[BIAŁYSTOK] 19.11.2016 Jesienna Ofensywa 1200pkt

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Akadera
Falubaz
Posty: 1349
Lokalizacja: Białystok - Front Wschodni

[BIAŁYSTOK] 19.11.2016 Jesienna Ofensywa 1200pkt

Post autor: Akadera »

TURNIEJ GIER BITEWNYCH "JESIENNA OFENSYWA"

W imieniu członków Białostockiego Klubu Gier Bitewnych "FRONT" oraz zespołu tworzącego East Games United 2016 zapraszam na turnieje gier bitewnych "Jesienna Ofensywa".
Turnieje odbędą się 19-20.11.2016 podczas EGU 2016 na kampusie Uniwersytetu Białostockiego przy ul. K. Ciołkowskiego, Instytut Chemii.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Sobota 11.00 - 16.30: turniej 9th Age na 1200pkt
Niedziela 11.00 - 16.30: turniej Warhammer 40k na 1200pkt
Wejściówka: 0pln
Nagrody: też będą ;)
Na terenie kampusu obowiązuje kategoryczny zakaz spożywania alkoholu.
W sobotę po turnieju przewidujemy wspólne wyjście integracyjne do pubu ;)
Zapewniamy transport z Warszawy do Białegostoku w piątek wieczorem (waszymi kierowcami będą Miszka i Sysek) a także powrót w niedzielę wieczorem z tymi samymi osobami.
Noclegi: kilka osób możemy przenocować w naszych mieszkaniach. Dla wybrednych hotele.


Dokładniejsze informacje na oficjalnej stronie organizatora: http://gamesunited.pl/
Link do wydarzenia na fb: https://www.facebook.com/EastGamesUnited/?fref=ts

ROZKŁAD JAZDY:
SOBOTA - TURNIEJ 9TH AGE
11.00 - 12.30 - I bitwa
12.45 - 14.15 - II bitwa
14.15 - 14.45 - przerwa obiadowa
14.45 - 16.15 - III bitwa
16.30 - rozdanie nagród
NIEDZIELA - TURNIEJ WARHAMMER 40K
11.00 - 12.30 - I bitwa
12.45 - 14.15 - II bitwa
14.15 - 14.45 - przerwa obiadowa
14.45 - 16.15 - III bitwa
16.30 - rozdanie nagród


Zasady turnieju 9th Age:
FORMAT: 1200pkt. Warbands, zakaz lordów, liczbę modeli w jednostce można zwiększyć tylko o połowę normalnego limitu (zaokrąglając w górę, np. oddział Chaos Warriors Khorne może mieć maksymalnie 18 modeli).
ZASADY WARBANDS DLA LENIWYCH:
The minimum army size is decreased to 3 units.
Warband duplicate limit
Core max 2
Special max 2
Rare max 1
Heroes max 2
One of a Kind max 1
One per Army max 1
0­X Choice half, rounded up
PARINGI:
W pierwszej bitwie losowe (można rzucać tzw. challenge), w kolejnych parowania odbywają się systemem szwajcarskim.
PUNKTACJA:
DUŻE PUNKTY Z BITEW:
Liczmy zgodnie z podręcznikiem The 9th Age (system 20:0 z +/-3 za scenariusze).
10-10 0-60
11-9 61-120
12-8 121-240
13-7 241-360
14-6 361-480
15-5 481-600
16-4 601-840
17-3 841+
OCENA HOBBYSTYCZNA ARMII
- armia pomalowana +5 VP
- armia niepomalowana 0VP
- armia spójna kolorystycznie +2VP
- poziom malowania armii +0-3VP
STOŁY I SCENARIUSZE:
Gramy na stołach 48x48 cali.
Bitwa I: wystawienie classic, scenariusz hold the ground.
Bitwa II: wystawienie diagonal, scenariusz: breakthrough
Bitwa III: wystawienie classic, scenariusz capture the flag.
SĘDZIOWANIE:
- podręcznik z zasadami.
- Akadera
- koledzy ze stołu obok
KAŻDY GRACZ POWINIEN POSIADAĆ CZYTELNA ROZPISKĘ ORAZ ORYGINALNA KOPIĘ ZASAD!!!

