Kowboje
Moderator: Ziemko
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
cholera:-( a miało byc tak pieknie..
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
glittering scales+ots+prezerwatywa+2rak
destiny+dawnstone+2rak
Jeśli mam 2.
destiny+dawnstone+ots+2rak
Jeśli mam 1.
Przerzut sejwa przydaje się bardziej niż +1 do tafa.
+1 do tafa modyfikuje o 1 rzut na zranienie, przerzut sejwa daje ci dodatkowy rzut obronny. Do tego w grze jest znacznie mniej jednostek bijących z S < 8 bez sejwa, aniżeli jednostek mających poison. Statystycznie przerzut sejwa wychodzi więc zdecydowanie lepiej.
destiny+dawnstone+2rak
Jeśli mam 2.
destiny+dawnstone+ots+2rak
Jeśli mam 1.
Przerzut sejwa przydaje się bardziej niż +1 do tafa.
+1 do tafa modyfikuje o 1 rzut na zranienie, przerzut sejwa daje ci dodatkowy rzut obronny. Do tego w grze jest znacznie mniej jednostek bijących z S < 8 bez sejwa, aniżeli jednostek mających poison. Statystycznie przerzut sejwa wychodzi więc zdecydowanie lepiej.
Kiedyś, jak było max 25% na lordów, to oldblood kowboj był rarytasem widywanym jedynie przy ekonomicznym slannie.
Obecnie pojawia się niemal zawsze. Dodatkowo poniekąd promuje go euro wyceniając tym samym kosztem power choice'ów jeżdżących na cold one'sach scar-veteranów i oldbloodów.
Obecnie pojawia się niemal zawsze. Dodatkowo poniekąd promuje go euro wyceniając tym samym kosztem power choice'ów jeżdżących na cold one'sach scar-veteranów i oldbloodów.