[MASTER] Łódź, 18-19.10.2014, 2k+1k, MACKI WOJNY

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
ślivek
Kretozord
Posty: 1660

[MASTER] Łódź, 18-19.10.2014, 2k+1k, MACKI WOJNY

Post autor: ślivek »

Obrazek
Obrazek
Ośmiornica Łódzka ze wsparciem Wargaming Łódź zaprasza na turniej parowy klasy master.
termin 18-19.10.2014
miejsce (znane i lubiane) IV LO w Łodzi - Pomorska 16.

Jest możliwość nocowania w szkole w warunkach polowych na sali gimnastycznej z paroma materacami (~9) które dla wszystkich nie wystarczą raczej.
Jeśli ktoś planuje nocować także z piątku na sobotę - jest taka możliwość ale prosimy o wspomnienie o tym w zgłoszeniu.

W czasie turnieju uczestnicy rozegrają 5 bitew (3 w sobotę i 2 w niedzielę). O parach w czasie pierwszej bitwy zadecyduje losowanie, pary do kolejnych starć zostaną stworzone z wykorzystaniem systemu szwajcarskiego.
Turniej jest zgłoszony do polskiego rankingu WFB (http://ranking.wfb-pol.org/)
W czasie turnieju gracze zdobyć mogą łącznie 100p (bitwy) + 20p (ocena modelarska) + 5p (rozpiska) = 125p

Zasady:

Gramy na 8ed - Dwie armie w sojuszu. Jedna na 2000 druga na 1000.

Bonusy małych punktów:

100pkt za generała,
100pkt za BSB,
25pkt za inne sztandary,
50pkt za zabicie lorda/bohatera przez czempiona w pojedynku,
50% wartości uciekającego bądź "sćwiartkowanego" oddziału.

Progi co 200pkt.

Kod: Zaznacz cały

0- 199 - 10
200- 399 - 11
400- 599 - 12
600- 799 - 13
800-999 - 14
1000-1199- 15
1200-1399 - 16
1400-1599 - 17
1600-1799 - 18
1800-1999 - 19
2000+ - 20
Odradzamy grę dwiema armiami przez jedna osobę.
Obowiązują Uściślenia Sędziowskie oraz Etyka graczy.
Gramy na Simple Line of Sight.
Nie losujemy terenów - obowiązują mapki Euro, tereny nie są magiczne.
Nie losujemy scenariusza bitwy - określone są w harmonogramie.

Dopuszczona armia Dogs of War na zasadach:
http://www.mediafire.com/view/?8tgx1y88hxs1ixi

Dopuszczone armie:
Beastmen, Bretonnia, Chaos Dwarfs (zasady z Tamurkhana), Daemons of Chaos, Dark Elves, Dogs of War (link wyżej), Dwarfs, High Elves, Lizardmen, Ogre Kingdoms, Orcs & Goblins, Skaven, The Empire, Tomb Kings, Vampire Counts, Warriors of Chaos, Wood Elves.

Ograniczenia:

0-12 kości mocy na fazę magii, 1-5 kości na czar.
Armia na 2000 może wygenerować do 2 kości mocy poza wiatrami magii.
Armia na 1000 może wygenerować do 1 kości mocy poza wiatrami magii.
0-2 postacie mogą korzystać z Look-out, Sir! przeciwko Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded Thirteenth.
Dopuszczone postacie specjalne (imienne).
Maksymalny koszt punktowy jednego oddziału to 500 pkt.
Zakaz sojuszu tych samych armii.
Dispel Scroll/Cube of Darkness/Silver Mirror/przedmiot z Rune of Spellbreaking (niezależnie czy jedno czy wielokrotna) 0-2 na sojusz.
0-4 maszyny na sojusz.
Zakaz powtarzania przedmiotów oraz czarów w obrębie sojuszu (poza sygnaturkami naturalnie).
Sojusze podręcznikowe (CHD do armies of destruction, DoW w każdym sojuszu pewne). Nie obowiązują zasady Dark Elves oraz Skaven o pogarszaniu się sojuszy.
Jeśli w sojuszu jest więcej niż jeden Hellcannon to łączny poziom domen Death oraz Tzeentch w sojuszu 0-3.
Arrow of Kurnous - działanie na jednego wybranego generała będącego w zasięgu a nie na każdego.
Tereny leśne wynikające z zasad specjalnych WE są magiczne na zasadach zgodnych z AB.
Postacie z zasadą Undead nie mogą dołączać do oddziałów nie Undead. Podobnie Khemrian Undead.

