Ciekawostki odnosnie zasad lizakow
Moderator: Ziemko
Re: Ciekawostki odnosnie zasad lizakow
A podręcznik masz od czego? już nie są unique, działają stompy, działa lookout...
Jak jestem w pracy to nie zerkne na podrecznik
W związku z erratą
Page 162 – Spell Generation
At the end of the second paragraph, add:
“The Lore of Undeath is available to any Wizard.”
(see Warhammer Battle Magic: Lore of Undeath or
Warhammer: Nagash, available in digital format at
http://www.games-workshop.com)
rozumiem, że Slann z dyscypliną do sygnaturek dostaje dziewiąte zaklęcie do swej puli?
Page 162 – Spell Generation
At the end of the second paragraph, add:
“The Lore of Undeath is available to any Wizard.”
(see Warhammer Battle Magic: Lore of Undeath or
Warhammer: Nagash, available in digital format at
http://www.games-workshop.com)
rozumiem, że Slann z dyscypliną do sygnaturek dostaje dziewiąte zaklęcie do swej puli?
A zasada sygnaturek nie ma zapisane, że tylko te z RB? Bo tak jakoś kojarze w LoU w RB nie ma
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
Posiłkując się Internetem (dziwnym trafem nie noszę ze sobą army booka do pracy ) wording dyscypliny Slanna przedstawia się w następujący sposób:
"Instead of generating spells as normal the Slann knows all 8 signature spells from the 8 battle lores."
Według erraty lore of undeath wchodzi w skład battle lores, jednakże w dalszym ciągu przydałaby się errata do lizaków, bo all 8 signature spells from the 8 battle lores nie odnosi się do obecnej sytuacji, w której mamy 9 battle lores. No chyba że Slann będzie miał dziwnym trafem zdecydować której sygnaturki z pojedynczej domeny nie chce znać - bo np. nie lubi - aby było w sumie 8 zaklęć z 8 domen .
"Instead of generating spells as normal the Slann knows all 8 signature spells from the 8 battle lores."
Według erraty lore of undeath wchodzi w skład battle lores, jednakże w dalszym ciągu przydałaby się errata do lizaków, bo all 8 signature spells from the 8 battle lores nie odnosi się do obecnej sytuacji, w której mamy 9 battle lores. No chyba że Slann będzie miał dziwnym trafem zdecydować której sygnaturki z pojedynczej domeny nie chce znać - bo np. nie lubi - aby było w sumie 8 zaklęć z 8 domen .
Nie widzę w erracie tego aby wszedł w skład lore'ów tylko, że każdy mag może korzystać a to co innego
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
A wcześniej pogrubiony przeze mnie fragment odnoszący się do Warhammer Battle Magic: Lore of Undeath?
W każdym razie chyba obecnie nie ma za bardzo co spekulować, bo prawdopodobnie (przynajmniej mam taką nadzieję) niebawem pojawią się inne FAQ.
W każdym razie chyba obecnie nie ma za bardzo co spekulować, bo prawdopodobnie (przynajmniej mam taką nadzieję) niebawem pojawią się inne FAQ.
Gokish ma racje imho.
Po erracie na 2400 wchodzi mi slan 2 oldblodów na co, i 3 veteranów na co. Do tego dołożyć klocek 10 co raidersów i wychodzi lanca jak w bretce.
22 ataki saurusów z 1 szeregu plus 10 ataków co plus 5 supportów.
Trzeba tylko 5 logicznych złożeń kowboji wykombinować. Może być ciekawie
22 ataki saurusów z 1 szeregu plus 10 ataków co plus 5 supportów.
Trzeba tylko 5 logicznych złożeń kowboji wykombinować. Może być ciekawie
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Glitering scale to nie jest przypadkiem zbroja? Jesli tak to z helmem stegadona tego laczyc nie można. ..
