Co zmieni się w 9 edycji? (Podsumowanie link w 1 poscie)
Re: Co zmieni się w 9 edycji? (Podsumowanie link w 1 poscie)
No i wystawiam 2 slany i engine of God i gg. Przyzywam jednostki co turę do tego mam gratis następna turę za darmo i w gratisie summon nowych modeli modeli.
Równie dobrze mogę przyjść z.kostką szescioscienna z samymi 12 na ściankach wziąść dzwonek i gg. To tak jak by pchać ślepego przez ruchliwa autostradę. Tylko po co
Równie dobrze mogę przyjść z.kostką szescioscienna z samymi 12 na ściankach wziąść dzwonek i gg. To tak jak by pchać ślepego przez ruchliwa autostradę. Tylko po co
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
30 piechurów pewnie go rozbiera.
Zauważcie, że teraz różnice pomiędzy performensem jednostek są bardziej subtelne, a takie np. gobliny w dużej ilości rozbiora każdego twardziela dużo szybciej, niż miały szansę w WFB.
Zauważcie, że teraz różnice pomiędzy performensem jednostek są bardziej subtelne, a takie np. gobliny w dużej ilości rozbiora każdego twardziela dużo szybciej, niż miały szansę w WFB.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."
-
- Chuck Norris
- Posty: 606
W Mordheiemie atak sztyletem również zwiększał pancerz wroga. Nie uważam tego za błąd, a celowe działanie.PiotrB pisze:W wielu grach tak jest że niektóre bronie jak np szczęki i kopyta konia są na tyle słabe że zwiększają pancerz wroga Serio!Dębek pisze:Ciekawe ile jest baboli w tych PDFach. Ja już znalazłem 2.
Konie questów mają 1 przebicia, co odczytuję jako bonus do sejwa dla przeciwnika.
a to nie jest tak ze wystawiasz caly Organization ?Hoax pisze:Wystawiam Bloodka generała i mówię stop. Come get some
wiec wystawiasz:
A Daemon Cohort of Khorne
consists of the following units:
• 1 Bloodthirster of Insensate
Rage, Bloodthirster of
Unfettered Fury, Wrath of
Khorne Bloodthirster or
Khorne Daemon Prince
• 1 Blood Throne of Khorne,
Herald of Khorne or Herald of
Khorne on Juggernaut
• 3 units of Bloodletters
of Khorne
• 1 unit of Flesh Hounds,
Skull Cannons of Khorne or
Bloodcrushers of Khorne
Nawet jezeli mozna wystawic tylko 1 pick - przeciwnik wystawia reszte swojej armii. Aby wygrac musisz przed gra zdecydowac -> przezyje 6 tur (14W z 4+save), zatluke bohatera (do ktorego sie trudno dobrac bo zaslaniaja go oddzialy), zatluke oddzial, wlece w deployment przeciwnika w 4 turze (10" ruchu, dobrze ze latam wiec omine przeszkadzajki)
poza tym dostaniesz np z trebka (ma 2 strzaly w fazie na 48" zasiegu) gdzie zostaje ci save na 6 i kazdy zadaje d6W. powiedzmy łykniesz 5-6W przed HtH. Mozna tez dostac Arcane boltem (d3W bez save). Albo ugrzęźniesz w oddziale piechoty - jak wszystko trafisz, wszystko zranisz, nie bedzie savów to zabijasz 10. General mowi ze nie bedzie rzutu na Battleshock (wiec bez "brejków") a przeciwnik tez oddaje. Blodek nie broni sie juz swoim wysokim WS/T. to 14W z 4+ save i spadajaca liczba ataków.
np 20 lucznikow bretonskich (taki przyklad bo dokladnie wyczytalem sie w zasady tej armii) -> moze oddac salwe 80 strzalow na 20". 4+ trafienie (bo bedzie paladyn), 4+ rany (z przerzutem 1). 40 trafien, 23 zranienia, statystycznie 11-12 ran na blodku.
no przejebana taktyka.
Ostatnio zmieniony 4 lip 2015, o 20:14 przez quas, łącznie zmieniany 1 raz.
- PAWEL.KAROLAK
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 102
- Lokalizacja: Gdańsk / Glasgow
Gracz o 1/3 mniejszej armii może, ale nie musi wybrać jeden cel z Sudden Death Table!
Na przykład ten, w którym po 4 turach model jest w odległości 3" od wcześniej obranego za punkt stratetegiczny terenu!
Przykład niech każdy wymyśli pod swoją armię
Na przykład ten, w którym po 4 turach model jest w odległości 3" od wcześniej obranego za punkt stratetegiczny terenu!
Przykład niech każdy wymyśli pod swoją armię
High Elves
Wojna o Brodę!
Wojna o Brodę!
tyle że wg warscrolli jestem w stanie napchac tyle jednostek w swojej strefie rozstawienia że nić się dno niej nie wiciśnie ten brak ograniczenia co do ilości to jest dla mnie jakaś paranoja
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
Dokładnie ktoś Ci wystawi na tego blodka klocek jakiś LSG czy innej smiesznej jednostki i po blodku
Ale przynajmniej jak masz wąsy to masz przerzut
Nikogo nie dziwi, że komuś zapłacono prawdziwe pieniądze za wymyślanie takich rzeczy ?
Nikogo nie dziwi, że komuś zapłacono prawdziwe pieniądze za wymyślanie takich rzeczy ?
"There is a pervasive attitude in Warhammer that "one shouldn't bring a knife to a gunfight." The whole reason that Rambo is a badass is because he indeed brings a knife to a gunfight, and still wins."
Dzisiaj miałem grać ze znajomymi w Age of Sigmar, to gracze bardzo pozytywnie nastawieni do GW, od paru dni planowali ze mną przetestować nowy system. Dzisiaj usiedli do kompa i postanowili przeczytać nowe zasady i zobaczyć Warscrolle - raptem okazało się że żaden z nich nie pojawi się dzisiaj na spotkaniu. To o czymś świadczy.
Najbardziej jednak zastanawia mnie po co niektórzy próbują walczyć i naprawiać ten system - przecież jak ktoś wydaje grę to powinien zadbać o to aby reguły były zbalansowane i dawały każdemu z graczy szansę na wyrównaną walkę - tego w tym systemie nie ma. GW ostatecznie wysłało jasny sygnał, że są producentem modeli a nie twórcą gier, te zasady to taki miły bonusik nie mający kompletnie ładu i składu. Żeby ta gra nadawała siędo czegokolwiek należałoby ją napisać kompletnie od nowa.
Do tych którzy zastanawiają się jak tu pisać rozpiski - tu się rozpisek nie pisze, wystawiasz wszystko spontanicznie w odpowiedzi na to jak rozwija się sytuacja w fazie deployment'u, to jeden z elementów gry któremu bliżej do karcianki niż do bitewniaka - jak wcześniej wspominałem, jeśli oczekujesz następcy WFB to nie jest ten system, ta gra nie ma właściwie żadnych istotnych cech, które łączyłyby ją z WFB.
Najbardziej jednak zastanawia mnie po co niektórzy próbują walczyć i naprawiać ten system - przecież jak ktoś wydaje grę to powinien zadbać o to aby reguły były zbalansowane i dawały każdemu z graczy szansę na wyrównaną walkę - tego w tym systemie nie ma. GW ostatecznie wysłało jasny sygnał, że są producentem modeli a nie twórcą gier, te zasady to taki miły bonusik nie mający kompletnie ładu i składu. Żeby ta gra nadawała siędo czegokolwiek należałoby ją napisać kompletnie od nowa.
Do tych którzy zastanawiają się jak tu pisać rozpiski - tu się rozpisek nie pisze, wystawiasz wszystko spontanicznie w odpowiedzi na to jak rozwija się sytuacja w fazie deployment'u, to jeden z elementów gry któremu bliżej do karcianki niż do bitewniaka - jak wcześniej wspominałem, jeśli oczekujesz następcy WFB to nie jest ten system, ta gra nie ma właściwie żadnych istotnych cech, które łączyłyby ją z WFB.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
Po prostu GW wprowadza do gier bitewnych nowa jakosc i pozbywa sie zbednego balastu lat 80., czyli kosztow punktowych. Nie wiem, moze jest to zbyt duza rewolucja i gracze mentalnie do tego nie dorosli. Moze GW wyprzedza swoja epoke i za 20 lat wszystkie systemy beda bezpunktowe. A moze nastanie ogolnoswiatowy pokoj i granie w gry bitewne zostanie zakazane...
