9th Age

Bretonnia

Moderatorzy: Jagal, Milczek

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Re: 9th Age

Post autor: Stan »

Tak możesz mieć 15 ataków.

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

Dzięki.

To jeszcze jedno pytanko? Czy legalnym jest połączenie Oriflamme i V of Piety(cnoty nie są magicznymi przedmiotami ale wolę zapytać i czy ktoś testował takie połączenie?

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2974
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

W 100% legalne na tą chwile :wink:
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

dagnus
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131

Post autor: dagnus »

Dębek pisze: z 9 grali z płonącą szmatą. Holy atack, magic atack i dorzucany w zależności od sytuacji ogień to niezła odpowiedź w zasadzie na wszystkie możliwe rzuty obronne. Do tego bsb, który podbija im warda, MR z baby i 3+ na niemagiczne strzelanie. Końcowo light, z którego rzucasz Bironę robiącą z grali prawdziwe potwory. 27 ataków trafiających na 2+.
takie pytanko, po co do grali magiczke? skoro wybrac i tak mozna albo WS albo MR do rzutu obronnego, jak babe posadzimy na jednorozcu to i tak sie MR nie sumuja (i ona i on maja po 2) wiec tak czy siak rzut obronny rzucamy na 5+, niewazne czy to bedzie z baby czy z warda.

Awatar użytkownika
Milczek
Kradziej
Posty: 901
Lokalizacja: Gorzów Wlkp., "Rogaty Szczur"

Post autor: Milczek »

Musisz doczytac jak dziala magic resistance :)

dagnus
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131

Post autor: dagnus »

no właśnie doczytałem :> tylko nasuwa mis ie jeszcze pytanko czy jest sens sadzac ja na jednorożcu czy dac jej MR2 za 35pkt

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Magic Resistance (X)
All models in a unitwith one or more modelswith MagicResistance add the valuewithin brackets (X)to any Ward Save
rolls (using the same rules as for adding to Armour Saves) when rolling Ward Saves against Wounds caused by spell
effects. Magic Resistance, like most special rules, is not cumulative.

Jak masz 5+ warda i MR2 to dodajesz 2 do rzutu czyli tak jakby masz 3++.

dagnus
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131

Post autor: dagnus »

gdzie jest opis Holy Attacks? bo sie cos w glownym nie moge doszukac

a przepraszam :> juz doszukalem w zmianach :>

Holy Attacks renamed to Divine Attacks

Awatar użytkownika
Milczek
Kradziej
Posty: 901
Lokalizacja: Gorzów Wlkp., "Rogaty Szczur"

Post autor: Milczek »

dagnus pisze:no właśnie doczytałem :> tylko nasuwa mis ie jeszcze pytanko czy jest sens sadzac ja na jednorożcu czy dac jej MR2 za 35pkt
Mozesz jeszcze taniej dac jej przedmiot z mr2. Opcji na jej zlozenie jest duzo.

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Kombinuję armię dla nowego kolegi, ale nie gram bretą, to wrzuciłem po prostu to co wydaje się fajne.
Proszę o pomoc, pegazów raczej więcej nie będzie, przynajmniej na początku.

Lord: Duke @ 290.0 Pts
General; Shield; Grail Oath
Virtue of Valour [40.0]
Crusader's Helm [45.0]
King Slayer [30.0]

Lord: Duke @ 290.0 Pts Shield
Virtue of Renown [55.0]
Mace of Tristan [50.0]
Dusk Stone [30.0]
Armour of Percival [20.0]

Lord: Duke @ 270.0 Pts shield
Virtue of Might [45.0]
Ogre Blade [40.0]
Bluffer's Helm [35.0]
Divine Icon [15.0]

Hero: Paladin @ 202.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
The Oriflamme [70.0]
Virtue of Daring [25.0]

Hero: Damsel @ 155.0 Pts
Magic Level 2; Path of Light; Magic Resistance (1)
Dispel Scroll [35.0]

9 Knights of the Realm @ 266.0 Pts FCG Flaming Standard [20.0]
9 Knights of the Realm @ 246.0 Pts FCG
2x 5 Knights Aspirant @ 95.0 Pts Musician
3 Pegasus Knights @ 160.0 Pts Skirmish
10 Knights of the Grail @ 425.0 Pts FCG; Grail Oath Banner of the Last Charge [20.0]

Models in Army: 38
Total Army Cost: 2499.0

dagnus
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131

Post autor: dagnus »

Coś za dużo tych magikow na lordach i palku. Lord do 100 pałek do 50 chyba. I wydaje mi się że jakąś machina być musi, nawet głupi bolec. Poza tym fajnie do grali dać kogoś z v of piety i talizman of rolad no i MR 2, WS na 4+ WS na strzelanie 3+ i na magię 2+ ,

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Sorry Dagnus ale lordowie i herosi mają wszystko w ramach limitu, doczytaj zasady.
Bolec? A po co? Jakieś uzasadnienie? MR(2) nie wsadzę bo mam tylko małą czarkę.
Nad Piety myślałem ale strasznie drogie. Talisman mogę w sumie dać zamiast holly attacks, może uda się je wrzucić z atrybutu.

Mogę trochę przyciąć core i zrobić dwa oddziały grali po 6szt, warto?

dagnus
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131

Post autor: dagnus »

a przepraszam :> punktacja cnót mnie zmyliła :>

wydaje mi sie ze mozna zrezygnowac z holly atack na charakterze skoro cały odział będzie go miał.
a co do machin, jeszcze w 9 nie gralem niestety ale jakos tak glupio bez machinki jakiejś. a bolec bo malo co kosztuje (45 chyba) a moze na jakis wiekszy klocek liczebnie sie przyda

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

Czy ja wiem czy 75 pts to dużo by Twój oddział miał warda podwyższonego o 1? Poza tym Twój bsb niesie sztandar za 70pts a chroni go tylko armour save 2+.

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2974
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Jeśli wystawiac taki duzy kloc grali to Piety jest bardzo dobrą opcją
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

dagnus
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131

Post autor: dagnus »

panowie jaka formacje proponujecie dla naszego rycerstwa? bo caly czas sie nad tym zastanawiam :>, gralowcow raczje napewno wystawie w 5-szereg, zawsze to wiecej atakow, natomiast mysle caly czas nad 15 realmow, czy tez po 5 czy po 3.

Awatar użytkownika
Milczek
Kradziej
Posty: 901
Lokalizacja: Gorzów Wlkp., "Rogaty Szczur"

Post autor: Milczek »

Obecnie gram cały czas na 3kach i przez ostanie 10 bitew z żadnych powodów nie musiałem ustawiać rycerzy inaczej.

ODPOWIEDZ