Beast Herd 9th Age czyli Kozy dziewiątej ery
Moderator: Dibo
Re: Beast Herd 9th Age czyli Kozy dziewiątej ery
Ale akurat doombull jest mega uniwersalny. Mając d3impacty, stompa, bedac odpornym na stompy, mając primal instinct, 6 ataków i 6 siły z bazy kosi się wszystko jak leci. Z itemów tylko sobie robisz dodatkową specjalizację.
IMO najlepiej robić byka odwrotnie uzbrojonego niż oddział minosów w którym siedzi. Jak masz minosy z dwurakami, to bierzesz kolesia szybko bijącego (blessed sword najlepiej), by przetrzepał przeciwnika zanim walnie po miękkich minoskach. Jak masz szybkie minosy z additionalami (I4), to doombullowi najlepiej dać jakąś wielką pałę do otwierania konserw i ubijania potworów. W sumie sword of might styka.
Ale i tak niezależnie co mu dasz, to będzie mega wymiataczem.
Beastlord to inna bajka. On ma dawać ld i upgrade ambusha. Klepie się cienko, szczególnie odkąd straciliśmy mutacje i marki.
IMO najlepiej robić byka odwrotnie uzbrojonego niż oddział minosów w którym siedzi. Jak masz minosy z dwurakami, to bierzesz kolesia szybko bijącego (blessed sword najlepiej), by przetrzepał przeciwnika zanim walnie po miękkich minoskach. Jak masz szybkie minosy z additionalami (I4), to doombullowi najlepiej dać jakąś wielką pałę do otwierania konserw i ubijania potworów. W sumie sword of might styka.
Ale i tak niezależnie co mu dasz, to będzie mega wymiataczem.
Beastlord to inna bajka. On ma dawać ld i upgrade ambusha. Klepie się cienko, szczególnie odkąd straciliśmy mutacje i marki.
wszystko sie zgadza . sam jako kowboj zjada oddział kawy . jak wpadnie w piechotę to łyka jak wściekły ale trafia na klocek gdzie jest takich dwóch slayerów albo to co ostatnio w DE gdzie jest 3x assasyn i chłopa nie ma.Kołata pisze:Ale akurat doombull jest mega uniwersalny. Mając d3impacty, stompa, bedac odpornym na stompy, mając primal instinct, 6 ataków i 6 siły z bazy kosi się wszystko jak leci. Z itemów tylko sobie robisz dodatkową specjalizację.
IMO najlepiej robić byka odwrotnie uzbrojonego niż oddział minosów w którym siedzi. Jak masz minosy z dwurakami, to bierzesz kolesia szybko bijącego (blessed sword najlepiej), by przetrzepał przeciwnika zanim walnie po miękkich minoskach. Jak masz szybkie minosy z additionalami (I4), to doombullowi najlepiej dać jakąś wielką pałę do otwierania konserw i ubijania potworów. W sumie sword of might styka.
Ale i tak niezależnie co mu dasz, to będzie mega wymiataczem.
Beastlord to inna bajka. On ma dawać ld i upgrade ambusha. Klepie się cienko, szczególnie odkąd straciliśmy mutacje i marki.
A my nie mamy czegoś co nie kosztuje 400 pk a by mogło coś ubić
albo chociaż jakąś wredną latajke na wzór chimery z regenką
Myślę,że grubo przeginasz. Doombul na wypasie to 350 pkt może mieć 2+. 4+ i jeszcze zostają punkty na jakąś kosę czy potion of speed. Slayer na wypasie to ok 300 z tylko 6+ wardem i inocjatywa5 (biedna jak na uber klepacz) i ginie np od vermin lorda z łatwością który to z takim byczkiem może mieć problemy. A jak twój doombul nie może ubić chimery to nie mamy o czym rozmawiać.
z inicjatywą 7 składaja tego slayera , a nawiązanie do chimery nie jest zwiazane z doombullemMikiChol pisze:Myślę,że grubo przeginasz. Doombul na wypasie to 350 pkt może mieć 2+. 4+ i jeszcze zostają punkty na jakąś kosę czy potion of speed. Slayer na wypasie to ok 300 z tylko 6+ wardem i inocjatywa5 (biedna jak na uber klepacz) i ginie np od vermin lorda z łatwością który to z takim byczkiem może mieć problemy. A jak twój doombul nie może ubić chimery to nie mamy o czym rozmawiać.
A tak swoją drogą, skoro już przy Superwojowniku jesteśmy. Macie pomysł jak użyć Bragh Tighbone? Teoretycznie wydaje się supermocna, natomiast jakos inne bronie sa popularniejsze.
Jak rozumiem, najlepiej jej używac na Doobullu. 6 atakow z hate jest w porzadku, +/- 4 rany na herosie przeciwnika. Natomiast jesli tak, to sila 8 to zdecydowanie overkill. Nie wiem co planujecie w ABC, natomiast może gdyby zamienic te bron na Beast Axe? Zostalaby wtedy mozliwosc zrobienia DB z 1+.
Jak rozumiem, najlepiej jej używac na Doobullu. 6 atakow z hate jest w porzadku, +/- 4 rany na herosie przeciwnika. Natomiast jesli tak, to sila 8 to zdecydowanie overkill. Nie wiem co planujecie w ABC, natomiast może gdyby zamienic te bron na Beast Axe? Zostalaby wtedy mozliwosc zrobienia DB z 1+.
Kosa fajna, ale 75 pts to za dużo, bo nic się poza nią nie mieści. Dlatego nikt jej nie używa.
