-Problemy bogactwa - mruknął - Ehh, to jest życie. Chłopskie życie.
Zasnął.
Gdy się ocknął, słońce leniwie chyliło się już ku zachodowi. Robotnicy spędzali zwierzęta do zagród, by niedługo przystąpić do cowieczornego rytułału zmniejszania zapasów żywności. Kobiety zapełniały stoły pieczystym i nabiałem.
- No nic. Robota skończona na dziś - przeciągnął się z uśmiechem.
Wstawał. Nie zdążył.
Kilkanaście strzał nadleciało od strony lasu Arden or Châlons, znanego za granicami Bretonni jako Athel-Loren. Nigdy nie mieli problemu z tymi wąskodupcami. Do dziś. Świadomość powoli go opuszczała.
- Kurwaaaaa! Chopy! Tu som elfy! - wykrzyknął resztkami sił. Skonał. Adresaci dobyli w popłochu łopat i wideł, próbowali stawiać opór jednak kolejne salwy wysyłały na łono Pani następnych parobków. Ich trud skończony. Nim słońce zaszło zupełnie żywy nie pozostał nikt.
Miguel przeliczał zrabowane dobra. Kilka monet, żywność, bydło. Nie na to liczył atakując wioskę.
- Juan, Fernando, do mnie - zakomanderował. Dwóch śniadych zbirów zrzuciło zielone płaszcze i podeszło do lidera, pozostali nie przestawali zbierać ciał ofiar w stos. Plądrowanie bretońskich wiosek to nie to samo co napadanie na rodzime, Tileańskie karawany, ale konkurencja mniejsza..
- Nie wiem jak Wy, ja mam dość nadstawiania karku za te marne grosze. Musimy wymyślić coś lepszego.
- Stfu, nie mogę całe życie zarabiać tyle co na chleb i piwo - Fernando, najniższy i najgrubszy podzielał zdanie przełożonego - ale w tych okolicach na pracę najemnika nie możemy liczyć. Honorowe rycerzyki - wyszczerzył sinozielone zęby
- Przynajmniej walka nie była trudna - mruknął - ludzie z północy to straszne cipy. Moglibyśmy im pokazać co i jak.
Na twarzy Juan'a pojawiło się uczucie objawienia. Zawsze wiedział, że to on powinien być przywódcą
- Tak też zróbmy! Zaprośmy okolicznych chłopów i książąt i zorganizujmy wielki turniej, wpisowe 80 złotych monet i...
- Już widzę tych nadętych wyznawców babki na jednorożcu jak stają w szranki z jakimś obesrańcem - żachnął się grubas
Miguel milczał dłuższą chwilę
- Panowie. Co jesteście gotowi dla mnie zrobić?
- A ile płacisz? - chciwe oczka Juan'a otworzyły się szerzej
- Jeśli nam się uda, zdobędziemy tyle złota, że do końca życia będziesz mógł klepać po tyłkach elfie dziwki w Remas. A jeśli nie. No cóż. Ja i tak mam dość takiego życia za psi chwost. Reaktywujemy Arenę Śmierci. Wpisowe 100 złotych monet. Każdy wojownik w starym świecie przybędzie na takie wydarzenie. Zorganizujemy tu gospodę, arenę i trybuny. Macie lepsze pomysły?
- Popierdoliło Cie Miguel? Nie pamiętasz jak to gówno skończyło się ostatnim razem? - oburzył się ciemnoskóry
- Każdy to wie. A magiczne kataklizmy mogą zdarzyć się wszędzie...
- Chyba się z goblinem na łby zamieniłeś. Róbcie co chcecie, ja stąd spierdalam - wyrwał niedawnemu liderowi monety z ręki - mój żołd. Bywajcie straceńcy. Odszedł za spaloną chałupę, a po chwili zniknął zupełnie w gęstwinie.
Pozostali dwaj stali w milczeniu.
- Elfie dziwki mówisz. Dobra, wchodzę w to. Ale dzielimy się po połowie. Tamtych - wskazał na niedawnych towarzyszy broni - nie licz - uśmiechnął się gładząc rękojeść swojego miecza.
- Oczywiście, przyjacielu - odwzajemnił uśmiech - Jedź do diuka tej krainy, powiedz mu prawdę, wioskę napadły elfy, a my przybyliśmy za późno - uśmiechnął się bardzo, bardzo paskudnie. - Spal te zielone płaszcze. Potem odwiedź kilka okolicznych oberż i przekaż im, czego się dowiedziałeś. Za kilka tygodni powinniśmy mieć tutaj kilku niezłych wojaków. Masz tu, na drogę - rzucił niewielki, brzęczący mieszek. - Ja w tym czasie zorganizuję jakoś to miejsce. - splunął na błotnistą ziemię.
Juan odjechał.
Krwawy sport sprzed wielu lat miał właśnie zostać reaktywowany.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Witam na jubileuszowej, 40 arenie śmierci!
Miała być już ze 2 tygodnie temu, ale od niedawna mam promotora i dużo pracy do zrobienia. Postaram się jako MG wstawiać jedną walkę tygodniowo, ale nie obiecuję, że za każdym razem mi się to uda. Prowadziłem dotąd dwie areny, ale jak patrzę ile Roleplay'a jest w tych nowych to były one raczej marne
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Uczestnictwo w Arenie Śmierci wymaga określonych informacji o danym śmiałku, który gotów jest walczyć na śmierć i życie z wieloma przedziwnymi i egzotycznymi wrogami:
- Imię postaci
- klasa (Jeśli jest wybór do konkretnej rasy)
- Broń lub bronie, którą wybieramy z listy oręża.
- Zbroja lub jej brak.
- Ekwipunek, wybierany z listy Ekwipunku.
- Umiejętności specjalne, wybierane z sekcji Umiejętności.
- Wierzchowiec (jeśli dotyczy)
- Ochroniarz (jeśli dotyczy)
- Mutacja (jeśli dotyczy)
- Historia Postaci, czyli skąd dowiedziała się o turnieju
Każdej postaci przysługuje wybór jednego typu oręża (walka dwoma brońmy liczy się jako jeden wybór), jednej Zbroi ( z wyjątkiem Tarczy i Hełmu, które możemy wybrać dodatkowo, nie wykorzystując limitu zbroi), jednej Umiejętności Specjalnej i jednego Ekwipunku.
Zasady dodatkowe:
Umiejętności przynależne do rasy są respektowane na tej Arenie z jednym wyjątkiem w postaci zasady Armed to da Theef, której specyfika utrudniała by sprawne prowadzenie walk. Jako rekompensata Bohaterowie, którzy posiadali tą umiejętność, mogą wybrać dodatkową Umiejętność Specjalną.
-Skinki, Skaveński Wódz, Gnoblar Choncho, Niziołki, Ludzie maści wszelakiej, Dzierżyciel Ikony, Gobliny, Krasnolud Kultu Zabójców posiadają dodatkową Umiejętność Specjalną oraz bonusowy Ekwipunek.
-Zabójcy Skaveńscy i Druchii, Pani Śmierci, Maruderzy nie mogą nosić zbroi cięższych niż lekka.
-Saurusi-Weterani, klasy wood-elfickie i Asrai nie mogą nosić zbroi cięższych niż średnia.
-Ogry, Smocze Ogry oraz Minotaury posiadają jedynie jedną Umiejętność Specjalną lub Ekwipunek.
-Krasnoludzki Zabójca nie może mieć żadnej zbroi.
-Branchwraithy nie używają broni ani zbroi ani ekwipunku.Posiadają za to 3 umiejętności do wyboru.
-Magowie (Prócz magów chaosu i rzeźników) nie mogą nosić zbroi cięższej niż lekka
-Demony w postaci Heroldów dopuszczone, lecz nie mogą wybierać broni oraz ekwipunku. Rekompensuje im to możność wyboru jednej Mutacji oraz jednej Umiejętności Specjalnej. Posiadają tożsamy z rodzajem Demona oręż:
Khorne- Piekielne Ostrze(Dwuręczny Miecz)
Nurgle-Korbacz Dwuręczny
Slaanesh- Bicz
Tzeentch-Kostur
-Gnoblary z bazy zyskują umiejętność Niesamowite Szczęście.
-Wojownicy Chaosu i Zwierzoludzie mogą miast ekwipunku, wybrać jedną mutację dostępną z sekcji Mutacje.
