army
1 Tomb King @ 216.0 Pts
General; Great Weapon
Armour of Fortune [35.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Liche High Priest @ 235.0 Pts
Hierophant; Lore Table; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
1 Liche High Priest @ 210.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 4
1 Casket of Souls @ 135.0 Pts
Light of Death
1 Keeper of the Casket @ [0.0] Pts
Light Armour
2 Casket Guard @ [0.0] Pts
Great Weapon; Light Armour
1 Hierotitan @ 175.0 Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
3 Catapult Crew @ [0.0] Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
3 Catapult Crew @ [0.0] Pts
1 Khemrian Warsphinx @ 210.0 Pts
4 Tomb Guard Crew @ [0.0] Pts
Spear
1 Khemrian Warsphinx @ 210.0 Pts
4 Tomb Guard Crew @ [0.0] Pts
Spear
4 Necropolis Knights @ 280.0 Pts
Spear; Standard; Musician
4 Necroserpent @ [0.0] Pts
3 Sepulchral Stalkers @ 165.0 Pts
Halberd
4 Skeleton Chariots @ 250.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
8 Skeleton Charioteer @ [0.0] Pts
Spear; Normal Bow
8 Skeletal Steed @ [0.0] Pts
5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow
5 Skeletal Steed @ [0.0] Pts
5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow
5 Skeletal Steed @ [0.0] Pts
19 Skeleton Archers @ 114.0 Pts
Normal Bow
39 Skeleton Warriors @ 180.0 Pts
Shield; Musician
1 Master of Arms @ [10.0] Pts
Models in Army: 85
Total Army Cost: 2700.0
nnamed2700 Pts - Tomb Kings Army
1 Tomb King @ 216.0 Pts
General; Great Weapon
Armour of Fortune [35.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Liche High Priest @ 235.0 Pts
Hierophant; Lore Table; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
1 Liche High Priest @ 210.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 4
1 Casket of Souls @ 135.0 Pts
Light of Death
1 Keeper of the Casket @ [0.0] Pts
Light Armour
2 Casket Guard @ [0.0] Pts
Great Weapon; Light Armour
1 Hierotitan @ 175.0 Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
3 Catapult Crew @ [0.0] Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
3 Catapult Crew @ [0.0] Pts
1 Khemrian Warsphinx @ 210.0 Pts
4 Tomb Guard Crew @ [0.0] Pts
Spear
1 Khemrian Warsphinx @ 210.0 Pts
4 Tomb Guard Crew @ [0.0] Pts
Spear
4 Necropolis Knights @ 280.0 Pts
Spear; Standard; Musician
4 Necroserpent @ [0.0] Pts
3 Sepulchral Stalkers @ 165.0 Pts
Halberd
4 Skeleton Chariots @ 250.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
8 Skeleton Charioteer @ [0.0] Pts
Spear; Normal Bow
8 Skeletal Steed @ [0.0] Pts
5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow
5 Skeletal Steed @ [0.0] Pts
5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow
5 Skeletal Steed @ [0.0] Pts
19 Skeleton Archers @ 114.0 Pts
Normal Bow
39 Skeleton Warriors @ 180.0 Pts
Shield; Musician
1 Master of Arms @ [10.0] Pts
Models in Army: 85
Total Army Cost: 2700.0
Unnamed2700 Pts - Tomb Kings Army
1 Tomb King, General @ 216.0 ; Great Weapon,Armour of Fortune,Dragonbane Gem
1 Liche High Priest @ 235.0 Hierophant;Lore Table,Lore of Nehekhara;Magic Level 4,Dispel Scroll
1 Liche High Priest @ 210.0 Lore of Light; Magic Level 4
1 Casket of Souls @ 135.0
1 Hierotitan @ 175.0
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0
1 Khemrian Warsphinx @ 210.0
1 Khemrian Warsphinx @ 210.0
4 Necropolis Knights @ 280.0Standard; Musician
3 Sepulchral Stalkers @ 165.0
4 Skeleton Chariots @ 250.0 Pts Standard; Musician,Banner of Eternal Flame
5 Skeleton Horse Archers @ 70.0
5 Skeleton Horse Archers @ 70.0
19 Skeleton Archers @ 114.0
39 Skeleton Warriors @ 180.0,Musician,Master of Arms
Models in Army: 85
Total Army Cost: 2700.0
1 Tomb King, General @ 216.0 ; Great Weapon,Armour of Fortune,Dragonbane Gem
1 Liche High Priest @ 235.0 Hierophant;Lore Table,Lore of Nehekhara;Magic Level 4,Dispel Scroll
1 Liche High Priest @ 210.0 Lore of Light; Magic Level 4
1 Casket of Souls @ 135.0
1 Hierotitan @ 175.0
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0
1 Khemrian Warsphinx @ 210.0
1 Khemrian Warsphinx @ 210.0
4 Necropolis Knights @ 280.0Standard; Musician
3 Sepulchral Stalkers @ 165.0
4 Skeleton Chariots @ 250.0 Pts Standard; Musician,Banner of Eternal Flame
5 Skeleton Horse Archers @ 70.0
5 Skeleton Horse Archers @ 70.0
19 Skeleton Archers @ 114.0
39 Skeleton Warriors @ 180.0,Musician,Master of Arms
Models in Army: 85
Total Army Cost: 2700.0
jelsi nie grasz na wielu magach z lightem to leipej wziac deatha. Szczegolnie, ze i tak masz ld 10 do snajperek.
