9th WoCh, armia do zabawy
9th WoCh, armia do zabawy
po dłuższej przerwie wróciłem do gry, testuje różne złożenia WoChu. Założenie jest takie żeby mieć niezłą zabawę i w miarę skuteczną rozpę. Wyszło takie cudo:
1 Lord: Lord of Chaos of Change @ 400.0 Pts
Mark of Dark Gods (Change); Shield; Manticora
Ogre Blade [40.0]
Dragonscale Helm [10.0]
Talisman of Supreme Shielding [50.0]
1 Lord: Lord of Chaos of Change @ 425.0 Pts
General; Mark of Dark Gods (Change); Manticora
Burning Blade of Chaos [65.0]
Talisman of Greater Shielding [30.0]
Third Eye of Change [30.0]
Enchanted Shield [5.0]
1 Hero: Harbringer of Chaos of True Chaos @ 250.0 Pts
Mark of Dark Gods (True Chaos); Barding; Shield; Battle Standard; Daemonic
Steed
Dusk Stone [30.0]
Blessed Sword [20.0]
1 Hero: Sorcerer of True Chaos @ 175.0 Pts
Mark of Dark Gods (True Chaos); Magic Level 2; Path of Alchemy; Wasteland
Steed
Dispel Scroll [35.0]
1 Barded Waste Steed @ [0.0] Pts
15 Barbarian Horseman of True Chaos @ 230.0 Pts
Mark of Dark Gods (True Chaos); Light Lance; Light Armour; Mount's
Protection (5+); Shield; Horse
6 Fallen of Lust @ 100.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Frenzy
6 Fallen of Lust @ 100.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Frenzy
6 Fallen of Lust @ 100.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Frenzy
6 Fallen of Lust @ 100.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Frenzy
7 Hell Riders of Lust @ 107.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Light Lance; Light Armour; Shield; Steed of Lust
7 Hell Riders of Lust @ 107.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Light Lance; Light Armour; Shield; Steed of Lust
4 Crusher Knights @ 405.0 Pts
Mark of Dark Gods (Wrath); Frenzy; Daemon Weapons; Shield; Standard;
Musician; Crusher
1 Crusher Champion @ [10.0] Pts
Models in Army: 61
Total Army Cost: 2499.0
Założenie jest proste- jak najszybciej do combatu. Zastanawiam się co się lepiej sprawdzi Falleni czy rydwany oraz fasty czy np 3 centaury z dwurakami albo 5 troli.
Co o tym myślicie?
1 Lord: Lord of Chaos of Change @ 400.0 Pts
Mark of Dark Gods (Change); Shield; Manticora
Ogre Blade [40.0]
Dragonscale Helm [10.0]
Talisman of Supreme Shielding [50.0]
1 Lord: Lord of Chaos of Change @ 425.0 Pts
General; Mark of Dark Gods (Change); Manticora
Burning Blade of Chaos [65.0]
Talisman of Greater Shielding [30.0]
Third Eye of Change [30.0]
Enchanted Shield [5.0]
1 Hero: Harbringer of Chaos of True Chaos @ 250.0 Pts
Mark of Dark Gods (True Chaos); Barding; Shield; Battle Standard; Daemonic
Steed
Dusk Stone [30.0]
Blessed Sword [20.0]
1 Hero: Sorcerer of True Chaos @ 175.0 Pts
Mark of Dark Gods (True Chaos); Magic Level 2; Path of Alchemy; Wasteland
Steed
Dispel Scroll [35.0]
1 Barded Waste Steed @ [0.0] Pts
15 Barbarian Horseman of True Chaos @ 230.0 Pts
Mark of Dark Gods (True Chaos); Light Lance; Light Armour; Mount's
Protection (5+); Shield; Horse
6 Fallen of Lust @ 100.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Frenzy
6 Fallen of Lust @ 100.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Frenzy
6 Fallen of Lust @ 100.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Frenzy
6 Fallen of Lust @ 100.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Frenzy
7 Hell Riders of Lust @ 107.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Light Lance; Light Armour; Shield; Steed of Lust
7 Hell Riders of Lust @ 107.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Light Lance; Light Armour; Shield; Steed of Lust
4 Crusher Knights @ 405.0 Pts
Mark of Dark Gods (Wrath); Frenzy; Daemon Weapons; Shield; Standard;
Musician; Crusher
1 Crusher Champion @ [10.0] Pts
Models in Army: 61
Total Army Cost: 2499.0
Założenie jest proste- jak najszybciej do combatu. Zastanawiam się co się lepiej sprawdzi Falleni czy rydwany oraz fasty czy np 3 centaury z dwurakami albo 5 troli.
