Pytania krótkobrodego - zasady
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: Pytania krótkobrodego - zasady
nie mozesz bo przeciwnik sie ze zwyklymi nie styka.
moga atakowac tylko giant slayerow.
jest to cos na podobienstwo ustawienia oddzialu w kreske z championem na przedzie.
trzeba zabic championa by moc bic zwyklych.
moga atakowac tylko giant slayerow.
jest to cos na podobienstwo ustawienia oddzialu w kreske z championem na przedzie.
trzeba zabic championa by moc bic zwyklych.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
niestety wyglada na to, ze jednak RoS nie bedzie dzialac na szarze z overruna czy random movementu.Chester22 pisze:Czy rune of slowness działa na szarże z overruna/gonienia?
LS sie wlasnie zastanawia nad tym problemem, narazie wiele sie nie dzieje w tym temacie aczkolwiek lohost stara sie przyjac FAQ z ETC gdzie nie jest to dozwolone.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Jeżeli ogrze impacty działają to dlaczego runa miałaby nie działać? Proszę o logiczne uzasadnienieMorsereg pisze: niestety wyglada na to, ze jednak RoS nie bedzie dzialac na szarze z overruna czy random movementu.
Ostatnio zmieniony 16 lip 2014, o 12:47 przez Slayer Zabójców, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Chuck Norris
- Posty: 399
- Lokalizacja: Warszawa
Irondrejki maja ataki plomieniowe, nie magiczne. Jak rozumiem na eteryki nie dziala ale ten elfi sztandar ich nie chroni. I dobrze.
Torpeda w ab ma zapisane slow to fire czyli w reakcji na szarżę nie można.
Może jesze jakiś większy ode mnie cwaniak potwierdzi.
Torpeda w ab ma zapisane slow to fire czyli w reakcji na szarżę nie można.
Może jesze jakiś większy ode mnie cwaniak potwierdzi.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Górnicy są nawet spoko, grałem na 10, grałem na 40 - ich skuteczność zależy od tego z kim walczymy. Slayerzy za to zawsze i wszędzie, żałuje, że mam tylko 25 modeli
PotwierdzamGarland the Ironfart pisze:Może jesze jakiś większy ode mnie cwaniak potwierdzi.
-
- Chuck Norris
- Posty: 399
- Lokalizacja: Warszawa
W innym wątku wyszła sprawa kowadła. Czy należy traktować jako przedmiot magiczny czy cały oddział z kowalem jako maszynę. Dalej. Czy działa na nie tabela miscasta w przypadku 2 szóstek? Wg mojego rozumienia nie i przy czarach zaklętych nic złego się nie dzieje, a dodatku IR. Jeśli przy racji jestem (tak graliśmy ostatnio) to jest to fajowa opcja.
Garland
Garland
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 176
Również chciałbym znaleźć odpowiedź na takie pytanie .Garland the Ironfart pisze:W innym wątku wyszła sprawa kowadła. Czy należy traktować jako przedmiot magiczny czy cały oddział z kowalem jako maszynę. Dalej. Czy działa na nie tabela miscasta w przypadku 2 szóstek? Wg mojego rozumienia nie i przy czarach zaklętych nic złego się nie dzieje, a dodatku IR. Jeśli przy racji jestem (tak graliśmy ostatnio) to jest to fajowa opcja.
Garland
Inna sprawa - Rune of Might - mianowicie runa zezwala na podwojenie siły danej jednostki, jeśli walczy ona z przeciwnikiem którego T = się 5 lub więcej tak? W takim wypadku siła Lorda wynosi 8. Te osiem porównuje z T5 (lub większym) by ustalić wynik na zranienie. Moje pytanie brzmi - co wtedy z rzutem na armora? Czy jest on modyfikowany przez siłę 8 czy też przez siłę bazową (mianowicie 4). Bo jeśli 8 to chyba znalazłem fajną runę na bohaterów i potwory przeciwnika . Z tego co pamiętam siłą 8 zbija amor aż o 5 ^^. Dorzucić do oddziału runesmitha, który całemu oddziałowi daje armor piercing i żaden lord/bohater/potwór nie będzie mógł się bronić :d.
-
- Chuck Norris
- Posty: 399
- Lokalizacja: Warszawa
Używałem RoMight i to podwójnej. Przydała sie raz na orka. Poza tym rzadko spotyka teraz się potwory.
Co do pytania o modyfikacje pancerza to na T 5+ używasz siły po modyfilacji (8, 9 w szarży). Teraz biorę GW i pierścionek. Bardziej uniwersalne.
Co z tym kowadłem. Buchnąć może przy IR czy nie?
Co do pytania o modyfikacje pancerza to na T 5+ używasz siły po modyfilacji (8, 9 w szarży). Teraz biorę GW i pierścionek. Bardziej uniwersalne.
Co z tym kowadłem. Buchnąć może przy IR czy nie?
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 176
Co do mojego pytania - Gram ze znajomym, którego armia to Lizardmeni .U niego często pojawia się ktoś z T5 .
-
- Chuck Norris
- Posty: 399
- Lokalizacja: Warszawa
Z Lizaczkami grałem wczoraj. Najlepsze na nich żyrki. Mogą skinki i kameleony ze steamguna przegonić a to wredne dziadostwo dla nas, bo na zatrute ataki nasza twardość traci troche. Jedni popsuli mi nawet działo płomieniowe.
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 176
A ja właśnie mam inną taktykę - (Żyrki mi się jeszcze nie przydały, możliwe że jeślibym miał więcej niż 1 to by coś dało), korzystam z 2 orunowanych organek z inżynierem :p. Wypłacam po jakieś 20-30 ataków na turę . Tylko raz udało im się dojść .
Btw - czy jest jakaś zasada, która nie pozwala mi wziąć więcej niż 2 takich samych maszyn wojennych? Np. w/w organek?
Btw - czy jest jakaś zasada, która nie pozwala mi wziąć więcej niż 2 takich samych maszyn wojennych? Np. w/w organek?
-
- Chuck Norris
- Posty: 399
- Lokalizacja: Warszawa
Jak kolega potwierdził zyrki. Organki oczywiście. Ale rczej z nich twardsze rzeczy trzeba sprzątać. Skinki jeszcze przetrzepią ale kameleony -3 do hita i to jak w lesie nie siedzą.
to wszystko zalezy co ma byc celem maszyny. mniej wiecej to wyglada tak:
- katapulta - duze klocki albo poukrywani herosi
- dzialo - duze cele, wrogie maszyny, kowboje
- zyrki - bardzo dobre na fasty i skirmishe, idealne na klocki z niskim T,
- organki - kawalerie i wszelkiej masci monstrousy.
- FC - cokolwiek co nie ma odpornosci na panike. nie gralem na nim w tej edycji wiec nie wiem jak sie sprawdza.
- balista - kowboje, duze cele, strzelanie do kawalerii od flanki.
- katapulta - duze klocki albo poukrywani herosi
- dzialo - duze cele, wrogie maszyny, kowboje
- zyrki - bardzo dobre na fasty i skirmishe, idealne na klocki z niskim T,
- organki - kawalerie i wszelkiej masci monstrousy.
- FC - cokolwiek co nie ma odpornosci na panike. nie gralem na nim w tej edycji wiec nie wiem jak sie sprawdza.
- balista - kowboje, duze cele, strzelanie do kawalerii od flanki.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie