Chyba tego nie wepchnie na 1100. Albo ten klepacz będzie raczej umiarkowany.duży 4 lev Lord klepacz LoU, 1 necro z inwokacją ze scrollem i ironcurse icon
Undead Legion - dyskusja / rozpiski
Moderator: misha
Re: Undead Legion - dyskusja / rozpiski
policz sobie ile to jest 50% z 1100 klepacz kosztuje 540 około, imo się akuratnie mieści a necro do niego również z osobnej puli 50% heroAsmodai pisze:Chyba tego nie wepchnie na 1100. Albo ten klepacz będzie raczej umiarkowany.duży 4 lev Lord klepacz LoU, 1 necro z inwokacją ze scrollem i ironcurse icon
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Dopchnie. Chodzi o to, co ma kupić za te nędzne resztki które mu zostaną? Same summoningi mogą nie załatwić tematu.Jak nie wejdzie przy obecnych limitach?
Widzę dwa problemy - duży kloc piechty z klepaczem prze do combata przyzywając support. Support kupiony za resztki prze również, ewentualnie odgina. Czytelne jak diabli i mało elastyczne taktycznie.
Wiem - smęcę.
no tak ale masz oddział 50 woundów z ward na maszyny z MR(3) na magię (jakiś WK z MR(3)) np w którym masz 950 ptk rozpiski
może i nudne, ale zapraszamy chętnego do rozmontowania tego z Wampirem
wystrzelać się nie uda, za mało ptk w maszynach i pestkach
wystarczy, że przyzwiesz 5 hexów, Mortisa czy 6 Cryptów i masz już czym się bawić a nawet 3 fell baty do odginania
może i nudne, ale zapraszamy chętnego do rozmontowania tego z Wampirem
wystrzelać się nie uda, za mało ptk w maszynach i pestkach
wystarczy, że przyzwiesz 5 hexów, Mortisa czy 6 Cryptów i masz już czym się bawić a nawet 3 fell baty do odginania
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
mówisz,masz.ale zapraszamy chętnego do rozmontowania tego z Wampirem
46 skeleton archers (TK) - w jednym lub kilku oddziałach - wedle uznania. Polecam w kilku - fajnie będzie patrzeć jak misha będzie szedł w kilka tur tym klocem piechoty po to, by załatwić jeden oddział za 60pkt.
Felki lub spirit host. Dodatkowa turka biegania dla DSa.
Terrorgheist +Wampir klepacz z LoUna hellsteadzie - na wszystko to, co przyzwie jego generał. Z drugiej strony jeśli wampir i terror nie zjedzą summona, to szkieletowi łucznicy muszą być albo lepiej rozstawieni(ruszani), albo stać w większym oddziale(nie polecane)
LoU - wszystko to, czego misha nie jest w stanie zabić bo nie ma ani jednego czaru raniącego, ani generała z jakąkolwiek mobilnością o ile nie ma lotu.
jak robisz rozpiskę pod rozpiskę to pewnie
może nie zauważyłeś ale grając na Lore of Vampires też często nie ma się czaru raniącego i jakoś nie zmieniało to sytuacji, że lord na piechotę w oddziale mordował przeciwnika
42 łuki trafiające na 5+, 1/3 sukcesów powiedzmy 14 hitów, 4+ ranienie 7 ran, save 5+, 4-5 szkieletów zdjętych ? serio?
po 3-4 turach magii możesz mieć pod nosem całe stado przyzwanych zombich, których te szkielety nie wystrzelają
sa ciekawsze zabawki do zabicia tego na pewno a te 50% lordów/hero pozwala poszaleć, chociaż to takie 0-1 rozpiski będą
Lord DE na smoku czy pegazie, trafiasz na armatę, oblewasz ward i praktycznie po grze bo połowa ptk w piach poszła
więc z kowbojami bym się nie wychylał na takie ptk za szybko
może nie zauważyłeś ale grając na Lore of Vampires też często nie ma się czaru raniącego i jakoś nie zmieniało to sytuacji, że lord na piechotę w oddziale mordował przeciwnika
42 łuki trafiające na 5+, 1/3 sukcesów powiedzmy 14 hitów, 4+ ranienie 7 ran, save 5+, 4-5 szkieletów zdjętych ? serio?
