Mam co chcę - silnego czarodzieja, silnik, dwa kloce piechoty i małe jednostki do biegania i irytowania.2400 Pts - Saurian Ancients Army
Cuatl Lord @ 505 Pts
General; Magic Level 4; Path of Light; Battle Standard
D: Wellspring of Power [60]
D: Veteran of the Cataclysm [50]
Book of Arcane Power [50]
Banner of Discipline [25]
Skink Priest @ 365 Pts
Magic Level 1; Path of Wilderness
Dispel Scroll [35]
Ancient Taurosaur with Godly Engine @ [105.0] Pts
Sharp Horns;
27+1 Saurian Warriors @ 427 Pts
Serpent Warriors; Spear; FCG
War Banner [15]
29+1 Temple Guard @ 455 Pts
FCG
Totem of Mixoatl [35]
10 Skink Hunters - Skirmishers @ 80 Pts
Blowpipe; Skirmish
10 Skink Hunters - Skirmishers @ 80 Pts
Blowpipe; Skirmish
10 Skink Hunters - Skirmishers @ 80 Pts
Blowpipe; Skirmish
2 Spearback @ 126 Pts
Pteradon Hunter Spikes
2 Spearback @ 126 Pts
Pteradon Hunter Spikes
1 Salamander @ 75 Pts
1 Salamander @ 75 Pts
Total Army Cost: 2394
Saurus warriors dają sobie radę, spears+serpent totem tworzą dobraną parę. TG silni jak zawsze, chronią trzon armii. Obie te jednostki stają się jeszcze mocniejsze z czarami z Light'a. Silniczek chroni moje jednostki albo pomaga przepchnąć czary - duży time warp na 9+, słodko! Skinki i bestyjki do kontrolowania pola i strzelania w różne niemiłe rzeczy.
Możliwe rzeczy do wymiany:
-Chief na terce z serpent bow'em.
-Zółwik - obie opcje wydają się spoko, ta z poisonem ciut bardziej spoko.
-Sygnatury zamiast light'a? Inny lore? Jeszcze nie wiem.
Proszę komentujcie i oceniajcie. Doceniam wszelki odzew! =)
Oryginalny temat na forum T9A:
Link