![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
A tak na poważnie to klopa ci gwarantuje, że już od pierwszej tury masz na co zużywać inkantacje, więc scrolle już mogą lecieć od pierwszej tury. Z kolei przy armii bez klopy nie zawsze jest aż tak potrzebne popychanie oddziałów do przodu.
Moderator: Shino
Nie pamiętam angielskiego opisu tej zasady, ale jeśli mówi ona, tak jak polska, że bonusowe ataki przysługują za każdą zadaną ranę, to faktycznie zabicie modelu, który miał 4 woundy jednym atakiem daje dodatkowe 4 ataki."W turze w której Nekrolityczny Kolos szarżuje, każda niewybroniona rana, którą zada, pozwala mu wykonać dodatkowy Atak. Zauważ, że te dodatkowe ataki same również podlegają zasadzie specjalnej Niepowstrzymany Atak, nie podlegają jej natomiast ataki z Tratowania."
Gelo pisze:za każdy udany atak w szarży (przed rzutami na save) gigant wypłaca kolejny atak. Przykład:
Gigant szarżuje na 10 dwarf warriors. Wypłaca swoje 5 ataków i rzuca 4,4,4,3,1 Wniosek: Trafia 3 razy. Wounduje i rzuca: 6,2,1. Zadaje 2 woundy. Teraz jako że zadał 2 woundy to wykonuje kolejne 2 ataki. Rzuca 5,1 - trafia raz, wounduje - 3 zwoundował kolejny raz. I jako ze zadał kolejnego wounda ma kolejny atak - rzuca 3 - nietrafia. Teraz dwarfy wykonują 3 save'y.