[Warszawa], 30.04.2016, Hardkor Style, 9th Age 2500

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Re: [Warszawa], 30.04.2016, Hardkor Style, 9th Age 2500

Post autor: Kalesoner »

Guldur
Kalesoner
Tutaj
Shino
Janus
Hoax
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Teraz nawet w Warszawie nie wygrywają Warszawiacy - nowa edycja nowe standardy! Zacznijcie wyjeżdzać nabierać skilli :)

Graty Guldur, Święte miasto!
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Talladil
Falubaz
Posty: 1490
Lokalizacja: Czarne Wrony - Białystok/Warszawa

Post autor: Talladil »

-Qc- pisze:Teraz nawet w Warszawie nie wygrywają Warszawiacy - nowa edycja nowe standardy! Zacznijcie wyjeżdzać nabierać skilli :)

Graty Guldur, Święte miasto!
Graty Guldur :)

@Qc

Chyba troche zerdzewiales chopie ;) pochodzenie nie ma znaczenia ;) 9th age jest ustawiana pod ETC i wszystko ustawiaja paringi ;) niestety, ale skill to nie wszystko, troche farta w parowaniu tez trzeba miec ;) to nie 8ed, teraz niestety nie da sie wszystkiego nadrobic skillem... golym okiem widac, ktore paringi sa korzystne, a ktore nie ;) kiepskie parowanie i nawet z kiepskim graczem nie jest tak latwo przepchnac wynik na swoja strone... przewaga na poziomie rozpiski pomiedzy niektorymi parringami jest kolosalna, co czasami wywraca tabele do gory nogami ;)
Obrazek

Dread Elves 2.0 - W/R/P - 18/10/15

Guldur
Mudżahedin
Posty: 320
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Guldur »

Talladil pisze:
-Qc- pisze:Teraz nawet w Warszawie nie wygrywają Warszawiacy - nowa edycja nowe standardy! Zacznijcie wyjeżdzać nabierać skilli :)

Graty Guldur, Święte miasto!
Graty Guldur :)

@Qc

Chyba troche zerdzewiales chopie ;) pochodzenie nie ma znaczenia ;) 9th age jest ustawiana pod ETC i wszystko ustawiaja paringi ;) niestety, ale skill to nie wszystko, troche farta w parowaniu tez trzeba miec ;) to nie 8ed, teraz niestety nie da sie wszystkiego nadrobic skillem... golym okiem widac, ktore paringi sa korzystne, a ktore nie ;) kiepskie parowanie i nawet z kiepskim graczem nie jest tak latwo przepchnac wynik na swoja strone... przewaga na poziomie rozpiski pomiedzy niektorymi parringami jest kolosalna, co czasami wywraca tabele do gory nogami ;)
mam zupełnie odmienne zdanie - 8 edycja to była edycja gdzie paringi był ważne - w 9th więcej trzeba skillem wygrywać, bo i armie bardziej wyrównane są, więc nie wiem skąd te wnioski o przewagach na poziomie rozpiski

Awatar użytkownika
Glonojad
Kretozord
Posty: 1721
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Glonojad »

To jeszcze zależy od armii. Na przykład czysto kawaleryjska breta jedne rzeczy rozjezdza, a inne - wrecz przeciwnie...
Uprawa warzyw od 1997 roku
ObrazekObrazekObrazek

Guldur
Mudżahedin
Posty: 320
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Guldur »

zawsze w tej grze będą takie dysproporcje ale są one zdecydowanie mniejsze niż w 8

Awatar użytkownika
Talladil
Falubaz
Posty: 1490
Lokalizacja: Czarne Wrony - Białystok/Warszawa

Post autor: Talladil »

Guldur pisze:mam zupełnie odmienne zdanie - 8 edycja to była edycja gdzie paringi był ważne - w 9th więcej trzeba skillem wygrywać, bo i armie bardziej wyrównane są, więc nie wiem skąd te wnioski o przewagach na poziomie rozpiski
Imo skill pozwala teraz nie dostac porzadnego lania lub wygrac 13:7 objectivem w niewygodnych parringach... Weźmy choćby wspomnianą bretke, drogie elitarne jednostki, niska ilość woundów w armii, taktyka oparta na multiszarzach i łamaniu przeciwnika... i taka armia trafia na turnieju np. na VC, UL, DL... niestety w tych parringach nie złamie nic ;) a jednocześnie nie jest w stanie w szarży zniszczyć 50 woundowego oddziału, wiec utyka i zaczyna się rzeźbienie w g.... ;) Moja rozpiska działa dokładnie tak samo i jest nastawiona na taką samą taktykę, a w Olsztynie moje parringi wyglądały tak: VC, VC, DF, UL, VC ;) więc uważam, że parowanie ma ogromne znaczenie, gdyż bardziej niż w 8ed, 9th age nastawiona jest na gre druzynowa ;) tylko to mialem na mysli ;)
Obrazek

