Jesień w Athel Loren
Re: Jesień w Athel Loren
To za kare za te tereny i pole minowe na polu gry
Cieszę się, że WE dostały wreszcie nowy kodeks i powiem, że jest bardzo ciekawy. Gratuluję wyników, szczególnie z VC, to ciężka armia do rozklepania, strzyga, crypty + wskrzeszanie to dość spory problem.
A widzę, że WE mają spore szanse wykosić większość VC z turniejów. (Gięta kawaleria, snajperki na nerkosów, sporo magicznych pocisków).
Fajne raporty, będę czekał na więcej;)
A widzę, że WE mają spore szanse wykosić większość VC z turniejów. (Gięta kawaleria, snajperki na nerkosów, sporo magicznych pocisków).
Fajne raporty, będę czekał na więcej;)
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
Widac to bylo we Wloclawku - 3xVC na 70kilku graczy.
Oj tam, oj tam...Ziemko pisze:Widac to bylo we Wloclawku - 3xVC na 70kilku graczy.
Po prostu armia dla klimaciarzy teraz
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Relacja z DMP:
I bitwa:
Gemblersi Tęcza, Thomas Skaveny
Przeciwnik wystawił się w rogu, popełnił jeden błąd już na początku, wystawiając oddział runnerów z asasynem na szarże sióstr od boku, co skończyło się zjedzeniem odddziału. Reszta była całkiem remisowa, aż do momentu kiedy weszło mi najpierw palenie na stormy a potem na clanraty.
Po spaleniu obu łucznicy dobili resztki a wildzi ogarneli smietnik
20-0
Team max
II bitwa:
Team Germany, DoCh
Przeciwnik nie miał średniego giftu na wronie więc nie było szans na 2+Sv, co jak siępuźniej okazało było kluczowe.
Tak samo jak wcześniej przeciwnik wystawił się w rogu za górką, ja podjechałem wildami i w drugiej turze parkowałem w bestiach i muchach.
Muchy po złapaniu 4 ran łamały się na 4 ale siadły dwie pąły i zrobiło się niefajnie, z 3 bestii po breaku została jedna zdrowa i jedna na jednej ranie, i tutaj własnie przeciwnik popełnił błąd, bo jego jedyną kontrą na tąszarżę była wrona co spowodowało, że w kolejnej turze mogłem po niej strzelać wszystkim. Posadziłem ją w trzeciej turze.
wygrywałem 14-6 a mogło być 16-4 niestety przeciwnik wcisnął mi na fice brame z 12 hitami z siłą 8 w oddział z kadrą przez co straciłem Lookouta i wszystkie kantery z High, a dział sciągneło mi generała.
11-9
Team 53
III bitwa:
Lewa Flanka, Jacek Skrzypek, Lizaki
I znowu przeciwnik zbunkrował się w rogu.
Błąd w wystawieniu, kameleony i oddzial terek na srodku przed moimi wildami, więc nie robiłem vanguardów.
Zacząłem przeciwnik zaczynał swoją pierwszą bez 2 oddziałów skinków, z 2 oddziałami z 3 modelami i 4-5 uciekającymi.
Jedyne co mogło mnie jeszcze zabolećto 3x kowboje, niestety przeciwnik podszedł kochortą skinków z dwoma kowbojami do przodu więc oberwali szarże 5 wildów, dodatkowo wrzuciłem tam ciernie, aby utłuc jeszze kilka skinków przed kombatem i finalnie kowboje dostali break na 1,1, złapani i z overruna wpadłem jeszcze w kameleony.
Skonczylisy w 4 jak slan oblal break'a
20-0
Team max
IV bitwa:
Leming Party, Adam Gajak, Imperium
Wylosowałem 4 lasy dodatkowo 2x hit na skater i przeciwnik był odgrodzony ode mnie 3x lasem z poisonami, jeziorkiem i ruinami, co jak na kawaleryjskie imperium mogło stanowić pewien problem.
było dość remisowo aż do momentu kiedy przeciwnik odstrzelił mi maga z shadowem, jednak w następnej turze ustawił się IC z kadrą na szarżę wildów od boku co jak sięokazało było sprytną pułapką bo na 17 zranień zadałem 4 rany, drugi oddział złapał czołg, a trzeci ustawił się na szarże w w kadrę.
IC z Kadrą nie wytrzymali już drugiej szarży a BSB i Generał nie ustali breaku na 1,1. Dodatkowo demisie uciekły od paniki za zabitych IC i sokończyło się 20-0
Team max
V bitwa:
Pierwszy stół JH1, Lipek Doch
Napisze może troche więcej o tym paringu:
Panter przyjął Tutaja
Ja mogłem z nim zagrać ale to byłaby kostkologia, Kosa miał uraz po bitwie z Urbanem.
Panter remisował z Tutajem 10-10 i miał nawet szanse na wygraną 11-12 ale niestety nie udany dispel snajperki w smitha z ostatnią niszczarka i jego śmierc spowodowały, że słonko zamiotło hamków. Skończyło sie do 4.
