Pocisken VC 9th age
Re: Pocisken VC 9th age
Ja zawsze wolę mieć dużo unitów - każdy z osobna cudów nie robi ale razem...
Jeżeli bierzesz strzelca to może daj mu tą giwerę którą masz w arsenale
Jeżeli bierzesz strzelca to może daj mu tą giwerę którą masz w arsenale
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Coś zagrałem i tak się teraz prezentuje:
VAMPIRE COUNT: Lamia (-1 atak, +2bs, throwing weapon, lighting reflex), commandment (daje 5ws oddziałowi), 3lvl shadow, haldberd, armour of destiny, tulius teeth (distracring na wampirze i oddziale)
NECROMANCER: 2lvl necromancy, dispel scroll
50 SKELETONS: spears, fcg, flame standard
25 ZOMBI: muzyk
20 ZOMBI: muzyk
20 ZOMBI: muzyk
3x 5 DIRE WOLVES: champion
2x 2 GREAT BATS
VARKOLAK vanguard
VARKOLAK vabguard
40 BARROW GUARD: fcg, great wepons, banner of barrow kings
5 VAMPIRE KNIGHTS champion
Nie odczuwam jakoś braku bsb a gwardii rzeczywiście musi być dużo. Jedyne nad czym się zastanawiam to 3lvl na wampirze, jednak drugi jest tańszy o 70pkt :/ zamiast tego i jeszcze czegoś mam dwóch rycerzy więcej. Z drugiej strony te boosty z shadowa mogą robić robotę przy tylu oddziałach do walki
VAMPIRE COUNT: Lamia (-1 atak, +2bs, throwing weapon, lighting reflex), commandment (daje 5ws oddziałowi), 3lvl shadow, haldberd, armour of destiny, tulius teeth (distracring na wampirze i oddziale)
NECROMANCER: 2lvl necromancy, dispel scroll
50 SKELETONS: spears, fcg, flame standard
25 ZOMBI: muzyk
20 ZOMBI: muzyk
20 ZOMBI: muzyk
3x 5 DIRE WOLVES: champion
2x 2 GREAT BATS
VARKOLAK vanguard
VARKOLAK vabguard
40 BARROW GUARD: fcg, great wepons, banner of barrow kings
5 VAMPIRE KNIGHTS champion
Nie odczuwam jakoś braku bsb a gwardii rzeczywiście musi być dużo. Jedyne nad czym się zastanawiam to 3lvl na wampirze, jednak drugi jest tańszy o 70pkt :/ zamiast tego i jeszcze czegoś mam dwóch rycerzy więcej. Z drugiej strony te boosty z shadowa mogą robić robotę przy tylu oddziałach do walki
Jeśli zależy Ci tylko na 3 czarach na wampirze, to wrzuć książkę dającą +1 czar zamiast 3-go poziomu
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Ciężko się kłócić z tą rozpiską o ile lubisz taki styl gry. Nie brakuje Ci czasem oddziałów do robienia scenariuszy? Te sztandary na zombie mogłyby się od czasu do czasu przydać, choćby na jednym oddziale. De facto z magii masz 2 wskrzeszania, 1 spell z necromancy, 2 spelle z shadowa (w tym jeden to pewnie miasma) - to Ci wystarcza?
Mniej więcej tak widze standard teraz. Wytłumacz mi tylko czemu masz armour of destiny a nie talisman of supreme shelding? Tracisz +1 do hita kosztem save 5+, a nie widze zeby w tą gwardie wbijał się ktoś kto ma 3s zebys w ogóle z tego skorzytał.
Też testuje Lahmię z Comandment jednak nie odważyłem się jej dać zębów i puszczać od HtH. Mimo wszystko za dużo jest wymiataczy z holy atakami i przez to do wymagających strach ją pchać. W mniej wymagających gwardia i szkielety same dają radę. U mnie zęby ma król BsB a wampirzyca w wersji tesco siedzi w zombich z corspe cartem.
Corpse Cart z wskrzeszaniem mogę Ci szczerze polecić. Robi bardzo dużo ponadto w pierwszych turach rzucasz obszarowe leczenia i szybko powiększasz ilość zombiaków. Mega jest też rozdawanie +1 do hita w 6 calach po rzuconym agumencie.. Gwardia ze sztandarem czy szkielety z WS5 nagle trafiają na 2+.
Corpse Cart z wskrzeszaniem mogę Ci szczerze polecić. Robi bardzo dużo ponadto w pierwszych turach rzucasz obszarowe leczenia i szybko powiększasz ilość zombiaków. Mega jest też rozdawanie +1 do hita w 6 calach po rzuconym agumencie.. Gwardia ze sztandarem czy szkielety z WS5 nagle trafiają na 2+.
Gasior pisze:doczytajcie zasady CC. tylko jeden oddział, tylko na swoją turę.
Z tych zadad nie wynika mi, że tylko jeden oddział - corspe cart musi jedynie znajdować się 6 cali od celu i a czar ma rzucać ktoś przy nim. "Following player turn" rozumiem jako nastepna tura gracza. A tur gracze mają po 6.VC 0.11.0 pisze:Wake the Dead
Each time after an Augment spell from Path of Necromancy (including the Curse of Undeath) is resolved against a unit
containing at least one model with this rule, you may select a single unit within 6” of it. Until the end of the following
player turn, all Models in the chosen units have the Lightning Reflexes special rule.
Niemniej zasad jeszcze nie ogarnąłem w pełni i mnie popraw jeśli się mylę.