9th age Saurian Ancients 2400

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
lapamat
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 138

9th age Saurian Ancients 2400

Post autor: lapamat »

Cuatl Lord [485] Path of Nature
bsb 50, banner of discipline 25
Book of arcane power 50
shielded soul 30
wellspring of power 60

Skink priest [100] Path of Wilderness
dispell scroll 35

Skink captain [103]
Alpha Ramphodon
light armour,lance, hardened shield, lucky charm


Skink captain [98]
Alpha Ramphodon
light armour,lance, lucky shield


Skink captain [105]
Alpha Ramphodon
light armour,lance, shield, dragonscale helm

Core
40 Skink braves [270]
short bows, poisoned attacks, hand weapon&shield,
fcg

40 Skink braves [260]
short bows, poisoned attacks, hand weapon&shield,
standard, musician

Snake Swarm [55]

Snake Swarm [55]

Special
26 Temple Guard [373]
fcg
banner of courage

Thyroscutus [110]
Altar of a snake god

Thyroscutus [110]
Altar of a snake god

Thyroscutus [130]
Sun Engine

Rare
Stygiosaurus [145]
Predatory roar 35

Syutacja taka - thyroscutusy dają skinom truciznę na 5+, przy wejściu czaru na 4+. Jak uda się wrzucić +2/+4T, regenke co z bonusem +4 do rzucania czarów nie jest nieosiągalne, nawet co turę, z 40 skinków robi się bardzo silna sprawa. Nawet bez buffu atak mają groźny - statystycznie wchodzi 10 trucizn z hordy. TG sobie ładnie tankować mogą. Swarmami można pochaffowac, troche przeciwnikowi poprzeszkadzac. 3 bohaterów na ramphodonach lata gdzie po3eba i sieje chaos, dojeżdża od flanek, łapie maszyny i magów. Magia życia pozwoli nam też na sukcesywne leczenie thyroscutusów, co doprowadza przeciwika do szału. Tą listą grałem raz, przeciwko Undying Dynasties i sprawdziła się doskonale - udalo mi sie wrzucic w kluczowym momencie +4T na skinów którzy rozbili 32 Tomb guardów, latającego sfinxa na froncie i lorda na chodzącym sfinxie od boku(4 woundy nabiłem na necrosfinxie i sporo na tomb guardach, tak ze reszte sie sypnęła :)
Co sądzicie?

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3082
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Post autor: lwieserce85 »

A co bic sie bedzie z pancernymi jednostkami i uber herosami wochu? Co pokroi czolg parowy lub przytrzyma star dragona?
Nie pisz mi tylko prosze o stegach bo ze swoim wv 6 i szarza na 2 kosciach to dosc mała szansa.....
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

Awatar użytkownika
lapamat
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 138

Post autor: lapamat »

lwieserce85 pisze:A co bic sie bedzie z pancernymi jednostkami i uber herosami wochu? Co pokroi czolg parowy lub przytrzyma star dragona?
Nie pisz mi tylko prosze o stegach bo ze swoim wv 6 i szarza na 2 kosciach to dosc mała szansa.....
Prawda, prawda duży pancerz tę rozpę bardzo boli.
Myślałem ewentualnie o zamianie stygiosaurusa i thyroscutusa - tego z sun enginem, zmniejszeniu liczby TG na kolczaste jaszczurki z AP2. Ewentualnie sztandar AP1 na TG.
Co myślicie? Moze jakieś inne sugestie?

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3082
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Post autor: lwieserce85 »

Gdzie jest pancerny oldboy ktory wytrzymuje szarze smoka?
Gdzie sa odginaczki ktore dadza ci panowanie na polu bitwy?
po co ci trucizna na 4 plus skoro skinki z tych swoich lukow beda trafiac na 5 lib 6.?
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

EmpGeX
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 190

Post autor: EmpGeX »

Trutkę to one mają w zwarciu, ale przy WS 2 to trochę dziwi mnie aż taka skuteczność.
Obrazek

ODPOWIEDZ