po 3-4 turach magii możesz mieć pod nosem całe stado przyzwanych zombich, których te szkielety nie wystrzelają
sa ciekawsze zabawki do zabicia tego na pewno a te 50% lordów/hero pozwala poszaleć, chociaż to takie 0-1 rozpiski będą
Lord DE na smoku czy pegazie, trafiasz na armatę, oblewasz ward i praktycznie po grze bo połowa ptk w piach poszła
więc z kowbojami bym się nie wychylał na takie ptk za szybko
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Ale wiecie, że Mateo pisał że to 1100 punktów jest bez Lordów?
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
oj tam oj tam popłynąłem
bez lordów jest nudnie, ale rzeczywiście napisał, to na lige w Pruszkowie zapewne
zostaje nuuudny standard VC z dodatkiem kaszkietu i klopy
bez lordów jest nudnie, ale rzeczywiście napisał, to na lige w Pruszkowie zapewne
zostaje nuuudny standard VC z dodatkiem kaszkietu i klopy
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Tak to na pruszkow :p
nie chciałem przerywać tej dyskusji
ja kminilem cos w stylu
2x necro death
king bsb dyscyplina
szkiele do trzymania kadry, luki\ghule\psy
mega ghule 5hexow\scorp
i ofc klopa casket
ale serio nuda straszna...
jeszcze o morghastach kminie, ale nie zdążę kupić skleić :\
nie chciałem przerywać tej dyskusji
ja kminilem cos w stylu
2x necro death
king bsb dyscyplina
szkiele do trzymania kadry, luki\ghule\psy
mega ghule 5hexow\scorp
i ofc klopa casket
ale serio nuda straszna...
jeszcze o morghastach kminie, ale nie zdążę kupić skleić :\
no fakt z death to nudnie, chociaz pytanie co kogo bawi,
tylko dyscypline daj na szkieletach jeśli już, BSB jakiś ward czy inne zabawki może nosić
możesz dodatkowych necro dorzucić z inną domeną Lore of Vampire czy Undeath
możesz też dorzucić Princa, ptk powinieneś mieć, wówczas szkielety przejmą wyższy WS co trochę zmienia w walce wręcz
pytanie jak chcesz grać czy stoisz - czarujesz/przyzywasz czy leziesz do walki
tylko dyscypline daj na szkieletach jeśli już, BSB jakiś ward czy inne zabawki może nosić
możesz dodatkowych necro dorzucić z inną domeną Lore of Vampire czy Undeath
możesz też dorzucić Princa, ptk powinieneś mieć, wówczas szkielety przejmą wyższy WS co trochę zmienia w walce wręcz
pytanie jak chcesz grać czy stoisz - czarujesz/przyzywasz czy leziesz do walki
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Przecież chciałeśjak robisz rozpiskę pod rozpiskę to pewnie
można dać mały klocek skeleton horsemen lub horse archers i kowboj bezpieczny. A neutralizacja maszyn to dla Undeadów niemalże rutyna.więc z kowbojami bym się nie wychylał na takie ptk za szybko
klopa, kasket, 2Xdeath i skorpion. Raczej nigdzie mu się nie powinno śpieszyć - mam rację?stoisz - czarujesz/przyzywasz czy leziesz do walki
przecież takich scoutów da się zablokować, zazwyczaj gramy na jawne rozpiski, a jakby była tajna to przewidujesz najgorsze jak w GRU
poza tym papier wszystko przyjmie a na stole masz jednak realną sytuację i raczej nie obawiałbym się tego co napisałeś UL jest bardziej uniwersalny
a inne armie mają groźniejsze rzeczy które mogą zabić Lorda VC i rozmontować taki klocek
