Do Wood Elfów inne podejście
Re: Do Wood Elfów inne podejście
Luc zacytujesz, bo nie mam RB pod ręką?
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
Było lepiej podać treść.
"O ile nie napisano inaczej w opisie samej zasady, zasad specjalnych, ktorym podlega Postać, nie stosuje sie dla jednostek i na odwrót. (...) nie możesz nauczyć się strzelać z długiego luku tylko dlatego, że stoisz obok kogoś, kto umie".
Nijak ten paragraf ma się do sytuacji z Hoda. Jeśli się bardzo chce znaleźć argument za tym by grać "po staremu", to pewnie i w spisie treści jest kilka argumentów za tym, że Hody można używać razem ze strzelajacymi GG, wystarczy dobrze poszukać. Bo niby jak przechodzenie zasad - wide kb, hatred - ma się do zasady z 73? Może coś szerzej niż "pozdro" ?
"O ile nie napisano inaczej w opisie samej zasady, zasad specjalnych, ktorym podlega Postać, nie stosuje sie dla jednostek i na odwrót. (...) nie możesz nauczyć się strzelać z długiego luku tylko dlatego, że stoisz obok kogoś, kto umie".
Nijak ten paragraf ma się do sytuacji z Hoda. Jeśli się bardzo chce znaleźć argument za tym by grać "po staremu", to pewnie i w spisie treści jest kilka argumentów za tym, że Hody można używać razem ze strzelajacymi GG, wystarczy dobrze poszukać. Bo niby jak przechodzenie zasad - wide kb, hatred - ma się do zasady z 73? Może coś szerzej niż "pozdro" ?
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Panowie proponuje przeniesienie tej dyskucji do działu zasad, bo Jackobs nie ma gdzie publikować nowych rozp . Co do zasady ze strony nr odnosi się do wszystkich specjalnych zasad. Problem polega na tym że w zasadzie MS mówi się cały czas o unicie, więc nie jest to jednoznaczne
Także tego, poza rozważaniami o zasadach, wróciłęm do konceptu rozpiski.
Nadal sprawdza sie całkiem nieźle, ale jest jeszcze kilka rzeczy które nie grają.
Po ostatnim turnieju wprowadziłem kilka zmian.
Zmiana polega oczywiście na dodaniu Wildów. Mimo wszystko, jakby fajnie sie nie grało, to bez walki czasem się nie da
Plan jest taki, żeby trzymać z daleka przed czarami do 4/5 tury i dopiero cos ruszyć, czyli standardowo Zabrakło też snajperów, którzy bardzo cienko spisują się przeciwko czemukolwiek z 4 T bądź więcej.
Zastanawiam się też nad domeną. Shadow średnio mi się spisał, mianowicie dlatego, że poza obniżajką Tafa i Pitka, nie było czarów które mnie interesowały. Sygnaturka oczywiście zawsze spoko, ale nada byłą spora szansa ze 2 kluczowych czarów nie wylosuję, i właściwie pozbawię się fazy magii.
High magic ma super czary, ale zawsze problematyczne ze względu na zasięgi. Z magiem w sisterkach nie powinno być problemu. No i nieocenione znaczniki z atrybutu
Mimo wszystko, nadal średnio mogę się zdecydować
Nadal sprawdza sie całkiem nieźle, ale jest jeszcze kilka rzeczy które nie grają.
Po ostatnim turnieju wprowadziłem kilka zmian.
Kod: Zaznacz cały
Unnamed2400 Pts - Wood Elves Army
1 Spellweaver @ 335.0 Pts
Forest Stalker; General; Lore of High Magic; Magic Level 4
Obsidian Lodestone [45.0]
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
1 Elf Steed @ [0.0] Pts
1 Glade Captain @ 158.0 Pts
Forest Stalker; Asrai Longbow; Asrai Spear; Light Armour; Shield; Battle
Standard; Arrows: Swiftshiver Shards
Hail of Doom Arrow [30.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Elf Steed @ [0.0] Pts
5 Glade Riders @ 120.0 Pts
Forest Stalker; Asrai Longbow; Asrai Spear; Standard; Arrows: Hagbane Tips
5 Glade Riders @ 120.0 Pts
Forest Stalker; Asrai Longbow; Asrai Spear; Standard; Arrows: Hagbane Tips
5 Glade Riders @ 120.0 Pts
Forest Stalker; Asrai Longbow; Asrai Spear; Standard; Arrows: Hagbane Tips
5 Glade Riders @ 120.0 Pts
Forest Stalker; Asrai Longbow; Asrai Spear; Standard; Arrows: Hagbane Tips
5 Glade Riders @ 120.0 Pts
Forest Stalker; Asrai Longbow; Asrai Spear; Standard; Arrows: Hagbane Tips
7 Wild Riders @ 206.0 Pts
Forest Stalker; Frenzy; Asrai Spear; Light Armour; Shield; Standard
8 Sisters of the Thorn @ 208.0 Pts
Forest Stalker
10 Deepwood Scouts @ 160.0 Pts
Forest Stalker; Asrai Longbow; Arrows: Trueflight Arrows
10 Deepwood Scouts @ 160.0 Pts
Forest Stalker; Asrai Longbow; Arrows: Trueflight Arrows
10 Deepwood Scouts @ 170.0 Pts
Forest Stalker; Asrai Longbow; Arrows: Starfire Shafts
10 Waywatchers @ 200.0 Pts
Forest Stalker; 2ndWeapon; Asrai Longbow
10 Waywatchers @ 200.0 Pts
Forest Stalker; 2ndWeapon; Asrai Longbow
Models in Army: 90
Total Army Cost: 2397.0
Plan jest taki, żeby trzymać z daleka przed czarami do 4/5 tury i dopiero cos ruszyć, czyli standardowo Zabrakło też snajperów, którzy bardzo cienko spisują się przeciwko czemukolwiek z 4 T bądź więcej.
Zastanawiam się też nad domeną. Shadow średnio mi się spisał, mianowicie dlatego, że poza obniżajką Tafa i Pitka, nie było czarów które mnie interesowały. Sygnaturka oczywiście zawsze spoko, ale nada byłą spora szansa ze 2 kluczowych czarów nie wylosuję, i właściwie pozbawię się fazy magii.
High magic ma super czary, ale zawsze problematyczne ze względu na zasięgi. Z magiem w sisterkach nie powinno być problemu. No i nieocenione znaczniki z atrybutu
Mimo wszystko, nadal średnio mogę się zdecydować
Turniejowo nowe WEwenanty pisze: Anioł zagłady przerzuca się na budżetową kawę? Koniec świata (sic!).
12/4/5
po co ci ring na arcy? Ja się ostatnio zacząłem zastanawiać czy od scrolla nie jest lepszy book of Ashurza 70 - tak wiem że pewność że jeden czar na grę nie wejdzie daje dużo, ale z drugiej strony mieć +6 do casta w lesie i +5 do dispela w każdej turze również daje sporo - nie wiem czy nie więcej. W sensie znacząco wzmacnia własną turę magii a jednocześnie wzmacnia nam dispel co przy niskich rzutach przeciwnika na cast pozwala nam zaoszczędzić kostki i zwiększyć szanse na dispell w ogóle i to więcej niż jednego czaru. No i nadal mieści się MR2 na magię. ewentualnie można coś wywalić i wstawić za coś małego maga ze scrollem
I tak nie miałem dać magowi, a kulka w jakiś fast z jednej kości daje dużo. Przeciwnik musi jedna albo 2 kości poświecić żeby to rozproszyć, więc potem mam więcej kostek do rzucania innych czarów.
Chyba, że jeśli spale czar na fireballa to mag dalej nie może czarować ?
Chyba, że jeśli spale czar na fireballa to mag dalej nie może czarować ?
Turniejowo nowe WEwenanty pisze: Anioł zagłady przerzuca się na budżetową kawę? Koniec świata (sic!).
12/4/5
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Boundspella w itemach niszczysz ifką
Możesz.Jacobs pisze:Chyba, że jeśli spale czar na fireballa to mag dalej nie może czarować ?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned