9thAge v0.99 - Vermin Swarm 2500 pts

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Szary
Chuck Norris
Posty: 476
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

9thAge v0.99 - Vermin Swarm 2500 pts

Post autor: Szary »

Nowy update przyniósł Skavenom poprawę paru elementów, które z mocno wątpliwych wydają się teraz jako grywalne. Największy boost dostały (w końcu) Rat Ogry (Vermin Hulks). A parę drobnych tweaków istotnie poprawiło dawno modele, jak katapulta czy Meat Grinder. Jeszcze wiele testów przed nami, ale z racji, że nigdy nie przepadałem za przesadzonym shootem w szczurach, to wyszło mi coś takiego:

Kod: Zaznacz cały

1  Lord: Tyrant @ 230.0 Pts
     General; Paired Weapons and Tail Weapon; Vermin Guard Litter
     Talisman of Supreme Shielding [50.0] (ward 4+)
     Potion of Strength [20.0] (+2S one use)
     Glitering Cuirass [30.0] (heavy armour, -1 to hit)

1 Hero: Chief @ 256.0 Pts
     Heavy Armour; Halberd; Shield; Battle Standard; Monstrous Rat
     Dragonscale Helm [10.0] (2+ ward flaming)
     Scabbing Potion [35.0] (recover D3 wounds)

1  Lord: Magister @ 240.0 Pts
     Magic Level 3; Path of Ruin
     Sceptre of Vermin Valour [35.0] (stoi w dowolnym szeregu)
     Dispel Scroll [35.0]

1 Hero: Rakachit Machinist @ 65.0 Pts
     Remove boundspell lines; Light Armour

1 Hero: Chief @ 97.0 Pts
     Dark Shard Brew; Heavy Armour; Shield
     Hero's Sword [20.0] (+1S &+1A)

30 Vermin Guard @ 275.0 Pts
     Halberd; Heavy Armour; Shield; Veteran Magic Standard; Musician
     The Lightning Rod [50.0] (no fly, -1 to shoot)

29 Rats-at-Arms @ 145.0 Pts
     Light Armour; Shield; Standard; Musician

36 Rats-at-Arms @ 180.0 Pts
     Light Armour; Shield; Standard; Musician

1 Weapon Team @ 65.0 Pts
     Meat Grinder

29 Plague Brotherhood @ 184.0 Pts
     Frenzy; Paired Weapons; Standard; Musician

38 Slaves @ 76.0 Pts

2 Vermin Hulks @ 110.0 Pts
     Swiftstride; Frenzy & Hatred
     1 Champion @ [10.0] Pts

6 Gutter Blades @ 106.0 Pts
     Paired Weapons; Tail Weapon; Throwing Weapons; Poisoned Attacks; Scout & Ambush

1 Abomination @ 210.0 Pts

1 Dreadmill @ 150.0 Pts

1 Plague Catapult @ 110.0 Pts
     Black Death

Models in Army: 172
Total Army Cost: 2499.0
W dużym skrócie:
Zasięg Ld generalskiego (7) i BSB mam na 18". Sam BSB nie jest megakoksem, ale powinien dobrze wspierać oddziały z flanki (M7), ziać breathem w opancerzone unity, a z wardem 4+/2+ i odnawianiem woundów może sam pobiec na strzelców/maszyny.
Chief wstępnie ma wspierać monki, co w połączeniu z frenzy+hatred+efekt Dark Shard Brew może dać niezły punch przy stosunkowo niskim koszcie pts. Ciekawym eksperymentem jest oddział clanratów z Meat Grinderem. Kiedy już jest realnie boostem oddziału może dać istotny punch z Impact hitów czy grinda przeciwko dużym hordom, w których clansy dotąd tonęły w klinczu.
Eksperymentalne jest też wsparcie katapulty (która z opcją BD mocno zyskała) oraz Vermin Hulks (za 110 pts mamy 12A z rerollem to hit i S5).
Oczywiście rozpiska ma swoje wady, ale też wymaga ogrania i sprawdzenia się ze innymi armiami, które też się pozmieniały. A że Skavy były dotąd w dole tabeli armii to liczę, że teraz może się to zmieni.

Konstruktywne sugestie mile widziane.

szeregowiec ryan
Mudżahedin
Posty: 315

Post autor: szeregowiec ryan »

Szary pisze: Chief wstępnie ma wspierać monki, co w połączeniu z frenzy+hatred+efekt Dark Shard Brew może dać niezły punch przy stosunkowo niskim koszcie pts.
Brew działa tylko na Rat at Arms i Vermin Guardy...

Awatar użytkownika
Szary
Chuck Norris
Posty: 476
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Szary »

szeregowiec ryan pisze:
Szary pisze: Chief wstępnie ma wspierać monki, co w połączeniu z frenzy+hatred+efekt Dark Shard Brew może dać niezły punch przy stosunkowo niskim koszcie pts.
Brew działa tylko na Rat at Arms i Vermin Guardy...
#-o racja. w takim razie Plague Monki chyba będą przeanalizowane jeszcze raz.

ODPOWIEDZ