Total War: Warhammer potwierdzony

Moderator: Zaklinacz Kostek

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5678

Re: Total War: Warhammer potwierdzony

Post autor: Afro »

Ja w total wary skończyłem na Medievalu, plus pograłem krótką chwilkę w Rome na modach, no i faktycznie opcji jest zauważalnie mniej niż kiedyś.
A co do tego, że wszystkie jednostki z defaultu nie biegają, to u mnie jest dokładnie odwrotnie :D Nie wiem, czy ma to znaczenie, ale prawie zawsze poruszam oddziałami wydając rozkazy z trybu pauzy i ustawiam je w docelowych miejscach w 'formacji' (czyli wybieram oddział, i w docelowym miejscu klikam i przeciągam lewym przyciskiem myszy). A co do prawdziwychh formacji, to u krasi za dużo pewnie by tego nie było, a innymi jeszcze nie zaczynałem grać bitew, ale nie można zrobić lancy w kawalerii? Albo 'wirującego koła śmierci' fastami?

@Jan
Podatki można u krasi ustawiać, tzn można oprócz standardowego dowalić 5% większy w prowincji :D

@ Cylindryk
Niby jest, ale taki trochę ubogi, bo pokazuje jak rozegrać pierwszą bitwę. Jest też taki typek-mnich, kiedy jesteś w trybie mapy świata, który wrzuca podpowiedzi, jak spinacz z office, ale właśnie z tego względu jest bardziej upierdliwy, niż pomocny i ja go po kilku turach gry wyłączyłem.

Mi z małych rzeczy najbardziej brakuje tych klimatycznych filmików, które były w Szogunie, gdzie np wysyłało się zabójcę i zależnie od wyniku akcji albo pokazywało krótką animację z morderstwa, ale to chyba już w medievalu zostało ucięte.
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Cylindryk
Chuck Norris
Posty: 562

Post autor: Cylindryk »

Znaczy tak pytam, bo pamiętam, że w Shogunie 2 był tutorial, w CoW oczywiście nie, tam się na "ślepo" człowiek uczył.
Filmiki z zabójstw (udanych bądź nie) były w Shogunie 2.
Za to, choć może tylko mi się wydaje, bo na Let's Playach wyłączyli, ale czy nie ma już przed bitwą mowy "motywacyjnej" dowódcy do armii?

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5678

Post autor: Afro »

Jest czasem, tzn nie wiem od czego to zależy, ale czasem mi Thorgrim coś powie, czasem nie :D
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6355

Post autor: Naviedzony »

Przemowy generałów są w bitwach fabularnych potrzebnych do skończenia questów.

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Mam zagwozdkę. Nakłoniłem Striland który był na skraju upadku do przyłączenia do mnie ale problem w tym że Wissenland ma miasto jedno w posiadaniu ze Strilandu i nie mam skonsolidowaniu prowincji. Z Wissenlandem jestem na dobrych stosunkach ale nie nakłonie ich na razie również do dołączenia. Jest jakiś dyplomatyczny sposób na wydębienie tego miasta bo nie chce o taką głupotę wszczynać wojny z dobrym sąsiadem.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Inglief
Mudżahedin
Posty: 214
Lokalizacja: Koszalin "Zad Trolla"

Post autor: Inglief »

Spróbuj je wymienić na kasę albo jakieś inne miasto. Choć pewnie nie będą chcieli
"This quiet offends Slaanesh! Things shall get loud now."

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Pytanie czy w ogóle można bo opcji nie widzę na wymianę miast , chyba że nie wybudowałem bądź nie odkryłem czegośtam. W Empire można było wymieniać ziemię a tu?
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3080

Post autor: Morsereg »

zdobadz miasto sila a nastepnie zloz ponownie propozycje sojuszu :D
albo jesli jestes odpowiednio silny to w kolejnej turze oni sami sojusz zaproponuja. bardzo mozliwe, ze nawet beda chcieli doplacic.
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Post autor: eliah91 »

Karli pisze:Brakuje biegania w skirmishu.
Jest już do tego mod.
Obrazek

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5678

Post autor: Afro »