Dread Elves 2.0 - W/R/P - 18/10/15

Awatar użytkownika
Glonojad
Kretozord
Posty: 1721
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Glonojad »

Oczywiście, że jest nastawiona - w końcu tworzy ją ekipa od ETC.
Uprawa warzyw od 1997 roku
ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3916
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Glegut »

Kalesoner pisze:Guldur
Kalesoner
Tutaj
Shino
Janus
Hoax
Wrzucisz pełne wyniki?

Awatar użytkownika
Edomir
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 143
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Edomir »

Glegut pisze:
Kalesoner pisze:Guldur
Kalesoner
Tutaj
Shino
Janus
Hoax
Wrzucisz pełne wyniki?
+1
"Fight you? I think not. Can you not see what I hold in my hand? Don't you recognise your own beating heart?"

Awatar użytkownika
Edomir
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 143
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Edomir »

Panowie, dzięki za świetny turniej. Grało mi się bardzo ciekawie ze wszystkimi rywalami. Co do paringów i rozpisek, to prawda jest po obu stronach - można trafić na przeciwnika z rozpą, w której się powoli umiera (ja tak miałem z Tutajem), ale może być teżparing "wygodniejszy" gdzie nie trzeba odpowiadać sobie na pytanie czy urwiesz 5 czy 3 punkty.

Mam nadzieję, żę do zobaczenia wkrótce. Miłego weekendu i majówki!
"Fight you? I think not. Can you not see what I hold in my hand? Don't you recognise your own beating heart?"

Awatar użytkownika
Bobson
Masakrator
Posty: 2298
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bobson »

Bzdury Talladil piszesz. Teraz paringi mają duzo mniejsze znaczenie niż za czasów 8ed. Owszem są ważne, ale ważniejsza jest rozpa z jaką grasz, a nie armia.

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

Już mi się nie chce rozpisywać, ale zdecydowanie zgadzam się z opinią, że paringi mają o wiele mniejsze znaczenie. To że rozpa jest sUaba i nie ma rozwiązań na niektóre buildy to nie wina systemu, a gracza, bo naprawdę da się złożyć rzeczy uniwersalne. Piszecie, że Wasza rozpa to tak i tak - no to ją zmieńcie i weźcie taką która będzie działała :P

as1
Chuck Norris
Posty: 628

Post autor: as1 »

Niestety ale są jeszcze armie który wymagają mniej, można popełnić więcej błędów bo tak.
Jak chcecie ustalić te paringi skoro od dłuższego czasu dominującymi armiami są VC, Woch, Bestie, czy WE i jakoś zmian nie widać w tym? Na każdym turnieju na jaim byłem Najwięcej armii było właśnie z tej czwórki reszta to są zapychacze i nic poza tym.
Guldur był jedynym krasnoludem na turnieju ,który zrobił dobry wynik i chwała mu za to. Ale był jedynym graczem Krasnoludów i tu jest problem. Oznacza to że ta armia wymaga ogromnego skilla i doświadczenia aby w ogóle nią grać a przecież wiemy że głównym założeniem 9 edycji jest umożliwienie innym mniej doświadczonym graczom na w miarę taktycznie i wyrównaną grę aby nie było takich akcji jak przykładowo ta 7-8 wardencerów co zabiła szarżujących 7 dużych ghuli w jedną turę. Takich rzeczy nie chcę i koniec
Bestie mają taryfę ulgową bo przez ostatnie kilka lat w ogóle nie istniały na turniejach graczom ale po wrześniu ja nie widzę innej możliwości jak cięcie i to ostro tej armii.
Woch jedna z najprostszych armii w praktyce olewająca 60-70 % głównego podręcznika która w praktyce nie wymaga strategicznego myślenia. Nie przemawiają do mnie argumenty typu to armia na pięciu modelach i tak ma być. Niestety inni podlegają też zasadom głównego podręcznika więc nie widzę tutaj wyjątku.
Vcety na początku trudne w dowodzeniu ale później jest to jedna z najstabilniejszych i najlepszych armii w grze.

