Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
spoko Pocisk, żarcik
ale ten z zasadami mi pocisnął ...
ale ten z zasadami mi pocisnął ...
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
Ostatnio kminię jak złożyć sensowną rozpiskę euro bez dział. Przez cały rok grałem na dwóch działach + czołg, ale losowość, którą wprowadzają doprowadza mnie do płaczu. Często wygrywa się lub przegrywa gry w pierwszej turze. Uwzględnia się je przy większości ruchów, a często potrafią zawieść. Mówię to z perspektywy osoby, która gra również krasiami, które losowość parku maszynowego mają mocno zredukowaną. Sądzicie, że jest sens wychodzić z domu bez dział? Bardzo jestem ciekaw przemyśleń innych graczy Imperium.
Myślę aktualnie nad czymś w tych klimatach, z mobilnością i stabilnością jako tematami przewodnimi. Core to rozpiska, którą grałem dość dużo, z kilkoma zmianami oraz pegazistami zamiast dział. Całość trzyma nieźle punkty i całkiem nieźle przepycha. Ze śmietnikiem radzi sobie sprawnie. Problemem pozostają oczywiście Orkowie. I względem poprzedniej kminy pojawia się kwestia larage targetów (w szczególności monstrousów) przeciwnika. Z drugiej strony i tak najczęściej kiszę kluczowy strzał z działa i potem jest rzeźba, więc może na stałe wpisać rzeźbę w rozpiskę? Niestety działa ustawiają stół i tego chyba będzie brakowało najbardziej. Z góry dziękuję za komentarze.
Myślę aktualnie nad czymś w tych klimatach, z mobilnością i stabilnością jako tematami przewodnimi. Core to rozpiska, którą grałem dość dużo, z kilkoma zmianami oraz pegazistami zamiast dział. Całość trzyma nieźle punkty i całkiem nieźle przepycha. Ze śmietnikiem radzi sobie sprawnie. Problemem pozostają oczywiście Orkowie. I względem poprzedniej kminy pojawia się kwestia larage targetów (w szczególności monstrousów) przeciwnika. Z drugiej strony i tak najczęściej kiszę kluczowy strzał z działa i potem jest rzeźba, więc może na stałe wpisać rzeźbę w rozpiskę? Niestety działa ustawiają stół i tego chyba będzie brakowało najbardziej. Z góry dziękuję za komentarze.
2400/2400
Grand Master
General, Runefang, Luckstone, Charmedshield, Potion of Speed
Battle Wizard Lord
Level 4, Life, Warhorse, Obsidian Loadstone, Crown of Command
Captain of the Empire
BSB, Warhorse, Barding, FPA, Shield, Lance, Dawnstone, OTS
Captain of the Empire
Imperial Pegasus, Shield, FPA, Dragonhelm, Sword of Battle
Captain of the Empire
Imperial Pegasus, FPA, Enchanted Shield, Dragonbane Gem, Shrieking Blade
Battle Wizard
Level 1, Heaven, Warhorse, Dispel Scroll
14 Knights of the Inner Circle
FCG, Standard of Discipline
5 Knightly Orders
Musician
5 Knightly Orders
5 Demigryph Knights
Standard, Musician
Steam Tank
Celestial Hurricanum
Hej, Bardzo zgrabna rozpiska - ale diabeł tkwi w szczegółach.
Na magu lordzie zostało Ci 20 wolnych punktów na itemy, jeśli już masz malucha od trzymania scrolla to bezwzględnie wrzuciłbym mu dużemu magowi power stone - ratuje turę magii. Ew. sceptre of stability - najlepiej wydane 15 pkt.
Punktów na to poszukał bym w mieczykach pegazistów. Nimi (ST 4) mozesz nie przepchnąć nawet kraśkowej maszyny.
I najwazniejsze - masz dwa mocne klocki, czołg i śmietnik. Poszukałbym punktów w małym magu i wózku - i złożyłbym z tego drugi klocek demisiów - najlepiej z flamingami (skoro piszesz o problemie z Orkami).