uwazam tez, ze flemingi na rydwanach to za duzo szczecia. I tak masz plonace ataki na katapultach. Nie wiem czy tu beda one tak potrzebne.
Przy jednym 2 magach tez zrezygnowalbym z tytana i wrzucil za to wiecej wojska -> najpewniej kolejne weze i staral sie zrobic z nich 4i lub nawet piatki. Jak nie bedziesz mial jak to 2 skorpiony. Sa swietnymi odginaczkami a i na maszyny niezle poluja czy na herosow.
uwazam tez, ze flemingi na rydwanach to za duzo szczecia. I tak masz plonace ataki na katapultach. Nie wiem czy tu beda one tak potrzebne.
Przy jednym 2 magach tez zrezygnowalbym z tytana i wrzucil za to wiecej wojska -> najpewniej kolejne weze i staral sie zrobic z nich 4i lub nawet piatki. Jak nie bedziesz mial jak to 2 skorpiony. Sa swietnymi odginaczkami a i na maszyny niezle poluja czy na herosow.
Jakoś nie umiem grac z magia death chyba za bardzo przyzwyczaiłem sie do lighta zrobię z tytanem jak mówisz coś pokombinuje.
Shino pisze:jelsi nie grasz na wielu magach z lightem to leipej wziac deatha. Szczegolnie, ze i tak masz ld 10 do snajperek.
uwazam tez, ze flemingi na rydwanach to za duzo szczecia. I tak masz plonace ataki na katapultach. Nie wiem czy tu beda one tak potrzebne.
Przy jednym 2 magach tez zrezygnowalbym z tytana i wrzucil za to wiecej wojska -> najpewniej kolejne weze i staral sie zrobic z nich 4i lub nawet piatki. Jak nie bedziesz mial jak to 2 skorpiony. Sa swietnymi odginaczkami a i na maszyny niezle poluja czy na herosow.
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
Tym jadę na DMP
Kacpi, 4394, Tomb Kings
Liche High Priest: general, magic level 4, Lore of Light, Talisman of Endurance, Neferra's Scrolls of Mighty Incantations, 290
Liche High Priest: hierophant, magic level 4, Lore of Nehekhara, Talisman of Preservation, Sceptre of Stability, 270
Liche Priest: wizard level 1, Lore of Light, Dispell Scroll, 95
Liche Priest: wizard level 1, Lore of Light, 70
Liche Priest: wizard level 1, Lore of Light, 70
20 Skeleton Archers: musician, 130
17 Skeleton Archers: musician, 112
5 Skeleton Horse Archers: standard bearer , 80
3 Skeleton Chariots: musician, standard bearer, 185
3 Skeleton Chariots: musician, 175
3 Necropolis Knights: 195
3 Sepulchral Stalkers: 165
1 Khemrian Warsphinx: Fiery Roar, 230
1 Khemrian Warsphinx: Fiery Roar, 230
1 Casket of Souls: 135
1 Screaming Skull Catapult: 90
1 Hierotitan: 175
Total: 2697
Kacpi, 4394, Tomb Kings
Liche High Priest: general, magic level 4, Lore of Light, Talisman of Endurance, Neferra's Scrolls of Mighty Incantations, 290
Liche High Priest: hierophant, magic level 4, Lore of Nehekhara, Talisman of Preservation, Sceptre of Stability, 270
Liche Priest: wizard level 1, Lore of Light, Dispell Scroll, 95
Liche Priest: wizard level 1, Lore of Light, 70
Liche Priest: wizard level 1, Lore of Light, 70
20 Skeleton Archers: musician, 130
17 Skeleton Archers: musician, 112
5 Skeleton Horse Archers: standard bearer , 80
3 Skeleton Chariots: musician, standard bearer, 185
3 Skeleton Chariots: musician, 175
3 Necropolis Knights: 195
3 Sepulchral Stalkers: 165
1 Khemrian Warsphinx: Fiery Roar, 230
1 Khemrian Warsphinx: Fiery Roar, 230
1 Casket of Souls: 135
1 Screaming Skull Catapult: 90
1 Hierotitan: 175
Total: 2697
Opisałbyś co będziesz robił w tym teamie na DMP? Rozpa na 1 pick, uniwersalna/do remisowania/makswania na jakieś konkretne matchupy? Czy poskładaliście same singlowe rozpy i gracie 4fun? Bo to wygląda na gorszy standard na singla jak dla mnie.