Maciek vs Królik
To paring na lekki +, więc Królik się schował przyjął dwie komety ale niestety nie zrobiły one za dużo przez co Maciek nie miał jak zrobić pkt a nie było sensu ryzykować. 10-10
Kosa vs Gąsior
Kosa oceniał paring na +, niestety wyszło nieogranie Kosy przez ostatnie miesiące i brak doświadczenia z grą z Mortisem + dispelowanie obaszarowej popychaczki na 66% z kości zamiast DS w pierwszej turze i niestety zamiast 12 wyszło 0
Leoh vs Dębek
Leoh początkowo nie chciał się rzucić na Dębka, ale przy wynikach Kosy i Pantera nie pozostało nam nić innego jak próbować łapać pkt. Okazało się, że rozpa Leoha ma do przodu z Bretką, niestety jeden błąd (Vargheisy ustawione 3x3 oberwały 2x hit z trebka) i nie starczyło na nić więcej niż 12-8
Ja vs Lipek
Ja wystawiłem się kadrą z dużymi łukami po prawej cała jazda w środku a reszta łuków i WW z lewej. Lipek chciał łapać pkt więc wystawił plagusy i KoS'a na przeciw mojej kadry. Ja zacząłem wszedłem kadrą do lasu stanąłem cal za wildami i spokojnie strzelałem sobie do much (wbiłem 3 rany). mogłem wygrać na spokojnie 12-8 i próbować palić plagusy, ale potrzebowaliśmy pkt więc postanowiłem zaszarżować wildami w horrory na 9+ i 10+ z opcją overana w muchy na 10, przy czym zakłądałem, że nie wejde w te much więć ustawiłbym trzecich wildów na kontre w muchy, niestety nie doszedłem ani jednymi więc powtórzyłem manewr w 5 turze ale już bez możliwości overuna i tu popełniłem błąd, bo muchy widziały jednych wildów ustawionych na kontre.
Kluczowe dla bitwy było 5 rzeczy:
- Sv2+ wylosowany na KoS'ie
- Palenie w plaguszy na 21 Lipek miał 5 kosci więc na 17+ zbijał czyli 60%
- wrzucony na ifce random movment na 6 wildów w kontrze na muchy
- niezdany marsz na orle (bez BSB) przez co plagusy zjadły wildów walczących z muchami, zamiast wildzi zjeść muchy
- pech przy strelaniu w KoS'a w ostatniej turze. Potrzebowałem 4 reny wbić, obnirzyłem mu T do 4, miałem 12 WW bez Sv, 24 GG z trafianiem na 3+ i z Hody rzuciłem 14 (16GG i BSB mieli na sobie +2 BS wiec wszytko trafiiało na 2+)
WW nie zrobili nic, z 24 GG wbiłem 2 rany, z 12 trafień z HoDy raniąc na 4+ (potem Sv4+ i Wsv 5+) zraniłem 2 razy i zadałem tylko 1 rane.
Kazda z tych akcji dawała mi 14+, niestety Lipkowi weszły wszystkie i skończyło się 10-10, co dawało im 1 miejsce a nam 5, przy 13+ dla mnie my mielibyśmy 4 miejsce
Ogólnie z występu jestem zadowolony, a największą satysfakcję sprawiła mi bitwa z Lipkiem - super atmosfera zero spin, i walka do samego konca.
Wynik 81 pkt z bitew bardzo zadowala.
Mimo tak dobrego wyniku postanowiłem zmienić rozpiskę:
1 Spellweaver @ 320.0 Pts
General; Lore of High Magic; Magic Level 4
Acorn of the Ages [100.0]
1 Glade Captain @ 130.0 Pts
Asrai Longbow; Light Armour; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
1 Spellsinger @ 140.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
1 Spellsinger @ 155.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 2
Moonstone of the Hidden Ways [40.0]
15+1 Glade Guard @ 285.0 Pts
Trueflight Arrows
Standard of Discipline [15.0]
10 Glade Guard @ 160.0 Pts
Trueflight Arrows
9+1 Glade Guard @ 180.0 Pts
Starfire Shafts
5 Sisters of the Thorn @ 130.0 Pts
5+1 Wild Riders @ 178.0 Pts
5+1 Wild Riders @ 198.0 Pts
Banner of Eternal Flame [10.0]
5+1 Wild Riders @ 193.0 Pts
Gleaming Pendant [5.0]
7 Waywatchers @ 140.0 Pts
7 Waywatchers @ 140.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 68
Total Army Cost: 2399.0
Powinna poprawić mi niewygodne paringi takie jak WoCh, DE na pegazach, Imperium na czołgu, a i pomóc ściągać bohaterów pochowanych za górkami, czy demony z Sv2+
I bitwa:
Gemblersi Tęcza, Thomas Skaveny
Przeciwnik wystawił się w rogu, popełnił jeden błąd już na początku, wystawiając oddział runnerów z asasynem na szarże sióstr od boku, co skończyło się zjedzeniem odddziału. Reszta była całkiem remisowa, aż do momentu kiedy weszło mi najpierw palenie na stormy a potem na clanraty.
Po spaleniu obu łucznicy dobili resztki a wildzi ogarneli smietnik
20-0
Team max
II bitwa:
Team Germany, DoCh
Przeciwnik nie miał średniego giftu na wronie więc nie było szans na 2+Sv, co jak siępuźniej okazało było kluczowe.
Tak samo jak wcześniej przeciwnik wystawił się w rogu za górką, ja podjechałem wildami i w drugiej turze parkowałem w bestiach i muchach.
Muchy po złapaniu 4 ran łamały się na 4 ale siadły dwie pąły i zrobiło się niefajnie, z 3 bestii po breaku została jedna zdrowa i jedna na jednej ranie, i tutaj własnie przeciwnik popełnił błąd, bo jego jedyną kontrą na tąszarżę była wrona co spowodowało, że w kolejnej turze mogłem po niej strzelać wszystkim. Posadziłem ją w trzeciej turze.
wygrywałem 14-6 a mogło być 16-4 niestety przeciwnik wcisnął mi na fice brame z 12 hitami z siłą 8 w oddział z kadrą przez co straciłem Lookouta i wszystkie kantery z High, a dział sciągneło mi generała.
11-9
Team 53
III bitwa:
Lewa Flanka, Jacek Skrzypek, Lizaki
I znowu przeciwnik zbunkrował się w rogu.
Błąd w wystawieniu, kameleony i oddzial terek na srodku przed moimi wildami, więc nie robiłem vanguardów.
Zacząłem przeciwnik zaczynał swoją pierwszą bez 2 oddziałów skinków, z 2 oddziałami z 3 modelami i 4-5 uciekającymi.
Jedyne co mogło mnie jeszcze zabolećto 3x kowboje, niestety przeciwnik podszedł kochortą skinków z dwoma kowbojami do przodu więc oberwali szarże 5 wildów, dodatkowo wrzuciłem tam ciernie, aby utłuc jeszze kilka skinków przed kombatem i finalnie kowboje dostali break na 1,1, złapani i z overruna wpadłem jeszcze w kameleony.
Skonczylisy w 4 jak slan oblal break'a
20-0
Team max
IV bitwa:
Leming Party, Adam Gajak, Imperium
Wylosowałem 4 lasy dodatkowo 2x hit na skater i przeciwnik był odgrodzony ode mnie 3x lasem z poisonami, jeziorkiem i ruinami, co jak na kawaleryjskie imperium mogło stanowić pewien problem.
było dość remisowo aż do momentu kiedy przeciwnik odstrzelił mi maga z shadowem, jednak w następnej turze ustawił się IC z kadrą na szarżę wildów od boku co jak sięokazało było sprytną pułapką bo na 17 zranień zadałem 4 rany, drugi oddział złapał czołg, a trzeci ustawił się na szarże w w kadrę.
IC z Kadrą nie wytrzymali już drugiej szarży a BSB i Generał nie ustali breaku na 1,1. Dodatkowo demisie uciekły od paniki za zabitych IC i sokończyło się 20-0
Team max
V bitwa:
Pierwszy stół JH1, Lipek Doch
Napisze może troche więcej o tym paringu:
Panter przyjął Tutaja
Ja mogłem z nim zagrać ale to byłaby kostkologia, Kosa miał uraz po bitwie z Urbanem.
Panter remisował z Tutajem 10-10 i miał nawet szanse na wygraną 11-12 ale niestety nie udany dispel snajperki w smitha z ostatnią niszczarka i jego śmierc spowodowały, że słonko zamiotło hamków. Skończyło sie do 4.
Maciek vs Królik
To paring na lekki +, więc Królik się schował przyjął dwie komety ale niestety nie zrobiły one za dużo przez co Maciek nie miał jak zrobić pkt a nie było sensu ryzykować. 10-10
Kosa vs Gąsior
Kosa oceniał paring na +, niestety wyszło nieogranie Kosy przez ostatnie miesiące i brak doświadczenia z grą z Mortisem + dispelowanie obaszarowej popychaczki na 66% z kości zamiast DS w pierwszej turze i niestety zamiast 12 wyszło 0
Leoh vs Dębek
Leoh początkowo nie chciał się rzucić na Dębka, ale przy wynikach Kosy i Pantera nie pozostało nam nić innego jak próbować łapać pkt. Okazało się, że rozpa Leoha ma do przodu z Bretką, niestety jeden błąd (Vargheisy ustawione 3x3 oberwały 2x hit z trebka) i nie starczyło na nić więcej niż 12-8
Ja vs Lipek
Ja wystawiłem się kadrą z dużymi łukami po prawej cała jazda w środku a reszta łuków i WW z lewej. Lipek chciał łapać pkt więc wystawił plagusy i KoS'a na przeciw mojej kadry. Ja zacząłem wszedłem kadrą do lasu stanąłem cal za wildami i spokojnie strzelałem sobie do much (wbiłem 3 rany). mogłem wygrać na spokojnie 12-8 i próbować palić plagusy, ale potrzebowaliśmy pkt więc postanowiłem zaszarżować wildami w horrory na 9+ i 10+ z opcją overana w muchy na 10, przy czym zakłądałem, że nie wejde w te much więć ustawiłbym trzecich wildów na kontre w muchy, niestety nie doszedłem ani jednymi więc powtórzyłem manewr w 5 turze ale już bez możliwości overuna i tu popełniłem błąd, bo muchy widziały jednych wildów ustawionych na kontre.
Kluczowe dla bitwy było 5 rzeczy:
- Sv2+ wylosowany na KoS'ie
- Palenie w plaguszy na 21 Lipek miał 5 kosci więc na 17+ zbijał czyli 60%
- wrzucony na ifce random movment na 6 wildów w kontrze na muchy
- niezdany marsz na orle (bez BSB) przez co plagusy zjadły wildów walczących z muchami, zamiast wildzi zjeść muchy
- pech przy strelaniu w KoS'a w ostatniej turze. Potrzebowałem 4 reny wbić, obnirzyłem mu T do 4, miałem 12 WW bez Sv, 24 GG z trafianiem na 3+ i z Hody rzuciłem 14 (16GG i BSB mieli na sobie +2 BS wiec wszytko trafiiało na 2+)
WW nie zrobili nic, z 24 GG wbiłem 2 rany, z 12 trafień z HoDy raniąc na 4+ (potem Sv4+ i Wsv 5+) zraniłem 2 razy i zadałem tylko 1 rane.
Kazda z tych akcji dawała mi 14+, niestety Lipkowi weszły wszystkie i skończyło się 10-10, co dawało im 1 miejsce a nam 5, przy 13+ dla mnie my mielibyśmy 4 miejsce
Ogólnie z występu jestem zadowolony, a największą satysfakcję sprawiła mi bitwa z Lipkiem - super atmosfera zero spin, i walka do samego konca.
Wynik 81 pkt z bitew bardzo zadowala.
Mimo tak dobrego wyniku postanowiłem zmienić rozpiskę:
1 Spellweaver @ 320.0 Pts
General; Lore of High Magic; Magic Level 4
Acorn of the Ages [100.0]
1 Glade Captain @ 130.0 Pts
Asrai Longbow; Light Armour; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
1 Spellsinger @ 140.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
1 Spellsinger @ 155.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 2
Moonstone of the Hidden Ways [40.0]
15+1 Glade Guard @ 285.0 Pts
Trueflight Arrows
Standard of Discipline [15.0]
10 Glade Guard @ 160.0 Pts
Trueflight Arrows
9+1 Glade Guard @ 180.0 Pts
Starfire Shafts
5 Sisters of the Thorn @ 130.0 Pts
5+1 Wild Riders @ 178.0 Pts
5+1 Wild Riders @ 198.0 Pts
Banner of Eternal Flame [10.0]
5+1 Wild Riders @ 193.0 Pts
Gleaming Pendant [5.0]
7 Waywatchers @ 140.0 Pts
7 Waywatchers @ 140.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 68
Total Army Cost: 2399.0
Powinna poprawić mi niewygodne paringi takie jak WoCh, DE na pegazach, Imperium na czołgu, a i pomóc ściągać bohaterów pochowanych za górkami, czy demony z Sv2+
Dydu gratulacje wyniku. Bardzo wysoki poziom punktów.
Dodam tylko że Kosa nie miał 66% szans na dispel - moje 4 kości z +6cast (statystyka 20) na jego 3 z jednym przerzutem +4 (statystyka 4,3,5 (tu licze przerzut) +4=16). Nie pamiętam jaki wynik osiągnąłem na cast, ale oczywiście nie użycie DSa miało tu kluczowe znaczenie i to był błąd Kosy.
Dodam tylko że Kosa nie miał 66% szans na dispel - moje 4 kości z +6cast (statystyka 20) na jego 3 z jednym przerzutem +4 (statystyka 4,3,5 (tu licze przerzut) +4=16). Nie pamiętam jaki wynik osiągnąłem na cast, ale oczywiście nie użycie DSa miało tu kluczowe znaczenie i to był błąd Kosy.
always Vampire
Dydu. Zapomniałeś tylko, że w turze w którym strzelałeś w KoS'a miałeś 12 kostek magii. Musiałem wpuścić podbicie bs'a na Hode przez co trafiała nie na 4+ a 2+. Musiałem też wpuścić teleport na WW, który dawał im zasięg do KoS'a. A jak już chciałem zdispelować czar (obniżenie T) na który trzymałem 7 kostek to rzuciłeś IF'kę. Wiem, że na to liczyłeś, ale jednak miałbyś masę szczęścia jakbyś mi zabił tego KoS'a
Ale bitewka rzeczywiści bardzo zacna i emocjonująca. Dzięki raz jeszcze.
Ale bitewka rzeczywiści bardzo zacna i emocjonująca. Dzięki raz jeszcze.
Raport z Wrocławia:
Rozpa:
2lvl Death DS
2lvl Death MR2, shilding
BSB HoDA, Charm Shield
Stalker BoL
Stalker Generał
20 GG Trueflight, FCG, Dyscyplina
10 GG Płonące na zło
6 Wildów, płonące, Champion
5 WW
Orzeł
I bitwa Lizaki
2x Kowboj na Coldone, 2x Kowboj na Terku, Skinek z RRoR, 2x Kohorta, skirmiszerzy, Terki, bulbozaur, kameleony
Przeciwnik zaczą agresywni, zrzucił kamienie na wildów zale zabił 1, ja w pierwszej płonącymi łukami zjadłem Terki, wildzi zjedli skirmiszerów, knajpa posadziła jednego kowboja na terku, WW drugiego, Trueflighty spanikowały skinki z magiem. Od drugiej tury magia mi kompletnie nie szła, a przeciwnik wrzucał co turę na ifce wybuch z bulbazaura. Była jeszcze jedna ciężka sytuacja kiedy kohorta z bohaterami i bulbozaur ustawili się na szarże w koją kadrę. Odgiąłem hordę kowbojem jednym stal kerem. No ale w tej turze siadła magii i posadziłem obu kowboi potem już dożynki.
18-2
II bitwa Woch Młody
BSB, Mag na demoniku, Chimera, 2x charioty, Rycki blasted, Oddział rycków z LoD
Ustawiłem się w rogu przy obelisku co znacznie utrudniało młodemu zrobienie mi kanapki, przy wjeździe do skarbonki stał lasek z poisonami i DT. Młody ukradł mi zaczynanie.
Młody napierał, ja karmiłem go odginaczkami i waliliśmy do siebie z Magii. Z ifki w 2 turze młody zabija mi maga, ja z Ifki w 3 zadaje rane na BSB ale trace wszystki poziomy.
Finalnie tracę, Wszystko poza BSB, Gienkiem, Trufightami i WW, Zabijam Chimere, połowe rycków tęczy, rydwan. Szkoda obu magów, bo miałbym jeszcze argumenty szczególnie że BSB został na ostatniej ranie.
7-13
III bitwa WE
2x mag (Death, shadow), BSB, Stalker, 2x True Flighty, wildzi, tancerze, WW, Orzeł
Smyraliśmy się prawie czały czas, ja skoncentrowałem ostrzał na łukach, snajperkami waliłem po BSB, stalkerzy po gienku, finalnie zabiłem gienka (stalkerami) i 2x GG nie tracąc żadnego sztandaru.
20-0
IV bitwa Krasie
4 bohaterów, Klopa, horda woriorów, Horda Drejków, 2x żyrek
Zacząłem ogarnąłem klope, strzelałem do Drejków snajperkami zabiłem żyrki. Przeciwnik napierał.
Skończyło by się pewnie 11/12 dla mnie gdyby nie akcja z 4 tury, 5 wildzów oblewa frenzy i musi szarżować na drejki (mam płonące ataki więc słabo), w drejkach stał generał i BSB, ze SnS tracę 3 dojeżdża 2 dostawaim się do BSB i Gienka. Champion 3 razy ranie Gienka (1+, 4++) dwie rany pada. Drugi Wild nie robi nic BSB (4+,4++) ale za to jelonki wbijają dwie rany, nic nie zdane i do piachu.
20-0
V bitwa KudeL
Atak Downów, rozrzuca mu armie po całym stole, organki po przekątnej do mojej armii na dodatek za obeliskiem, WW i Wildzi max do przodu, plan był przeskoczyć za hordy, odstrzelić inżyniera a wildzami ściągać klope (żyrki było po przeciwnej stronie). Niestety Kudeł kradnie zaczynanie, przelatuje żyrkami za hordy, z klopy tracę 3 WW i jednego Wilda, i tu robię najgłupszą akcję, która kosztowała mnie zwycięstwo, zamiast i tak przeskoczyć 2 WW i wildami na tył postanowiłem zaszarżować żyrki, flee oblany redirect i tracę WW, Wildów a nie zabijam kopy.
Była jeszcze szansa bo weszło duże słonko z ifki ale nie doleciało.
Potem pojedynek strzelecki, ja redukuję hordę on moje łuki z klopy magia ściąga oba żyrki.
Koniec był gdy oblałem panikę na 9 z przerzutem i uciekłem całą kadrą za stół, gdyby nie to byłoby koło 7-13 a tak wyszło 20-0
VI bitwa Skwara
4 magów, BSB, Monki, 2x slawy, klanraty, kółko, latara, skaut
Skwara wystawił kadrę w klanach za liną slejwów, zablokował mi wyjdzie na górkę snajperami w WW swoim skautem, w ciągu 2 tur nie zdąłem 4 razy LD na 9 z przerzutem i zamiast ustawić sobie Wildów na boku klanów i slejwów musiałem postawić ich na 1” przed nimi, niestety nie zauważyłem 15 niewolników na górce co kosztowało mnie strate frenzy, i tak było dośc remisowo nawet na + dla mnie bo Bartek zranił sobie całą kadre z ifki. O przegranej przesądziła jedna akcaj.
Kółko wjeżdża na moją flankę, ale jeszcze dość bezpiecznie bo 13-15”. Ja ustawiam wszystkie łuki tak aby do niego strzelać , magów w pojzonowym lesie w dużym klocku GG no i zaczyna się ifka na snajperkę LD zadaję jedną ranę, tracę 10 GG kólko dostaje dodatkowy ruch jedzie w strone kadry, ale tak że wyjeżdza poza LOS GG i staje 5” od nich. Tura Skwary i dożynki.
2-18
Rozpa:
2lvl Death DS
2lvl Death MR2, shilding
BSB HoDA, Charm Shield
Stalker BoL
Stalker Generał
20 GG Trueflight, FCG, Dyscyplina
10 GG Płonące na zło
6 Wildów, płonące, Champion
5 WW
Orzeł
I bitwa Lizaki
2x Kowboj na Coldone, 2x Kowboj na Terku, Skinek z RRoR, 2x Kohorta, skirmiszerzy, Terki, bulbozaur, kameleony
Przeciwnik zaczą agresywni, zrzucił kamienie na wildów zale zabił 1, ja w pierwszej płonącymi łukami zjadłem Terki, wildzi zjedli skirmiszerów, knajpa posadziła jednego kowboja na terku, WW drugiego, Trueflighty spanikowały skinki z magiem. Od drugiej tury magia mi kompletnie nie szła, a przeciwnik wrzucał co turę na ifce wybuch z bulbazaura. Była jeszcze jedna ciężka sytuacja kiedy kohorta z bohaterami i bulbozaur ustawili się na szarże w koją kadrę. Odgiąłem hordę kowbojem jednym stal kerem. No ale w tej turze siadła magii i posadziłem obu kowboi potem już dożynki.
18-2
II bitwa Woch Młody
BSB, Mag na demoniku, Chimera, 2x charioty, Rycki blasted, Oddział rycków z LoD
Ustawiłem się w rogu przy obelisku co znacznie utrudniało młodemu zrobienie mi kanapki, przy wjeździe do skarbonki stał lasek z poisonami i DT. Młody ukradł mi zaczynanie.
Młody napierał, ja karmiłem go odginaczkami i waliliśmy do siebie z Magii. Z ifki w 2 turze młody zabija mi maga, ja z Ifki w 3 zadaje rane na BSB ale trace wszystki poziomy.
Finalnie tracę, Wszystko poza BSB, Gienkiem, Trufightami i WW, Zabijam Chimere, połowe rycków tęczy, rydwan. Szkoda obu magów, bo miałbym jeszcze argumenty szczególnie że BSB został na ostatniej ranie.
7-13
III bitwa WE
2x mag (Death, shadow), BSB, Stalker, 2x True Flighty, wildzi, tancerze, WW, Orzeł
Smyraliśmy się prawie czały czas, ja skoncentrowałem ostrzał na łukach, snajperkami waliłem po BSB, stalkerzy po gienku, finalnie zabiłem gienka (stalkerami) i 2x GG nie tracąc żadnego sztandaru.
20-0
IV bitwa Krasie
4 bohaterów, Klopa, horda woriorów, Horda Drejków, 2x żyrek
Zacząłem ogarnąłem klope, strzelałem do Drejków snajperkami zabiłem żyrki. Przeciwnik napierał.
Skończyło by się pewnie 11/12 dla mnie gdyby nie akcja z 4 tury, 5 wildzów oblewa frenzy i musi szarżować na drejki (mam płonące ataki więc słabo), w drejkach stał generał i BSB, ze SnS tracę 3 dojeżdża 2 dostawaim się do BSB i Gienka. Champion 3 razy ranie Gienka (1+, 4++) dwie rany pada. Drugi Wild nie robi nic BSB (4+,4++) ale za to jelonki wbijają dwie rany, nic nie zdane i do piachu.
20-0
V bitwa KudeL
Atak Downów, rozrzuca mu armie po całym stole, organki po przekątnej do mojej armii na dodatek za obeliskiem, WW i Wildzi max do przodu, plan był przeskoczyć za hordy, odstrzelić inżyniera a wildzami ściągać klope (żyrki było po przeciwnej stronie). Niestety Kudeł kradnie zaczynanie, przelatuje żyrkami za hordy, z klopy tracę 3 WW i jednego Wilda, i tu robię najgłupszą akcję, która kosztowała mnie zwycięstwo, zamiast i tak przeskoczyć 2 WW i wildami na tył postanowiłem zaszarżować żyrki, flee oblany redirect i tracę WW, Wildów a nie zabijam kopy.
Była jeszcze szansa bo weszło duże słonko z ifki ale nie doleciało.
Potem pojedynek strzelecki, ja redukuję hordę on moje łuki z klopy magia ściąga oba żyrki.
Koniec był gdy oblałem panikę na 9 z przerzutem i uciekłem całą kadrą za stół, gdyby nie to byłoby koło 7-13 a tak wyszło 20-0
VI bitwa Skwara
4 magów, BSB, Monki, 2x slawy, klanraty, kółko, latara, skaut
Skwara wystawił kadrę w klanach za liną slejwów, zablokował mi wyjdzie na górkę snajperami w WW swoim skautem, w ciągu 2 tur nie zdąłem 4 razy LD na 9 z przerzutem i zamiast ustawić sobie Wildów na boku klanów i slejwów musiałem postawić ich na 1” przed nimi, niestety nie zauważyłem 15 niewolników na górce co kosztowało mnie strate frenzy, i tak było dośc remisowo nawet na + dla mnie bo Bartek zranił sobie całą kadre z ifki. O przegranej przesądziła jedna akcaj.
Kółko wjeżdża na moją flankę, ale jeszcze dość bezpiecznie bo 13-15”. Ja ustawiam wszystkie łuki tak aby do niego strzelać , magów w pojzonowym lesie w dużym klocku GG no i zaczyna się ifka na snajperkę LD zadaję jedną ranę, tracę 10 GG kólko dostaje dodatkowy ruch jedzie w strone kadry, ale tak że wyjeżdza poza LOS GG i staje 5” od nich. Tura Skwary i dożynki.
2-18
A tu rozpa pod nowy draft:
1 Spellweaver @ 305.0 Pts
General; Lore of High Magic; Magic Level 4
Obsidian Amulet [30.0]
Power Scroll [35.0]
Elf Steed @ [0.0] Pts
1 Spellweaver @ 265.0 Pts
Lore of Metal; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
Elf Steed @ [0.0] Pts
1 Naestra & Arahan, Sisters of Twilight @ 275.0 Pts
Gwindalor @ [0.0] Pts
1 Glade Captain @ 164.0 Pts
Asrai Longbow; Asrai Spear; Light Armour; Shield; Battle Standard
Bow of Loren [20.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
Elf Steed @ [0.0] Pts
10 Glade Riders @ 240.0 Pts
Musician; Swiftshiver Shards
10 Glade Riders @ 240.0 Pts
Musician; Starfire Shafts
5 Glade Riders @ 120.0 Pts
Musician; Hagbane Tips
5+1 Wild Riders @ 198.0 Pts
Banner of Eternal Flame [10.0]
5+1 Wild Riders @ 188.0 Pts
Banner
9 Sisters of the Thorn @ 269.0 Pts
Musician; Standard of Swiftness [15.0]
3 Warhawk Riders @ 135.0 Pts
Models in Army: 47
Total Army Cost: 2399.0
1 Spellweaver @ 305.0 Pts
General; Lore of High Magic; Magic Level 4
Obsidian Amulet [30.0]
Power Scroll [35.0]
Elf Steed @ [0.0] Pts
1 Spellweaver @ 265.0 Pts
Lore of Metal; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
Elf Steed @ [0.0] Pts
1 Naestra & Arahan, Sisters of Twilight @ 275.0 Pts
Gwindalor @ [0.0] Pts
1 Glade Captain @ 164.0 Pts
Asrai Longbow; Asrai Spear; Light Armour; Shield; Battle Standard
Bow of Loren [20.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
Elf Steed @ [0.0] Pts
10 Glade Riders @ 240.0 Pts
Musician; Swiftshiver Shards
10 Glade Riders @ 240.0 Pts
Musician; Starfire Shafts
5 Glade Riders @ 120.0 Pts
Musician; Hagbane Tips
5+1 Wild Riders @ 198.0 Pts
Banner of Eternal Flame [10.0]
5+1 Wild Riders @ 188.0 Pts
Banner
9 Sisters of the Thorn @ 269.0 Pts
Musician; Standard of Swiftness [15.0]
3 Warhawk Riders @ 135.0 Pts
Models in Army: 47
Total Army Cost: 2399.0
Ostatnio zmieniony 26 lis 2014, o 13:11 przez Dydu, łącznie zmieniany 1 raz.
supermobilna rozpa, ale brak ww zaboli. skoro masz taką mobilność to czemu nie death? i zamiast 9 sisterek mniej + ww zamiast wh. no ale to ja bym tak widzial z drugiej strony wtedy bardzo malo masz sisterek jako bunkier.
generalnie podoba mi się, z tym że wg mnie za dużo zależy od magii.
generalnie podoba mi się, z tym że wg mnie za dużo zależy od magii.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
WW wchodzi 7 i taka była pierwsza wersja, ale sa mniej mobilnie i bardziej wrażliwi na pestki i magie.
Death nie bo po przeanalizowaniu +/- wyszło mi, że metal jest bardziej uniwersalny i współgrający z rozpą.
9 sisterek jest optymalne bo przy ich odporności na magie i strzelanie tworzą idealny bunkier.
Rozpa ta raczej nie będzie wciskać 20 bez odpowiedniego udziału magii ale też ciężko będzie na niej robić pkt, a 60 pestek na ture spokojnie ogarnie smieci i małe oddziały.
W tym tygodniu powinne byćpiwerwsze testy z VC więc zobaczymy jak to będzie.
Kotson nie ma LoS bo musiałoby być ich 5.
Death nie bo po przeanalizowaniu +/- wyszło mi, że metal jest bardziej uniwersalny i współgrający z rozpą.
9 sisterek jest optymalne bo przy ich odporności na magie i strzelanie tworzą idealny bunkier.
Rozpa ta raczej nie będzie wciskać 20 bez odpowiedniego udziału magii ale też ciężko będzie na niej robić pkt, a 60 pestek na ture spokojnie ogarnie smieci i małe oddziały.
W tym tygodniu powinne byćpiwerwsze testy z VC więc zobaczymy jak to będzie.
Kotson nie ma LoS bo musiałoby być ich 5.
Fajna rozpa, potworna mobilność Hmm, z tego, co widzę, wykorzystałeś zaledwie 1 pkt z puli Nie myślałeś nad rozbiciem 10-tek GRów na 5-tki lub 6-tki? Masz wtedy 5 Ambuszy, ew. 4, większe możliwości uderzenia w "słabiznę" przeciwnika Mógłbyś dać wszystkim Poisony, idealne na wszelkie maszynki i duże cele Ew. jeden większy oddział z poisonami i Banner of Eternal Flame
Let the River of Blood flow...
Po drużynówce na śląsku:
I bitwa Artur O'n'G
Artur zbunkrował się w rogu, ja czarowałem i strzelałem, zabrakło mi jednej tury (zagraliśmy 5) w szóstej wpadałem 20 GR z BSB i 3 warhawków od tyłu w 7 Savagy z Gienkiem, BSB i 2x magiem oraz zjadałem. tak wyszło 11-9
II bitwa Solo SKV na 2x dzwonku
Zapomniałem o popychaczce z dzwonka, na koniec mi zostały cory z czego 2x uciekające a Solowi 2x dzwonek jeden bez szaraka i abomka na ostatniej ranie. Gdybym nie zapomniał o popychaczce albo GR z płonącymi wyszli by troche wcześniej (wyszli w 6 turze więc był problem z abomką) byłoby do przody a tak 5-15
III Gremli DF
Okrążyłem trzymając się 30" od ogranek strzelałem + magowałem w 4 zrobiłem All In, i skończyło się 18-2 po wyczyszczeniu stołu, sam straciłem generała, hawki, jednych GR i 1,5 wildów.
