Rudy Goblin

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Re: Rudy Goblin

Post autor: QQrydza »

no pewnie ze one use only - ale tam wystarczy przyoczyc, ze modele dostaja +1 atak, czyli moze byc dosc syto, przy tej ilosci herosków

lubie pajaczki, ale moze sie okazac ze z taka ilsocia LoSów robia sie ciekawe dziki

No i zawsze mozna dac AP na boyzow - z tym, ze tam juz siedzi Gorbadino z ASF no save (w jednej turze 5 atakami :D)

squig - he he he he, nope :) ma 3+ save i to, ze moze szarzowac w dowolnym kierunku tego raczej nie zmieni :(
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
argoth
Mudżahedin
Posty: 290
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: argoth »

No spoko :) Jak już taka jazda na maksa bez trzymanki to może rydwany? 3 goblińskie i pump wagon z S5, 210 pkt :mrgreen: No albo gigant i rydwan. Kmin jest sporo.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

3 goblinskie rydwany jak najbardziej za, do tego moze goblin big boss na rydwanie z charmed shieldem - za 75 punktów :D

W sumie to nie jest zły pomysł....

Atamanie! Paulinko! Lokal 5 września musze wybrać, do kadry ETC musze się dostać - pomóżcie! :)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Oglaszam konkurs na najfajneijsze zlozenia maxymalnej ilosci pajeczych hero w rozpisce!
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
GrimgorIronhide
Masakrator
Posty: 2723
Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin

Post autor: GrimgorIronhide »

Za kreatywne omijanie praw autorskich dałbym plusa. Ale przed całą resztą to niech nas Gork lub Mork chronią

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Z "patentów" to w zasadzie kowobj maly na wiwernie rzuca sie w oczy i wygiete squigi. Bardzo mocne małe ła. Poza tym raczej gorzej niż było
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

ślivek
Kretozord
Posty: 1686

Post autor: ślivek »

na wyvernie która jest słabsza za wyższą cenę (dla herosa). Nie ma scaly skin, woundy zmniejszone do 4, lata na 16, nie ma terrora (chyba w ogóle w zasadach, czy coś przeoczyłem?). To, że teraz jest Monstrous Beast i jest przez to Monstrous Cavalry nie wiem czy jest takie fajne bo nie zmieści się żaden fajny save tam. Już prędzej widzę to dla lorda co na starcie kosztuje tylko 10 pkt więcej i daje super możliwości złożenia.
Fajne jest faktycznie to, że teraz dla herosów można w ogóle dawać wiverny. 50% w latających gadach?
Fajne są sieci które są za darmo (sic)

Nie wiem dlaczego squigi uważasz za wygięte. Nowi Hoppersi czy nowe Herdy? Hoppersi nie są kawalerią i tracą goblińskie ataki i save 6+ zyskując stałego ws4. Spoko ale nie wiem czy jakoś super zmienia grywalność. Herdy nie wybuchają co jest plusem i minusem. Tracą możliwość brania nocników co jest dużym minusem jednak. Może nie w małych taktycznych oddziałach ale generalnie to były po prostu tanie woundy na strzelanie i zapychające szeregi.

Generalnie osłabiony book moim zdaniem poza fragmentami które wydają się być błędem (darmowe sieci) albo są mało znaczące (wszystkie orki o 1 tańsze. Wolał bym +100 do rozpy. Albo lance na boar chariotach). Nie przyglądałem się reszcie ale zmiany oceniam na minus więc jeśli wszystko nie spadnie poziomem to jest źle.
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Herdy nie maja animozji man

Ale poza tym masz racje, na tle innych bookow wygladamy biednie. TYlko male laa daje jakie swidoki
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Aron_Banalny
Masakrator
Posty: 2167
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Aron_Banalny »

dalej jest animozja, dalej nie czytam
Obrazek

Awatar użytkownika
Aron_Banalny
Masakrator
Posty: 2167
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Aron_Banalny »

dobra, czytam. nie wiem jak z innymi bookami ale na pierwszy rzut oka jest mało zachęcająco.

gdzie jest magia?
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Aron_Banalny pisze:dalej jest animozja, dalej nie czytam
magia jest osobno:
Laik pisze:9th Age wypuscilo swoje Ravening Hordes:
http://www.the-ninth-age.com/pdf/the-ni ... _0-5-1.pdf

Należy czytać w połączeniu z rulebookiem:
http://www.the-ninth-age.com/pdf/the-ni ... _0-5-4.pdf

i lorami magii:
http://www.the-ninth-age.com/pdf/the-ni ... _0-5-1.pdf
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Podręcznik ssie. Wywalili nasty skulkersów, znerfili kapliczkę na aroku (po uj?), zmienili charakter małego łaa (wolę starą sygnaturkę). Jak ktoś wyżej napisal kreatywne omijanie praw autorskich, reszta biednie. Nie poprawili nawet wordingu animozji (wymuszona szarża na "najbliższego wroga", zamiast na "najbliższego widocznego" :/
Goblin warlord nadal nie możejeździć na humungusie pajonkozordzie :(
Lol, orkowi herosi nie mogą dołączać do goblińskich regonów :roll:


Plus za nowe itemy w podreczniku głównym.