I na miłość boską - jak już masz sztandarowego na demisiach to daj im glaming pendant - to najlepiej wydane 5 pkt w grze - nawet jeśli przyda się raz na 10 bitew.
Na magu lordzie zostało Ci 20 wolnych punktów na itemy, jeśli już masz malucha od trzymania scrolla to bezwzględnie wrzuciłbym mu dużemu magowi power stone - ratuje turę magii. Ew. sceptre of stability - najlepiej wydane 15 pkt.
Punktów na to poszukał bym w mieczykach pegazistów. Nimi (ST 4) mozesz nie przepchnąć nawet kraśkowej maszyny.
I najwazniejsze - masz dwa mocne klocki, czołg i śmietnik. Poszukałbym punktów w małym magu i wózku - i złożyłbym z tego drugi klocek demisiów - najlepiej z flamingami (skoro piszesz o problemie z Orkami).
I na miłość boską - jak już masz sztandarowego na demisiach to daj im glaming pendant - to najlepiej wydane 5 pkt w grze - nawet jeśli przyda się raz na 10 bitew.
Papier jest przegięty, nożyczki OK, Kamień.
Co najmniej 1 działo jest absolutnie niezbędne. Demigryfy z flamingami wcale nie pomagają w grze przeciwko orkom. Mogą co najwyżej oddać dodatkowe pkt za sztandar.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Witam
gram głównie na 1200 i już mam fajna rozpę zgodnie z ligą pruszkowską, kłopot się zaczyna z grą na większe punkty 2400 na ECT.
Poniżej dwie rozpiski co wymyśliłem, prosił bym o wsparcie i uwagi.
1 Battle Wizard Lord @ 270.0 Pts (albo niebios/ światła/ życia)
Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Arch Lector of Sigmar @ 180.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [50.0]
Dawnstone [25.0]
1 Warrior Priest of Sigmar + konik 105.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Shrieking Blade [10.0]
1 Captain of the Empire @ 118.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard
Helm of the Ratslayer [15.0]
Luckstone [5.0]
Warrior Bane [5.0]
1 Captain of the Empire + pegaz 128.0 Pts
Lance; Full Plate Armor;
Charmed Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
12 Archers @ 84.0 Pts
45 Halberdiers @ 341.0 Pts FCS
5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
10 Knights of the Inner Circle @ 285.0 Pts
Standard; Musician;
Banner of Swiftness [15.0]
4 Demigryph Knights @ 267.0 Pts
Standard; Musician;
Standard of Discipline [15.0]
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
------
druga lista w niej z kolei myślę czego się pozbyć aby się mieścić w ECT.
1 Battle Wizard Lord @ 270.0 Pts (albo niebios/ światła/ życia)
Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Arch Lector of Sigmar @ 184.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon; Shield
Dawnstone [25.0]
Armour of Destiny [50.0]
1 Captain of the Empire @ 118.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard
Helm of the Ratslayer [15.0]
Luckstone [5.0]
Warrior Bane [5.0]
1 Captain of the Empire @ 128.0 Pts
Lance; Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Charmed Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
12 Archers @ 84.0 Pts
8 Knights of the Inner Circle @ 220.0 Pts
Standard; Musician;
44 Halberdiers @ 335.0 Pts
Halberd; Light Armour; FCS
5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
4 Demigryph Knights @ 257.0 Pts
Standard; Musician;
Gleaming Pendant [5.0]
3 Demigryph Knights @ 184.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician;
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
gram głównie na 1200 i już mam fajna rozpę zgodnie z ligą pruszkowską, kłopot się zaczyna z grą na większe punkty 2400 na ECT.
Poniżej dwie rozpiski co wymyśliłem, prosił bym o wsparcie i uwagi.
