Armie sojusznicze w 9th Age
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
- kompatybilijny
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 100
Armie sojusznicze w 9th Age
Witam, mam pewien problem, mianowicie, w nowym rulebooku nie ma wzmianek o armiach sojuszniczych i typach przymierzy (pewny sojusznik, niepewny i desperacki). I teraz rodzi się pytanie: skoro nie ma zakazów, to czy możemy ze znajomym w walce 2v2 wstawić lorda/hero WOCHU do klocka swordmasterów? To ważne pytanie, bo, jak się domyslacie, jest to bardzo kusząca opcja
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Na turnieju parowym w Katowicach można było wchodzić bohaterem do oddziału tylko tego samego gracza. Podobnie bylo z bsb. Dawal hold your ground tylko swoim oddzialom. Natomiast takie efekty które były friendly unit i atrybuty z magi można bylo użyć na sojuszniku
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
Ostatnio graliśmy na turnieju na takich zasadach:
Sojusze 2x1100
- każda armia 1100 podlega zasadom warbands z 17str Rule booka
- Generałowie i BSB - każda armia musi mieć swoich i tylko z nich może korzystać. - nadal za komplet generałów i BSB otrzymuje się łącznie po 100pkt. (Jeśli sojusz ma 2x BSB, to każdy warty jest 50pkt, jeśli jednego, to wart jest 100)
- modele z 1 armii nie mogą wchodzić do oddziałów drugiej. (np. herosi imperialni nie mogą wchodzić do oddziałów armii sprzymierzonych dwarfów)
- zakaz dublowania magicznych przedmiotów - np. w przypadku Dwarfów, demonów - pomimo, że inaczej nazywają się scrolle - ich też nie można dublować.
- Crown of Scorn można wziąć, gdy w obydwu sojuszniczych armiach nie ma maga.
- Magia: wspólne pule PD i DD
- ucieczka, break, zniszczenie jednostkek nie budzą paniki w sojuszniczej armii
Sojusze 2x1100
- każda armia 1100 podlega zasadom warbands z 17str Rule booka
- Generałowie i BSB - każda armia musi mieć swoich i tylko z nich może korzystać. - nadal za komplet generałów i BSB otrzymuje się łącznie po 100pkt. (Jeśli sojusz ma 2x BSB, to każdy warty jest 50pkt, jeśli jednego, to wart jest 100)
- modele z 1 armii nie mogą wchodzić do oddziałów drugiej. (np. herosi imperialni nie mogą wchodzić do oddziałów armii sprzymierzonych dwarfów)
- zakaz dublowania magicznych przedmiotów - np. w przypadku Dwarfów, demonów - pomimo, że inaczej nazywają się scrolle - ich też nie można dublować.
- Crown of Scorn można wziąć, gdy w obydwu sojuszniczych armiach nie ma maga.
- Magia: wspólne pule PD i DD
- ucieczka, break, zniszczenie jednostkek nie budzą paniki w sojuszniczej armii