1.25 łuków > 3 rydwany. Jak chcesz ofensywanie grać to dawaj 4ki rydwanów, a jak nie chcesz, dodaj kolejne oddziały łuków wykorzystujesz tylko 37/80 limitu.
2.Brakuje lodestona na którymś z magów. Za dużo talismanów z wardem, rozumiem że to na WE czy jak? Jeden pechowy pocisk 2k6 i nie masz bunkra z łuków a jeszcze trzeba przeżyć fazę strzelania. Pomijam że lodestone daje warda każdemu magowi a tak polecą w 1 turze snajperki w maga z dispel scrollem.
3.Wężyki dajesz albo 4-5 albo wcale. 3ka absolutnie nic nie przepycha. Wychodzi z tego bardzo droga odginaczka.
4.Sztandar w horse archers? yyyy....
Reszta spoko, może tylko jednak dałbym 2 katasy i zastanowił się nad hierotytanem- jest dobry ale też swoje kosztuje, akurat by się znalazły punkty na węże i rydwany.
1.25 łuków > 3 rydwany. Jak chcesz ofensywanie grać to dawaj 4ki rydwanów, a jak nie chcesz, dodaj kolejne oddziały łuków wykorzystujesz tylko 37/80 limitu.
2.Brakuje lodestona na którymś z magów. Za dużo talismanów z wardem, rozumiem że to na WE czy jak? Jeden pechowy pocisk 2k6 i nie masz bunkra z łuków a jeszcze trzeba przeżyć fazę strzelania. Pomijam że lodestone daje warda każdemu magowi a tak polecą w 1 turze snajperki w maga z dispel scrollem.
3.Wężyki dajesz albo 4-5 albo wcale. 3ka absolutnie nic nie przepycha. Wychodzi z tego bardzo droga odginaczka.
4.Sztandar w horse archers? yyyy....
Reszta spoko, może tylko jednak dałbym 2 katasy i zastanowił się nad hierotytanem- jest dobry ale też swoje kosztuje, akurat by się znalazły punkty na węże i rydwany.
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
0 Co to 1 pick? Mi się rozpa sprawdza, remisuje się dobrze z większością paringów, a z undeaddami, demonomi, lizakami jest bardzo dobrze. Jedyne z czym sobie nie radzę to Imp, Dw i może Ok, WoCh. For Fun absolutnie nie jest
1 Nie czuję mocy łuczników tak bardzo by wsadzać ich nie wiadomo ile a tyle ile mam swoje robi i jakiegoś fasta, kotka czy innego zwierzaczka czasem ustrzelę. Na 3 rydwanów gra mi się też dobrze zwłaszcza, że gram głównie defensywnie.
2 Nad magic rezistansami myślałem ale najczęściej 4lev light i wszyscy 1 lev light stoją z przodu a hierophat gdzieś z tyłu, żeby nie obrywać snajperkami/od snajperów. Jak przeciwnik już zdecyduje się na snajperowanie pana ze scrollem to musi byc juz bardzo zdesperowany bo mam wiele lepszych celów.
3 Kolejny raz nie podzielam twojego zdania bo 3 węży może zrobić bardzo dużo np zabić heralda nurgla i przetrzymać 3 tury walki z plagusami, zniszczyć oddział man eaterów, zniszczyc oddzaił 3 dronów.
4 Ma to wiele taktycznych zastosowań np szarże na jakieś śmieci i maszyny gdzie +1 do combatu trochę zmienia a z doświadczenia wiem, że krasnoludkich maszyn się łatwo nie łamie.
Nad katapami wciąż myślę ale nie mam czego wyrzucić a tytan przydaje mi się bardzo bo można sobie rzucać czary z 1/2 kości a magia robi najwięcej w tej rozpisce. Wszyscy tu piszą o jakiś 5/6 węży/rydwanów a ja wciąż tego nie rozumiem, przecież te jednostki strasznie tracą na mobilności a jeden słaby rzut przesądza o wszystkim.
1 Nie czuję mocy łuczników tak bardzo by wsadzać ich nie wiadomo ile a tyle ile mam swoje robi i jakiegoś fasta, kotka czy innego zwierzaczka czasem ustrzelę. Na 3 rydwanów gra mi się też dobrze zwłaszcza, że gram głównie defensywnie.
