Rozpiski

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Eriks281
Chuck Norris
Posty: 537

Re: Rozpiski

Post autor: Eriks281 »

Skleiłem orkasów z pałkami i sztyletami ,teraz tylko musi mi się chcieć pójść wpłacić 2 dychy za gobliny ;).

Szef Orków
80 zk
2h=15zk
=95ZK
1 Big'un
40zk
broń dwuręczna 15ZK
55Zk
1 Big'un
40ZK
pałka 3+pałka 3
=46
Troll=200ZK
2 x ork=50zk
pałki
sztylety
=56
464
2xgoblin=30
2x pałki 6
36zk
488 zk
na co przeznaczyć 12 zk ;)?
- Klnę się na Sigmara - nigdy nie weźmiecie mnie żywcem, upadli słudzy ciemności!

- Nigdy nie zamierzaliśmy. Zastrzelcie go.

Takaris Fellblade, kapitan Czarnej Arki "Udręka"

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Zamiast np:
Szef Orków
80 zk
2h=15zk
=95ZK
pisz:
Szef, dwurak - 95zk
Prostsze i czytelniejsze.
Masz 2 gobosy i 4 pałki. Wywal 1 pałkę, kup goblina, daj mu jedną z pałek, będziesz miał 3 gobosy, każdy z palką :)

Awatar użytkownika
Eriks281
Chuck Norris
Posty: 537

Post autor: Eriks281 »

gdzie ty tu widzisz 4 pałki :D? na gobasach są 2 łacznie (źle napisałem mój błąd.
- Klnę się na Sigmara - nigdy nie weźmiecie mnie żywcem, upadli słudzy ciemności!

- Nigdy nie zamierzaliśmy. Zastrzelcie go.

Takaris Fellblade, kapitan Czarnej Arki "Udręka"

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Mówiłem, żebyś wyraźniej zapisywał :evil:

Awatar użytkownika
Eriks281
Chuck Norris
Posty: 537

Post autor: Eriks281 »

Szef Orków,dwurak-95 zk
=95ZK
1 Big'un broń dwuręczna=55
1 Big'un 2x pałka=46
Troll=200ZK
2 x ork=50zk pałki sztylety =56
2xgoblin sztylet =30
goblin pałka,sztylet=18

Równiutkie 500 zetka ;) i pytanie czy dla goblinów to nie za mało ?
- Klnę się na Sigmara - nigdy nie weźmiecie mnie żywcem, upadli słudzy ciemności!

- Nigdy nie zamierzaliśmy. Zastrzelcie go.

Takaris Fellblade, kapitan Czarnej Arki "Udręka"

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Jeżeli masz trolla, to wystarczająco.
Tylko zamieniłbym jednego orka na szamana.

Awatar użytkownika
Eriks281
Chuck Norris
Posty: 537

Post autor: Eriks281 »

Spróbuje coś wykombinować ,ale muszę się zapytać czy broń dwuręczna ma też zasady broń takiej jak pałka ,topór? Na przykład kupuje dwuręczny miecz i pytanie czy mogę nim parować ,albo topór i czy przebijam pancerz?
- Klnę się na Sigmara - nigdy nie weźmiecie mnie żywcem, upadli słudzy ciemności!

- Nigdy nie zamierzaliśmy. Zastrzelcie go.

Takaris Fellblade, kapitan Czarnej Arki "Udręka"

Awatar użytkownika
quidamcorvus
Niszczyciel Światów
Posty: 4480
Lokalizacja: Żory/Katowice
Kontakt:

Post autor: quidamcorvus »

Eriks281 pisze:Spróbuje coś wykombinować ,ale muszę się zapytać czy broń dwuręczna ma też zasady broń takiej jak pałka ,topór? Na przykład kupuje dwuręczny miecz i pytanie czy mogę nim parować ,albo topór i czy przebijam pancerz?
Nie.
Jedyny podział broni dwuręcznej ma miejsce jeśli grasz na opcjonalne krytyki.

Awatar użytkownika
Eriks281
Chuck Norris
Posty: 537

Post autor: Eriks281 »

Wszystko co dobre się wzięło i skończyło :D pograłem kilka bitew już greenskinami :) i nie pasują mi jednak dlatego patrzcie na dział sprzedam.
- Klnę się na Sigmara - nigdy nie weźmiecie mnie żywcem, upadli słudzy ciemności!

- Nigdy nie zamierzaliśmy. Zastrzelcie go.

