To prawda, ze rozpa jest słaba. Bohaterowie wymagają poprawek i jednak chimera powinna się pojawić.Durin pisze:Sa wozki jest shaggot jest zioniecie. Rozpa jest mega slaba ale akurat na wl ma argumenty
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Rozpiski
Moderator: JarekK
Re:
Ja grałem. Model bardzo mocny, wcale nie przedrożony. LD 10 w 18' + reroll breaka bardzo dużo daje chaosowi. Frenzy nie boli aż tak bardzo, bo najwyżej zaszarżujesz w kolejnej turze, obchodząc odginaczkę.swieta_barbara pisze:A grał ktoś na tym Archaonie już? Jakie wrażenia? Czy nie trzeba z nim przynajmniej jednego oddziału knightów wsadzić?
Koszt trochę odstrasza, 650 punktów + 2 sloty z puli za gościa, którego można łatwo złamać wydaje mi się trochę za dużo.
Twardy jest jak mało który model w WFB, ale S5? Niby bez pancerza, ale wciąż nie jestem pewien...
Fajne jest też że może wchodzić do każdego oddziału co chroni go przed strzelaniem[marasi konni]. w cc jest prawie niezabijalny, a sam potrafi dużo zdziałać.
Jedyną słabością jest imo to, że z nim i dyskowcem nie mieści się już lvl 4, którego brakuje. a dyskowiec to według mnie najlepsza jednostka w chaosie. no chyba że archaon +diabeł mag +2x DM z 3+wardem;p , ale wtedy n ie mają 1+save co też nie jest optymalne.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14642
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Diabeł mag też nie jest zbyt optymalny :/
Dzięki za odpowiedź.
Dzięki za odpowiedź.
Unnamed1600 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 196.0 Pts
Mark of Nurgle; General; Lore of Death; Magic Level 2; Chaos Armour;
Barding
Chaos Familiar [25.0]
1 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts
1 * Exalted Hero of Tzeentch @ 236.0 Pts
Mark of Tzeentch; Great Weapon; Chaos Armour; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
Enchanted Shield [5.0]
1 Daemonic Mount @ [0.0] Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 95.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Standard
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 95.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Standard
1 Chaos Chariot of Slaanesh @ 115.0 Pts
1 Chaos Chariot of Slaanesh @ 115.0 Pts
1 Chimera @ 275.0 Pts
Flaming Breath; Regenerating Flesh
1 Hellcannon @ 210.0 Pts
6 Putrid Blightkings @ 260.0 Pts
Mark of Nurgle; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician
Total Army Cost: 1597.0
Mam taki pomysł na 1600 pkt z powodu braku ogrania tą armią. Swoją drogą czy jest możliwe złożenie na małe punkty klocka piechoty ze stubbornem?
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 196.0 Pts
Mark of Nurgle; General; Lore of Death; Magic Level 2; Chaos Armour;
Barding
Chaos Familiar [25.0]
1 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts
1 * Exalted Hero of Tzeentch @ 236.0 Pts
Mark of Tzeentch; Great Weapon; Chaos Armour; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
Enchanted Shield [5.0]
1 Daemonic Mount @ [0.0] Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 95.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Standard
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 95.0 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Standard
1 Chaos Chariot of Slaanesh @ 115.0 Pts
1 Chaos Chariot of Slaanesh @ 115.0 Pts
1 Chimera @ 275.0 Pts
Flaming Breath; Regenerating Flesh
1 Hellcannon @ 210.0 Pts
6 Putrid Blightkings @ 260.0 Pts
Mark of Nurgle; Chaos Armour; Shield; Standard; Musician
Total Army Cost: 1597.0
Mam taki pomysł na 1600 pkt z powodu braku ogrania tą armią. Swoją drogą czy jest możliwe złożenie na małe punkty klocka piechoty ze stubbornem?
Wszyscy się coś uparli na tych magów na wierzchowcach ostatnio... jak nie masz dysku i 3+ warda, złaź z chabety i maszeruj karnie do piechoty lub za górke
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Dla mnie konny mag jest ok, używałem wiele razy i zwykle nie ginie tylko ciska sobie spokojnie fireballe.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
na małe punkty jeszcze, ale na duże lepiej mieć miasme imo
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
16 pkt to nie tak mało, często brakuje ich w rozpie.
