Hearthstone
Moderator: Zaklinacz Kostek
Troche pograłem i mam złe wiadomości. Meta przyspieszy i to znacznie, bo druid na jade golemach gniecie każdą kontrole. Trzeba go zabić przed ~15 turą bo potem już jest lipton. Masa dobierania i jade golemy za 1. Ktoś tam w blizzardzie nie pomyślał za bardzo, bo deck który co ture wyrzuca jakiś 2 koksów i nie jest w stanie wejść w fatigue omija zasady tej gry.
Bardzo mocny wydaje sie midrange hunter na buffowaniu bestii w ręce.
Także kontrole out - aggro/tempo/midrange witamy.
Bardzo mocny wydaje sie midrange hunter na buffowaniu bestii w ręce.
Także kontrole out - aggro/tempo/midrange witamy.
na 25 pakietow 2 legendy 3 epiki i 72 nowe karty wiec nawet niezle
Sa paczki wszystko jest otwieranie zaczne za godzinke
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
na 95 pakietow + jeden z wczorajszego brwala dostalem krrl wyzwolony, kaligrafka solia, don szefu i jak juz mialem sie zegnac z ta glupia gra na oslode z ostatniej paczki wypadla zlota sylvana...ta gra to oszustwo.
Gremlin pisze:Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.
BTW, gram vs shaman z tym 5/5, rzuca na niego ancestrala. Sylvana + shieldslam, ture potem nzoth i mam 40/40 w talii
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
A maksymalnym rozmiarem golema nie jest 30/30 ?
Swoją drogą, info z nocy :
http://www.hearthpwn.com/news/2076-tri- ... ed-players
i można się dowiedzieć co najmniej 2 ciekawych rzeczy :
- Karty w paczce są generowane w momencie jej otwierania
- Istnieją algorytmy sterujące owym generowaniem, co wyjaśniało by wreszcie czemu epiki i legendy lecą wyraźnie rzadziej niż ich proporcja w stosunku do całości kart....
Trochę też nieogarniam tu Blizzarda. Bug przy pakietach jest załatany dosłownie w przeciągu godzin od wykrycia i graczom dawana jest naprawdę *DUŻA* rekompensata...a jednocześnie ten sam dev team nie tyka różnych niedopracowanych kart przez miesiące, mimo iż społeczność bombarduje ich dywanowo prośbami o to .
Noż da fak, po prostu da fak ....
Swoją drogą, info z nocy :
http://www.hearthpwn.com/news/2076-tri- ... ed-players
i można się dowiedzieć co najmniej 2 ciekawych rzeczy :
- Karty w paczce są generowane w momencie jej otwierania
- Istnieją algorytmy sterujące owym generowaniem, co wyjaśniało by wreszcie czemu epiki i legendy lecą wyraźnie rzadziej niż ich proporcja w stosunku do całości kart....
Trochę też nieogarniam tu Blizzarda. Bug przy pakietach jest załatany dosłownie w przeciągu godzin od wykrycia i graczom dawana jest naprawdę *DUŻA* rekompensata...a jednocześnie ten sam dev team nie tyka różnych niedopracowanych kart przez miesiące, mimo iż społeczność bombarduje ich dywanowo prośbami o to .
Noż da fak, po prostu da fak ....
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Bo balans to nie to samo co błąd w grze. Zupełnie inny priortytet i zupełnie inaczej sie to rozwiązuje. Bład się naprawia szybko bo wiadomo co z tym zrobić i co nie działa. Z poprawianiem kart jest ten problem, że pewnie jest cała procedura do tego i dodatkowo trzeba wymyślić jak coś zmienić i czy wgl potrzeba.
Bo z rzeczami ktore w kartach wkurzają da się żyć. A tu jak kupił ktoś pierdylion paczek i droprate jest zjebany to słabo
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
- smiejagreg
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7593
Jak działa ten pirat za 1? Jest na stole - zagrywasz pirata - wyciąga z talii na stół kopię zagranego pirata?
On sam sie zagrywa z talii z tego co rozumiem
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Btw oczywiscie to moja pierwsza legendarka...
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Dlatego zawsze go się przemielaŻaba pisze:Nie - jak zagrasz pirata to sam wyskakuje z deku
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Oh, wiem przecież . Nie wymagam zresztą nawet by robili to odrazu, od tego przecież mają terabajty danych o grze które zbierają codziennie by je analizować i identyfikować różne niedoróbki.Bo balans to nie to samo co błąd w grze. Zupełnie inny priortytet i zupełnie inaczej sie to rozwiązuje. Bład się naprawia szybko bo wiadomo co z tym zrobić i co nie działa. Z poprawianiem kart jest ten problem, że pewnie jest cała procedura do tego i dodatkowo trzeba wymyślić jak coś zmienić i czy wgl potrzeba.
Piję do tego ile im to niedorzecznie wiele czasu zajmuje . Jest takie fajne wideo YT kanału Exstra Credits ( polecam jak ktoś nie zna ) które obrazuje ten problem i w skrócie da się streścić do tego, że naturalne jest, że jeśli "A" ( które może być zarówno pojedyńczą kartą, jak i ich kombinacją, czy nawet specyficznym typem talii ) jest przegięte, to gracze będą tego używać aż nie znajdą "B" które to kontruje, a potem "C", "D", "E" i tak dalej ad morta defecata . I jest to porządane, bo chroni metagrę przed stagnacją, i trzyma graczy przy grze.
Ale jeśli narzekania nie ustają 2-3 miesiącach ( bo meta w Hs po każdym dodatku stablizuje się po mniej-więcej miesiącu ), a metoda "A" jest dalej uważana za zgiętą, no to wiedz że coś sp******ś .
A opieszałość Blizzarda przy niektórych kartach osiągneła już poziom mema ( Dr Balanced ).
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Szczerze to ja jednak chyba wolę jak oni robią te nery nie często i dodatkami poprawiają niż mają co miesiąc robić poprawki wtedy byłby bajzel dopiero
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych