9th Age - WDG ogólnie
Moderator: JarekK
Re: 9th Age WoCH
Smutno wygląda magia w tej rozpie. Dodatkowo jak trafisz jakiekolwiek cięższe strzelanie, to masz co najmniej 2 tury ostrzału na twarz zanim zadeklarujesz szarże. 8M na lordzie nie wygląda fajnie przy braku marszu...
Serio rozważasz hellcannon?
Serio rozważasz hellcannon?
Znajdzie się ktoś "życzliwy" i stracisz dostępy na 9th;)
-
- Wałkarz
- Posty: 91
Zapowiadane zmiany to jakaś bzdura ... aż się modeli z pudła nie chce wyciągać.
Popłynęli z T9A .... krasnale biegają jak elfy po lesie, rzucają spelle like a boss, elfy nagle stają na polu bitwy w ciężkich zbrojach, VC które mocno cisną dostaną boosta ... a chaos? Chaos to żal. Zabrana mega klimatyczna tabelka a w zamian rerolle i to tylko na jedną turę (WTF), Barbażyńcy dostają "boosta" do ceny modeli, Warriorzy jak byli bezużyteczni tak będą nadal, Chariot wypada z core, Warshrine nie zagra już do wcześnia w jakiejkolwiek rozsądnej rozpie ... Crushersi znów znerfieni, boję się co znów wymyślili z markami, bo jako jedyna armia za swoje Special Rules musimy płacić i jak zwykle oprócz minimalistycznych plusów... mamy zawsze drawback (bzdura). Lordowie Chaosu to nic specjalnego w porównaniu z innymi, Core w 0.12 to dowcip, zabrane najlepsze i grywalne itemy ... serio - coś w ogóle z Chaosu zostało w Chaosie?
Coś mi się zdaje, że 20ppm za warriora i 11 za Barba to nie jest jakieś sci-fi ...
Chyba komuś w głowie coś nie zaskoczyło, zaczyna mnie drażnić ten hate na WDG i ciągłe spłaszczanie kodeksu w T9A. Zaczyna wiać bzdurą, nudą i powerlevelem topowej armii 3 tieru.
Popłynęli z T9A .... krasnale biegają jak elfy po lesie, rzucają spelle like a boss, elfy nagle stają na polu bitwy w ciężkich zbrojach, VC które mocno cisną dostaną boosta ... a chaos? Chaos to żal. Zabrana mega klimatyczna tabelka a w zamian rerolle i to tylko na jedną turę (WTF), Barbażyńcy dostają "boosta" do ceny modeli, Warriorzy jak byli bezużyteczni tak będą nadal, Chariot wypada z core, Warshrine nie zagra już do wcześnia w jakiejkolwiek rozsądnej rozpie ... Crushersi znów znerfieni, boję się co znów wymyślili z markami, bo jako jedyna armia za swoje Special Rules musimy płacić i jak zwykle oprócz minimalistycznych plusów... mamy zawsze drawback (bzdura). Lordowie Chaosu to nic specjalnego w porównaniu z innymi, Core w 0.12 to dowcip, zabrane najlepsze i grywalne itemy ... serio - coś w ogóle z Chaosu zostało w Chaosie?
Coś mi się zdaje, że 20ppm za warriora i 11 za Barba to nie jest jakieś sci-fi ...
Chyba komuś w głowie coś nie zaskoczyło, zaczyna mnie drażnić ten hate na WDG i ciągłe spłaszczanie kodeksu w T9A. Zaczyna wiać bzdurą, nudą i powerlevelem topowej armii 3 tieru.