Co o tym myślicie?
Nawet fajnie to wygląda. Zawsze chciałem sprawdzić jak się sprawuje ten mieczyk za 65 pkt
Jedyne co nie jest fajne w tej rozpie, to ten unit konnych marauderów jako bunkier dla maga. Jak dasz im sztandar, to będą w stanie jakiś objective zająć. Crusherów bym też wywalił. Skoro chcesz dojść szybko do combat, to lepiej wcisnąć jeszcze jakiegoś monster (albo dwa) Chimerę i Bloodbeasta?
Czarodziej w tym unicie marauderów i tak za bardzo do combatu się nie będzie pchał, więc ja bym dał mu shadow i niech sobie chodzi z buta. Metal i tak średnio IMO się combuje z całą resztą. Za wolne punkty wstaw 2/3 charioty MoL
Jedyne co nie jest fajne w tej rozpie, to ten unit konnych marauderów jako bunkier dla maga. Jak dasz im sztandar, to będą w stanie jakiś objective zająć. Crusherów bym też wywalił. Skoro chcesz dojść szybko do combat, to lepiej wcisnąć jeszcze jakiegoś monster (albo dwa) Chimerę i Bloodbeasta?
Czarodziej w tym unicie marauderów i tak za bardzo do combatu się nie będzie pchał, więc ja bym dał mu shadow i niech sobie chodzi z buta. Metal i tak średnio IMO się combuje z całą resztą. Za wolne punkty wstaw 2/3 charioty MoL
Mieczyk jest wyczesany. Rozumiem że mogę jego właściwości łączyć z markiem i dodatkowo atakować z przerzutem warda?
Maruderom spokojnie da się włożyć sztandar, tylko czy maga zaraz coś nie zapestkuje? Będzie bardzo łatwym celem. Magii dobrze nie przemyślałem, shadow może być ok.
Crasherów trzymam z jednej strony z sentymentu, z drugiej, po prostu posiadam figurki. Monstera móglbym wstawić za Hell Ridersów, ale wydawali mi się całkiem ciekawą jednostką.
Maruderom spokojnie da się włożyć sztandar, tylko czy maga zaraz coś nie zapestkuje? Będzie bardzo łatwym celem. Magii dobrze nie przemyślałem, shadow może być ok.
Crasherów trzymam z jednej strony z sentymentu, z drugiej, po prostu posiadam figurki. Monstera móglbym wstawić za Hell Ridersów, ale wydawali mi się całkiem ciekawą jednostką.
Tak, możesz łączyć wardbreakera i no AS z miecza Syte combo, szkoda tylko, że S5. Hellstridersi to rewelacyjny unit. Siódemka być może wychodzić ciut zbyt kosztowna, bo generalnie ich zadaniem będzie strzelić z bicza )) i obniżyć I, a czy ich będzie 5 czy 7 to żadna różnica. Ja też uwielbiam crusherów, ale generalnie frenzy i jeszcze save 2+ ich przekreśla. Jeśli już ich koniecznie chcesz, to teraz chyba najbardziej się opłaca ich wystawiać po 2 ze sztandarami
Co do maga, to będzie sobie stał za górką i rzucał miasme na przemian z czymś tam jeszcze. Zastanowił bym się nad wywaleniem mu jednego levelu. może się okazać, że nie masz na co i z czego rzucić kolejnego czaru. i tak masz tylko +1 do casta i dispela.
Co do maga, to będzie sobie stał za górką i rzucał miasme na przemian z czymś tam jeszcze. Zastanowił bym się nad wywaleniem mu jednego levelu. może się okazać, że nie masz na co i z czego rzucić kolejnego czaru. i tak masz tylko +1 do casta i dispela.