1 Battle Wizard Lord @ 270.0 Pts (albo niebios/ światła/ życia)
Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Arch Lector of Sigmar @ 180.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [50.0]
Dawnstone [25.0]
1 Warrior Priest of Sigmar + konik 105.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Shrieking Blade [10.0]
1 Captain of the Empire @ 118.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard
Helm of the Ratslayer [15.0]
Luckstone [5.0]
Warrior Bane [5.0]
1 Captain of the Empire + pegaz 128.0 Pts
Lance; Full Plate Armor;
Charmed Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
12 Archers @ 84.0 Pts
45 Halberdiers @ 341.0 Pts FCS
5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
10 Knights of the Inner Circle @ 285.0 Pts
Standard; Musician;
Banner of Swiftness [15.0]
4 Demigryph Knights @ 267.0 Pts
Standard; Musician;
Standard of Discipline [15.0]
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
------
druga lista w niej z kolei myślę czego się pozbyć aby się mieścić w ECT.
1 Battle Wizard Lord @ 270.0 Pts (albo niebios/ światła/ życia)
Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Arch Lector of Sigmar @ 184.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon; Shield
Dawnstone [25.0]
Armour of Destiny [50.0]
1 Captain of the Empire @ 118.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard
Helm of the Ratslayer [15.0]
Luckstone [5.0]
Warrior Bane [5.0]
1 Captain of the Empire @ 128.0 Pts
Lance; Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Charmed Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
12 Archers @ 84.0 Pts
8 Knights of the Inner Circle @ 220.0 Pts
Standard; Musician;
44 Halberdiers @ 335.0 Pts
Halberd; Light Armour; FCS
5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
4 Demigryph Knights @ 257.0 Pts
Standard; Musician;
Gleaming Pendant [5.0]
3 Demigryph Knights @ 184.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician;
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
1 Celestial Hurricanum @ 130.0 Pts
Pierwsza wydaje się OK, chociaż na takie punkty trzymanie maga 4lvl w łucznikach to średni pomysł, przydałby się jakiś MR3 zamiast prezerwatywy.
W drugiej słabe złożenie lektora - pancerz na 5+ z przerzutem? Już lepiej dać dawnstone na bsb.
Oddziały kawy trochę skromne, 10 to jeszcze ale 8 to zdecydowanie na mało aby coś konkretnego zrobić.
W drugiej słabe złożenie lektora - pancerz na 5+ z przerzutem? Już lepiej dać dawnstone na bsb.
Oddziały kawy trochę skromne, 10 to jeszcze ale 8 to zdecydowanie na mało aby coś konkretnego zrobić.
Takie tam do towarzyskiej 2400 ( wariacja na temat starej rozpiski)
24 Spearmen st mus shield
5x Knightly Orders MUS
12x Inner Circle st mus
4x Demigryph MUS
4x Demigryph MUS
Steam Tank
Arch Lector
War Altar
Armor of Meteoric Iron (lub heavy armor + talisman of preservation)
Battle Wizard (Beast/Fire jeszcze nie wiem)
Scroll Dispell Scroll
Wizard Lord lvl 4 (Light)
Scroll of Shielding
Warrior Priest
Obsidian Lodestone
Warhorse barding
Enchanted Shield
Heavy Armor
Captain BSB
Full Plate
Warhorse Barding
GW
Dragonhelm
Dawn Stone
Witch Hunter
Brace of Pistols
Great Cannon
Do spearów wchodzi moj ulubiony witch hunter i magikownia - zawsze dobrze się ten zestaw sprawdzał.
Steam Tank zazwyczaj zarabiał na siebie więc stała pozycja
Demiki w konfiguracji 2x4, ostatnio grałem w konfiguracji 3x3 i była lipa
Samotny great cannon po wielu miesiacach wraca do lask
Do duzych konnych wchodzi bsb i konny warrior priest, szkoda ze nie ma punktow na zwiekszenie oddzialu kawalerii, bo latwo punktow oddzial nie oddaje, a moc przebicia tez posiada niesamowita. Zastanawiam sie nawet nad rezygnacja ze stanka i kilku demikow w celu wystawienia Reiksguard Knightow.
Mocnymi stronami rozpiski sa dosc dobra odpornosc na magie i eterykownie. Dosc dobra mobilnosc i wytrzymalosc.
Lipa jest mala liczebnosc oraz brak dobrych klepaczy i turbo banishmentow.