Idea może i fajna, ale nie przekonuje mnie.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Czemu orki nie moga dolaczac do goblinów?

Co do malego laaa - jest duzo lepsze. na 5+ wylaczasz przeciwnikowi poziomy to lepsze niz dodatkowa kosc. + czary sa uberpower

Kapliczka jest tansza summa suamrum + masz lepszego lore wiec wiadomo, a efekt zly nie jest
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

-Qc- pisze:Czemu orki nie moga dolaczac do goblinów?

Co do malego laaa - jest duzo lepsze. na 5+ wylaczasz przeciwnikowi poziomy to lepsze niz dodatkowa kosc. + czary sa uberpower

Kapliczka jest tansza summa suamrum + masz lepszego lore wiec wiadomo, a efekt zly nie jest
1) Insignificant
Units consisting entirely of models with this Special Rule do not cause Panic tests in units without this Special Rule.
Only Insignificant Characters can join Insignificant units.

Sprawdz sobie którzy orczy bohaterowie są insignificant

2) małe łaa ma nerf. Zmieni się charakter armii, nerf maszyn spowoduje ze zielone będa zmuszone grać agresywnie. Pocisk w sygnaturce nie zrobi wiele mocarnym jednostkom, a tych pojawiło się wiele. Z kolei rerolle to hit/to wound/ap są mega, zwlaszcza spamowane. Czym połamiesz np monstrous cav, jak zabrali/popsuli insze zabawki? Dla mnie nowe bez porównania słabsze. Ponado nie masz juz mozliwosci quella animozji na gobbo.

3) Kapliczka jest tansza, ale duszy szaman na humunumumusie to kosz bardzo bardzo. Model za circa 550 pkt i tylko +1 to cast/dispel na magach w 12''? Nigga pliz.

Ten ksiómżek ssie.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

mag ma 3 level i pajonka z kaplica i wiecej mu nie potrzeba - po co chcesz to doinwestowywac? masz wtedy cale lore i mozesz miec 2 razy. Poza tym zaden czar w lore nie jest slaby a ze sztandarem obecny najlepszy czar masz 3 razy w armii

to z orczym bohaterem jest daremne. Nie ma quella w goblinach?
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Kolejny turek, i niepocieszonym :(

Rozpiska jak paulinki tylko duzo lepsza (pozdro staruszku :*): 23 trollsy manglery, wozki, DD, 52 gobliny, 2x5 fasty, 25 savagy, pajonku, bsb, 2 bolki, szaman necro 1 szaman gobo 4 gobek general bez korony (to akurat kosztowalo mnie gre)

1) vs WoCH, 20-0, bez historii kolega postanowil sie sprobowac z trollami wszystkim co mial - nie wyszlo :P

2) vs DE na smoku. NO Lothar to artysta tej armii nie jest, ale wszystko latalo, wiec zapowiadalo sie ciezko :P Ale w 4 turze mniej wiece lothar tez stwierdzil, ze sie sprobuje z trollami :D bsb od przodu smok od boku na 4 czystą. Koniec koncow zostal jeden troll na 2 ranach - co okazalo sie mniej fajne niz brzmi, bo ten troll zablokowal kontre jednej 8mki, a gobliny (ktore mialy wjechac w bok smoka, na 4 postanowily nie dojsc.

w sumie 745 i 14, gre poratowaly vargheisty, ktore wreszcie weszly w 5 turze i w 6 chwycily bolec :)

3) Tartas, unikowe DE ale na szczescie bez smoka. Maly shadestar z hagą, 4 levl shadow, 2 pegazy 2x5 locki.

Grzegorz pewny siebie, bo mial 15 kusz z flamingiem. Ja bez szacunku poszedlem 2x8 trolli i savagy na pałke, jedna 8 trolli tak w defensywie. Pierwsza akcja gry bylo wystrzelanie 6 czystych trolii na raz przez 30 strzalow z flamignowych kusz z rerollem 6 + 3 bolce na bliskim. Szkoda, bo nawet jeden troll mial widoki na wpakowanie sie w bolce i zamkniecie szybciej hellbronki. Gobliny z wrazenia najpewniej nie rzucily 4 na szarze w wiczki :D chwile potem te same wicze (z 1 move i inicjatywy) na 5 nie dojechaly do mnie [a szkoda, bo mialy tez rerolle 6].