Mój pomysł na nią to obniżka do 70 pts. Wtedy wchodzi z wardem 5+ albo savem 2+.
Jako beast axe to nie przejdzie, już chyba próbowali.
Mój pomysł na nią to obniżka do 70 pts. Wtedy wchodzi z wardem 5+ albo savem 2+.
Jako beast axe to nie przejdzie, już chyba próbowali.
- efferus lupus
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 141
Witajcie bestiami zainteresowałem się pod koniec 8 edycji. Zagrałem tylko jedną bitwę teraz na lokalnym turnieju chciałbym nimi zagrać. Gramy na 2500 pkt. Macie jakieś rady/sugestie jak złożyć taką rospę ? Oczywiście nie chce gotowej rospiski, ale chętnie skorzystałbym z waszego doświadczenia jakie jednostki warto teraz brać, jak składać bohaterów jaki lor najbardziej będzie pomocny w fazie magii itd
Pozdrawiam
Pozdrawiam
W 9th? Są z grubsza trzy typy rozpisek: na minosach (1-2 unity i przede wszystkim Mino-lord), MSU (dużo chariotów, centaurów i małych unitów piechoty / razorgorów; bohaterowie też często na rydwanach) oraz piechota (chodzi głównie o Longhorny + 1-2 unity Wildhornów + odginaczki / parę chariotów). Do każdego z tych typów moża dorzucić kilka monsterów (bardzo popularna opcja): dominują Gortarchy, ale popularni są również Giganci z ambushem (ludzie grają również i Cyklopsami i Jabberwockami, więc na stołach można wszystko zobaczyć). Generalnie wszystko obecnie jest grywalne i zależy od pomyslu (no dobra - jest jedna jednostka, którą nikt nie gra - Razorgore chariot; to co prawda bardziej kwestia tego, że obecnie za mało różni się od corowych rydwanów niż to że jest jakoś "słaby").
A co do lorów: do minosów i monsterów bardzo dobrze sprawdza się nature (dawny life), przy dużej liczbie piechoty rozważyłbym beast'a, shadow też daje radę (nieśmiertelna i uniwersalna miasma - często grana na kilku małych magach), death'a spotyka się trochę rzadziej, ale jak masz pomysł to ładnie kombuje się z Jabberem.
A co do lorów: do minosów i monsterów bardzo dobrze sprawdza się nature (dawny life), przy dużej liczbie piechoty rozważyłbym beast'a, shadow też daje radę (nieśmiertelna i uniwersalna miasma - często grana na kilku małych magach), death'a spotyka się trochę rzadziej, ale jak masz pomysł to ładnie kombuje się z Jabberem.
- efferus lupus
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 141
Dzięki za pomoc A jak działają totemy ? tzn aby zastosować jego efekt muszę wrzucić czar na 3+ i przeciwnik normalnie może to rozpraszać ?
- efferus lupus
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 141
A czy taki bohater posiadający totem jest traktowany jako mag 1 poziomu ?
- efferus lupus
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 141
Coś źle zrozumiałem czy w Ab mam błąd ? Minotaury (nawet gdy są jako podstawowa jednostka) mają szał (czy +1 atak) i jak dam im dodatkową broń to mają kolejny atak czyli w sumie +2 ?
Niby bardzo delikatny nerf, niby inni mają gorzej, ale jednak kilka solidnych buildów się rozleciało.
Chcąc teraz jeździć rogatym minosowym autobusem, mam tylko jednego byczka kierowcę, bsb-ka krasulę, minosy w specach na tylnych siedzeniach i dwie gorgony w bagażniku. Ciasno się robi, a nie jestem pewien co z corami zrobić, czy wsadzić solidny klocek gorów z bannerem +1 do S jako spacerujący static i steadfast, czy po prostu więcej śmieci. Trudny wybór. Ogólnie zadowolony
Chcąc teraz jeździć rogatym minosowym autobusem, mam tylko jednego byczka kierowcę, bsb-ka krasulę, minosy w specach na tylnych siedzeniach i dwie gorgony w bagażniku. Ciasno się robi, a nie jestem pewien co z corami zrobić, czy wsadzić solidny klocek gorów z bannerem +1 do S jako spacerujący static i steadfast, czy po prostu więcej śmieci. Trudny wybór. Ogólnie zadowolony
Spam ridersow z ambusha lub z scoutem i mamy wlasne pestki
Z tymi psami to troche Kolata przegieliscie bo trudno tym bedzie manewrowac ale jako taki fire and forget z vangardem moze byc zabawne
Wildhorny cool, ale przydalaby sie opcja tarcza + ten light armour - wtedy z totemem mozna wyciagac distracting i AS4+ zeby zrobic statica, bo samo parry to za malo. Teraz bardziej oplaca sie brac tylko xhw.
Zmiany na bohaterach spoko.
Centaury i minosy ok. Bestigory bardzo mi sie podobaja.
Jabberek tez fajny. Szkoda troche ze dla cygora nie dalo sie nic zrobic.
Z tymi psami to troche Kolata przegieliscie bo trudno tym bedzie manewrowac ale jako taki fire and forget z vangardem moze byc zabawne
Wildhorny cool, ale przydalaby sie opcja tarcza + ten light armour - wtedy z totemem mozna wyciagac distracting i AS4+ zeby zrobic statica, bo samo parry to za malo. Teraz bardziej oplaca sie brac tylko xhw.
Zmiany na bohaterach spoko.
Centaury i minosy ok. Bestigory bardzo mi sie podobaja.
Jabberek tez fajny. Szkoda troche ze dla cygora nie dalo sie nic zrobic.