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Mam głupie i wręcz prawie oczywiste pytanie ale nie umiem znaleźć sformułowanej zasady dotyczącej
Tiktaq'to . Czy może dołączać on do oddziału terradonów :
a) z jednej strony w RB jest napisane " characters cannot join a unit of flyers" str 98
b) z drugiej strony Tiktaq'to ma w zasadach
" All terradons in Tiktaq'to's unit use his Weapon Skill"
FAQ GW na to nie odpowiada
Tiktaq'to . Czy może dołączać on do oddziału terradonów :
a) z jednej strony w RB jest napisane " characters cannot join a unit of flyers" str 98
b) z drugiej strony Tiktaq'to ma w zasadach
" All terradons in Tiktaq'to's unit use his Weapon Skill"
FAQ GW na to nie odpowiada
Roztrząsałem już kiedyś tę kwestię. Dopóki nie wyjdzie FAQ do lizaczków lub nie zmienią zasady z głównego rulebooka, dopóty przez gówniany wording Tiktaq'to nie wejdzie do oddziału Terradon Ridersów.Nebiros pisze:Mam głupie i wręcz prawie oczywiste pytanie ale nie umiem znaleźć sformułowanej zasady dotyczącej
Tiktaq'to . Czy może dołączać on do oddziału terradonów :
a) z jednej strony w RB jest napisane " characters cannot join a unit of flyers" str 98
b) z drugiej strony Tiktaq'to ma w zasadach
" All terradons in Tiktaq'to's unit use his Weapon Skill"
FAQ GW na to nie odpowiada
Obecnie jedynie na co zadziała boost do WSa od jego zasady specjalnej, to jego własny mount oraz wierzchowce innych skinków chiefów na terradonach jeżeli połączysz ich w jeden unit.
Nie ma jednoznacznego stwierdzenia, że może wejść, więc nie może.
"All terradons in Tiktaq'to's unit use his Weapon Skill..." IMO trzeba interpretować tak, że chodzi o oddział terek, który kożysta z zasady Master of Skies.
"All terradons in Tiktaq'to's unit use his Weapon Skill..." IMO trzeba interpretować tak, że chodzi o oddział terek, który kożysta z zasady Master of Skies.
Skinków chiefów na terradonach nie można łączyć w jeden unit. Możesz ich razem wstawić do jednego oddziału np. kochorty i to tyle.Obecnie jedynie na co zadziała boost do WSa od jego zasady specjalnej, to jego własny mount oraz wierzchowce innych skinków chiefów na terradonach jeżeli połączysz ich w jeden unit.
Oczywiście - aby wszystko było cacy należy "skleić" skinków chiefów na terradonach i Tiktaq'to za pomocą odpowiedniego spoiwa (najpopularniejsze nazywa się Skink Cohort).Dębek pisze:Skinków chiefów na terradonach nie można łączyć w jeden unit. Możesz ich razem wstawić do jednego oddziału np. kochorty i to tyle.
Według mnie jest inaczej, bo zasada Master of Skies jest czymś odrębnym od przedmiotu Mask of Heavens i pozwala jedynie na opcjonalne dokupienie ambusha pojedynczemu oddziałowi Terradon Ridersów.Dębek pisze:"All terradons in Tiktaq'to's unit use his Weapon Skill..." IMO trzeba interpretować tak, że chodzi o oddział terek, który kożysta z zasady Master of Skies.
Master of Skies
If your army contains Tiktaq'to, one unit of Terradon Riders can be upgraded to have the Ambushers special rule.
Mask of Heavens
Enchanted Item. All Terradons in Tiktaq'to's unit use his Weapon Skill instead of their own. In addition, enemy units suffer an additional -1 To Hit penalty when shooting Tiktaq'to and his unit.
To co piszesz ma sens, ale skoro jest jakiś Tiqtak'to's unit terek, a Tiktaq'to nie może dołączać do unitu lataczy, to pomyślałem, że "jego unit" to ten wskazany w opisie zasady master of skies.
Nic innego mi nie przychodzi do głowy.
Ostatecznie można stwierdzić, że ratio legis zasady przedmiotu Mask of Heavens jest taki, że Tiktaq'to może śmigać w terkach.
Ewidentnie mamy tu pole do uściślenia dla LS.
Nic innego mi nie przychodzi do głowy.
Ostatecznie można stwierdzić, że ratio legis zasady przedmiotu Mask of Heavens jest taki, że Tiktaq'to może śmigać w terkach.
Ewidentnie mamy tu pole do uściślenia dla LS.