Cześć,
jestem raptem po dwóch bitwach na nowe zasady, zrobiłem rozpiskę "na czuja"
#1
1 Lord: Marshal - Great Tactician 209.0 Pts sv2+
GW Talisman of Supreme Shielding [50.0] Mithril Mail [35.0]
1 Lord: Prelate @ 190.0 Pts sv1+
Locket of Sunna [35.0] Star Mace [30.0] Blessed Armour of Frederic the Great [35.0]
1 Hero: Inquisitor - Witch Hunter @ 122.0 Pts sv2+
pistol Lucky Charm [5.0] Dragonscale Helm [10.0] Hammer of Witches [35.0]
1 Lord: Archwizard of Heavens 4lev @ 235.0 Pts Dispel Scroll [35.0]
1 Hero: Captain BSB 145.0 Pts sv2+
Talisman of Greater Shielding [25.0] Hardened Shield [5.0] Hero's Sword [20.0]
4 Reiters 115.0 Pts Brace of Pistols;H.Ar; Mus
36 Imperial Guard 437.0 Pts GW,fcg, Banner of Discipline
5 Electoral Cavalry muz, st 120.0 Pts
39 Halberdiers fcg 250.0 Pts
15 State Militia Skirmishers 2bronie 85.0 Pts
19 State Militia 2bronie +st 86.0 Pts
19 State Militia 2bronie+st 86.0 Pts
1 Volley Gun 125.0 Pts
1 Mortar 110.0 Pts
1 Imperial Rocketeers 130.0 Pts
1 Hero: Artificer 55.0 Pts
Imperialny Lord ze swoimi atakami niewiele ugrał razem z BSB, więc w drugiej propozycji zrobiłem ich eko z dala od combatu.
Brakuje mi oddziału strzelajacego do rozkazu zakładając defens, stad wymiana poniżej z 5 kawalerii na kuszników + Altar ze względu na łączony profil z wózkiem i dodatkowy banishment.
#2
Generał: taktyk (133pkt) sv2+ dragonhelm (zawsze to word na snajperki i sv wyzszy)
BSB (122pkt) sv3+ dyscyplina
Prałat (375pkt) lusterko, MR2, harded sh. star mace, Altar
Wizard of Light lev 3 (205.0 Pts)
Witch Hunter (97.0 Pts) sv2+Lucky Charm, Potion of Swiftness The Black Helm
5 Reiters (95pkt) sv2+ h. armour
38 Imperial Guard (412.0 Pts) GW fcg
38 Halberdiers (244.0 Pts) fcg
15 State Militia Skirmishers 2bronie (85.0 Pts)
15 Xbow st. (125pkt)
19 State Militia 2bronie+st (86.0 Pts)
19 State Militia 2bronie+st (90.0 Pts)
1 Volley Gun (125.0 Pts)
1 Mortar (110.0 Pts)
1 Imperial Rocketeers (130.0 Pts)
1 Hero: Artificer 55.0 Pts
Rozważam wywalenie Witch huntera za kolejnego maga light i podbicie lorda do 4lev, choć ten MR2, lethal strike D3W, divine atack wydaje sie fajny, + zakładajac brak generala i bsb w greateswordsach, zawsze to choć 1 heros do zasady stubborn (choc ledwie 2 at ;/)
Pytanie. czy gracie, lub graliście przeciwko flagellantom? Sprawdza się ten oddział? bo mi się wydają dość łatwi do zapestkowania, do tego max 30 szt, bez sztandaru nie napawa optymizmem.
Będę wdzięczny za sugestie i inf co tam się teraz w mecie dzieje i czy to imperium coś tam gra w tej edycji
Empire 9th
30 Flaggelantow za 270 punktow, to jeden z najbardziej broken oddzialow w imperium w tej chwili
Park maszynowy wystawiałbym w konfiguracji 2x hellblaster i dzialo. Poza tym masz bardzo dużo punktów wsadzone w małe unity, które ni to biją ni to strzelają Greatswordzi będą odginani, a reszta Ci spadnie ze stołu w 3 tury.
Reitersi o wiele bardziej mi się sprawdzają z brace of pistols.
Park maszynowy wystawiałbym w konfiguracji 2x hellblaster i dzialo. Poza tym masz bardzo dużo punktów wsadzone w małe unity, które ni to biją ni to strzelają Greatswordzi będą odginani, a reszta Ci spadnie ze stołu w 3 tury.
Reitersi o wiele bardziej mi się sprawdzają z brace of pistols.
Ostatnio zmieniony 31 maja 2016, o 00:11 przez rover, łącznie zmieniany 2 razy.
"w grze"
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
@rover
sprawdzę zatem tych flagellantow, choć szczerze nie wiem za co ten oddział miałby wejść, u Ciebie grają jako główny unit zamiast GS?
2 małe oddziały milicji i kusze w teorii mają być supportem, bo dość fajnie współdziałają ... przynajmniej na papierze.
skirmish jest dla maga. Ty grasz zamiast małych oddziałów 2 x 40 halabard w core?
sprawdzę zatem tych flagellantow, choć szczerze nie wiem za co ten oddział miałby wejść, u Ciebie grają jako główny unit zamiast GS?
2 małe oddziały milicji i kusze w teorii mają być supportem, bo dość fajnie współdziałają ... przynajmniej na papierze.
skirmish jest dla maga. Ty grasz zamiast małych oddziałów 2 x 40 halabard w core?
Flagellanci najbardziej efektywny oddział w Imperium (szczególnie jak trafi do nich kapłan). Jak ich przeciwnik nie zapestkuje, to ma problem.
To co Blesus napisał. To jest 270 punktów, T4, Stubborn i w CC potrafią wcale nieźle wypłacić. Tanie i stoi, czego tu nie kochać Bierzesz 2-3 klocki takich dżentelmenów, stawiasz jeszcze obok wózek z kapłanem (drugi imho broken unit w imperium w tej chwili), kolegium swiatła i czeszesz.
Ja gram na kawalerii
Ja gram na kawalerii
Nawet unbreakablerover pisze:Stubborn
Sounds fun . Mają frenzy, a to oznacza, że ogarnięty gracz wyprowadzić ich może na manowce.rover pisze:Tanie i stoi,
Też już wróciłem do kawalerii, gdyż jednak nie jestem piechotą ograny, a kawalerią jakieś wyniki się robiło ^^rover pisze: Ja gram na kawalerii
Wózek to Ld 9 w 18", a light council - spell attribute daje +1 LD, czyli 10" Ld Nie takie łatwe to Frenzy do wyciągnięcia, szczególnie, jeśli jeszcze gdzieś tam BSB biega.dominik.saburo pisze:Sounds fun . Mają frenzy, a to oznacza, że ogarnięty gracz wyprowadzić ich może na manowce.rover pisze:Tanie i stoi,