2 Nad magic rezistansami myślałem ale najczęściej 4lev light i wszyscy 1 lev light stoją z przodu a hierophat gdzieś z tyłu, żeby nie obrywać snajperkami/od snajperów. Jak przeciwnik już zdecyduje się na snajperowanie pana ze scrollem to musi byc juz bardzo zdesperowany bo mam wiele lepszych celów.
3 Kolejny raz nie podzielam twojego zdania bo 3 węży może zrobić bardzo dużo np zabić heralda nurgla i przetrzymać 3 tury walki z plagusami, zniszczyć oddział man eaterów, zniszczyc oddzaił 3 dronów.
4 Ma to wiele taktycznych zastosowań np szarże na jakieś śmieci i maszyny gdzie +1 do combatu trochę zmienia a z doświadczenia wiem, że krasnoludkich maszyn się łatwo nie łamie.
Nad katapami wciąż myślę ale nie mam czego wyrzucić a tytan przydaje mi się bardzo bo można sobie rzucać czary z 1/2 kości a magia robi najwięcej w tej rozpisce. Wszyscy tu piszą o jakiś 5/6 węży/rydwanów a ja wciąż tego nie rozumiem, przecież te jednostki strasznie tracą na mobilności a jeden słaby rzut przesądza o wszystkim.
Skoro grasz defensywnie powinienes maksowac strzelanie i magie ...Tutaj brak 1 katapy ,mase lukow mozna jeszcze wcisnac ... duzo rydwanow ktore daja kolejne strzelanie + moga powalczyc ...Skoro defens to bym pomyslal o duzym oddziale rydwanow np: z TP/TK .Daje dodatkowe strzelanie (kolejny klocek lukow) + w walce impakty z sila 5 .Pomysl moze o 2 x casket .Na niektore paringi zloNa 3 rydwanów gra mi się też dobrze zwłaszcza, że gram głównie defensywnie.
Popatrz na rozpiski z euro ... czesto gesto jest 5 albo i nawet 7 demisow ...Trzeba maksowac niektore oddzialy u nas zeby cos robily Jeszcze zrozumialbym gdybys mial np: 2 x 3 weze i mozesz robic laczone szarze (teoretycznie oddzial 6) ,ale w takim ukladzie tez moze rozbic sie o jeden rzut (jednym oddzialem nie dojedziesz albo ktos Ci go zastawi i lipa ) .Wszyscy tu piszą o jakiś 5/6 węży/rydwanów a ja wciąż tego nie rozumiem, przecież te jednostki strasznie tracą na mobilności a jeden słaby rzut przesądza o wszystkim.
----------------------------
Edit:
Ja ostatnio skrecam w taka strone
Liche High Priest: lvl4 ,Neferra's Scrolls of Mighty Incantations ,Obsidian Lodestone.
Tomb King: Chariot ,włocznia ,tarcza ,Talisman of Preservation ,Glitering Scale.
Liche Priest: lvl1 ,Dispel Scroll .
40 Skeleton Archers: Master of Arrows.
40 Skeleton Archers: Master of Arrows.
8 Skeleton Chariots: FCG ,Banner of Swiftness.
Tomb Scorpion
Tomb Scorpion
Tomb Scorpion
6 Necropolis Knights
Casket of Souls
Casket of Souls
Zostaje jeszcze sporo pkt. ... Mozna dac klopy ,stalkerow ,maly oddzial szkieletow do trzymania magow z tylu ,wywalic Kinga i dac tanszego TP ...
nie moze byc dobra na wszytko
nie mowilem o twojej. Twojej sie nie przyjzalem. Mowilem o rozpisce kacpiego, ktory twierdzil inaczej.
@szczurek. masz jakis pomysl co chcesz rzucac z mi? niby mozesz -d3 t, ale to jest mocno one trick pony i do tego jeszcze prolbemem jest jesli obnizysz o 1 t.
moze do tego sproboj dac druga liczke z deathem? wtedy masz soulblighta i -d3t a do tego klka innych cieakowych czarow.
2x cascet to dobre combo na woch i demony.
@szczurek. masz jakis pomysl co chcesz rzucac z mi? niby mozesz -d3 t, ale to jest mocno one trick pony i do tego jeszcze prolbemem jest jesli obnizysz o 1 t.
moze do tego sproboj dac druga liczke z deathem? wtedy masz soulblighta i -d3t a do tego klka innych cieakowych czarow.
2x cascet to dobre combo na woch i demony.
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
Na demony niezła a nie trzeba niszczyć wszystkiego na raz, węże dobrze trzymają plagusów, rydwanami próbuję połapać beasty, resztę magią i sfinksami