Armia na 1000pkt:
Nie wystawiamy żadnych Lord'ów
Zakaz dublowania jednostek Specjalnych
Zakaz dublowania jednostek Rzadkich
Nie więcej niż dwie takie same jednostki Zwykłe

Skaveny małe: storm banner/hell-pit abomination 0-1, elektrycy 0-3
Skaveny duże: storm banner/hell-pit abomination 0-2, elektrycy 0-3
O&G małe: 0-8 trolli, chukki 2 na slot maszyn
O&G duże: chukki 2 na slot maszyn
VC małe: 0-8 Crypt horrorów, Hexwraiths w armii/Terrorgheist 0-1
VC duże: Eterycy 0-3, krzyki 0-3, Terrorgheist 0-1
DE małe: 0-8 warlocki
DE duże: jednostki kawalerii i kawalerii potworów z wyłączeniem jeźdźców na Cold-One'ach 0-6
WoC małe: Ward Save 3+/Third Eye of Tzeentch na postaci 0-1, Hellcannon liczy się jako maszyna, Throgg 0.
WoC duże: Ward Save 3+/Third Eye of Tzeentch na postaci 0-1, DP/Chimera 0-2, Lord w armii/Chimera/Hellcannon 0-3, Hellcannon liczy się jako maszyna, jednostki trolli w Core 0-1, Chaos Armour/Soul Feeder/3 lub więcej poziomy magii/Daemon of Nurgle/Flying/Lore of Death lub Nurgle 0-3 na jednym Daemon Prince
CHD małe: Iron Demon, Hellcannon liczą się jako maszyny. Chalice nie można używać między castem a dispellem.
CHD duże: Iron Demon, Hellcannon, Kadaii destroyer liczą się jako maszyny. Chalice nie można używać między castem a dispellem.
BoC małe: +100pkt do limitu rozpiski, +1 kość do limitu kości do wygenerowania.
BoC duże: +200pkt do limitu rozpiski, +1 kość do limitu kości do wygenerowania.
DoC małe: 1-4 Beast of Nurgle/skullcannon 0-1, 0-3 jednostki nurgla w armii, Skullcannon liczy się jako maszyna, Epidemius 0
DoC duże: 0-4 jednostki nurgla w armii, drugi Skullcannon -100pkt do limitu armii, bestie nurgla 0-6, Skullcannon liczy się jako maszyna, Epidemius 0
Bretka czy mała czy duża bez ograniczeń.
DF małe: 0-1 spelleater rune, Gyrocopter/Gyrobomber/Bolt thrower zajmują po połowie slotu maszyn.
DF duże: gyrocopter i gyrobomber liczą się jako 0,5 maszyny każdy, Bolt throwery 2 na slot maszyn.
Empire małe: 1-5 Demigryfów/Steam tank 0-1, Steam tank liczy się jako maszyna.
Empire duże: Steam Tank/zduplikowana maszyna/każda 5 modeli Demigryphs/każdy mag Light po pierwszym (o ile War Altar występuje w armii) 0-4, Steam tank liczy się jako maszyna.
WE małe: Moonstone zakazany przy łącznym poziomie Death w sojuszu większym niż 3.
WE duże: Moonstone zakazany przy łącznym poziomie Death w sojuszu większym niż 3, Hagbane tips/Trueflight arrows/Waywatchers (liczy się jako 2)/Waystalker (liczy się jako 5) 0-60.
HE małe: Banner of the World Dragon/Frostheart Phoenix 0-1, Banner of the World Dragon na White Lions +100 do kosztu.
HE duże: Book of Hoeth/Banner of the World Dragon/Frostheart Phoenix (rare) 0-2, Archmage z Lore of Shadow lub Death nie może używać Book of Hoeth, Teclis wybiera czary na poziomie rozpiski.
LIZ małe: Tetto'Eko 0.
LIZ duże: jednostki z zasadą fly 0-4.
TK małe: +1 do limitu kości mocy, +100 pkt do armii.
TK duże: +1 do limitu kości mocy, +200 pkt do armii.
OK małe: 0-4 modele Mournfang cavalry, Ironblaster/Scraplauncher liczą się jako maszyna
OK duże: drugi Ironblaster/Lord w armii 0-1, Ironblaster/Scraplauncher liczą się jako maszyna
DoW małe: +200 pkt do armii, każdy sojusz z DoW jest pewny.
DoW duże: +300 pkt do armii, Galloping Guns 2 na slot maszyn, Fenbeast traktuje wszystkie wodne elementy terenu jako mokradła, każdy sojusz z DoW jest pewny.