Wszelkie sugestie mile widziane
24 Spearmen st mus shield
5x Knightly Orders MUS
12x Inner Circle st mus
4x Demigryph MUS
4x Demigryph MUS
Steam Tank
Arch Lector
War Altar
Armor of Meteoric Iron (lub heavy armor + talisman of preservation)
Battle Wizard (Beast/Fire jeszcze nie wiem)
Scroll Dispell Scroll
Wizard Lord lvl 4 (Light)
Scroll of Shielding
Warrior Priest
Obsidian Lodestone
Warhorse barding
Enchanted Shield
Heavy Armor
Captain BSB
Full Plate
Warhorse Barding
GW
Dragonhelm
Dawn Stone
Witch Hunter
Brace of Pistols
Great Cannon
Do spearów wchodzi moj ulubiony witch hunter i magikownia - zawsze dobrze się ten zestaw sprawdzał.
Steam Tank zazwyczaj zarabiał na siebie więc stała pozycja
Demiki w konfiguracji 2x4, ostatnio grałem w konfiguracji 3x3 i była lipa
Samotny great cannon po wielu miesiacach wraca do lask
Do duzych konnych wchodzi bsb i konny warrior priest, szkoda ze nie ma punktow na zwiekszenie oddzialu kawalerii, bo latwo punktow oddzial nie oddaje, a moc przebicia tez posiada niesamowita. Zastanawiam sie nawet nad rezygnacja ze stanka i kilku demikow w celu wystawienia Reiksguard Knightow.
Mocnymi stronami rozpiski sa dosc dobra odpornosc na magie i eterykownie. Dosc dobra mobilnosc i wytrzymalosc.
Lipa jest mala liczebnosc oraz brak dobrych klepaczy i turbo banishmentow.
Wszelkie sugestie mile widziane
podobną kminę ostatnio miałem na 2400:
grand master - runefang, dragonbane gem, potion of speed
lector - altar, vhs, prezerwatywa, dragon helm, 2h
wizard 4lvl light - power stone
wizard 1 lvl beast - dispell
bsb - dawnstone, charmed shield
13 ICK - fcg, swiftness
tank (lub wymiennie cannon + hellblaster)
cannon
5 KO
3 demi
3 demi
19 spearmen
2 działa, 2 małe banishe i full napór do przodu, brakuje MR i latacza niestety, ewentualnie pozbyć się czołgu i dzięki temu byłyby punkty na dodatkowe demi + MR3 na dużą kawę, wtedy duży mag na konia i w drugi szereg ICK. Nie ma odginaczek, ale śmieci trzeba zdjąć szybko banishami. Kuszą te 4 ataki z autowoundem i rerollem na GMie, a i lector z lusterkiem potrafi ładnie przytrzymać klepaczy w challengu.
grand master - runefang, dragonbane gem, potion of speed
lector - altar, vhs, prezerwatywa, dragon helm, 2h
wizard 4lvl light - power stone
wizard 1 lvl beast - dispell
bsb - dawnstone, charmed shield
13 ICK - fcg, swiftness
tank (lub wymiennie cannon + hellblaster)
cannon
5 KO
3 demi
3 demi
19 spearmen
2 działa, 2 małe banishe i full napór do przodu, brakuje MR i latacza niestety, ewentualnie pozbyć się czołgu i dzięki temu byłyby punkty na dodatkowe demi + MR3 na dużą kawę, wtedy duży mag na konia i w drugi szereg ICK. Nie ma odginaczek, ale śmieci trzeba zdjąć szybko banishami. Kuszą te 4 ataki z autowoundem i rerollem na GMie, a i lector z lusterkiem potrafi ładnie przytrzymać klepaczy w challengu.
Taki urodził mi się pomysł na Wrocław - defens z kontrą:
Boli mnie B&G ponieważ większość breake pointów siedzi w skarbonce...
Macie jakieś sugestie/uwagi?
Nie wiem czy herosi nie są zbyt przeinwestowani? Problemem jest też mała ilość jednostek. Mag z LoU ma tworzyć odginaczki.
Warrior Priest @ 108 General
Barded Warhorse
Heavy Armour
Dawnstone
Enchand Shield
Battle Wizard @ 104
Lore of Death
Dispell Scroll [25.0]
Warhorse
Battle Wizard @ 99
Lore of Fire
Power Stone [20.0]
Warhorse
Battle Wizard @ 79
LoU
Warhorse
BSB Captain @ 116
Barded Warhorse
Full plate
Shield
Lance
Master Enginier @ 65
5 Knightly Order @ 110
13 Inner Circle Knights @ 370
FCG Discipline
5 Demigryph Knights @ 300
Standard
Great Cannon @ 120
Hellblaster @ 120
Total: 1591
Boli mnie B&G ponieważ większość breake pointów siedzi w skarbonce...
Macie jakieś sugestie/uwagi?
Przeinwestowałeś magię. IMO lepiej zrobić jeden 2lvl+1lvl. Statystycznie masz siedem kostek, nie dasz rady rzucić z nich trzech czarów o wysokim castingu(duży fireball, snajperka, tworzenie odginaczki). Jak chcesz rzucać mały fireball to daj pierścionek.
a mi przy kawalerii rewelacyjnie spisuje się połączenie duży metal i mały (2lvl koniecznie) fire, do tego mam jeszcze ruby ring; kawa imperialna ma przyzwoite statsy, chociaż przeciwnicy przeważnie mają lepsze, minimalne obniżenie znacznie pomaga, na twarde pancerne modele zawsze są pociski i obniżarki ASv, fire załatwia eteryki i potrafi skarcić maszyny przeciwnika już na dalekim zasięgu; mając do wyboru transmutację w hordę albo średni fireball w maszynę, przeciwnik wpuszcza fireballa, a potem się dziwi że 3x6 na kościach wpadło na ranienie; moja rozpa pod euro, zgłoszona na Łódź jużrafixator pisze:Heaven/Beast
Dyscyplina na Demi to nie pomyłka w żadnym wypadku; po prostu wiem że ten oddział potrafi czasami pognac na jakiś syty cel i potrzebuje wyższej LD1 Arch Lector of Sigmar 228 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Biting Blade [10]
Enchanted Shield [5]
Talisman of Preservation [45]
Van Horstmann's Speculum [40]
1 Battle Wizard Lord of the Golden Order 303 Pts
Magic Level 4; Lore of Metal; Warhorse
Obsidian Lodestone
Ruby Ring of Ruin
Scroll of Shielding
1 Battle Wizard of the Bright Order 137 Pts
Magic Level 2; Lore of Fire; Warhorse
Dispel Scroll [25]
1 Captain of the Empire 148 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dragonhelm [10]
Dawnstone [25]
1 Captain of the Empire 158 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Sword of Might [20]
Helm of the Ratslayer [15]
Dragonbane Gem [5]
12 Knights of the Inner Circle 375 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; FCG; Warhorse
Razor Standard [45]
5 Knightly Orders 120 Pts
Lance; Musician
5 Knightly Orders 110 Pts
Lance;
5 Demigryph Knights 325 Pts
Lance; Standard; Musician;
Standard of Discipline [15]
1 Great Cannon 120 Pts
1 Steam Tank 250 Pts
1 Celestial Hurricanum 130 Pts
Models in Army: 31
Total Army Cost: 2399
Darek bardzo sie ciesze ale on pytal o swoja rozpe... imho lepszy lvl 2 Heaven niz metal poniewaz ma najlepsza zerowke w grze i szanse na drugi czar ktory wspiera kawe np. re roll 1, uranos i kometa tez raczej spoko. lore of beast druga super zerowka. W moim zestawieniu masz dwa dobre czary i potencjal na 3 rownie dobry...
ja bym wziął, heaven/fire/light/metal właśnie z dodatkiem ruby ringa, a to po to żeby mieć jeden pewny pocisk na skirmishe/eteryki; 0' z heavena fajna jest ale z metalu ciekawsza pod kątem pancerki, której trochę na stołach jest; co do zerówek już lepszy shadow jest bo niski casting, duży zasięg i można spowolnić jakąś mało sympatyczną hordę/kawalerię itp.