W tzw. miedzy czasie savage dojechaly bolce i zawinely fajnym hakiem, rydwan wpadl w bok shades z hellborna (anihilacja shades za wózek = git trade). I nadeszla zyciowa kanapka DE. w ok. 35 goboskow z herosami, ktore bily sie z 10 kuszami od przodu, od boku wpada samotna hellbrone (DD zostal juz zabity, ale to detale), od drugiego boku locki. Hellbronka w challange, locki z kuszami zadaly w sumie z 15 ran (T obnizony do 1), steadfast zdany i turbo kontra :D 6 trolii w tyl warlockow i 25 savagy w tyl kusz :)

I kiedy radosc opadla to dostalem 11 ran a sam zadalem ledwo 10 (5 albo 4 x1 na przebicia z 10 savagowych ksoteczek) i 2 breaki na 6 (co juz akurat jest normalne) na kuszach i bronie zdane :) I ReKontra! locki i bsb na tyl resztki goblinow :D Savage znowu pokazuja jak dac d* i nie zabijaja pozostalych 5 kusz, przec co koncza je dopiero w ostatniej turze. Savage stubborn, kadra niestety do nieba! :(

W sumie po turbo wyrzynce wyszlo 8-12. Gdybym mial korone, to herosi ustali by jedna ture w CC z lockami, hellbrona i dzieki tem utrolle zdalby stupidity i dowalily te spore DE punkty. A tak wygonilem na koncu BSB pod manglera (zdane ld na 4 izi!) i mangerl dowalił BSB na oslode

Generalnie miejsce chyba 6 ale malymi puntkami. W 2 bitwie przeciwnik grac nie za bardzo chcial, w 3 moglem miec ciut lepiej zlozona rozpiske. Na pewno lepiej pograc (to zawsze mozna zrobic jezeli sie przegralo :D) Jednak spodziewalem się VC w topie, a wtedy moje zlozenie hero jednak zdaje dosc dobrze egzamin (anty death najwyzszy mozliwy).

Generalnie trolle to nadal najlepsza rzecz w armii, na szweda bralbym to samo (niewazne, ze drozsze) i kombinowal by wszystko wcisnac. Na pewno nie ma LoU w szwedzie (a szkoda, bardzo kombinacyjny i fajny lore), death tez slaby, wiec puntky sie znajda (wyaltuje tez duzo slabszy Doomdiver)
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2015, o 21:54 przez QQrydza, łącznie zmieniany 1 raz.
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
GrimgorIronhide
Masakrator
Posty: 2723
Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin

Post autor: GrimgorIronhide »

23 trolololo :p a panna finezja sama w domu
Necro odginaczki podziałały jakoś fajnie ?

ślivek
Kretozord
Posty: 1686

Post autor: ślivek »

Przyjedź do Łodzi!
Na zachętę sprzedaję protip ślivka: na 8ed DD trafia w konkretny punkt z pstwem 0,44. Na Szwedzkie 0,46. Już do trafiania w jakąś okolicę faktycznie jest gorzej ale nie tak bardzo. Tak się odróżnia matematyków - oni nie płaczą tak jak masa innych osób, że "znerfili DD!". Dlatego też liczę, że mnie tam wezmą do armybuczenia bo chcę zobaczyć czy ktokolwiek tam liczy cokolwiek.
Deal with it 8)
Jest słabszy tylko o tyle, że jest droższy o 30 pkt.

A co do Trolli to jako, że jestem fajny kolega to kolejny protip ślivka: Trolle mimo wzrostu ceny są dużo lepsze w 9th Age. Spójrz sobie w zasadę Regeneration w obecnym rulebooku na Szweda i jak się zdejmowało regenerację w 8ed. Jeśli byś grał na Szweda to byś potracił trolli od kusz z flamingami ale przeciwko RBT z powrotem miał byś regenerację bo flamingi nie wyłączają na fazę.
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

slivek. dzisiaj DD lapie dwa modele ustawione przez bolka, bo ma 1+ a nie 1 cala. dzis jak rzuce hita z indirecta i 6tke to jestem gdzie chce, a na szwedzie to ch* trafie zza gorki ladujac hita za hitą

w skrocie - matematyka strategicznych zalet i zajebstosci 1= cala templaty i korekty nie ogarnie, DD out

trolle sa lepsze i to Ci napisalem :D death zmienia tu duzo wiecej.

Z zalem zegnam LoU. taktyczzny lore dajacy nam tak potrzebnych lataczy i zajebiste ogarnianie ssmiecia khermijskimi lucznikami (i banner na bng) znika :( odginac nie warto bo tracisz punkty, a po co :)

bede w Lodzi, chociaz ograniczenia raczej takie se

Jak lubisz statystyke, to brak regenki to zaledwie 2 x wiecej ran. w zasadzie detal, problem to obnizarka T :P w ogole shadow byl jeszcze niedawno dosc OP teraz nie pamietam jak to wyglada
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

ODPOWIEDZ