Hobbystyka:
Na turnieju obowiązuje zakaz proksów, modeli nie w pełni pomalowanych oraz modeli bez podstawek. Decyzja czy coś jest podstawką czy nie albo proxem czy fillerem/zamiennikiem/konwersją leży w gestii sędziego modelarskiego. Kawałek kartki nie jest podstawką ale z dbałością wykonana podstawka obojętne czy jakiejś firmy czy własnej roboty już prezentuje się co najwyżej na plus.
W przypadku wykrycia proksa, czy to w formie proksowanej podstawki czy modelu czy nieobecności jeźdźca lub fragmentów modelu (głowy, ręce - to co nie związane z konwersjami), 0 punktów z modelarki dla danej armii oraz zdjęcie modelu ze stołu. Obicia na modelach mogą skutkować obniżeniem pktów z malowania.
Aby uniknąć sytuacji spornych polecamy kontakt z sędziami modelarskimi.

Podczas turnieju (najpewniej druga gra) przeprowadzona zostanie ocena modelarska przez sędziów modelarskich. Oceny będą niezależne od siebie, a po zakończeniu oceniania, porównane i uśrednione w celu otrzymania możliwie obiektywnych wyników. Tabelka oceny modelarskiej armii:
Jakość pomalowania
0 - paskudztwo ledwo na granicy dopuszczenia
1 - poprawnie nałożone kolory bazowe
2 - słaby table top (słaby drybrush, słabe bejcowanie, słabe malowanie tradycyjne)
3 - dobry TT (dobry drybrush, dobre bejcowanie, dobre malowanie tradycyjne)
4 - TT+, ładna armia (zaawansowane techniki malarskie).
5 - Pro, armia na naprawdę najwyższym poziomie.
+1 WOW - dla kilku armii na turnieju, które wyróżniają się pod każdym względem na tle reszty.

Spójność armii
0 - zbieranina modeli z różnych armii, brak spójności
1 - jeden oddział wyróżnia się na tle całości
2 - spójna, choć są pojedyncze modele odstające stylem od reszty armii
3 - armia spójna, jeden styl malowania
4 - 100% spójności; takie same traye i podstawki, oddziały tworzą jedną armię, która zasuwa po jednakowym terenie

Podstawki modeli i oddziałów
0 - niepomalowane podstawki (muszą jednak być zgodnie z regulaminem)
1 - oddziały mają pomalowane podstawki i traye
2 - podstawki są modelowane
3 - traye są modelowane
4 - całość "podłoża" ładnie i spójnie gra ze sobą/ jest w jednym klimacie

WYSIWYG
0 - rażące braki WYSIWYGu na oddziałach, jakikolwiek proks w armii (dowolny skutkuje otrzymaniem 0 z całej oceny)
1 - odróżniające się od reszty oddziału na pierwszy rzut oka grupy dowodzenia oraz bohaterowie. (wyposażenie oddziału trzeba sprawdzić w rozpisce ale nie trzeba się pytać gdzie stoi champion czy mag bo to widać)
2 - WYSIWYG na większości oddziałów (pojedyncze odstępstwa na modelach w oddziałach, pełne grupy dowodzenia)
3 - pełen WYSIWYG na oddziałach.
+1 - pełen WYSIWYG na oddziałach i bohaterach.

Przygotowanie do gry
0 - brak więcej niż dwóch z następujących przyborów: kości/miarki/podręcznik armijny/wzorniki używane przez armię/rozpiski/długopis/rulebook (może być xero)
1 - brak dwóch z wyżej wymienionych elementów
2 - brak jednego z wyżej wymienionych elementów
3 - pełne przygotowanie do gry

Razem 20
Armie są oceniane oddzielnie a następnie ocena jest uśredniana na sojusz z wagami 1/3 - mała armia i 2/3 - duża armia.