bez lorda mniejsza zabawa
ale swoją drogą znudziło mnie już takie przeginanie
kiedyś parę razy grałem na takie 1000-1200 open w wersji - Lord necro, mały necro, dużo zombi, duże pany i Mortis Engine z książką
EDIT: imo fajną opcją sa Morghasty, razem z BSB obniżenie sypania jest syte, a to Hover którego nie da się zablokować/odgiąć klasycznie ma T5, killing blowa
poza tym papier wszystko przyjmie a na stole masz jednak realną sytuację i raczej nie obawiałbym się tego co napisałeś UL jest bardziej uniwersalny
a inne armie mają groźniejsze rzeczy które mogą zabić Lorda VC i rozmontować taki klocek
bez lorda mniejsza zabawa
ale swoją drogą znudziło mnie już takie przeginanie
kiedyś parę razy grałem na takie 1000-1200 open w wersji - Lord necro, mały necro, dużo zombi, duże pany i Mortis Engine z książką
EDIT: imo fajną opcją sa Morghasty, razem z BSB obniżenie sypania jest syte, a to Hover którego nie da się zablokować/odgiąć klasycznie ma T5, killing blowa
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
przy błędzie wystawienia ze strony gracza przy takiej małej ilosci oddziałów postawienie scouta 12" od maszyn w martwym polu jest korzyścią, czemu z tego nie korzystać?
maszyny będą stały z tyłu przecież może w rogu nawet (kaszkiet i katapulta), nie dopchasz się do nich konnicą mając przed sobą kloc szkieli, crypty i jakieś inne śmieci
maszyny będą stały z tyłu przecież może w rogu nawet (kaszkiet i katapulta), nie dopchasz się do nich konnicą mając przed sobą kloc szkieli, crypty i jakieś inne śmieci
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- MusztardowyTygrys
- Pseudoklimaciarz
- Posty: 31
Heya
Próbuje złożyć jakąś sensowną rozpiskę na Legion zamknięty w 1k pts do gier towarzyskich. Jeszcze nie mam podręcznika więc posiłkuje się tym co znajdę w internetach.
LORDS - 314
Vampire lord
- HA & S
- Sword of Swift Slaying, Dragon Helm
- Red fury
HEROES - 100
Necromancer Lvl 2
CORE - 250
24 x VC Skeletons
- Full Comd
15 x TK Archers
- Standard
4xSkeleton Chariots+Standard Bearer+Master of Chariots+Musician
RARE
Casket of Souls/ terrory?
Co wy na to?
Próbuje złożyć jakąś sensowną rozpiskę na Legion zamknięty w 1k pts do gier towarzyskich. Jeszcze nie mam podręcznika więc posiłkuje się tym co znajdę w internetach.
LORDS - 314
Vampire lord
- HA & S
- Sword of Swift Slaying, Dragon Helm
- Red fury
HEROES - 100
Necromancer Lvl 2
CORE - 250
24 x VC Skeletons
- Full Comd
15 x TK Archers
- Standard
4xSkeleton Chariots+Standard Bearer+Master of Chariots+Musician
RARE
Casket of Souls/ terrory?
Co wy na to?
Ja jestem wódką
Lord jest w zasadzie papierowy. Nie ustoi dobrze złożonego pod kombat lorda przeciwnika - twój ma S5, więc i jazda jest już dla niego problemem - bo w większości będą sejwowac na 4+. Save 4+/parry 6++ - na papierze ok, w praktyce będzie raczej trafiany z siłą 4 lub większą - więc sejw zejdzie na 5+ lub 6+ o ile całkiem nie zleci.
Nie widzę lorów na bohaterach, więc nie wiem czy idziesz magią w ofensywę, buff/debuff czy summony/wskrzeszenia. Musiałbyś rozwinąć ten punkt bardziej.