LISTA ZGŁOSZONYCH NA TURNIEJ 9th AGE:
1) Akadera
2) Delight
3) Kuba
4) Khanrad
5) Miszka
6) Radian
7) Karlee
8) Roger
9) Benio
10) Andre
11) Sysek
12) Zulus
13) Karol
14) Beo
15) Marek?
16) Siwy?
.....
? - czekam na ostateczne potwierdzenie


Zasady gier na 1200 WH40K
FORMAT
- Limit Punktowy: 1200
- Tylko jeden detachement
- zakaz dublowania HS, FA, ELITE, HQ
- zakaz trzech takich samych troops
- max punkty na unit 210
- save max 3+ (nie może być 2+ nawet po podbiciu czarów)
- inv max 4+ (JW)
- FNP max 5+ (JW)
- flyery, monstra tylko w hover/swoop mode jeżeli model nie może tak latać (np eldarskie fruwaje) to nie można go wystawić
- rerole Save 3+ tylko na 4+ inva 4+ na 5+
- maxylana liczba przyzwanych/urodzonych dodatkowych unitów to 3, co powyżej tego przyzwane nie wchodzi na stół
NIEdozwolone są:
- Armie Unbound
- Imperial Armour
- Apocalipse
- Escalation
- Lords of War
- Formacje
- Imperial Knights
- Destroyer weapons (wyjątek, to jak ktoś wylosuje Vortex, wtedy proszę bardzo)
GRAMY NA STOŁACH 48x48
SĘDZIOWIE (w tej kolejności)
- Zdrowy rozsądek
- Rulebook
- Zachar
- Kolega ze stołu obok
- Pięści/kijki/ butelki
ZASADY:
Gramy na zasady 7 edycji, obowiązują najnowsze kodeksy + oficjalne FAQi GW.
KAŻDY GRACZ POWINIEN POSIADAĆ CZYTELNA ROZPISKĘ ORAZ ORYGINALNA KOPIĘ ZASAD!!!
Zaleca się też posiadanie wydruku najnowszego FAQ do swojej armii. W przypadku kwestii spornych przy powoływaniu się na FAQ, brak aktualnej kopii będzie skutkował decyzją na niekorzyść gracza.
Zasady ogólne dla wszystkich scenariuszy:
1. W każdej misji jeden oddział może zajmować/blokować tylko jeden objective, w przypadku zajmowania więcej niż jednego gracz wyraźnie musi zadeklarować, który znacznik zajmuje dany oddział.
2. We wszystkich misjach obowiązują: Reserves, Deep Strike, Infiltration, Night fight - zgodnie z podręcznikiem
3. Zniszczenie wszystkich jednostek przeciwnika czyli tzw tabled to:
a) Tury 1-3 - automatyczny wynik 20:0
b) Tury 4+ - dogrywamy wszystkie tury do końca i wykonujemy misje które jesteśmy w stanie wykonać. (rzucamy na 6 i 7 turę normalnie)
4. We wszystkich misjach obowiązuje random game length, czyli 5 tur, 6 tura na 3+, 7 tura na 5+.
5. W każdej misji gracze podliczają VP zdobyte i odejmują od liczby VP zdobytych przez przeciwnika, Różnica decyduje o wyniku bitwy według tabeli
· 0: - 10 / 10
· 1-2: - 11 / 9
· 3-4: - 12 / 8
· 5-6: - 13 / 7
· 7-8: - 14 / 6
· 9-10: - 15 / 5
· 11-12: - 16 / 4
· 13-14: - 17 / 3
· 15-16: - 18 / 2
· 17-18: - 19 / 1
· 19+: - 20 / 0
6. Różnica w zniszczonych jednostkach i jej wpływ na wynik końcowy
Każda całkowicie zniszczona jednostka jest warta 1 KP Kill Point. Uwzględniając jednostki stworzone w trakcie gry poprzez Conjuring, the Portaglyph itp. Następnie liczymy ich różnice, za każdy Kp więcej od oponenta otrzymujemy +1VP (do max +8VP).
7. Secondary Objectives (wspólne dla wszystkich scenariuszy każdy warty 1VP):
· First blood
· Slay the warlord
· Linebreaker
8. W misjach w których celem pobocznym jest Maelstrom of War obowiązują następujące zasady:
Każdy gracz zaczyna grę posiadając talię Tactical Objective Cards. W momencie wykonania objective'a na końcu tury gracza należy poinformować o tym przeciwnika oraz odrzucić kartę. Każdy Tactical Objectie może zostać wykonany tylko raz na grę. Jeżeli dany Objective nie może zostać wykonany (na przykład zniszczenie budynku jeżeli żadnego nie ma na stole) należy odrzucić daną kartę i wylosować nową.
Lista Tactical Objectives:
D36 # Tactical
Objective #
Opis:
11 Secure Objective 1
12 Secure Objective 2
13 Secure Objective 3
14 Secure Objective 4
15 Secure Objective 5
16 Secure Objective 6
21Secure Objective 1
22 Secure Objective 2
23 Secure Objective 3
24 Secure Objective 4
25 Secure Objective 5
26 Secure Objective 6
42 BEHIND ENEMY LINES—Zyskujesz 1 Vp jeżeli jeden z twoich scoring unitów znajduje się w strefie rozstawienia i w 12” od krawędzi przeciwnika na końcu twojej tury
44 ASCENDENCY—Zyskujesz 2 Vp jeżeli kontrolujesz dowolne 3 znaczniki na końcu swojej tury
45 SUPREMACY—Zyskujesz 2 Vp jeżeli kontrolujesz co najmniej 2 znaczniki i co najmniej dwa razy więcej znaczników niż przeciwnik na końcu swojej tury
51 OVERWHELMING FIREPOWER— Zyskujesz 2 Vp jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostek przeciwnika w trakcie swojej fazy strzelania
52 BLOOD AND GUTS— Zyskujesz 2 Vp jezli całkowicie zniszczyłeś 2 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swoje fazy walki wręcz
53 NO PRISONERS—Zyskujesz 2 Vp jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swojej tury
54 HUNGRY FOR GLORY—Zyskujesz 1 Vp jeżeli zainicjowałeś Challenge w trakcie fazy walki
62 WITCH HUNTER—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej jedna jednostka z zasada Psyker/Psychic Pilot/Brotherhood of Psykers została zniszczona w trakcie twojej tury
63 SCOUR THE SKIES—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej 1 Flyer/Flying Monstrous Creature został zniszczony w trakcie twojej tury
64 ASSASINATE—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej jeden Character został zabity w trakcie twojej tury
65 DEMOLITIONS—Zyskujesz 1 Vp jeżeli w trakcie swojej tury został zniszczony co najmniej 1 Gun Emplacement lub budynek przeciwnika
66 BIG GAME HUNTER—Zyskujesz 1 Vp jeżeli w trakcie swojej tury zniszczyłeś co najmniej 1 pojazd/Monstrous Creature przeciwnika.
Można wykonać maksymalnie 3 karty Maelstrom na turę.
12. Kolejność kroków przed bitwą.
· Rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker. Następnie gracze rozmieszają objectivy na przemian aż rozmieszczą wszystkie, z wyjątkiem objectivów Emperors Will w misji drugiej.
· Rzut kto wybiera stronę i gracze który wygrał rzut umieszcza teraz swój objective Emperors Will
· Rzut na Warlord trait (zaczyna gracz który wybrał stronę)
· Rzut na Gifys, Boony and oraz inne rzuty przed grą wynikające z zasad specjalnych. (zaczyna gracz który wybrał stronę)
· Rzut na Psychic Powers (zaczyna gracz który wybrał stronę)
· Rzut na Night Fight
· Rzut na rozstawienia (wygrany decyduje kto rozstawia się pierwszy). Fortyfikacje rozstawiamy a fazie deploymentu.
· Rzut na rozstawienie Infiltratorów oraz ich rozstawienie.
· Gracz który rozstawił się pierwszy decyduje kto rozpoczyna grę jako pierwszy.
· Rzut na przejęcie inicjatywy
· Rzut na Scout Moves
· Początek właściwej rozgrywki

