Pytania i odpowiedzi

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Re: Pytania i odpowiedzi

Post autor: Stan »

Daje normalnie +1 do S, ale wtedy masz AS2+ bo nie używasz tarczy, IMO bez sensu.

Awatar użytkownika
r@fix
Masakrator
Posty: 2385
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: r@fix »

No niestety albo rybka albo pipka
Obrazek

Teo
Wałkarz
Posty: 79

Post autor: Teo »

Panowie, czy tank może "chomikować" steam pointy - tzn czy niewykorzystane w danej turze st przepadają czy przechodzą na następną. Nie mam przy sobie RB a nie kojarzę tego zapisu.

Awatar użytkownika
ddr
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 183
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ddr »

Niewykorzystane punkty przepadają (AB, s. 51).

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Przepadają.

Fajnie by było mieć 9 :P

Teo
Wałkarz
Posty: 79

Post autor: Teo »

Stan pisze: Fajnie by było mieć 9 :P
Oj fajnie, fajnie :mrgreen:

Dzięki!

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

hej, jaką podstawkę robić pod imperatora na smoku? chodzi o wymiary...
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

50x50

Awatar użytkownika
ddr
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 183
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ddr »

Zrób taką jak Ci pasuje. Specjalami i tak praktycznie nie można nigdzie grać na turniejach, a w domu to chyba nie problem.

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Pytanie zagadka !
Czy z gołębi można dawać S&S ?
Proszę odpowiedzi z argumentacją :wink:
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Nie można - to nie jest normalna broń strzelecka.

To jest broń, której możesz używać tylko w swojej fazie strzału... nawet nie strzelasz, tylku rzucasz kością na efekt.

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Heh dla porównania muszkiet to tez bron której używa się w fazie strzelania i rzuca się kością na efekt :mrgreen:
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

To radze przeczytac zasady. :)
Muszkiet ma normalne zasady broni strzeleckiej.

Golab nie ma nawet statystyk broni strzeleckiej. Jest wyraznie napisane: "can use them INSTEAD of firing a weapon in the shooting phase. Nie ma nawet napisane, ze rzuca sie na hit czy cos takiego. Wybierasz cel w 24" i tzucasz na tabele

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Dobra nie spinaj :)
To był taki mini żarcik :wink:
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Nie spinam, chetnie udzielilem odpowiedzi :)

Jedniczesnie pojawila mi sie pewna watpliwosc. Skoro golab nie jest bronia, a w jego opisie jest napisane, ze mozna go uzyc zamiast broni palnej, to inzynier powinien miec mozliwosc wziecia golebia i broni palnej jednoczesnie... Tym bardziej, ze z bazy nie ma zadnej broni. Tak wiec musi miec jakas, aby mogl uzyc golebia INSTEAD :P

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Czyli skoro z niczego nie strzela może równocześnie dawać przerzut i BS organkom ?
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Niestety nie :) Skoro robi coś zamiast strzelania, to znaczy że nie może jednocześnie dawać przerzutu.

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Blaesus pisze:Jedniczesnie pojawila mi sie pewna watpliwosc. Skoro golab nie jest bronia, a w jego opisie jest napisane, ze mozna go uzyc zamiast broni palnej, to inzynier powinien miec mozliwosc wziecia golebia i broni palnej jednoczesnie... Tym bardziej, ze z bazy nie ma zadnej broni. Tak wiec musi miec jakas, aby mogl uzyc golebia INSTEAD :P
Nie może mieć gołębi i innej broni. W kosztach jest wyraźnie napisane "May be armed with one of the following".
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

No to sprawa jasna, choć zapis używania mylący...

Galzag
Mudżahedin
Posty: 242

Post autor: Galzag »

Czołem! Ja z pytaniem dosyć nietypowym, jak sądzę. Jakie wymiary ma Steam Tank? Chodzi o długość całkowitą, szerokość w najszerszym miejscu i wysokość. Mniej więcej, nie musi być co do milimetra.

Z góry dzięki za odpowiedź :)

ODPOWIEDZ