Takaris Fellblade, kapitan Czarnej Arki "Udręka"

Awatar użytkownika
Lutor Huss
Pseudoklimaciarz
Posty: 22
Lokalizacja: Ulthuan

Post autor: Lutor Huss »

Witam, chciałbym wam przedstawić moją rozpiskę do nieoficjalnej bandy " Bretonia" :D Proszę o szybką odpowiedz :D Z góry dziękuje.
Sprawa wygląda tak:

Błędny Rycerz 100 zk
- miecz
- miecz
- sztylet
- hełm

Rycerz 65 zk
- sztylet
- broń dwuręczna
- hełm

Rycerz 63 zk
- sztylet
- miecz
- młot

Giermek 35 zk
- sztylet
- długi łuk
- topór

Giermek 20 zk
- sztylet
- topór


Giermek 20 zk
- sztylet
- topór


Zbrojny 32 zk
- sztylet
- topór
- młot

Zbrojny 32 zk
- sztylet
- młot
- topór

Zbrojny 32 zk
- sztylet
- topór
- młot

Łucznik 40 zk
- sztylet
- długi łuk


Łucznik 40 zk
-sztylet
- długi łuk
- topór

Łącznie modeli : 11
Koszt bandy : 499 zk
Co do braku kolan... widzałeś kiedyś takie spodenki japońskich samurajów? Tam nawet dupy nie zobaczysz.

Awatar użytkownika
Skavenblight
Naczelna Prowokatorka
Posty: 6092
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Skavenblight »

Bretonia jest dość słabą bandą. Albo zainwestuj w ludków tak, żeby na starcie mieć rycerza z koniem, albo idź w ilość (tzn. min. 13).

W pierwszym przypadku będziesz mieć mało ludków i średnie szanse, ale gra chociaż będzie klimatyczna i przyjemna ;)
W drugim zapewne nie będzie to zbyt finezyjna banda, ale za to ominie Cię koszmar tabelki obrażeń jeźdźców ;)

W obu przypadkach radziłabym:
- wywalić drugi miecz z błędnego rycerza
- wywalić broń dwuręczną - uderza jako ostatnia, jest ryzyko że po prostu nie uderzy bo ludka zdejmie wróg
- wywalić hełmy, ew. zostawić na błędnym rycerzu

No i przy tej redukcji albo dokupujesz najtańszych ludków, albo wywalasz część zbrojnych i łuczników i wtedy inwestujesz w bardziej bretoński ekwipunek.

miły5
Mudżahedin
Posty: 201
Lokalizacja: Poznań

Post autor: miły5 »

Witam.
Wiem , wiem ... poprzedni post jeszcze z 2011 roku i , że można tu wyczuć magię nekromancką.
Ale to nic.Póki jeszcze mam problemy z forum od Warheim i Mordheim napiszę swoją rozpiskę brodaczy tutaj.(Do Mordheim oczywiście).
Dwarf treasure hunters:

Noble-115 zk
lekki pancerz
topór
tarcza

Inżynier-80 zk
kusza
topór

Troll slayer-60 zk
2x topór

2x quarrerels-136 zk (2x 68)
2x kusza
2x topór

Krasnolud klanowy-40 zk
topór
tarcza

strażnik dróg-40 zk

koszt bandy : 481 zk
notowanie bandy: 90
ilość modeli : 7

Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
Dwalthrim
Chuck Norris
Posty: 463
Lokalizacja: stoned - Komorów/Dębowa Tarcza
Kontakt:

Post autor: Dwalthrim »

miły5 pisze:Witam.
Póki jeszcze mam problemy z forum od Warheim i Mordheim napiszę swoją rozpiskę brodaczy tutaj.
a ocokaman?

Generalnie jeśli nie ulepszyliście jakoś house roulesowo zasad pancerzy, to te tarcze i lekka zbroja średnio będa przydatne. Za ew. zaoszczędzoną kasę + te 19 zk które Ci zostały warto by pomyśleć o kuszy na noblu i dwarf axie żeby mógł parować, lub dodatkowym modelu albo henchmanie albo slayerze (zawsze kostka więcej w exploracji w kampanii jesli przeżyje no i łapie exp-y od pierwszej bitwy).
Obrazek

"JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!"

