Pytania Ogólne v. 2.1
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: Pytania Ogólne v. 2.1
Pytanie do 8 edycji:
jeśli Gyrocopter podleci do oddziału umarlaków z armii VC, żeby wykonać atak steam gunem, a ci ruszą się poprzez zaklęcie Vanhel's Dance Macabre i uciekną mu z pola templatki to w fazie strzelania nic się nie dzieje?
jeśli Gyrocopter podleci do oddziału umarlaków z armii VC, żeby wykonać atak steam gunem, a ci ruszą się poprzez zaklęcie Vanhel's Dance Macabre i uciekną mu z pola templatki to w fazie strzelania nic się nie dzieje?
Jak gracie na turniejach gdy dystans szarży to powiedzmy 14 cali, a do oddziału brakuje 14 cali + 2 milimetry (albo po prostu niecałe 15 cali)? Spalona szarża?
Czy można pojedynczymi modelami w kogoś wszarżować albo zreformować się pod koniec tury walki tak, by oddziały stykały się tylko kantami podstawek? Na przykład szarżując smokiem na smoka.
Czy jeśli szarżuję, to mogę wszarżować tylko w tą część oddzaiłu, którą widzę? Na przykład szarżuję lataczem w przód, ale większość oddzaiłu jest zasłoniona przez inny oddzaił i teraz mogę wybrać, czy wszarżuję w część, którą zasłania inny oddzaił (po prostu przelatując nad nim, czy też muszę w ten kawałek, który widzę?
Czy można pojedynczymi modelami w kogoś wszarżować albo zreformować się pod koniec tury walki tak, by oddziały stykały się tylko kantami podstawek? Na przykład szarżując smokiem na smoka.
Czy jeśli szarżuję, to mogę wszarżować tylko w tą część oddzaiłu, którą widzę? Na przykład szarżuję lataczem w przód, ale większość oddzaiłu jest zasłoniona przez inny oddzaił i teraz mogę wybrać, czy wszarżuję w część, którą zasłania inny oddzaił (po prostu przelatując nad nim, czy też muszę w ten kawałek, który widzę?
Witam! Kilka pytań o szczórzy baner sztormu.
1. Kiedy przeciwnik go może aktywować? W swojej turze czy i w mojej?
2. Czy jest one use ?
3. Jak się to dziadostwo zatrzymuje? Rzucam w swojej turze na początku czy na końcu? Czy przeciwnik też rzuca na zatrzymanie?
Dziękuję i pozdrawiam!
1. Kiedy przeciwnik go może aktywować? W swojej turze czy i w mojej?
2. Czy jest one use ?
3. Jak się to dziadostwo zatrzymuje? Rzucam w swojej turze na początku czy na końcu? Czy przeciwnik też rzuca na zatrzymanie?
Dziękuję i pozdrawiam!
He. BM.
Do8:
Taka sytuacja: scullcrasherzy szarżują oddział z unstable. Zadają x obrażeń. W CR wygrywają i oddział się cały rozsypuje. I co następuje? Mają frenzy więc muszą robić najeżdzanie. Tylko czy muszą, gdyż oddział nie został wybitny cc a w wyniku Combat R. Muszą czy nie . I z jakich zasad to interpretować.
Taka sytuacja: scullcrasherzy szarżują oddział z unstable. Zadają x obrażeń. W CR wygrywają i oddział się cały rozsypuje. I co następuje? Mają frenzy więc muszą robić najeżdzanie. Tylko czy muszą, gdyż oddział nie został wybitny cc a w wyniku Combat R. Muszą czy nie . I z jakich zasad to interpretować.
1. W turze któregokolwiek gracza.Luczi pisze:Witam! Kilka pytań o szczórzy baner sztormu.
1. Kiedy przeciwnik go może aktywować? W swojej turze czy i w mojej?
2. Czy jest one use ?
3. Jak się to dziadostwo zatrzymuje? Rzucam w swojej turze na początku czy na końcu? Czy przeciwnik też rzuca na zatrzymanie?
Dziękuję i pozdrawiam!
2. Tak.
3. Po odpaleniu rzucasz na początku każdej następnej tury gracza (zarówno skavena jak i jego przeciwnika). Na 4+ efekt sztandaru ustaje.
Uderzają razem.valve pisze:Jak dwie jednostki z zasada asl walcza. To biją po inicjatywie czy razem?
Wykonujesz overrun. Kiedyś w FAQu GW było zapytanie czy po sypiących się przeciwnikach można wykonać overruna. Odpowiedź była, że tak. Natomiast z racji posiadania Frenzy będzie to przymusowe najeżdżanie.abad86 pisze:Do8:
Taka sytuacja: scullcrasherzy szarżują oddział z unstable. Zadają x obrażeń. W CR wygrywają i oddział się cały rozsypuje. I co następuje? Mają frenzy więc muszą robić najeżdzanie. Tylko czy muszą, gdyż oddział nie został wybitny cc a w wyniku Combat R. Muszą czy nie . I z jakich zasad to interpretować.
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
W FAQu do głównego podręcznika 8 ed. Już go nie znajdziesz, chyba, że ktoś ma zapisanego.
Debelial elegancko podał linka do wszystkich FAQów, a fragment który Cię interesuje to:abad86 pisze:A w jakim faqu, faqu do rulebook czy faqach do armii. Masz może najnowsze faqi gdzieś zapisane to może byś podesłał ba maila
Q: If a unit charges into combat and, on the turn it charges, the last of the enemy unit it is fighting are removed as casualties due to Daemonic Instability, the Unstable special rule, Cornered Rats or as a result of a War Machine failing its Break test, does the charging unit get to make an Overrun move? (p58).
A: Yes.
dzięki serdeczne. mam nadzieję że rozwieje to wszelkie wątpliwości mojego kolegi który gra chaosem i ma jednostaki posiadające frenzy. ogólnie rzecz biorąc overrun ma być pomocny,ale w jego przypadku podstawianie słabej jednostki pod np skullkrasherów może skutkować wystawienie sie na inną czekającą po jego overrunie . Jeszcze raz dziękuję
Siema, nie mogę nigdzie znaleźć informacji w 8 podręczniku ani nawet w 9 co do pivota, jak wygląda itd. Z tego, co wiem, to pojedyncze unity (smoki, rydwany, postacie) w czasie remaining movements mogą się obkręcić wokół własnej osi? Jeśli tak, to co gdy przy smoku stanie mała postać? Nie może się zpivotować i musi praktycznie iść tylko do przodu?