W imieniu Klubu Gier Bitewnych MORIA zapraszam na Turniej WFB "Po szklanie i na rusztowanie”
Termin: 1 grudnia 2007 roku
Miejsce: w trakcie załatwiania
Format: Single 1350 punktów Limited
Wejściówka: 12 zł (Moriowicze - zniżka)
Limit miejsc: 40
Rozpiski prosimy przesyłac w terminie do 29 listopada 2007(czwartek) na adres:
pawelf1@wp.pl
Za poprawnie przysłaną rozpiskę w terminie przewidujemy premię +3 punkty do klasyfikacji generalnej.
Nie zwalnia to od posiadania czytelnej rozpiski w czasie turnieju. Rozpiski będą sprawdzane przy zgłoszeniu i w czasie gry.
Gramy na stołach 48"x48"
Rozgrywamy 4 bitwy po 2:00h każda według planu:
Sobota:
9:00- 10.00 zapisy
10:00-12:00 I bitwa
12.15- 14.15 II bitwa
14.30 - 16:30 III bitwa
16:45 - 18:45 IV bitwa
Scenariusze:
1. Mam dychę
-Słuchaj mam dychę, może byśmy zrobili jakąś flaszkę.
-Ok, ale ja nie idę do sklepu.
Każdy z bohaterów ma po 10 zeta składkowego na flaszkę. Gramy zwykłą pitched batlle z tym, że punkty za bohaterów liczone są podwójnie.
2. Nie blokuj szkła
-Pij szybciej, bo zaraz kierownik wpadnie nie blokuj szkła!
Po budowie (stole:P) chodzi kierownik z alkomatem. Jak kogoś złapie to go klepie. Na środku stołu stoi kierownik budowy. Co turę (czyli łączeni 12 razy) porusza się 1 cal w kierunku najbliższego modelu z którejkolwiek armii. Jeśli znajdzie się 2 cale od wroga to szarżuje na niego jakby miał frenzy. Za zabicie go w walce +150pkt natomiast za zabicie go w jakikolwiek inny sposób 100pkt
Statystyki kierownika budowy:
M-WS-US-S-T-W-I--A---LD-Asv-Wsv
1---4--0---6-5-5-2-5-8--3+--5+
Zasady specialne:
Unbreakable
3. Po szklanie i na rusztowanie
-Zaraz jak to szło brązowy-faza, niebieski-zero nie nie chyba na odwrót.
Bzyk zgasło światło na całej budowie.
Zwykła pitched batlle z tym, że obowiązuje zasada Under Cover of Darkness, czyli co turę rzucamy zasięg widoczności.
4. I znowu poszliśmy po bandzie
-Ale się zrobiłem, trzeba było tyle nie pić w pracy.
Zwykła pitched batlle z tym, że wszyscy bohaterowie podlegają zasadom stupidity, Nawe jeżeli są odporni na psychologię.
Sędzowie:
Paweł "Motor" Fiutka
Karol "Szorstki" Suplewski
Po zakończeniu turnieju zostaną przyznane nagrody i pamiątkowe dyplomy za:
1miejsce
2miejsce
3miejsce
dla najlepszego hobbysty
Podczas turnieju odbędzie się test wiedzy składający się z 10 pytań.
Zostanie również przeprowadzona ocena malowania i klimatu armii:
a) Dokładność pomalowania armii: 0-3
Podstawki 0-2
c) WYSIWG ; 0-3
d) Konwersje 0-3
e) WOW 0-3
f) Klimat armii(0-6):
- Historia 0-2
- rozpiska(tabelki na czary, nazwy bohaterów i oddziałów umożliwiające jednoznaczne rozróżnienie, unikalny wygląd rozpiski) 0-2
- klimatyczny strój 0-2
g) Razem: 0-17
Całkowita suma punktów możliwa do zdobycia na turnieju wynosi:
80(bitwy)+17(hobbystyka)+10test wiedzy+3 rozpiska na czas=110punktow
Przedziały punktowe(bitwy)
Różnica małych punktów Duże punkty opis
0-135 10/10 Remis
136-270 11/9 Minimalne zwycięstwo
271-405 12/8 Mniejsze zwycięstwo
406-540 13/7 Małe zwycięstwo
541-675 14/6 Zwycięstwo
676-800 15/5 Średnie zwycięstwo
801-935 16/4 Dość solidne zwycięstwo
936-1070 17/3 Solidne zwycięstwo
1071-1205 18/2 Bardzo solidne zwycięstwo
1206-1340 19/1 Zatrważające zwycięstwo
1341+ 20/0 Masakra