Padre przesadzasz. Nie jest tak źle. W corach masz: fasty, fallenow i barbarianow do wystawienia. Naszych herosów też można fajnie składać, a dodadzą nowe gifty więc i nowe kombinacje będą. Czarioty w specialach beda tansze, bo nie beda płaci core taxu już i wróci T5. Z tej tabelki i tak sie nie korzystało, no chyba że trollami. Gigant podobno będzie mógł czarować. Shrine dobrze ustawiony daje -1 do hita w pierwszej turze jak zaczynasz, a w drugiej nie powinien być już potrzebny wiec nim poczarujesz. Hellcanon jest fajna opcja teraz skoro bedzie walił co ture nieważne czy sie ruszał czy nie (inna templatka). Da sie grac. Posiedz nad army builderem i sobie coś złuż.
-
- Wałkarz
- Posty: 91
Falleni mają dostać totalny rework "bo grali". Nie jest to oficjalna informacja ale trollując odpowiednio długo forum T9A obijają się o uszy informacje takie jak heavy zamiast plate na nich, czy zwiększenie kosztu... z fastów widzę w grze tylko psy, kawaleria barbażyńców do mnie w ogóle nie przemawia. Barbarianie dostają rework, flaile mają być droższe, nowy MoW nie daje już im immuna na panikę, daje jedynie +1 do hita i to tylko z przodu oddziału. Wszystkie marki zmieniają punktację.JarekK pisze:Padre przesadzasz. Nie jest tak źle. W corach masz: fasty, fallenow i barbarianow do wystawienia. Naszych herosów też można fajnie składać, a dodadzą nowe gifty więc i nowe kombinacje będą. Czarioty w specialach beda tansze, bo nie beda płaci core taxu już i wróci T5. Z tej tabelki i tak sie nie korzystało, no chyba że trollami. Gigant podobno będzie mógł czarować. Shrine dobrze ustawiony daje -1 do hita w pierwszej turze jak zaczynasz, a w drugiej nie powinien być już potrzebny wiec nim poczarujesz. Hellcanon jest fajna opcja teraz skoro bedzie walił co ture nieważne czy sie ruszał czy nie (inna templatka). Da sie grac. Posiedz nad army builderem i sobie coś złuż.
Dodatkowo, jeden z gości od tworzenia rulesetu (fjugin) napisał, że on widzi elfy jako armię, która musi mieć "większy wygar" w CC ponieważ mają niską wytrzymałość a WDG wysoką. Jeśli od gościa tworzącego rule słyszę, że elfy powinny uderzać mocniej niż chaos... to ja nie mam pytań. Drugi gość przekonywał rzeszę, że Wasteland Warriors są fantastyczni bo to najlepszy oddział do trzymania objectives (!!!). WTF się dzieje z T9A? Ja z tabelki korzystam praktycznie w każdej grze. I to nie tylko trollami

Znika sztylet Tzeentcha (usunięty z dexu!!), znika dodawanie 1 punktu do dowolnej statystyki. Dodatkowo, gifty będą limitowane... do danego Marka. !! Kolejne cięcie. O tym jak zmiana MoW wpłynie na i tak już pociętych Crushersów nie będę się rozpisywał.
Póki co, ma być drożej w pts, mniejszy limit maksymalnej ilości ziomków w odzdziałach, osłabione itemy, ograniczone gifty, znerfione marki... no żyć nie umierać




Poczytałem sobie forum i jak tak sobie patrze, to RT/BB nie ma zielonego pojęcia jak się wochem gra. Jeden uważa, że hellcannon to najlepsza maszyna w grze, drugi pisze, że on to w sumie się nie udzielał w dyskusji, ale jest ok. Trzeci, że elfy powinny mocniej uderzać, bo słabo, przeżywają, za to woch przeżywa dobrze, więc nie musi mieć aż takiego wygaru i w sumie, to te elfy w combacie przy wochu to wypadają słabo. Nie żeby miały jeszcze bolce, feniksa i ancient dragona do zabawy i lepszą magię. Wygląda to słabo. Przesiadłem się z VC na woch, bo się na kawalerii nie da grać, to leci seria nerfów na woch. Jak żyć panie premierze?
-
- Wałkarz
- Posty: 91
Nie, no bez przesady.
Jest też info od tinniego, że jak WDG będzie totalnie ssać to dostanie rework ... we wrześniu ^^
Jest też info od tinniego, że jak WDG będzie totalnie ssać to dostanie rework ... we wrześniu ^^
