Rozpiski *8ED

Wood Elves

Moderator: Gremlin

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
oczko
Falubaz
Posty: 1407
Lokalizacja: Nemezis

Re: Rozpiski *8ED

Post autor: oczko »

tak z ciekawości ile zajmuje ci tura ruchów?
Obrazek

Awatar użytkownika
Jacobs
Falubaz
Posty: 1127

Post autor: Jacobs »

Nadal mniej, niż tura strzelania ;)
wenanty pisze: Anioł zagłady przerzuca się na budżetową kawę? Koniec świata (sic!).
Turniejowo nowe WE

12/4/5

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

jak zdejmujesz pancernych typów z wochu, kolesi na smokach (tu zakładam, że zabicie smoka pomaga), pegazistów i kolesi na oldach czy ogólnie wszystko co dużo biega, lata i jest pancerne. High magic nie pomaga, chyba że uda się przecisnąć snajperkę, posiony na 1+ sv nie działają, waye mogą nie wystarczyć na potworka z sv1+ i wardem... tak z ciekawości, bo ja nie mam pomysłów, jedyne co mi pomaga to death.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

sYsek pisze: waye mogą nie wystarczyć na potworka z sv1+ i wardem... tak z ciekawości, bo ja nie mam pomysłów, jedyne co mi pomaga to death.
Jak waye Ci nie wystarczają to ja nie wiem co Ty byś jeszcze chciał mieć....działo ? :mrgreen:
20 Wayów skutecznie zabija wszystko co ma 1+Asv!
A wardy są po to by ich nie zdawać ;)
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

20 wayow strzela no asv, ruch, daleki, bez covera niech bedzie, na 4+, pozniej na 6. 1, 66 i do tego ward na 4+. 0,8 rany w turze, w ktorej strzelaja obydwie 10tki ;)

pomagają sisterki na orle, jeden strzał co prawda się raczej zmarnuje, ale te noasv coś dołoży. w sensie z pół rany, pewnie mniej.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
oczko
Falubaz
Posty: 1407
Lokalizacja: Nemezis

Post autor: oczko »

większy problem widzę w żyrkach - lata, zieje i jest twarde, może też w oddziałach z większym tafem - np. crypty. Tak wiem że jest oddział z strzałkami +1 ale może nie wystarczyć przy braku możliwości obniżenia tafa. Problem może być też przy scenariuszch. B&G nie jest problemem, ale wzgórze, czy scenariusze gdzie przeciwnik ma bliżej do deploya.
Obrazek

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

właśnie ten high magic mnie nie przekonuje, ale nie ma pkt na deatha w sisterkach. soulblight w crypty i płyną po 3 na turę jeśli zranisz z płonących. może stary dobry duży fire? ;)
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

sYsek pisze:jak zdejmujesz pancernych typów z wochu, kolesi na smokach (tu zakładam, że zabicie smoka pomaga), pegazistów i kolesi na oldach czy ogólnie wszystko co dużo biega, lata i jest pancerne. High magic nie pomaga, chyba że uda się przecisnąć snajperkę, posiony na 1+ sv nie działają, waye mogą nie wystarczyć na potworka z sv1+ i wardem... tak z ciekawości, bo ja nie mam pomysłów, jedyne co mi pomaga to death.
4lvl metal :mrgreen:

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3737
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

Stan pisze:
15+1 Glade Guards, FCG, Trueflight, 270 pkt.
16 Glade Guards, Musician, Trueflight, 250 pkt. (1 choice)
Each 15 models (or part there of) equipped with trueflight arrows or hagbane arrows after the first 15 models - 1 choice
IMO 32 trueflighty to dwa wybory.
Ja bym dał więcej wildów, 2x7 najlepiej. Może kosztem waystalkera.
A to nie jest każda następna 15 lub jej część po pierwszym unicie ??? Ja widzę zapis - after the first 15 models 8)
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Masz 32 strzałki, to daje:
15 - darmowe
15 - pierwszy wybór
2 - drugi wybór jako part there of
Też wrzucę tą minkę 8)

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3737
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

Ok - tzn. gdy wyrzucę tych 2-óch to będzie tylko 1 choice ? Ja wrzucę tym razem :twisted:
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

tak
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

sYsek pisze:20 wayow strzela no asv, ruch, daleki, bez covera niech bedzie, na 4+, pozniej na 6. 1, 66 i do tego ward na 4+. 0,8 rany w turze, w ktorej strzelaja obydwie 10tki ;)

pomagają sisterki na orle, jeden strzał co prawda się raczej zmarnuje, ale te noasv coś dołoży. w sensie z pół rany, pewnie mniej.
W co Ty strzelasz z taką marną skutecznością ?

A tak na serio to:
- wszystkiego do rozpiski nie upchniesz, więc skup się na tym by to co masz hulało i grało ;), a jak masz problem z 1+Sv to weź 4lv metal i tyle w temacie.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

nie do końca się zgodzę. po 1, metal nie rozwiązuje problemu kowboi z 2+ warda na ogień, a tacy mają 1+sv, więc jest to sztuczne rozwiązanie. po 2, wole convocation od transmutacji, działa lepiej na hordy, które spotyka się na stołach.

wiem, że wszystkiego nie upchnę, ale w nowym drafcie nie upchnę nic, co zmieniłoby rozpiskę, którą aktualnie gram i która nie jest najmocniejsza, chociaż nie jest słaba. do tego dochodzi mi 1pkt kompozycji za 2 lordów magów... słabe cięcia wychodzą...

p.s. siostry do rozpy już nie wejdę,
p.s.2 z taką skutecznością strzelam do kowboi z t5. woch/lizz/bestie. pegazy zabija się trudniej bo lepiej się chowają.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Z tym wardem na ogień to trochę mit...bo od 2 lat spotkałem się z góra 3x takim gościem na stole...ale może to kwestia szczęścia albo metagame w danym mieście ;)
W każdym bądź razie tak jak mówisz, nie zawsze jest to opcja na kowbojów.

Ja mam na nich metodę, którą stosuję od paru lat, zawsze działa.

OLEWAM ICH :mrgreen: ...czasami jakiś zabłąkany pocisk z magii czy KB z warhawka/tancerza wpadnie, ale generalnie to średnio co robią na stole.

Staram się by kręcili się jak gówno w przeręblu przez 6 tur i zjadali co najwyżej orła.

W ostatniej grze przeciwko WOCHOWI na stole został Lord na DM (na ostaniej ranie) i kloc piechoty ~20 wariorów.
Stół wyczyszczony z rydwanów, 2 helek, ciężkiej kawy, lorda maga na dysku, i jakiegoś śmietnika.

Serio, oni nie są jacyś turbo uber ciężcy do wymanewrowania ;)

(ps. mam na nich Banisment z S5) ;) +high magic
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Jacobs
Falubaz
Posty: 1127

Post autor: Jacobs »

Hordy to w ogóle nie jest problem, klocki mogą się kręcić i najwyżej czarować jeśli w środku siedzi mag. Trzeba się skupić włąśnie na kawalerii, i lataczach. Ze smokami jeszcze nie grałem, no ale to raczej waye siostry, magia.

A co do tej ostatniej, nie wiem co z Tą domeną. Każda mi się średnio sprawdza.
High jest dobry jeśli wpadnie spalarka, teleport albo snajperka, zerówka jest fajna jeśli mam jak wyjechać sisterkami na te 18 Cali coby ją rzucić.

PS

Właśnie przeczytałem, ze w nowym Drafcie sisterki to 2 wybory, no za*****cie #-o
Sam teraz nie wiem co wyleci, pewnie 15 poisonów wymienię, -3 Asv bo innego rozwiązania nie widzę niestety ;/
Zawsze coś, człowiek sobie doszlifuje rozpiskę, i nowy draft ją zaraz utnie :mrgreen:
wenanty pisze: Anioł zagłady przerzuca się na budżetową kawę? Koniec świata (sic!).
Turniejowo nowe WE

12/4/5

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

10 trueflightow zamieniasz na ranienie dobrych i flamingi lub nawet na multipla. 5 posionow na -3 albo na ranienie zlych/dobrych. jakos nie jestem przekonany do -3asv caly czas.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
Jacobs
Falubaz
Posty: 1127

Post autor: Jacobs »

Zależy od paringu, czasem poisony są useless czasem -3 Asv. To drugie jest dobre o tyle, że na pancerne armie to jest super odpowiedź bo zamiast 2 jednostek które im zagrażają, jest ich sporo więcej. No i miło ściaga się Asv 3/4+ corową jednostką :mrgreen:
wenanty pisze: Anioł zagłady przerzuca się na budżetową kawę? Koniec świata (sic!).
Turniejowo nowe WE

12/4/5

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

sYsek pisze: po 2, wole convocation od transmutacji, działa lepiej na hordy, które spotyka się na stołach.
fajnie mieć to i to :mrgreen:
4lvl high + 4lvl metal

do tego dochodzi mi 1pkt kompozycji za 2 lordów magów
przekraczasz 50% L&H dwoma magami i bsb?? :shock:

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

źle przeliczyłem coś w mózgu :P
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

ODPOWIEDZ