Problem tkwi w doborze lora. Wszystkie praktycznie wymagaja LOS lub skrócenia dystansu. Jak to zrobisz, to obrywasz strzelaniem/cannonem/magia czymkolwiek bo to łatwo wyjmowalny duży punkt. Wtedy już lepiej zamiast 16 punktow wydać 54 więcej i wstawić marasy na piechote. A jak masz siedzieć za górką... to na co mu koń;p
Problem tkwi w doborze lora. Wszystkie praktycznie wymagaja LOS lub skrócenia dystansu. Jak to zrobisz, to obrywasz strzelaniem/cannonem/magia czymkolwiek bo to łatwo wyjmowalny duży punkt. Wtedy już lepiej zamiast 16 punktow wydać 54 więcej i wstawić marasy na piechote. A jak masz siedzieć za górką... to na co mu koń;p
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14642
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Najlepsi magowie to ci na cycach.
Która wersja według was jest lepsza?
1 * Chaos Lord of Tzeentch @ 393.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Great Weapon; Chaos Armour; Shield
Crown of Command [35.0]
Dragonhelm [10.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Flaming Breath [30.0]
Soul Feeder [10.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Chaos Lord of Tzeentch @ 408.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Great Weapon; Chaos Armour; Barding
Crown of Command [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Dragonhelm [10.0]
Soul Feeder [10.0]
Flaming Breath [30.0]
1 Daemonic Mount @ [0.0] Pts
1 * Chaos Lord of Tzeentch @ 393.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Great Weapon; Chaos Armour; Shield
Crown of Command [35.0]
Dragonhelm [10.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Flaming Breath [30.0]
Soul Feeder [10.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Chaos Lord of Tzeentch @ 408.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Great Weapon; Chaos Armour; Barding
Crown of Command [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Dragonhelm [10.0]
Soul Feeder [10.0]
Flaming Breath [30.0]
1 Daemonic Mount @ [0.0] Pts
Zadna. Woc nie potrzebuje korony to raz a dwa wszystko zalezy od rozpy. Sa przynajmniej 4 zlozenia lorda ktore sa b. Dobrze
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Czemu uważasz, że woch nie potrzebuje korony? Stubborn zawsze spoko, a tak złożony lord stoi sobie w większości oddziałów w battlu do usranej śmierci i je dożyna. Możesz coś podpowiedzieć jakie 4 złożenie uważasz za dobre? W sensie na czym się opierają?
Pytałem o kwestię mobilność a save.
Pytałem o kwestię mobilność a save.
Bo korona kosztuje punkt kompozycji. To po prostu zbyt wiele moim zdaniem. Wpadanie w oddziały równa się zdawaniu breakow, zdawanie breakow z możliwością ich oblania. Uważam, że Lord powinien wchodzić w kombaty tylko jeśli nie ma możliwości przegrania CC.
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Aha, rozumiem twój punkt widzenia. W takim razie ty dążysz do możliwie największej wyporności lorda w CC i tak jesteś w stanie złożyć przynajmniej 4 lordów, right?
A możesz mi odpowiedzieć czy warto zmniejszyć lordowi save o 1 w cc, a w zamian za to dać mu latanie?
A możesz mi odpowiedzieć czy warto zmniejszyć lordowi save o 1 w cc, a w zamian za to dać mu latanie?
To już zależy od reszty rozpiski. Oba złożenia są dobre, rezygnacja z AS aż tak nie boli, kwestia co się bardziej przyda
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Ja ostatnio mam 2.
1 ma destiny, gem, corona, soulfeedeer, scaly skin
2 preservatywa, trickets helm; breath
Obaj na dysku. Mobilność to podstawa. Corona Imo jest warta 1 pkt. czasem zdarzy się przegrać cc o muzyka przez słabe rzuty, chociaż blokowanie klocków piechoty też jest fajne.
1 ma destiny, gem, corona, soulfeedeer, scaly skin
2 preservatywa, trickets helm; breath
Obaj na dysku. Mobilność to podstawa. Corona Imo jest warta 1 pkt. czasem zdarzy się przegrać cc o muzyka przez słabe rzuty, chociaż blokowanie klocków piechoty też jest fajne.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.