Ponadto sędziowie modelarscy podczas oceniania będą prowadzić ranking hobbystyczny w paru konkurencjach z oddzielnymi nagrodami. Jeśli więc wasz super pomalowany model już spadł zanim przyszli sędziowie to wyciągnijcie go na stół na czas oceny.
Do rankingu wliczają się jedynie modele pomalowane samodzielnie a nie na zlecenie. Proszę o potraktowanie pytań "które modele sam pomalowałeś" jako poważne i nie śmiać się nikomu w twarz ;)
Konkurencje to:
1 - najładniejsza armia
2 - najładniejszy oddział
3 - najładniejszy potwór
4 - najładniejsza postać piesza
5 - najładniejsza postać wierzchem
6 - najładniejszy freehand

głównym sędzią modelarskim na turnieju jest RIPlay.
sędziami modelarskimi są także Fleo oraz Bliz.

Hierarchia w przypadku sytuacji spornych modelarsko jest następująca:
właściciel, przeciwnik, sędzia modelarski, główny sędzia modelarski, główny organizator (nie sądzę by cokolwiek doszło do mnie a nawet jeśli to zapewne powtórzę werdykt RIPlaya).
Czyli jeśli wy uważacie że wszystko jest ok ale przeciwnik sądzi że coś jest proksem i przeszkadza mu to już na początku rozgrywki (przed oceną modelarską) to woła sędziego modelarskiego. Jeśli on nie wie co sądzić to woła głównego. On wie co sądzić i nie woła mnie i sprawa załatwiona.


Zgłoszenia

Przedpłaty wynoszą 80pln od drużyny i przyjmowane są do 06.10 do północy (liczy się data zaksięgowania u nas na koncie). Po tym terminie wynoszą 90pln od drużyny.
Numer rachunku:
42 1140 2004 0000 3202 7445 5092
W tytule proszę podać "Macki Wojny:[nicki w drużynie/id ligowe]".

Zgłoszenia premiowane +5 DP przyjmowane są do 06.10 do północy.
mail do zgłoszeń:
macki.wojny@wp.pl
W zgłoszeniach proszę o podanie:
Imiona i nazwiska graczy
id z ligi (do sprawdzenia/rejestracja na http://ranking.wfb-pol.org/players.php)
nazwy klubów
armie
kontakt (najlepiej nr telefonu)
rozpiski w formacie txt, html lub pdf (na turnieju gracze otrzymają swoje rozpiski)
Który zestaw obiadowy - wersja 1,2,3.
1. Schaboszczak/ziemniaki lub fryki/ surowka
2. Pierś drobiowa i jak wyżej
3. Penne na oliwie z warzywami

Rozpiski (Obie w jednym mailu, format .txt lub .html) prosimy o wysłanie na ten sam adres do 10.10 do północy. Chcemy móc je sprawdzić i odesłać do ewentualnych poprawek z odpowiednim wyprzedzeniem przed turniejem. Jest to też ostateczny termin zgłoszeń nie premiowanych. Jak ktoś przyjdzie w dniu turnieju i stwierdzi, że chce zagrać to tak nie bardzo więc lepiej się zgłosić i nie przyjść niż przyjść niezgłoszonym.

Spożywanie alkoholu
Turniej odbywa się na terenie placówki dydaktycznej, obowiązuje więc na nim zakaz spożywania alkoholu. Osoby łamiące ten zakaz mogą zostać ukarane punktami karnymi, a w skrajnych przypadkach - usunięciem z turnieju. Osoby wykazujące nadmierną wesołość zostaną odesłane na przymusowe leżakowanie, celem odzyskania formy. Proszę o wstrzymanie się do afterparty w jednym z pubów.

Osoby niepełnoletnie
Osoby niepełnoletnie zostaną dopuszczone do udziału w turnieju po złożeniu przy stoliku sędziowskim pisemnej zgody rodziców/prawnych opiekunów ze wskazaniem odpowiedzialnej osoby pełnoletniej obecnej na turnieju, poświadczonym podpisem wskazanego


Harmonogram:

Sobota
08:30 - 09:30 - zapisy
09:30 - 13:00 - I bitwa - Battleline
przerwa obiadowa
14:00 - 17:30 - II bitwa - Meeting Engagement (bez rezerw)
17:30 - III bitwa - Blood and Glory*
20:00 - afterparty na mieście
Niedziela
09:00 - 12:30 - IV bitwa - Battleline
13:00 - 16:30 - V bitwa - Battleline
17:00 - ogłoszenie wyników, rozdanie nagród.

* Gra kończy się na koniec fazy, w której odporność jednego z sojuszy spadnie do 4 lub mniej punktów (duży generał 2p, mały generał 1p, sztandary po 1p). Zwycięzca otrzymuje 20pkt od których odejmuje się jeden pkt. za każdy stracony w trakcie bitwy własny pkt. odporności (min. do wyniku 16:4). Jeżeli żadna armia nie zostanie złamana w trakcie gry, lub obie armie zostaną złamane w tej samej fazie, bitwa kończy się remisem a obie armie otrzymują po 10pkt zwycięstwa. Następnie wynik ten jest modyfikowany o różnicę pkt. odporności straconych przez obu graczy. Wynik jest modyfikowany o różnicę na korzyść armii, która straciła mniej punktów odporności.
Przykład: Armia A straciła 4 pkt odporności, armia B straciła 1 pkt odporności. Różnica wynosi 3. Wynik bitwy to 13:7 na korzyść armii B (10+3).
Modyfikacja nie może dać wyniku lepszego niż 15:5.

Q&A:
Kości za grzyby dla Szamanów Nocnych Goblinów wliczają się w limit kości mocy?
Nie. Nie są to Kości Mocy więc nie wliczają się w limit.

2 Steam Tanki zajmują 2 czy 3 miejsca w ograniczeniu dużego imperium?
3.

Czary z domen Chaosu w Demonach jak i w Wojownikach mają takie same nazwy ale inne atrybuty - można je dublować?
Nie. Tych z Lore of High Magic, Dark Magic także nie.

Sponsorzy:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 16 paź 2014, o 13:32 przez ślivek, łącznie zmieniany 29 razy.
Obrazek

ślivek
Kretozord
Posty: 1660

Post autor: ślivek »

Post na zgłoszenia:
skrót nazwy armii - rozpiski, $ - kasa

0. Schtrasny SUMO VC OG (rezerwa)
1. Druchii Thorek $ DE WOC
2. Rover Kaszebe $ EMP OK
3. Draco Niko $ DE WOC
4. Dastor Falko $ WE DF
5. Mlepkowski Yrsen EMP WE
6. Dzoooma Ninjaska $ TK DOC
7. Semi Krzysiek $ HE WE
8. Macias Jagal $ EMP BRE
9. Marian Paździoch WE EMP
10. Ziemko Andrew $ LIZ DF
11. Runepriest Malfoj WE EMP
12. Sill Grichalk OK DF
13. Aldean Wilqu HE EMP
14. Kalafior Rince DOC DE
15. Łukasz Dudzic Darek Mastrowski $ WE OK
16. Miłosz Sarwa Maciej Paraszczak VC OK
17. Azurix Skarabek $ HE TK
18. Zielony Królik WOC DE
19. sYsek Siwy HE WE
20. Tocz Shakin Dudi HE EMP
21. Krzychoss Desari $ HE WE
22. Janus Voodoo DOC SK
23. Muchozol Krychu $ DE SK
24. Trubas Bobson LIZ EMP
25. Helion Elvis $ EMP OK
26. Gąsior Bless $ DOC OG
27. Gremlin GarG WE DE
28. Muody Malin $ WOC SK
29. Kopocz Heptun $ HE WE
30. Laik Suchy $ WE BRE
31. Piotr Głomski BigPasiak EMP WE
32. Kocitz Jasif HE OK
33. Urban Sass WE DF
34. Hoops Nizioł $ BRE WE
35. Team Beard DOC OK
36. Cluzoe Gorbag $ DE OG
37. Kołata Fish BOC SK
38. Slayer Zabójców Dulltran OK EMP
39. Misha Kotson $ VC DE
40. Jacek $ DOC SK
41. Kisiel $ VC DOC
42. Qc DE SK
43. Grzegorz John DF EMP
44. Solo Artur Wysocki SK DE
45. Szczurek Ździchu LIZ DF
46. Adizu Krasnal EMP DF
47.
48.
Ostatnio zmieniony 16 paź 2014, o 23:14 przez ślivek, łącznie zmieniany 18 razy.
Obrazek

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

strasznie mnie ciekawi jaki rulespack wymyślicie...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

ślivek
Kretozord
Posty: 1660

Post autor: ślivek »

Mam nadzieję że się nie zawiedziesz - celujemy w zbliżony do Open.
Obrazek

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3351
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

ślivek pisze:Mam nadzieję że się nie zawiedziesz - celujemy w zbliżony do Open.
Chyba zwariowaliscie?
Lepiej poluzowane EURO, bo nie wyjdzie za dużych pornoli.
Oczywiście mówię tu o armi na 2k, bo ta na 1k jest uzupełnieniem braków w dużej armii.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

czemu mieliby zwariować. Open to też fajny format.
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
SoCiu
Wodzirej
Posty: 735
Lokalizacja: Rebelia - Łomianki

Post autor: SoCiu »

Jak ktoś ma dobrych speciali w podręczniku to faktycznie fajnie,gorzej jak ma same faje :wink: . Nie udziwniajcie tej Łodzi za mocno pliz.