24 szkiele to w zasadzie przystawka - jak na cory ożywieńców szkiele są dosyć drodzy a WS2 i S3 powoduje, że są świetni do nabijania przeciwnikowi CR i skuteczni są dopiero w dużej liczbie. Taka liczba może nie wytrzymać tury samodzielnego kombatu.
Optymalniejszym wyborem byłyby:
Szkieleci łucznicy z TK, Szkielecia jazda z TK, wilki z VC, zombie z VC i ghule z VC - wszystko pod warunkiem, że masz dopasowanych bohaterów to oddziałów i konkretnie wiesz, jak będziesz grał.
Rydwany są mocne, ale w tej rozpie są kompletnie niczym nie wsparte, więc masz twardy element, który musi czekać na idealny kombat, który nie bardzo masz jak rozstawić - zero odginaczek, zero blokerów.
Casket jest dobry, ale mając LoU można go łatwiej przyzwać niż np. Terrora, który na te punkty jest mocny.
Znasz już przeciwnika? Na niektóre armie mocne są pewne jednostki, natomiast są słabiutkie na inne. Im więcej danych jesteś w stanie podać tym lepsze będą nasze rady.
Nie widzę lorów na bohaterach, więc nie wiem czy idziesz magią w ofensywę, buff/debuff czy summony/wskrzeszenia. Musiałbyś rozwinąć ten punkt bardziej.
24 szkiele to w zasadzie przystawka - jak na cory ożywieńców szkiele są dosyć drodzy a WS2 i S3 powoduje, że są świetni do nabijania przeciwnikowi CR i skuteczni są dopiero w dużej liczbie. Taka liczba może nie wytrzymać tury samodzielnego kombatu.
Optymalniejszym wyborem byłyby:
Szkieleci łucznicy z TK, Szkielecia jazda z TK, wilki z VC, zombie z VC i ghule z VC - wszystko pod warunkiem, że masz dopasowanych bohaterów to oddziałów i konkretnie wiesz, jak będziesz grał.
Rydwany są mocne, ale w tej rozpie są kompletnie niczym nie wsparte, więc masz twardy element, który musi czekać na idealny kombat, który nie bardzo masz jak rozstawić - zero odginaczek, zero blokerów.
Casket jest dobry, ale mając LoU można go łatwiej przyzwać niż np. Terrora, który na te punkty jest mocny.
Znasz już przeciwnika? Na niektóre armie mocne są pewne jednostki, natomiast są słabiutkie na inne. Im więcej danych jesteś w stanie podać tym lepsze będą nasze rady.
z magiczną bronią nie ma parry
przyzywanie 1-2 poziomowym czarodziejem czaru 25+ wydaje się karkołomne i tylko z IFki właściwie
imo
jeśl chcesz mieć Lorda do walki to graj po prostu ofens. Zobacz rozpiski turniejowe i obczaj jakiegoś takiego Lorda który będzie rzeczywiście problemem dla przeciwnika, duża siła i dobra ochrona 3+ save i 4++ Ward z siłą 7 i Red Fury, wystarczy
nawet 1 level magii Lore of Vampire czyli jakieś 400 ptk
jak będzie na piechotę to 250ptk szkieletów VC wsadź 35 FCG ze sztandarem +1 ruchu oraz np + 5 Dire Wolves żeby mieć szybki oddział do próby zmylenia szarż przeciwnika czy ataku na słabsze oddziały po drugiej stronie
powinno to dać z 250ptk wymaganych dla Core
zostaje jakieś na oko 350ptk, musisz mieć 3 oddział, więc jak lubisz Tomb Kings to może 5-6 węży (moga maszerować) albo 8 Crypt Horrorów, możliwości złożenia jest bardzo dużo, jak podobają ci się Sphinxy no to też można tylko żebyś się zdecydował czy chcesz grać ofens czy raczej stać czarować i mieć kontrę.