Dreef
Falubaz
Posty: 1300
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Dreef »

as1 pisze:Niestety ale są jeszcze armie który wymagają mniej, można popełnić więcej błędów bo tak.
Jak chcecie ustalić te paringi skoro od dłuższego czasu dominującymi armiami są VC, Woch, Bestie, czy WE i jakoś zmian nie widać w tym? Na każdym turnieju na jaim byłem Najwięcej armii było właśnie z tej czwórki reszta to są zapychacze i nic poza tym.
Guldur był jedynym krasnoludem na turnieju ,który zrobił dobry wynik i chwała mu za to. Ale był jedynym graczem Krasnoludów i tu jest problem. Oznacza to że ta armia wymaga ogromnego skilla i doświadczenia aby w ogóle nią grać a przecież wiemy że głównym założeniem 9 edycji jest umożliwienie innym mniej doświadczonym graczom na w miarę taktycznie i wyrównaną grę aby nie było takich akcji jak przykładowo ta 7-8 wardencerów co zabiła szarżujących 7 dużych ghuli w jedną turę. Takich rzeczy nie chcę i koniec
Bestie mają taryfę ulgową bo przez ostatnie kilka lat w ogóle nie istniały na turniejach graczom ale po wrześniu ja nie widzę innej możliwości jak cięcie i to ostro tej armii.
Woch jedna z najprostszych armii w praktyce olewająca 60-70 % głównego podręcznika która w praktyce nie wymaga strategicznego myślenia. Nie przemawiają do mnie argumenty typu to armia na pięciu modelach i tak ma być. Niestety inni podlegają też zasadom głównego podręcznika więc nie widzę tutaj wyjątku.
Vcety na początku trudne w dowodzeniu ale później jest to jedna z najstabilniejszych i najlepszych armii w grze.
Boze jak sie nie chce czytac tego placzu..
Obrazek

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

Jprdl, As, ogarnij się. Naucz się grać w tę grę, a nie płaczesz na forum.

as1
Chuck Norris
Posty: 628

Post autor: as1 »

A ty naucz się że stara latara nie była robiona przez normalnych ludzi. A no tak w sumie do zesłoroczne skavenki to takie tegoroczne bestie bossty nie wiadomo po co ale taktyka w 100 % aprove. Sorka za dużo widziałem bitew tych twoich słabych skavenów w zeszłym roku więc niczego mnie nowego nie nauczysz :)

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

as1 pisze:A ty naucz się że stara latara nie była robiona przez normalnych ludzi. A no tak w sumie do zesłoroczne skavenki to takie tegoroczne bestie bossty nie wiadomo po co ale taktyka w 100 % aprove. Sorka za dużo widziałem bitew tych twoich słabych skavenów w zeszłym roku więc niczego mnie nowego nie nauczysz :)
Love is in the air <3
Boję się spytać, ale spytam. Ile? :P

Awatar użytkownika
Talladil
Falubaz
Posty: 1490
Lokalizacja: Czarne Wrony - Białystok/Warszawa

Post autor: Talladil »

Bobson pisze:Bzdury Talladil piszesz. Teraz paringi mają duzo mniejsze znaczenie niż za czasów 8ed. Owszem są ważne, ale ważniejsza jest rozpa z jaką grasz, a nie armia.
Czyli Twoim zdaniem nie ma znaczenia jakie masz armie w druzynie ? I nie jest wazne parowanie i kazdy z kazdym ma rowne szanse ? I wszystkie armie prezentuja taki sam power level ? ;) I z Twoim WDG zarowno Bretka, Lizaki i VC beda mialy dokladnie takie same problemy i realizujac taka sama taktyke beda realizowaly ja wedlog takiego samego schematu ? ;) Bo wszystkie wymienione armie maja taka sama mechanike, zasady specjalne i jednostki ? ;)

Ja nie mowie, ze nie da sie kazdej bitwy wygrac maska niezaleznie czym i przeciwko komu grasz... mowie, ze w niektorych parringach jest latwiej, a w niektorych trudniej ;)
Obrazek

Dread Elves 2.0 - W/R/P - 18/10/15

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

No to chyba dobrze, nie? :P

ODPOWIEDZ