
- System rozwoju bohatera. Boże, o ile systemy z 3, 4 i 5 były świetne, ten to chyba przebłysk geniuszu. Wreszcie mamy PEŁNĄ kontrolę nad tym, jakie umiejki heros ma, nie będąc zdanym na łaskę i niełaskę losowania ( które lubiło podsuwać sokoli wzrok czy odkrywanie

- system rozbudowy miasta, jest taki "trójkowy" z twistem w postaci okazjonalnego wyboru, który z 2 budynków chcemy wybudować ( zazwyczaj które istoty mają mieć większy przyrost ).
- Nekromancja działająca "po staremu". Nie, żeby piątkowa mroczna energia była zła, ale te rozwiązania bardziej do mnie przemawia. Plus jest fajna umiejka, która pozwala robić jednocześnie szkielety i duchy z wrogów jednocześnie. A i szkielety wydają mi się jakieś całkiem mocne ( duchy dla odmiany są strasznie słabe

- Karawany są od razu dostępne

W zasadzie jedyna rzecz jaka na razie mnie ostro zirytowała, to kretyńsko upośledzone algorytmy do obliczania wyniku szybkiego starcia. W zasadzie każde starcie w którym komp obliczał mi straty na nawet i 1/3 armii własnoręcznie kończyłem albo bez strat żadnych, albo z minimalnymi.