Pare noobowskich pytań v2

Ogre Kingdoms

Moderator: Afro

ODPOWIEDZ
Kamil.Sz
Falubaz
Posty: 1018
Lokalizacja: Lublin- Moria

Re: Pare noobowskich pytań v2

Post autor: Kamil.Sz »

Huss pisze:A Shamanism?
Grałem na nim ostatnio.
Atrybut jest bardzo dobry dla naszych magów.
0 -sygnaturka świetnie wspiera bule, bustem do S, jak dodatkowa siła jest niepotrzebna to warto dodać T.
1 -D6S1 to raczej trzeba zmienić na sygnaturkę.
2- frenzy jest dobre ale mocno sytuacyjne.
3-magiczny ruch jest dla mnie zbyt losowy.
4-dobre o ile się trafi na armie strzelającą.
5- jeden z najsilniejszych obecnie czarów w grze i świetnie współgra z iron fistami.
6- przywołanie jest niezłe, ale potwór nadaje się tylko na maszyny lub jako odginaczka przy dużej wersji.
Lore jest naprawdę mocny, jeżeli chcesz grać na ograch nastawionych na walkę wręcz to jest zdecydowanie najlepszy lore.
"Mam sto rąk, sto sztyletów... gdy chcę, sto ran zadam."

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

A z innej beczki - czy grał ktoś już Nana 1.2 4500 pkt bez szamanów na samych Khanach?
Jak widzicie zestaw przedmiotow na dużym i małym Khanie? Crown of scorn to podstawa ale czy wystarczy, co jeszcze dobrać?

mlepkows
Wodzirej
Posty: 732

Post autor: mlepkows »

Na pewno Aetherial Icon na którymś Core. Jak trzymasz bohaterów w Tribesmenach to nic poza tym, jak w Vetach to jeszcze Gem of Fortune. Niestety, bez maga najlepiej się gra z fajnymi boundami a u nas tylko badziew na mamucie plus potencjalnie pierścionek ognia.

Maciek

Awatar użytkownika
Gokish
Księciunio
Posty: 8685
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Gokish »

Szukam w podręczniku i nie widzę. Marki chaosu usunięto czy nie ogarniam czegoś? :D
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW :D
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych

Marek_W
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 101

Post autor: Marek_W »

A czy ktoś z Was grał może Blind Eye of Nyanggai, albo Daemon Heart? Pierwszy item wydaje się spoko, żeby klocek tribesmanów wszedł spokojnie do combatu. Drugi item przy wysokich rzutach na magic flux i nowym miscascie jak się wydaje może trochę namieszać.
"(...) brzydzić się wałem począł (...)"
Fluffy TM

mlepkows
Wodzirej
Posty: 732

Post autor: mlepkows »

Marek_W pisze:A czy ktoś z Was grał może Blind Eye of Nyanggai, albo Daemon Heart? Pierwszy item wydaje się spoko, żeby klocek tribesmanów wszedł spokojnie do combatu. Drugi item przy wysokich rzutach na magic flux i nowym miscascie jak się wydaje może trochę namieszać.
Jak masz miejsce na nie to są fajne. Mi zwykle nie starcza slotów/punktów. Będę pewnie teraz testował Daemon Heart zamiast Dispel Scrolla bo ten drugi jest absurdalnie drogi.

Maciek

mlepkows
Wodzirej
Posty: 732

Post autor: mlepkows »

Gokish pisze:Szukam w podręczniku i nie widzę. Marki chaosu usunięto czy nie ogarniam czegoś? :D
Usunięto bo nie będzie ich też w takim kształcie w książce WotDG.

Maciek

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

mlepkows pisze:
Gokish pisze:Szukam w podręczniku i nie widzę. Marki chaosu usunięto czy nie ogarniam czegoś? :D
Usunięto bo nie będzie ich też w takim kształcie w książce WotDG.

Maciek
Coś więcej? Bo zaintrygowales mnie :)
Obrazek

mlepkows
Wodzirej
Posty: 732

Post autor: mlepkows »

Odoamar pisze:
mlepkows pisze:
Gokish pisze:Szukam w podręczniku i nie widzę. Marki chaosu usunięto czy nie ogarniam czegoś? :D
Usunięto bo nie będzie ich też w takim kształcie w książce WotDG.

Maciek
Coś więcej? Bo zaintrygowales mnie :)
Nie mam wglądu w prace nad książką jeśli o to pytasz, ale wiem, że powodem zniknięcia marków z ogrowej książki jest to, że nie chcieli sobie wiązać rąk odniesieniami do konkretnych zasad w WotDG. Po prostu jeżeli byłby marki nazwane u nas to musiałyby być takie i u wojowników a to bez sensu skoro dopiero tamtą książkę piszą.

Maciek

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Waszym zdaniem dwa Thunder Cannony w obecnej sytuacji tj. 9TH 1.2 nadal mają sens czy też jeden obecnie jest wystarczający? Jeżeli weźmiemy 2 to oddział Weteranów nie może skorzystać z Dragonskin Banner przy założeniu, że korzystają z ogrzych pistoletów i mają komplet dowodzenia.
Z góry dzięki

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Jak się mieszczą dwa to brać obowiązkowo :) nadal są mocne a teraz potworów będziemy więcej widywać.

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Dzięki;) swoją wizję zamieściłem w temacie ogrowe rozpiski:p

Awatar użytkownika
Kaszalot
Mudżahedin
Posty: 254

Post autor: Kaszalot »

hej, pytanie na gorąco,
Czy z iron fistem łątwiej się zdaje test inicjatywy?

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

nie

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Zależy co przez to rozumiesz. Iron fist to paired weapon więc sprawdź w zasadach co Ci to daje. Natomiast oprócz tego iron fist ma swoje zasady specjalne wskazane w zbrojowni ogrów:)

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Paired weapon daje inicjatywę tylko w combacie.

Awatar użytkownika
Kaszalot
Mudżahedin
Posty: 254

Post autor: Kaszalot »

właśnie chodzi mi o combat, a konkretnie test inicjatywy ogra z fistami walczącego przeciwko atakowi giganta, który nakazuje test inicjatywy.

?

Awatar użytkownika
sorinmarkov
Chuck Norris
Posty: 525

Post autor: sorinmarkov »

Iron Fist daje boost w CC w momencie jego użycia jak każda inna broń w obecnej chwili. Czyli gdy używasz Iron Fista bijesz z In 3 a giganta testujesz na 2. Ale Gibson i tak zajebie maks 1 ogra tymi 2d6 ran bo to celuje w jeden model a multiple wounds nie przechodzą na unit. IMO.
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

1. Czy łowca na Tuskerze może zionąć i strzelić?
2. Tak samo działo?
Obrazek

Marek_W
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 101

Post autor: Marek_W »

Str 48 ruleboka - Shooting With a Unit: Each unit (with a Shooting Weapon) can shoot once per Shooting Phase.

Breath Weapon może być użyte jako Special Shooting Attack albo Special Close Combat Attack. W fazie strzelania nie możesz strzelić i zionąć. Łowca mógłby strzelić i zionąć, gdy przyjmuje szarżę, stoi i strzela, a następnie w CC używa zionięcia jako Special Close Combat Attack.
"(...) brzydzić się wałem począł (...)"
Fluffy TM

ODPOWIEDZ