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Ale podoba mi się, jak wszyscy zagorzali hejterzy compu nagle rzucili się do pisania swoich zasad, by ugrywalnić to fiasko. Na razie najsensowniejsza sugestia, jaką widziałem, to budować armie zgodnie z zasadami 8 ed. Tym niemniej wygląda to tak:
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
chyba nie do konca.Do tych którzy zastanawiają się jak tu pisać rozpiski - tu się rozpisek nie pisze, wystawiasz wszystko spontanicznie w odpowiedzi na to jak rozwija się sytuacja w fazie deployment'u, to jeden z elementów gry któremu bliżej do karcianki niż do bitewniaka - jak wcześniej wspominałem, jeśli oczekujesz następcy WFB to nie jest ten system, ta gra nie ma właściwie żadnych istotnych cech, które łączyłyby ją z WFB.
z jakiegos powodu sa organization batalionu ktorym grasz. to ten fragment na koncu pdf z oddzialami. warto poczytac do konca.
i tam tez masz specjalne zasady "armijne" (dotyczace calego batalionu)
problemem nie jest mala ilosc lecz duza. imo Sudden Death ma rekompensowac przegiecia typu 100 troopsow w oddziale (problem tez u "starych graczy" posiadajacych przepastne zasoby figurkowe ale nie jest to problem w grach "z kumplem, nieturniejowo" )
Obu Panom proponuje czytanie ze zrozumieniem instrukcji - tego co piszę oraz warscroli - nie tylko swoich armii ... niestety popełniłem błąd wdając się tu w dyskusje - już go naprawiam więcJarekK pisze:+1Hoax pisze:Wystawiam Bloodka generała i mówię stop. Come get some
Powiem szczerze , ręce mi opadły , nawet odechciało mi się malować. Sorry , ale nie potrafię wykrzesać nawet odrobiny entuzjazmu do tego czegoś. Cały ten AOS brzmi dla mnie jak ponury żart GW pod tytułem " My was tak urządzimy , że możecie sobie o swoich zpiździałych turniejach i różnych smiesznych Etc zapomnieć , hahahahh , pamiętajcie to gra for fun pod piwo i precle , nie ważne aby grało się w zbalansowaną grę , ważne abyście kupowali , kupowali , kupowali , kupowali i otrzymywali coraz mniej za coraz więcej pęgi " CHLIP CHLIP
- Punisher17
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 163
Ostrzeżenie za język. G.
Jak nie jeden to sto jeden
No właśnie ja przeczytałem, Ty najwyraźniej nie.quas pisze:chyba nie do konca.Do tych którzy zastanawiają się jak tu pisać rozpiski - tu się rozpisek nie pisze, wystawiasz wszystko spontanicznie w odpowiedzi na to jak rozwija się sytuacja w fazie deployment'u, to jeden z elementów gry któremu bliżej do karcianki niż do bitewniaka - jak wcześniej wspominałem, jeśli oczekujesz następcy WFB to nie jest ten system, ta gra nie ma właściwie żadnych istotnych cech, które łączyłyby ją z WFB.
z jakiegos powodu sa organization batalionu ktorym grasz. to ten fragment na koncu pdf z oddzialami. warto poczytac do konca.
i tam tez masz specjalne zasady "armijne" (dotyczace calego batalionu)
Co z tego, że te informacje na końcu spisu war scrolli mam? Zgodnie z zasadami mogę wystawiać co mi się tylko rzewnie podoba - nie wiem po co są te kompozycje na końcu podane, nikt nie raczył zamieścić odpowiedniej reguły jaki jest sens tych kompozycji i z jakiego powodu tam się znajdują. Mogę się jedynie domyślać, że jeżeli wystawię co najmniej te jednostki w trakcie rozstawienia zyskam dodatkowe bonusy.
Natomiast jeśli z tych szczątkowych informacji wyciągasz wniosek, że to ma być konkretna i jasno określona zasada kompozycyjna to nic tylko pogratulować - bogatej wyobraźni do wymyślania bajek.
Ostatnio zmieniony 4 lip 2015, o 21:03 przez Embir, łącznie zmieniany 1 raz.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
ile bitew masz za soba?Punisher17 pisze:...
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"