Przemyłsenia po turnieju:
- Brakowało mi Sisterek na orle, które są dość kluczowe
- Multiple na GR nie jest zbyt dobry, na hordy mam inne rzeczy, więc wymieniam na poisony
- Brak płonących do 6 tury dał mi się we znaki więc rozmieniłem ich na 2x5
- Wywałiłem BoL z BSB w zamian mam 3+ i 2++ na ogień na BSB, Ikone na kadrze i przerzut LD na Wildach
1 Spellweaver @ 305.0 Pts
General; Lore of High Magic; Magic Level 4
Obsidian Amulet [30.0]
Power Scroll [35.0]
Elf Steed @ [0.0] Pts
1 Spellweaver @ 270.0 Pts
Lore of Metal; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
Irenicus Icone [5.0]
Elf Steed @ [0.0] Pts
1 Naestra & Arahan, Sisters of Twilight @ 275.0 Pts
Gwindalor @ [0.0] Pts
1 Glade Captain @ 154.0 Pts
Asrai Longbow; Asrai Spear; Light Armour; Shield; Battle Standard
Dragonhelm [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
Elf Steed @ [0.0] Pts
10 Glade Riders @ 230.0 Pts
Musician; Hagbane Tips
5 Glade Riders @ 125.0 Pts
Musician; Starfire Shafts
5 Glade Riders @ 125.0 Pts
Musician; Starfire Shafts
5 Glade Riders @ 120.0 Pts
Musician; Hagbane Tips
5+1 Wild Riders @ 198.0 Pts
Banner of Eternal Flame [10.0]
5+1 Wild Riders @ 193.0 Pts
Glemi Pendent [5.0]
9 Sisters of the Thorn @ 269.0 Pts
Musician; Standard of Swiftness [15.0]
3 Warhawk Riders @ 135.0 Pts
Models in Army: 47
Total Army Cost: 2399.0
I bitwa Artur O'n'G
Artur zbunkrował się w rogu, ja czarowałem i strzelałem, zabrakło mi jednej tury (zagraliśmy 5) w szóstej wpadałem 20 GR z BSB i 3 warhawków od tyłu w 7 Savagy z Gienkiem, BSB i 2x magiem oraz zjadałem. tak wyszło 11-9
II bitwa Solo SKV na 2x dzwonku
Zapomniałem o popychaczce z dzwonka, na koniec mi zostały cory z czego 2x uciekające a Solowi 2x dzwonek jeden bez szaraka i abomka na ostatniej ranie. Gdybym nie zapomniał o popychaczce albo GR z płonącymi wyszli by troche wcześniej (wyszli w 6 turze więc był problem z abomką) byłoby do przody a tak 5-15
III Gremli DF
Okrążyłem trzymając się 30" od ogranek strzelałem + magowałem w 4 zrobiłem All In, i skończyło się 18-2 po wyczyszczeniu stołu, sam straciłem generała, hawki, jednych GR i 1,5 wildów.
Przemyłsenia po turnieju:
- Brakowało mi Sisterek na orle, które są dość kluczowe
- Multiple na GR nie jest zbyt dobry, na hordy mam inne rzeczy, więc wymieniam na poisony
- Brak płonących do 6 tury dał mi się we znaki więc rozmieniłem ich na 2x5
- Wywałiłem BoL z BSB w zamian mam 3+ i 2++ na ogień na BSB, Ikone na kadrze i przerzut LD na Wildach
1 Spellweaver @ 305.0 Pts
General; Lore of High Magic; Magic Level 4
Obsidian Amulet [30.0]
Power Scroll [35.0]
Elf Steed @ [0.0] Pts
1 Spellweaver @ 270.0 Pts
Lore of Metal; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
Irenicus Icone [5.0]
Elf Steed @ [0.0] Pts
1 Naestra & Arahan, Sisters of Twilight @ 275.0 Pts
Gwindalor @ [0.0] Pts
1 Glade Captain @ 154.0 Pts
Asrai Longbow; Asrai Spear; Light Armour; Shield; Battle Standard
Dragonhelm [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
Elf Steed @ [0.0] Pts
10 Glade Riders @ 230.0 Pts
Musician; Hagbane Tips
5 Glade Riders @ 125.0 Pts
Musician; Starfire Shafts
5 Glade Riders @ 125.0 Pts
Musician; Starfire Shafts
5 Glade Riders @ 120.0 Pts
Musician; Hagbane Tips
5+1 Wild Riders @ 198.0 Pts
Banner of Eternal Flame [10.0]
5+1 Wild Riders @ 193.0 Pts
Glemi Pendent [5.0]
9 Sisters of the Thorn @ 269.0 Pts
Musician; Standard of Swiftness [15.0]
3 Warhawk Riders @ 135.0 Pts
Models in Army: 47
Total Army Cost: 2399.0
Nie lepiej dać wszędzie poisony ? (flamingi masz na sisterkach - więc chyba wystarczy)Dydu pisze:5 Glade Riders @ 125.0 Pts
Musician; Starfire Shafts
5 Glade Riders @ 125.0 Pts
Musician; Starfire Shafts
Gram na 3x 5 GR i stwierdzam, że te oddziały są genialne
Przeciwnik boi się strasznie tych oddziałów (Demony ze swoimi "mięciutkimi" greaterami to walą po gaciach aż miło ), a powinny się sprawdzić na więcej modeli ... nie tylko demony
Rozpa ogólnie mi się mega podoba - uciekająca gejowizka w czystej postaci
Jak dorwę fajne modele na koniach + kupię sisterki to pewnie też sobie turniej-dwa zagram czymś bardzo podobnym
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.