9th Age - WDG ogólnie
Moderator: JarekK
Re: 9th Age WoCH
I weż to skumaj ... warshrine jest monstrus infrantry wchodzi do oddziału one chosen i jest bajerancko ten sam typ jednostki - ale - daje bonsu hard target dla jednostek które, nie są large target, tak więc jednostka one chosen z siedzącym w niej warshrinem ma hard target czy nie ? Skoro warshrine jest large targetem ...
Shrine jest jednostką a nie postacią, więc nie może się do niczego dołączyć (choć też tak z automatu pomyślałem z początku).
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Do shrina oczywiście można się dołączyć.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
-
- Wałkarz
- Posty: 91
No pozmieniali i to mnóstwo.
Koniec z siłą 5 czy tafem 5 z marka na Once-Chosen i Chosenach. Teraz duży mark daje Fear zamiast +1T i Frenzy zamiast +1S. Charioty wciąż w core z gienka na chariocie, ale generał musi wybulić po 20 pts za każdy model przeniesiony do Core. Czyli trzy rydwany = 60 pts. Szał. Podrożała Waste Hardened Skin do 30 pts.... słabo. Bonus modelu na piechotę 5+ zamiast 6+, ale wciąż uważam, że pieszy heroł to strata pts.
Na plus - Warriorzy i Choseni dostali tarcze za free, choseni 1 pts tańsi, oba oddziały mogą wstawić po 5 ludków więcej. Heroł barbażyński -10 pts z bazy. Jeśli dobrze pamiętam, to Crushersi dostali Fear zamiast Frenzy a jeździec Gaze od the Gods. Chimera 1 atak więcej.
I inne zmiany jak droższa baza centaura czy szybszy (wciąż beznadziejny) Bloodbeast
Takie sobie te zmiany.
Wygląda na to, że "u mnie lokalnie" zostaniemy przy 8 edycji bo jakoś zajawka 9 minęła.
Koniec z siłą 5 czy tafem 5 z marka na Once-Chosen i Chosenach. Teraz duży mark daje Fear zamiast +1T i Frenzy zamiast +1S. Charioty wciąż w core z gienka na chariocie, ale generał musi wybulić po 20 pts za każdy model przeniesiony do Core. Czyli trzy rydwany = 60 pts. Szał. Podrożała Waste Hardened Skin do 30 pts.... słabo. Bonus modelu na piechotę 5+ zamiast 6+, ale wciąż uważam, że pieszy heroł to strata pts.
Na plus - Warriorzy i Choseni dostali tarcze za free, choseni 1 pts tańsi, oba oddziały mogą wstawić po 5 ludków więcej. Heroł barbażyński -10 pts z bazy. Jeśli dobrze pamiętam, to Crushersi dostali Fear zamiast Frenzy a jeździec Gaze od the Gods. Chimera 1 atak więcej.
I inne zmiany jak droższa baza centaura czy szybszy (wciąż beznadziejny) Bloodbeast
Takie sobie te zmiany.
Wygląda na to, że "u mnie lokalnie" zostaniemy przy 8 edycji bo jakoś zajawka 9 minęła.
Ale wcześniej chariot dla postaci kosztował 80 punktów, a teraz kosztuje 40. Czyli jeśli chcesz zrobić to co wcześniej, czyli 3 rydwany w core, to kosztuje 20 pkt więcej. To chyba niewiele za coś, co jest zbyt powszechnie używanym buildem - mogło być znacznie gorzej.
Fear i Frenzy to dobry kompromis, który umożliwił powrót kumulowania się ze zwykłym markiem. Oczywiście że wolałem S i T, ale tak też jest ok.
Właściwie wszystkie zmiany, które zrobiono mi się podobają (poza zbyt małą ingerencją w Bloodbeasta)
Nie podoba mi się tylko, że pewnych zmian nie zrobiono, ale to kwestia przyszłości (tu głównie chodzi mi o rycerzy, dragon ogry i bloodbeasta)
Fear i Frenzy to dobry kompromis, który umożliwił powrót kumulowania się ze zwykłym markiem. Oczywiście że wolałem S i T, ale tak też jest ok.
Właściwie wszystkie zmiany, które zrobiono mi się podobają (poza zbyt małą ingerencją w Bloodbeasta)
Nie podoba mi się tylko, że pewnych zmian nie zrobiono, ale to kwestia przyszłości (tu głównie chodzi mi o rycerzy, dragon ogry i bloodbeasta)
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14642
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
BB - ja chciałem zrobić z niego największego potwora z S7 T6 z rare za ~280 punktów, chłopaki chcieli koniecznie zostawić go w special.debelial pisze:Właściwie wszystkie zmiany, które zrobiono mi się podobają (poza zbyt małą ingerencją w Bloodbeasta)
Nie podoba mi się tylko, że pewnych zmian nie zrobiono, ale to kwestia przyszłości (tu głównie chodzi mi o rycerzy, dragon ogry i bloodbeasta)
No a jak w special, to musiał być wyraźnie słabszym wyborem od EDC. No i taki tam potworek powstał, pewnie pierwszy kandydat do odstrzału w przyszłości.
Rycerzy i dogry chcieliśmy potanić, ale RT nam powiedzieli - jeśli bustujemy piechotę, to nie bustujemy innych stylów gry.
Z perspektywy czasu uważam że to dobra decyzja, wyraźnie widać w książce na co położony jest w patchu akcent.
Znowu automatyzacja Uznałem jak MI to nie LT.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
-
- Wałkarz
- Posty: 91
Przy drugim podejściu do deksu muszę przyznać jedno - jest bardzo spójny i wygląda solidnie.swieta_barbara pisze:BB - ja chciałem zrobić z niego największego potwora z S7 T6 z rare za ~280 punktów, chłopaki chcieli koniecznie zostawić go w special.debelial pisze:Właściwie wszystkie zmiany, które zrobiono mi się podobają (poza zbyt małą ingerencją w Bloodbeasta)
Nie podoba mi się tylko, że pewnych zmian nie zrobiono, ale to kwestia przyszłości (tu głównie chodzi mi o rycerzy, dragon ogry i bloodbeasta)
No a jak w special, to musiał być wyraźnie słabszym wyborem od EDC. No i taki tam potworek powstał, pewnie pierwszy kandydat do odstrzału w przyszłości.
Rycerzy i dogry chcieliśmy potanić, ale RT nam powiedzieli - jeśli bustujemy piechotę, to nie bustujemy innych stylów gry.
Z perspektywy czasu uważam że to dobra decyzja, wyraźnie widać w książce na co położony jest w patchu akcent.
Włożyliście w niego dużo pracy, "nerfy" które na pierwszy rzut oka wydawały się straszne, są jak by nie patrzeć OK - i razem z całą resztą kodeksu ładnie zagrają.
Gratuluje Barbara.
Kawał dobrej roboty.
poza warriorami corowymi nie widzę tych zmian na plus[no dobra zwiększenie mv na bb czy mi na srinie ale nadal LIPA], on choseni niegrywalni, choseni też nie bardzo, EDC droższy, herosi jednak okazało się wychodzą trochę drożej[mark change zmiana kosztów- ale dano magical attacks więc spoko], dragon ogry nic ne warci,mutalith też, gigant chyba droższy, ale i tak go nie wystawiałem, skulki za drogie,
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
Na plus na pewno powrót mantikory pod markowanych bohaterów.
Ładnie wchodzi BSB i Lord na mantikorze obaj 2+ i 4++ do tego duży mag na piechotę. Mamy wtedy dwa bąble na 18 cali - 9LD i przerzutów.
W core idealnie wchodzi 30 Warriorów TC z halabardami i bannerem +1Mv i 3 oddziały psów.
Co prawda choseni wrath z frenzy jakoś do mnie nie przemawiają a fear na pestilience również wydaje się mało przydatny (choć on akurat nie przysparza problemów)zawsze na czempiona można było dać screaming swords.
Warshrine z markiem change może okazać się solidnym wyborem. Choć tutaj po cichu liczyłem ,że stanie się war platformem i będziemy mogli stosować go jako dodatkowe wypełnienie oddziałów piechoty.
Ładnie wchodzi BSB i Lord na mantikorze obaj 2+ i 4++ do tego duży mag na piechotę. Mamy wtedy dwa bąble na 18 cali - 9LD i przerzutów.
W core idealnie wchodzi 30 Warriorów TC z halabardami i bannerem +1Mv i 3 oddziały psów.
Co prawda choseni wrath z frenzy jakoś do mnie nie przemawiają a fear na pestilience również wydaje się mało przydatny (choć on akurat nie przysparza problemów)zawsze na czempiona można było dać screaming swords.
Warshrine z markiem change może okazać się solidnym wyborem. Choć tutaj po cichu liczyłem ,że stanie się war platformem i będziemy mogli stosować go jako dodatkowe wypełnienie oddziałów piechoty.
-
- Wałkarz
- Posty: 91
Czytając tematy innych armii na forum T9A po najnowszym update zauważyłem iż wszyscy piszą, że wszystko hój i niegrywalne. Serio, od krasnali które "niegrywalne bo slayerzy już sami gry nie zrobią" przez wampiry i "omg, koniec świata" aż po powyższą ocenę mogę stwierdzić, że...Janus pisze:poza warriorami corowymi nie widzę tych zmian na plus[no dobra zwiększenie mv na bb czy mi na srinie ale nadal LIPA], on choseni niegrywalni, choseni też nie bardzo, EDC droższy, herosi jednak okazało się wychodzą trochę drożej[mark change zmiana kosztów- ale dano magical attacks więc spoko], dragon ogry nic ne warci,mutalith też, gigant chyba droższy, ale i tak go nie wystawiałem, skulki za drogie,
Skoro wszystko jest hój i niegrywalne... no to mamy upragniony balans. hójowo ale jednakowo