Morsereg pisze:zdobadz miasto sila a nastepnie zloz ponownie propozycje sojuszu :D
albo jesli jestes odpowiednio silny to w kolejnej turze oni sami sojusz zaproponuja. bardzo mozliwe, ze nawet beda chcieli doplacic.
Hehehe, ja tak mam z wampirami i jedną frakcją krasi, ktora jest moim buforem przed wampirami na północy. W rankingu siły jestem na 1 miejscu, więc wszyscy wokół chcą ze mną paktować (tzn wszyscy, oprócz tych, których akurat łupię :p ) Z tymi krasiami mam sojusz, ale, że graniczą z wampirami, to są z nimi w stanie ciągłej wojny podjazdowej, więc mnie co jakiś czas w to wciągają (tylko na papierze, bo na północ na razie się nie wybieram, rozstawiam tylko wojska pod granicami) i mi za to coś płacą, jeśli się zgodzę. Ja się zgadzam, a turę/dwie później wampiry wysyłają mi 'peace treaty' i też płacą :D Tym sposobem, co kilka tur mam gratisową kasę od tych dwóch frakcji walczących ze sobą ;p
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
Jan z Czarnolasu
Mudżahedin
Posty: 269
Lokalizacja: Provinz Posen

Post autor: Jan z Czarnolasu »

Problem z modami ingerującymi w bitwy jest taki, ze często są ze sobą niekompatybilne i np. co z tego, ze jest mod dodający skirmisza, jak nie wiem czy będzie kompatybilny z modem "proper combat" albo "radious mod".

Swoją drogą według mnie przesadzili trochę z automatycznym rozstrzyganiem bitew bo mi się zdarza, że np. moja armia 2000 rozbija armię wampirów liczącą 3500 w tym 5 bohaterów (żeby być ścisłym - dwie armie przeciwko dwóm armiom), acz gorszą jakościowo przy stratach rzędu 125 ludzi (gram na modzie zwiększającym liczebność unitów o 25% więc armie są trochę liczniejsze).

Gdy wczytałem autosejwa i rozegrałem tą bitwę stwierdziłem, że zwycięstwo przy takich stratach jest zwyczajnie niemożliwe, bo nie da się tego wszystkiego wystrzelać z hellblasterów (1 unit), dział (1 unit), muszkieterów (2 unity), kirasjerów i rajtarów (3 unity) czy też rozjechać czołgiem (1 unit).

Trzeba wejść do walki wręcz, a tu straty są już nieuniknione.

Swoją drogą nie mogę się doczekać kampanii multi, którą planuje z kumplem na lanie - możliwość rozgrywania bitew po 40 jednostek na stronę brzmi epicko.

Czekam tylko aż wyjdzie jakiś duży mod, który spełni wszystkie moje wymagania względem modyfikacji.
Nikt nie da nam zbawienia.

Awatar użytkownika
eliah91
Masakrator
Posty: 2759
Lokalizacja: Warszawa Czarne Wrony

Post autor: eliah91 »

Jan z Czarnolasu pisze:Swoją drogą według mnie przesadzili trochę z automatycznym rozstrzyganiem bitew bo mi się zdarza, że np. moja armia 2000 rozbija armię wampirów liczącą 3500 w tym 5 bohaterów (żeby być ścisłym - dwie armie przeciwko dwóm armiom), acz gorszą jakościowo przy stratach rzędu 125 ludzi (gram na modzie zwiększającym liczebność unitów o 25% więc armie są trochę liczniejsze).

Gdy wczytałem autosejwa i rozegrałem tą bitwę stwierdziłem, że zwycięstwo przy takich stratach jest zwyczajnie niemożliwe, bo nie da się tego wszystkiego wystrzelać z hellblasterów (1 unit), dział (1 unit), muszkieterów (2 unity), kirasjerów i rajtarów (3 unity) czy też rozjechać czołgiem (1 unit).
Przy zwykłych bitwach przesadzili, straty są śmiesznie małe natomiast mam odczucie że z oblężeniami zrobili na odwrót.
Jan z Czarnolasu pisze: Problem z modami ingerującymi w bitwy jest taki, ze często są ze sobą niekompatybilne i np. co z tego, ze jest mod dodający skirmisza, jak nie wiem czy będzie kompatybilny z modem "proper combat" albo "radious mod".
Trzeba zainstalować i sprawdzić albo przeczytać komentarze.
Obrazek

Cylindryk
Chuck Norris
Posty: 562

Post autor: Cylindryk »

Na razie chyba największe zastrzeżenie do oblężeń, jakie widzę, oglądając Let's Playe, to... absurdalny zasięg i siła wież.... Nawet przy krawędzi mapy mają one skurkowane zasięg i zabijają właściwie wszystko... i to pewnie one generują największe straty w automatach. :/