Rozpiska nie była jeszcze testowana, bo na razie grałem na dyskowcu, bsb i magach w różnych złożeniach. Do tego maruderzy i rydwany w corach i sculle. Mantikory to moje wczorajsze odkrycie. Teraz wyszło coś takiego:
1 Lord: Lord of Chaos of Change @ 440.0 Pts
General; Mark of Dark Gods (Change); Manticora; Soul Feeder
Burning Blade of Chaos [65.0]
Talisman of Greater Shielding [30.0]
Third Eye of Change [30.0]
Enchanted Shield [5.0]
#Soulfeeder [0.0]
1 Lord: Lord of Chaos of Change @ 400.0 Pts
Mark of Dark Gods (Change); Shield; Manticora
Ogre Blade [40.0]
Dragonscale Helm [10.0]
Talisman of Supreme Shielding [50.0]
1 Hero: Harbringer of Chaos of True Chaos @ 250.0 Pts
Mark of Dark Gods (True Chaos); Barding; Shield; Battle Standard; Daemonic
Steed
Dusk Stone [30.0]
Blessed Sword [20.0]
1 Hero: Sorcerer of True Chaos @ 150.0 Pts
Mark of Dark Gods (True Chaos); Magic Level 1; Path of Alchemy; Wasteland
Steed
Dispel Scroll [35.0]
1 Barded Waste Steed @ [0.0] Pts
14 Barbarian Horseman of True Chaos @ 226.0 Pts
Mark of Dark Gods (True Chaos); Light Lance; Light Armour; Mount's
Protection (5+); Shield; Standard; Horse
1 Wasteland Chariot of Lust @ 120.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Barding; Chariot Crew; Waste Steeds
1 Wasteland Chariot of Lust @ 120.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Barding; Chariot Crew; Waste Steeds
6 Fallen of Lust @ 100.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Frenzy
6 Fallen of Lust @ 100.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Frenzy
6 Fallen of Lust @ 100.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Frenzy
5 Hell Riders of Lust @ 85.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Light Lance; Light Armour; Shield; Steed of Lust
5 Hell Riders of Lust @ 85.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Light Lance; Light Armour; Shield; Steed of Lust
2 Crusher Knights @ 160.0 Pts
Mark of Dark Gods (Wrath); Frenzy; Daemon Weapons; Shield; Standard;
Crusher
2 Crusher Knights @ 160.0 Pts
Mark of Dark Gods (Wrath); Frenzy; Daemon Weapons; Shield; Standard;
Crusher
Models in Army: 52
Total Army Cost: 2496.0
Dalej nie jestem pewien jak pograć magiem.
1 Lord: Lord of Chaos of Change @ 440.0 Pts
General; Mark of Dark Gods (Change); Manticora; Soul Feeder
Burning Blade of Chaos [65.0]
Talisman of Greater Shielding [30.0]
Third Eye of Change [30.0]
Enchanted Shield [5.0]
#Soulfeeder [0.0]
1 Lord: Lord of Chaos of Change @ 400.0 Pts
Mark of Dark Gods (Change); Shield; Manticora
Ogre Blade [40.0]
Dragonscale Helm [10.0]
Talisman of Supreme Shielding [50.0]
1 Hero: Harbringer of Chaos of True Chaos @ 250.0 Pts
Mark of Dark Gods (True Chaos); Barding; Shield; Battle Standard; Daemonic
Steed
Dusk Stone [30.0]
Blessed Sword [20.0]
1 Hero: Sorcerer of True Chaos @ 150.0 Pts
Mark of Dark Gods (True Chaos); Magic Level 1; Path of Alchemy; Wasteland
Steed
Dispel Scroll [35.0]
1 Barded Waste Steed @ [0.0] Pts
14 Barbarian Horseman of True Chaos @ 226.0 Pts
Mark of Dark Gods (True Chaos); Light Lance; Light Armour; Mount's
Protection (5+); Shield; Standard; Horse
1 Wasteland Chariot of Lust @ 120.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Barding; Chariot Crew; Waste Steeds
1 Wasteland Chariot of Lust @ 120.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Barding; Chariot Crew; Waste Steeds
6 Fallen of Lust @ 100.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Frenzy
6 Fallen of Lust @ 100.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Frenzy
6 Fallen of Lust @ 100.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Frenzy
5 Hell Riders of Lust @ 85.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Light Lance; Light Armour; Shield; Steed of Lust
5 Hell Riders of Lust @ 85.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Light Lance; Light Armour; Shield; Steed of Lust
2 Crusher Knights @ 160.0 Pts
Mark of Dark Gods (Wrath); Frenzy; Daemon Weapons; Shield; Standard;
Crusher
2 Crusher Knights @ 160.0 Pts
Mark of Dark Gods (Wrath); Frenzy; Daemon Weapons; Shield; Standard;
Crusher
Models in Army: 52
Total Army Cost: 2496.0
Dalej nie jestem pewien jak pograć magiem.