LISTA ZGŁOSZONYCH NA TURNIEJ 40K:
1) Akadera
2) Radian
3) Zachar
4) Miszka
5) Delight
6) Kuba
7) Sysek
8) Khanrad
9) Piotrek Supiński
10) Chraboł?
11) Misiek?
12) Kerdil
......
? - czekam na ostateczne potwierdzenie

Obrazek
kudłaty pisze:Wiadomo alkohol jest dla ludzi, ale śliwowica jest dla frontu wschodniego

Awatar użytkownika
Delight
Chuck Norris
Posty: 374

Post autor: Delight »

Ha! :D Gamonie! rewanżyk z Łomianek? :D
:twisted: :twisted: :twisted:

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

Ubiegles mnie :) rzucam challange wszystkim Gamoniom, uwazam ze sa stare pryki i nie maja jaj przyjechac do nas na tuurniej :)
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Gram!
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Hoops
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Ośmiornica łódzka

Post autor: Hoops »

sYsek pisze:Ubiegles mnie :) rzucam challange wszystkim Gamoniom, uwazam ze sa stare pryki i nie maja jaj przyjechac do nas na tuurniej :)
Nie mają do nas też na Macki nie przyjeżdżają, zresztą jak wy częściowo :lol2:
Obrazek

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

Przyjechalbym,.gdyby nie praca...
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

dokładnie
będę jechał w pt wieczorem
w sb gram w T9A
w nd gram w 40K
powrót

Sysek podobnie zdaje się :)
dogadamy się za wachę
3 osoby mogę zabrać

PS. nie mam uprawnien do transportu trupów więc mam nadzieję, bez zgonów po-alkoholowych
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Hoops
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Ośmiornica łódzka

Post autor: Hoops »

misha pisze: PS. nie mam uprawnien do transportu trupów więc mam nadzieję, bez zgonów po-alkoholowych
Ta mhm jasne po turnieju w Białymstoku...
Obrazek

ODPOWIEDZ