Jesień w Athel Loren
Właśnie zagraliśmy po konsultacji z Kudłatym, że jeden. kudłaty się wachał i mają to przedyskutować na forum LS, acz finalnie był skłonny do dwóch.
Jeżeli z tampletek dostają dwa hity (diało klopa) to powinny byćdwa testy, jeżeli jest jeden test to i z działa powinna dostawaćtylko jedna.
Jeżeli z tampletek dostają dwa hity (diało klopa) to powinny byćdwa testy, jeżeli jest jeden test to i z działa powinna dostawaćtylko jedna.
Dydu pisze: IV bitwa Andrzej HE
SD, WL z BSB, Alarielką i małym magiem, 30 łuków, 2x orły, 2x SH
Andrzej wystawił się tragicznie...
...
...
...
Wyszło 0-20
Troche inaczej to wyglądało z perspektywy 3 osoby
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Kurde, skoro ustalili, że to jest 2częściowy model monstrous cavalry składający sie z 2 babek po 3 woundy i 4 tafa każda (3 woundy i 4 tafa dzięki ptaszorowi), to nad czym tu deliberować.Dydu pisze:Właśnie zagraliśmy po konsultacji z Kudłatym, że jeden. kudłaty się wachał i mają to przedyskutować na forum LS, acz finalnie był skłonny do dwóch.
Jeżeli z tampletek dostają dwa hity (diało klopa) to powinny byćdwa testy, jeżeli jest jeden test to i z działa powinna dostawaćtylko jedna.
Templatki są jasno opisane w RB:
- templatka dotyka podstawki wielocześciowego modelu - każda cześć obrywa/zdaje test osobno.
- jeśli templatka ma np. 2 współczynniki siły np. katapulta na środku templatki - jeśli środek templatki dotyka modelu losujemy, która część obrywa z większą siłą i dostaje d6 woundów, a która z mniejszą siłą
Z armaty dostają obie z siłą 10 d6 woundów, pitkę testują obie osobno, z katapy jedna dostaje s8 d6 woundów, a druga z s3.
Jedyne co mogliby uściślić, to czy rozdzielanie big hita z katapy powinno odbywać się na 4+.
Jeśli ma być 1 test, 1 ranienie itd., to nie przy załozeniu, że mamy 2częściowy model.
Z punktu widzenia templatek to się niczym nie różni np. od seera na dzwonie, lorda na smoku.
Tragiczne rozstawienie Andrzeje nie ma nic wspólnego z wynikiem, bo ten zawdzięcza mojej głupiej decyzji.-Qc- pisze:Troche inaczej to wyglądało z perspektywy 3 osobyDydu pisze: IV bitwa Andrzej HE
SD, WL z BSB, Alarielką i małym magiem, 30 łuków, 2x orły, 2x SH
Andrzej wystawił się tragicznie...
...
...
...
Wyszło 0-20
Dębek, Kudłaty finalnie skłonił się ku temu żeby były dwa testy, ale zagraliśmy że jest jeden, który oblałem.
1 Spellweaver @ 305.0 Pts
General; Lore of High Magic; Magic Level 4
Obsidian Amulet [30.0]
Power Scroll [35.0]
Elf Steed @ [0.0] Pts
1 Spellweaver @ 260.0 Pts
Lore of Metal; Magic Level 4
Power Stone [20.0]
Elf Steed @ [0.0] Pts
1 Spellsinger @ 150.0 Pts
Lore of Beast; Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
Elf Steed @ [0.0] Pts
1 Naestra & Arahan, Sisters of Twilight @ 275.0 Pts
Gwindalor @ [0.0] Pts
1 Glade Captain @ 154.0 Pts
Asrai Longbow; Asrai Spear; Light Armour; Shield; Battle Standard
Dragonhelm [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
Elf Steed @ [0.0] Pts
10 Glade Riders @ 230.0 Pts
Musician; Hagbane Tips
5 Glade Riders @ 125.0 Pts
Musician; Starfire Shafts
5 Glade Riders @ 125.0 Pts
Musician; Starfire Shafts
5 Glade Riders @ 120.0 Pts
Musician; Hagbane Tips
5+1 Wild Riders @ 198.0 Pts
Banner of Eternal Flame [10.0]
5+1 Wild Riders @ 188.0 Pts
8+1 Sisters of the Thorn @ 269.0 Pts
Standard of Discipline [15.0]
Models in Army: 45
Total Army Cost: 2399.0
Skoro wystawiając się tragicznie zrobiłem 20:0, to co by to dopiero było, gdybym wystawił się dobrze!
Poza tym, uważam, że wystawiłem się bardzo dobrze. Dzięki ustawieniu WL w linie miałem szanse złapać ci sisterki, bo smok ustawił się tak, że mogłeś uciekać tylko do rogu. Oczywiście, pewnie byś mnie odginał, lawirował, magował itd, ale to była jedyna szansa, żeby zrobić więcej niż 5pkt, a tyle bym zrobił, gdybym grał defensywnie. Poza tym, po cichu liczyłem, ze jednak się pokusisz i zaszarżujesz w tą kreskę WL sisterkami z kadrą i WR
No ale nie ma co dyskutować, bo każdy wie lepiej Dołożysz mi kolejnym razem jak się spotkamy, może już w sobotę
Poza tym, uważam, że wystawiłem się bardzo dobrze. Dzięki ustawieniu WL w linie miałem szanse złapać ci sisterki, bo smok ustawił się tak, że mogłeś uciekać tylko do rogu. Oczywiście, pewnie byś mnie odginał, lawirował, magował itd, ale to była jedyna szansa, żeby zrobić więcej niż 5pkt, a tyle bym zrobił, gdybym grał defensywnie. Poza tym, po cichu liczyłem, ze jednak się pokusisz i zaszarżujesz w tą kreskę WL sisterkami z kadrą i WR
No ale nie ma co dyskutować, bo każdy wie lepiej Dołożysz mi kolejnym razem jak się spotkamy, może już w sobotę
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Nie żeby coś Dydu, ale imo najlepsze rzeczy tego booka to truflighty (tu zdecydowanie najlepsze), warhawki i WW. Z czegoś mozna zrezygnować ale Ty w rozpie nie amsz niczego z tych rzeczy
Nie wiem czy jest sens brania 4 levlu metalu dla samej zerówki. W ogóle masz duzo magii.
Tylko siostry wydają sie problematyczne jak się gra z ta rozpiską, reszta raczej lekko do ogarnięcia
Nie wiem czy jest sens brania 4 levlu metalu dla samej zerówki. W ogóle masz duzo magii.
Tylko siostry wydają sie problematyczne jak się gra z ta rozpiską, reszta raczej lekko do ogarnięcia
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Qc, ale czemu wszyscy mamy grać tym samym, skoro w WE da się złożyć kilka róznych rozpisek, które dobrze działają.
Ja nie narzekam na suteczność tej rozpiski, a na masterze sprawdziła się wyśmienicie.
Jeżeli uważasz, że w metalu jest tylko jeden czar, który jest potrzebny tej rozpisce to co mam Ci powiedzieć?
Ja tem uważam, że WR są lepsi od Warhawk'ów, WW są super, ale za wolni do tej rozpy, a przy metalu nie są już must have.
TF są mocne ale przy graniu na piechocie, przy GR nie są potrzebni.
Ja nie narzekam na suteczność tej rozpiski, a na masterze sprawdziła się wyśmienicie.
Jeżeli uważasz, że w metalu jest tylko jeden czar, który jest potrzebny tej rozpisce to co mam Ci powiedzieć?
Ja tem uważam, że WR są lepsi od Warhawk'ów, WW są super, ale za wolni do tej rozpy, a przy metalu nie są już must have.
TF są mocne ale przy graniu na piechocie, przy GR nie są potrzebni.
dwa sprostowania
ad szarże
DP szarżował na 10+
Putridzi na 12+ (to był taki niemożliwy rzut, ale warto było zaryzykować)
rydwan miał 17 cali, więc 9+ (i owszem, wziąłbym S&S - ale cos mi sie wydaje, że na coverze jakimś)
ad testy sisterek, znaleźliśmy w USC.PL fragment, który nas mógł przekonać - co więcej rozmawiałem z Maćkiem na ten temat i pewnie soon LS się wypowie co i jak.
P.S - ciekawe, że zawsze bitwa z drugiej strony wygląda inaczej
ad szarże
DP szarżował na 10+
Putridzi na 12+ (to był taki niemożliwy rzut, ale warto było zaryzykować)
rydwan miał 17 cali, więc 9+ (i owszem, wziąłbym S&S - ale cos mi sie wydaje, że na coverze jakimś)
ad testy sisterek, znaleźliśmy w USC.PL fragment, który nas mógł przekonać - co więcej rozmawiałem z Maćkiem na ten temat i pewnie soon LS się wypowie co i jak.