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Jakie Mody warto zainstalować?
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Inglief
Mudżahedin
Posty: 214
Lokalizacja: Koszalin "Zad Trolla"

Post autor: Inglief »

Cylindryk pisze:Na razie chyba największe zastrzeżenie do oblężeń, jakie widzę, oglądając Let's Playe, to... absurdalny zasięg i siła wież.... Nawet przy krawędzi mapy mają one skurkowane zasięg i zabijają właściwie wszystko... i to pewnie one generują największe straty w automatach. :/
Przy zwykłych bitwach przesadzili, straty są śmiesznie małe natomiast mam odczucie że z oblężeniami zrobili na odwrót.
Jak dla mnie to dobrze, bardzo dobrze. W otwartym polu zawsze były małe straty jeśli armia nie uciekała w panice, natomiast oblężenia były krwawe. Podoba mi się realizm.
To z wieżami to ma zmuszać do epickich szturmów. A nie tak jak dotąd, że staniesz amatami za granicą zasięgu i porozwalasz pół fortyfikacji :lol2:
"This quiet offends Slaanesh! Things shall get loud now."

Awatar użytkownika
Dziad
Chuck Norris
Posty: 662
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Dziad »

W Medivalu gdy broniłem zamku po rozpoczęciu gry schodziłem do kuchni , robiłem kanapke / tosta / makaron itd. po czym wracałem na moment kiedy przeciwnik kończył niszczyć mury :lol2:

Cylindryk
Chuck Norris
Posty: 562

Post autor: Cylindryk »

Inglief pisze:
Cylindryk pisze:Na razie chyba największe zastrzeżenie do oblężeń, jakie widzę, oglądając Let's Playe, to... absurdalny zasięg i siła wież.... Nawet przy krawędzi mapy mają one skurkowane zasięg i zabijają właściwie wszystko... i to pewnie one generują największe straty w automatach. :/
Przy zwykłych bitwach przesadzili, straty są śmiesznie małe natomiast mam odczucie że z oblężeniami zrobili na odwrót.
Jak dla mnie to dobrze, bardzo dobrze. W otwartym polu zawsze były małe straty jeśli armia nie uciekała w panice, natomiast oblężenia były krwawe. Podoba mi się realizm.
To z wieżami to ma zmuszać do epickich szturmów. A nie tak jak dotąd, że staniesz amatami za granicą zasięgu i porozwalasz pół fortyfikacji :lol2:

Spoko, tylko strzela to do konnicy na przykład, która i tak nic nie może zrobić, więc umiera sobie "za darmo" wręcz. Imo głupie, na szczęście są na to mody, ale mimo wszystko...

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5678

Post autor: Afro »

Dlaczego głupie? Chyba lepiej jak to ubije, zanim będzie mogło zaatakować :D
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Autocombat faktycznie daje całkiem niezłe rezultaty. Często nie warto rozgrywać normalnych bitew. Jednak tak jak wspomnieliście gubi się przy szturmach na zamek. Gubi się również przy walkach 2 armie vs 1 armia.

Wtedy warto rozegrać taką bitwę samemu bo bardzo często jest tak, że te posiłki wrogie wychodzą nam za plecami albo z naszej flanki, natomiast główne siły wroga są od nas bardzo oddalone. Dzięki temu można ustawić całą naszą armię w miejscu gdzie pojawiają się posiłki, rozbić je w pył znaczną przewagą liczebną naszych wojsk (dodatkowym atutem jest to, że uciekający przeciwnicy za chwilę uciekają za stół bo to krawędź blatu). Następnie odwracamy się aby przyjąć frontalnie atak głównych sił wroga :)

PS. czy jest maksymalny lvl lordów i herosów?
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Cylindryk
Chuck Norris
Posty: 562

Post autor: Cylindryk »

Afro pisze:Dlaczego głupie? Chyba lepiej jak to ubije, zanim będzie mogło zaatakować :D

Głupie, bo konnica nie może się oddalić na wystarczającą odległość, żeby nie być w zasięgu, a na przykład w armii Chaosu to tak ciężko nagle sobie "przerzucić" konnicę do drugiej armii, co by niepotrzebnie nie obrywała, skoro i tak nie uczestniczy w walce. Albo zasięg wież jest za duży, albo mapy za małe, na jedno wychodzi - coś jest nie tak z wieżami. :/

ODPOWIEDZ