Semantykibólu
Pseudoklimaciarz
Posty: 21
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Semantykibólu »

Rozpiska oparta o house rules z Dębowej Tarczy

Haremik Utarefa
Wampir Utaref son 110zk
Ciężki pancerz 25zk
Łuk 10zk
Oburęczny topór 10zk
Tarcza 5zk
-----
Nekromantka Aganaga 35zk
Łuk (dla celów turniejowych krótki łuk) 10zk
-----
Dreżka Nałożnica 20zk
Łuk 10zk
-----
Dreżka Ladacznica 20zk
Łuk 10zk
-----
Dreżka Oblubienica 20zk
Łuk 10zk
-----
Zombie (9) a kto by ich spamiętał 135zk
-----
Ghoul Ghulia (dla celów turniejowych dziesiąty zombi) 40zk
-----
Czarnoksiężniczka Nekrofilia 30zk
Notowanie bandy: 119

Grabz
Kretozord
Posty: 1540
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Grabz »

Może warto sprawdzić czy w house rules z Dębowej Tarczy tarcza+Ciężki p. to ograniczenie ruchu. Oburęczny siekierek fajnie się prezetuje na modelu, niestety bije ostatni, może halabarda będzie korzystniejsza?

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Wg Dębowej Tarczy oburęczna siekiera daje -2 I - co powoduje, że nie uderza ostatnia.
Heavy Armour + Shield to dalej -1M

Semantykibólu
Pseudoklimaciarz
Posty: 21
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Semantykibólu »

M.T. pisze:Wg Dębowej Tarczy oburęczna siekiera daje -2 I - co powoduje, że nie uderza ostatnia.
Heavy Armour + Shield to dalej -1M
Przy tak powolnej bandzie ograniczenie ruchu pana guru bandy o 1 to żadna strata.
Żywe tarcze muszą nadążyć...
Dodatkowo wg. house rules Dębowej umiejętność strongman przywraca tę straconą inicjatywę.
Turniejowo faktycznie jest nieco ciężej i halabarda (myślałem o niej) ma tu, w krótkiej perspektywie, (do czasu zdobycia umiejętności strongman) oczywisty +. W oczekiwaniu na to dziejowe wydarzenie rozdałem pospólstwu łuki... i tak trzonem bandy stały się lekceważone zombiaczki :shock:

Grabz
Kretozord
Posty: 1540
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Grabz »

Bardzo ciekawa zmiana z dwurakami, stają się grywalne. Jeśli chodzi o moje wspomnienia z tego typu ekwipunkiem to są raczej kiepskie, strongman jest a ręka ciach i brak #-o .
Jak liczyć na zasady z Dębowej to ekipa ciekawie sklecona, koks wampier i dodatki.

Semantykibólu
Pseudoklimaciarz
Posty: 21
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Semantykibólu »

Grabz pisze:Bardzo ciekawa zmiana z dwurakami, stają się grywalne. Jeśli chodzi o moje wspomnienia z tego typu ekwipunkiem to są raczej kiepskie, strongman jest a ręka ciach i brak #-o .
Jak liczyć na zasady z Dębowej to ekipa ciekawie sklecona, koks wampier i dodatki.
Dzięki :)
Jednakoż nie tańsza, na tych zasadach, wspomniana halabarda traci trochę swej atrakcyjności...
Najbardziej cierpią z powodu tych hous-owych (http://debowatarcza.vot.pl/pliki/mordhe ... y/1-zasady) zmian postaci nie mogące nosić broni czy zbroi tu ghoule...
Taka dygresja odnośnie amputacji- jak się kończynę górną straci (i nie ma się zapasowej) to cięciwę naciąga się zębami czy przekreśla to (analogicznie do powyższego przykładu z umiejętnością strongman) łuczniczą karierę?

Grabz
Kretozord
Posty: 1540
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Grabz »

Sematykibólu pisze:jak się kończynę górną straci (i nie ma się zapasowej) to cięciwę naciąga się zębami czy przekreśla to (analogicznie do powyższego przykładu z umiejętnością strongman) łuczniczą karierę?
:P
Bywało i kusznikowi ze skilami zmienić się w fanatyka z mieczem w ostatniej ręce.

Dałeś linka do ciekawego pytania, w gula jak w gula, w possetów zmiana bije strasznie. Patrzyłem od strony rozpiski dla ekipy i celowości wyboru. Może warto cene broni 2H jednak zwiększyć i może dodatkowe koiny dla possestów i karniwalów. Inna wersja to darmowy sejw, jak przy lekkim opancerzeniu, dla wybranych.

ODPOWIEDZ