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Postuluję brak imiennych :)
Obrazek

Chłopska Bretka ;) : W/R/P: 4/2/4

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Spec herosi przy 2k+1k moga byc slabym pomyslem. Juz czuje jak jacys pgerzy jakiegos potworka stworza :D

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

Cała kmina parówek polega na silnej rozpisce i dobrym wymysleniu kombosa
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Co mozna uzyskac bez spec herosow :D

Bede na 10000% (szczegolnie, ze 19 to moje imieniny) jesli nie bede mial pierwszego zjazdu na mojej kolejnej podyplomowce. :roll:

Awatar użytkownika
malfoj
Falubaz
Posty: 1306
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: malfoj »

Tez bede wole bez spec herosow

Awatar użytkownika
Hoops
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Ośmiornica łódzka

Post autor: Hoops »

Bardziej w kwestii Open skłaniamy się ku poluzowaniu sojuszy i ich dowolnej mieszaninie, która zawsze była przez wszystkich krytykowana właśnie ze względu na podobno rzekome gięcia w rozpiskach i odejście jednak od Euro wraz z ich cięciami niż myślimy o Specach o których nawet ja osobiście nie myślałem jednakże fajnie że temat się kręci i sobie możecie rozpocząć flame na grubo przed masterem :lol2:
Co do przegięć to prawda jest taka że każdy ma prawo do ogarnięcia najbardziej giętego planu i rozpiski wraz z doborem również giętego towarzysza z jego giętą rozpiską. Nadmienię tylko, że będzie to najprawdopodobniej ostatnia parówko - drużynówka w tej edycji.
Zalecam się pobawić, ale oczywiście możemy sobie dyskutować jeszcze przez jakiś miesiąc co do regulaminu i ewentualnego formatu :mrgreen:
Obrazek

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

ale uwzględniacie że 8 bestii nurgla działo 2x horrorki i herald albo 2xlocki 4x bolce 3x fast i cloakowiec dla dowolnego sojuszu to nie jest coś plewnego

Awatar użytkownika
Hoops
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Ośmiornica łódzka

Post autor: Hoops »

prosta sprawa !!
kupujesz, malujesz bierzesz kolegę i wygrywacie mastera :lol2:

Będziemy mieć na uwadze wszelką giętość, a wy macie ponad miesiąc na wypowiedzenie się jakich jeszcze porno gięć ever się boicie w czyich rękach.
Obrazek

Awatar użytkownika
Cauliflower
Ciśnieniowiec
Posty: 7659
Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat

Post autor: Cauliflower »

No i to jest organizacja!
Na 2 miechy przed wrzucony post organizatorski, wrzucona data, elegancko!

U was będę :wink: 8)
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
Obrazek

Awatar użytkownika
Sevi
Niszczyciel Światów
Posty: 4777
Lokalizacja: Legion Kraków
Kontakt:

Post autor: Sevi »

Wygląda na to że ja też :mrgreen:
Wisła Kraków.

Awatar użytkownika
rudobrody79
Falubaz
Posty: 1345
Lokalizacja: GIŻYCKO

Post autor: rudobrody79 »

moglibyście posłużyć się naszym turniejem Biały Szkwał :idea:
mieliśmy euro + wsparcie 700p. neutralne armie mogły brać wsparcie z dobrej armii :D

Awatar użytkownika
Hoops
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Ośmiornica łódzka

Post autor: Hoops »

Z tym że właśnie chcemy ominąć ETC bo ile można. Czytałem masz reg jak robiliście turniej i był ciekawy nie mnie jednak brak cięć mnie osobiście bardziej przekonuje niż cięcia całoroczne, ale to dalej jest dogadywane.
Tak czy inaczej dzięki !!! :lol2:
Obrazek

Awatar użytkownika
Szmajson
Postownik Niepospolity
Posty: 5104
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"
Kontakt:

Post autor: Szmajson »

czy Undead Legions będzie dopuszczony?
Spokój to kłamstwo, jest tylko pasja. Dzięki pasji, osiągam siłę. Dzięki sile, osiągam potęgę. Dzięki potędze, osiągam zwycięstwo.

Obrazek

ODPOWIEDZ