9th Age

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kaszalot
Mudżahedin
Posty: 257

Re: 9th Age

Post autor: Kaszalot »

Pytanie na gorąco, czy monstrous inf. szarżując przez las zdaje test cieżkiego terenu?

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

nie

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

Blaesus pisze:Moje wrażenia z sobotniego turnieju potwierdziły moje pierwsze wrażenia - Rule book +++ Army booki ---:

Na dzień dzisiejszy daję sobie spokój z 9th Age i wziąłem się już za modele do Warzone. Może zagram od czasu do czasu 1 bitwę poza turniejem, ale dla kogoś , kto raz w miesiącu rozgrywa 3 bitwy, ciągłe zmiany to masakra. Czekam, aż zasady się ustabilizują i wtedy zobaczę.

Życzę projektowi jak najlepiej, bo "Batl" to moja pierwsza i jedyna trwała miłość figurkowa.

@Blaesus,

czy to oznacza, ze to na ten moment koniec z turniejami WFB w Twierdzy Wrocław?

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

Nie, będę je organizował "zdalnie", póki przynajmniej 1 twierdzowicz się tam zjawi, ale udziału brać nie będę.

Akurat w grudniu nic nie organizujemy, bo mamy zapchany kalendarz innymi rzeczami, wliczając w to święta :)

Awatar użytkownika
Albo_Albo
Masakrator
Posty: 2834
Lokalizacja: Krakow Legion
Kontakt:

Post autor: Albo_Albo »

a będziecie robić mastera w 2017? jeśli tak to proszę o komentarz w stosownym temacie :)

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

System bez producenta figurek nie przetr... bla bla bla. Ch*j k*rwa Szarża z powietrza!

http://www.fireforge-games.com/webstore ... 16-details

Kolejny producent robi figurki do KoE. !

Awatar użytkownika
Peroox
Mudżahedin
Posty: 204

Post autor: Peroox »

A jak modele Deus Vult mają się do tych z GW ?
For Sigmar and the Empire!

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Są drobniejsze, mniejsze głowy, mniejsze bronie, mniejsze konie.
Generalnie cała armia deus vult jest extra, mieszanka z gw jest kiczowata.

Awatar użytkownika
DarekH
Chuck Norris
Posty: 595
Lokalizacja: Kraków

Post autor: DarekH »

Kto nie przyswoił wersji 1.2 nic nie stracił nadchodzi bowiem 1.3 8)

Awatar użytkownika
Sir_Hipolitowski
Pseudoklimaciarz
Posty: 34

Post autor: Sir_Hipolitowski »

A kiedy 2.0? Myślałem ze zapowiedziany na grudzień full rulebook to będzie już wersja stabilna na dłużej...

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

2.0 ma być na jesieni, po drodze jeszcze kilka updatów żeby wszystko było dobrze

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1075
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Klaudel pisze:sneak peek nowych WDG

http://www.the-ninth-age.com/news/index ... dark-gods/
TL DR:
- Tu jest mowa o nowym booku do WDG a nie 1.3 z tego co zrozumiałem.
- Strzelania ma być 0, poza pewnie toporkami na maruderach i breath weaponami (smok, pewnie hellcannon)
- Ma być mało modeli, głównie pojedynczych, które mają się dobrze bić w combacie
- główną siłą kombatową ma być kowadło a nie młot, czyli kilka rund kombatu w których mamy przewagę a nie burst damage jak kawaleria
- Hellcannon ma mnieć 100% redesign, wynika z tego, że ma nie strzelać, a mieć coś w rodzaju breath weapona i jechać do combatu
- Żadne jednostki nie powinny zniknąć z booka (trolle, dragon ogry, gigatnty, smoki, DP itp)
- Cały Woch ma stracić takie umiejętności jak: ambush, vanguard, scaut (którego nie było)
- LD jednostek ma być wystarczająco dobre, żeby nie musiały być w zasięgu generała
- prawdopodobnie woch dostanie jakąś zasadę anty-panikową
- ma być szybko i w kombat
- armia ma się w defensywie opierać na pancerzu
- magia ma być standardowa (nic świetnego), ale spelle mają głównie być pociskowe, czyli takie które będą tyrać przeciwnika z daleka i mocno (pewnie będzie jakiś drawback w postaci mocniejszych miscastów)
- prawdopodobnie brak hexów w magii i buff wagonów

Podsumowanie:
Główną siłą armii będzie: armour, powolne przebijanie się przez wroga (grinding), jednostki mają być niezależne (brak synergii?), ma być szybko, ofensywna magia z mocnymi czarami
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

Niby spoko brzmi jak czysta rzez no ale zeby nie bylo zbyt monotonnie jak wszystkie spec zasady wytna typu ambush vanguard itd...

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Chwile temu wyszedł patch 1.3
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Biedne orki
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
PiotrekN
Chosen of Tzeentch
Posty: 999
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: PiotrekN »

Hej, wiadomo jak długo ta wersja ma obowiązywać?
Obrazek

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

dobre pytanie :)
i czy kolejna to będzie 2.0?
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Do kwietnia?

Awatar użytkownika
Abrasus
Falubaz
Posty: 1031
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Abrasus »

Wstępnie planowany następny release ma być 15 marca. Wersja 1.4. Wersja 2.0 dopiero na jesieni.

ODPOWIEDZ