Jeśli czarować i mieć kontrę to generałem powinien byc 4 level mag i tu mógłbyś mieć 10tki łuczników, 30 zombich i jakiś oddział do sklepania przeciwnika, znowu Crypty, Węże, może nawet Grave Guards czy Tomb Guards oraz Casket (wspiera magię i ma super czar) w tym układzie to dobry byłby, do gry ofensywnej Terrorgeista bym wziął.
przyzywanie 1-2 poziomowym czarodziejem czaru 25+ wydaje się karkołomne i tylko z IFki właściwie
imo
jeśl chcesz mieć Lorda do walki to graj po prostu ofens. Zobacz rozpiski turniejowe i obczaj jakiegoś takiego Lorda który będzie rzeczywiście problemem dla przeciwnika, duża siła i dobra ochrona 3+ save i 4++ Ward z siłą 7 i Red Fury, wystarczy
nawet 1 level magii Lore of Vampire czyli jakieś 400 ptk
jak będzie na piechotę to 250ptk szkieletów VC wsadź 35 FCG ze sztandarem +1 ruchu oraz np + 5 Dire Wolves żeby mieć szybki oddział do próby zmylenia szarż przeciwnika czy ataku na słabsze oddziały po drugiej stronie
powinno to dać z 250ptk wymaganych dla Core
zostaje jakieś na oko 350ptk, musisz mieć 3 oddział, więc jak lubisz Tomb Kings to może 5-6 węży (moga maszerować) albo 8 Crypt Horrorów, możliwości złożenia jest bardzo dużo, jak podobają ci się Sphinxy no to też można tylko żebyś się zdecydował czy chcesz grać ofens czy raczej stać czarować i mieć kontrę.
Jeśli czarować i mieć kontrę to generałem powinien byc 4 level mag i tu mógłbyś mieć 10tki łuczników, 30 zombich i jakiś oddział do sklepania przeciwnika, znowu Crypty, Węże, może nawet Grave Guards czy Tomb Guards oraz Casket (wspiera magię i ma super czar) w tym układzie to dobry byłby, do gry ofensywnej Terrorgeista bym wziął.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- MusztardowyTygrys
- Pseudoklimaciarz
- Posty: 31
@Asmodai = jako przeciwnika będę miał- chaos z Markiem Khornwalskim, Bretończyków i Elfy
Więc lekko nie będzie, szczególnie że to moja pierwsza armia do wfb.
Co sądzicie o Harbringerach? warte to swojej ceny czy raczej drogi przycisk do papieru. I nieco głupie ale męczące mnie pytanie - Bloodknights na tak małe punkty są coś warci? Mam piątkę od gamezona ze skonwertowanymi lancami zakupione chyba jeszcze przed dinozaurami, ale są przecudni...
Czy może warto ich sproxić na hexy/knightów
Jeśli chodzi o lory(jeszcze nie za bardzo to ogarniam) to chyba vampire(oczywisty wybór)
Więc lekko nie będzie, szczególnie że to moja pierwsza armia do wfb.
Co sądzicie o Harbringerach? warte to swojej ceny czy raczej drogi przycisk do papieru. I nieco głupie ale męczące mnie pytanie - Bloodknights na tak małe punkty są coś warci? Mam piątkę od gamezona ze skonwertowanymi lancami zakupione chyba jeszcze przed dinozaurami, ale są przecudni...
Czy może warto ich sproxić na hexy/knightów
Jeśli chodzi o lory(jeszcze nie za bardzo to ogarniam) to chyba vampire(oczywisty wybór)
Ja jestem wódką
Właśnie nie taki oczywisty - masz dostęp do w sumie 6ciu lorów - Wampirza, Śmierci, Nehekhary, Nieśmierci, Cienia, i Światła. W każdej coś przydatnego i musisz budować trupy w zależności jaki masz główny lore w armii.Jeśli chodzi o lory(jeszcze nie za bardzo to ogarniam) to chyba vampire(oczywisty wybór)
Osobiście polatałbym na te armie lordem na Hellsteedzie z LoU i terrorem, ale to tylko moja sugestia.jako przeciwnika będę miał- chaos z Markiem Khornwalskim, Bretończyków i Elfy