P.S - ciekawe, że zawsze bitwa z drugiej strony wygląda inaczej
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
DP faktycznie miał raz na 10+.Dymitr pisze:dwa sprostowania
ad szarże
DP szarżował na 10+
Putridzi na 12+ (to był taki niemożliwy rzut, ale warto było zaryzykować)
rydwan miał 17 cali, więc 9+ (i owszem, wziąłbym S&S - ale cos mi sie wydaje, że na coverze jakimś)
ad testy sisterek, znaleźliśmy w USC.PL fragment, który nas mógł przekonać - co więcej rozmawiałem z Maćkiem na ten temat i pewnie soon LS się wypowie co i jak.
Rydwan nie stanowił, bo BSB nie miał covera a sisterki i tak na 6 by trafiały.
Co do Sisterek ustalilismy że gramy z jednym i tyle, w przyszłości pewnie będą dwa
Jeden test by był bez sensu bo ich zdolność wskrzeszania się by nie miała zastosowania...
W końcu jak spadają ze smoka to tworzą oddział złożony z dwu modeli. Prawda?
To chyba jedyny taki model gdzie jest dwóch jeźdźców?
Skąd w ogóle pomysł, że model z dwoma riderami [ których osobno można tagetować , bić i zabić ] ma jeden test?
W końcu jak spadają ze smoka to tworzą oddział złożony z dwu modeli. Prawda?
To chyba jedyny taki model gdzie jest dwóch jeźdźców?
Skąd w ogóle pomysł, że model z dwoma riderami [ których osobno można tagetować , bić i zabić ] ma jeden test?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
usc.pl pisze:Statystyki sióstr dosiadających Gwindalora to 4T 3W każda. Jest to jeden model.
stąd trochę nam się wzięłorulebook pisze:when a model (or a unit) has more than value of the same characteristic (..) the characteristic test is always taken against the highest of the values
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
wydaje mi się, że próbuje się szukać analogii w innych modelach celem "znerfienia" sióstr. Jednak nie jest brane pod uwagę podejście, o którym mówi Pasiak. Ten model ma unikatowy wording, dlaczego nie odwołacie się w pierwszej kolejności do tego?
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
ja tylko relacjonuje o czym rozmawialiśmy, nikomu na siłę niczego nie będę wpierał czy nerfił. Tak jak Dydu mówi, zagraliśmy na jeden test (fakt, na moj profit).
Niechby LS się wypowiedziała, byłoby łatwiej
Niechby LS się wypowiedziała, byłoby łatwiej
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
Po co ma się wypowiadać?Dymitr pisze: Niechby LS się wypowiedziała, byłoby łatwiej
Siostry na smoku to 3 testy [ Naestra, Arahan i Ceithin-Har ] a na orle 1... bo ?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
uroczy jest brak obiektywizmu kiedy chodzi o mniej przyjemne zmiany dla naszych armii. Wiem, przechodziłem ten etap kilka razybigpasiak pisze:Po co ma się wypowiadać?Dymitr pisze: Niechby LS się wypowiedziała, byłoby łatwiej
Siostry na smoku to 3 testy [ Naestra, Arahan i Ceithin-Har ] a na orle 1... bo ?
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
mała zmiana po Poznaniu
Spellweaver on Elven Stead; General, 4 level, Lore of High Magic, Obsidian Amulet, Dispel Scroll: 295
Spellweaver on Elven Stead; 4 level, Lore of Death, Book of Ashur: 310
Glade Captain on Elven Stead; BSB, Asrai Spear, Enchanted Shield, Dragonbane Gem, Hail of Doom Arrow: 152
5 Glade Riders; Musician, Starfire shafts: 125
2x 5 Glade Riders; Musician, Hagbane Tips: 2 x 120
10 Glade Riders; FCG, Hagbane Tips, Gleaming Pennant : 255
10 Glade Riders; Musician, Hagbane Tips: 230
2x 7 Wild Riders: Champion, Standard, Shield: 216
10 Sisters of the Thorn; FCG, Banner of Swiftness: 305
Great Eagle: 50
Spellweaver on Elven Stead; General, 4 level, Lore of High Magic, Obsidian Amulet, Dispel Scroll: 295
Spellweaver on Elven Stead; 4 level, Lore of Death, Book of Ashur: 310
Glade Captain on Elven Stead; BSB, Asrai Spear, Enchanted Shield, Dragonbane Gem, Hail of Doom Arrow: 152
5 Glade Riders; Musician, Starfire shafts: 125
2x 5 Glade Riders; Musician, Hagbane Tips: 2 x 120
10 Glade Riders; FCG, Hagbane Tips, Gleaming Pennant : 255
10 Glade Riders; Musician, Hagbane Tips: 230
2x 7 Wild Riders: Champion, Standard, Shield: 216
10 Sisters of the Thorn; FCG, Banner of Swiftness: 305
Great Eagle: 50