jak sie trafia i wrog nie ma za duzego T to jest mielone - zagralem tym mieczykiem pare turniejow na ostatnim drafcie etc i byly cuda badz spektakularne wtopy raz weszlo 12woudnów w jednej turze na demisiach...Bobson pisze:Zawsze chciałem sprawdzić jak się sprawuje ten mieczyk za 65 pkt
MARK OF MARKI MARK
Talisman of Greater Shielding [30.0]
Third Eye of Change [30.0]
Enchanted Shield [5.0]
Dragonscale Helm [10.0]
Talisman of Supreme Shielding [50.0]
wygląda na to że te przedmioty są bezużyteczne na potworkach, bo nie używa się już wcale AS i wardów ridera
pozostaje sensowne kombo force shield (5++na wszytskie zasięgowe ataki) + MR2 za 100 pkt
Third Eye of Change [30.0]
Enchanted Shield [5.0]
Dragonscale Helm [10.0]
Talisman of Supreme Shielding [50.0]
wygląda na to że te przedmioty są bezużyteczne na potworkach, bo nie używa się już wcale AS i wardów ridera
pozostaje sensowne kombo force shield (5++na wszytskie zasięgowe ataki) + MR2 za 100 pkt
MARK OF MARKI MARK
Klepacze sprawdzają się świetnie, ten z ogre blade zjadł bez zająknięcia duże drzewo WE, a potem w jednej turze ściągnął 5 tych pojebanych jeźdźców z frenzy. Generał też spoko, soulfeeder się sprawdził, tyle że nie miał już celu na którym mógłby się popisać.
Reszta słabo, ale to chyba tylko przez moją nieudolność. Mag powinien biegać sam bo ogranicza barbarzyńców (którym chyba dam flaile bo tak czy siak padają jak muchy, a potem są bezużyteczni). Zastanawiam się czy nie trzymać bsb z crasherami, mimo przerzutu trochę się o niego boję. No i zastanawiam się czy nie zamienić rydwanów na bloodbeasta. Tyle, że łatwo ją zapestkować:/
Reszta słabo, ale to chyba tylko przez moją nieudolność. Mag powinien biegać sam bo ogranicza barbarzyńców (którym chyba dam flaile bo tak czy siak padają jak muchy, a potem są bezużyteczni). Zastanawiam się czy nie trzymać bsb z crasherami, mimo przerzutu trochę się o niego boję. No i zastanawiam się czy nie zamienić rydwanów na bloodbeasta. Tyle, że łatwo ją zapestkować:/
Prawdę mówiąc są trochę nieobliczalne. Rydwany o ile wjadą mogą coś zrobić ale jak nie pójdzie rzut na impakty to lipa. Problemem jest brak marszu, za to z lustem pięknie szarżują nawet na 19 cali
Maruderzy byli spoko jak grałem na dużym magu i tworzyli dla niego bunkier. Jak się biją jeszcze nie sprawdziłem.
Skirmishe bardzo nieprzewidywalnie, ogólnie biją się ok, ale jak napisałeś łatwe cele i do tego boli mała siła.
Maruderzy byli spoko jak grałem na dużym magu i tworzyli dla niego bunkier. Jak się biją jeszcze nie sprawdziłem.
Skirmishe bardzo nieprzewidywalnie, ogólnie biją się ok, ale jak napisałeś łatwe cele i do tego boli mała siła.