-Większość postaci może wybrać wierzchowca zamiast jednego ze slotów ekwipunku. Pamiętaj, że mag nigdy nie może posiadać wierzchowca
-Magowie mogą zamiast ekwipunku wziąć jednego z ochroniarzy (tożsami z rasą). nigdy nie można mieć więcej, niż jednego ochorniarza.
- Magowie muszą podać domenę magii, którą się posługują
Klasy:
Elfy :
-Szlachcic
-Czarny Strażnik
-Egzekutor
-Pani Śmierci
-Asasyn
-Mistrz Miecza
-Mag\Czarodziejka|SpellWaver
-Biały Lew
-Dziki jeździec
-Strażnik Drogi
-Wieczny Strażnik
-Tancerz Bitwy
-Strażnik Feniksa
Skaveny:
-Assassin
-Warlock Engineer
-Wódz
-Kapłan Zarazy
Orkowie:
- Zwykły
- Czarny
- Dziki
- Szaman
Gobliny:
- nocny
- leśny
- szaman
Chaośnicy:
- Wybraniec
- Błogosławiony bohater
- mag
- Maruder
Jaszczuroludzie:
- Strażnik świątynny
- Saurus Starej Krwi
- Skink Kameleon
- szef skinków
- szaman skinków
Ogry:
- Rzeźnik
- Brutal
- Ołowiomiotacz
Ludzie:
- Rycerz Białego Wilka
- Kapłan Sigmara
- Kapłan Morra
- Mag
- Hochlandzki Snajper
- Bretoński paladyn
- Kapitan Najemników\ Kapitan Imperium
- Damsel
- Kislewski Bojar
Zwierzoludzie:
- Wargor
- Centaur
- Minotaur
- Smoczy ogr
- Szaman
Nieumarli
- Wampir
- Tomb King
- Licz
- Nekromanta
- Icon Bearer
Krasnoludy
- Inżynier
- Slayer
- Tan
- Mistrz Run
Heraldzi:
- Khrone'a
- Slaanesh'a
- Tzeentch'a
- Nurgle'a
Pozostałe: wszelkiej maści snotlingi, gnoblary i niziołki mają specjalne miejsce w moim serduszku
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Bronie:
Brak Broni + Kastety
Pazury bitewne ( tylko Asasyni)
Sztylet
Krótki miecz
Długi miecz
Rapier
Topór
Włócznia (Oburącz)
Młot
Halabarda Czarnej Straży (Tylko Czarni strażnicy)
Młot białych wilków (Tylko rycerze Białego Wilka)
Podręczna Armata (Tylko ołowiomiotacze)
Draich (Tylko egzekutorzy)
Bronie Wiecznych strażników (Tylko obok wymienieni)
Bronie Tancerzy Wojny (j.w.)
Halabarda Wybrańca chaosu (Tylko wybrańcy)
Hochlandzki Muszkiet (Hochlandzcy snajperzy)
Korbacz
Maczuga
Czoppa ( Orkowie )
Katana Wakizashi
Gwiazda zaranna
Szabla
Glewia
Koncerz (tylko wierzchem)
Miotane toporki (Norsmeni i Krasnoludy)
Oszczepy
Bicz
Bastard (w jednej ręce)
Miecz Dwuręczny
Topór Dwuręczny
Cep Bojowy
Proca (Niziołki)
Kusza pistoletowa (Mroczne elfy i łowcy czarownic)
Plujka (Skink)
Noże do rzucania
Pistolet
Para pistoletów
Miecz Podwójny
Topór Podwójny
Kula Fanatyka (Night Gobliny)
Łuk Krótki
Łuk Długi
Kusza
Kopia (wierzchem)
Kostur (magowie)
Lanca (wierzchem)
Gar z gotującym mlekiem (tylko niziołek w Half-Tank'u)
Zbroje:
-Brak takowej
-Lekka zbroja
-Średnia zbroja
-Ciężka zbroja
-Pełna Zbroja Płytowa (Imperium)
-Zbroja z Ilthimaru (High Elfy)
-Zbroja z Gromrilu (Krasnoludy)
-Zbroja Chaosu (Wojownicy Chaosu)
Tarcza:
-Puklerz (można używać jednocześnie z nim dwóch broni)
-Tarcza Średnia
-Tarcza Ciężka
Hełm:
-Lekki
-Średni
-Ciężki
Wierzchowce (zamiast ekwipunku)
Koń - tylko ludzie
Kuc (tak tak
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Rumak Slaanesha - wyznawcy Slaanesha (Wymaga jeździec Slaanesha)
Palanquin - Wyznawcy Zgnilca (Wymaga jeździec Nurgla)
Moloch - Wyznawcy Pana Czaszek (Wymaga jeździec Khorne'a)
Dysk - wyznawcy Tzeentcha ( Wymaga Jeździec Tzeentcha)
Koń elfów - elfy
Zimny - Mroczne elfy i Saurusi Starej Krwi ( Wymaga Szlachcic Naggaroth lub Jeździec Dżungli)
Half tank - Ogry (bez dodatkowych wymagań, Niziołki (Wymaga ekwipunku: Załoga Czołgu i Umiejętności: Czterej Pancerni)
Rydwan - Tomb Prince
Skeletal Steed - nieumarli wszelkiej maści
Dzik - Orkowie (Wymaga Osfajacz dzikóf)
Wilk - jeno gobliny
Pająk - tylko gobliny
Giant Rat - Skaveni
Koń bretoński - Bretonnia
Niedźwiedź - Kislewski Bojar (wymaga Poskramiacz Bestii)
Ochroniarze (magowie zamiast ekwipunku)
Mistrz miecza - Wysokie elfy
Błędny rycerz - Bretonnia
Fechmistrz - ludzie
Szczuroogr - skaveni
Czarny strażnik - mroczne elfy
Wybraniec - magowie chaosu
Czarny Ork - orkowie
Strażnik świątynny - Skink Kapłan
Grobowy strażnik - lisz kapłan
Strażnik cmentarza - wampiry
Tancerz wojny - leśne elfy
Rój snotlingów - gobliny
Ekwipunek:
Ekwipunek:
-Amulet Trzykrotnie Błogosławionej Miedzi
-Pierścień Protekcji
-Święty Oręż
-Bomby Zapalające
-Paraliżująca Toksyna
-Bugman XXXXXXX (krasnoludy)
-Obręcz Szybkości
-Eliksir refleksu
-Eliksir odurzający
-Eliksir mutagenny
-Eliksir zdrowia
-Eliksir siły
-Eliksir precyzji
-Eliksir odporności (tylko nocny goblin)
-Grzybek kapelusznik
-Wiadro podejrzanej, Kislevskiej wódki
-Święta/Nieświęta Ikona
-Korzeń wielkiego dębu ( jeno Asrai i Branchwraithy )
-Lwi płaszcz (jeno high elfy)
-Okular z górskiego szkła (jeno krasnoludy)
-Obsydianowe wykończenie broni
-Wampiryczny Oręż
-Mięso trolla ( jeno gobliny)
-Mistrzowska zbroja
-Mistrzowska broń
-Płaszcz z morskiego smoka (jeno Druchi)
-Księga Tajemnic ( każdy z wyjątkiem Krasnoludów)
-Personalna Księga Krzywd (jeno Krasnoludy)
-Żałobne Ostrze
-Płonąca broń
-Piekielny proch
-Przeklęta broń
-Runiczny Oręż ( jeno Krasnoludy i Norsmeni)
-Stymulant
-Trucizna Jadowa
-Trucizna Czarny lotos
-Trucizna Mantikory
-Usypiacz
-Woda Święcona
-Wyostrzenie broni
-Ząbkowane Ostrze
-Zwój rozproszenia (jednorazowy)
- Załoga czołgu (Tylko niziołki)
Eksperymentalna Broń:
-Personalna Hochlandzka Eksperymentalna Rusznica ( jeno Ludzie)
-Krasnoludzka Niezadowna Strzelba ( jeno Krasnoludy)
-Mini-Miotacz Spaczo-Płomienia ( jeno Skaveni)
Specjalne umiejętności:
-Niekontrolowany Szał
-Onieśmielający
-Wytrawny Demagog
-Wirujący Atak
-Czterej Pancerni (tylko niziołki)
-Błogosławiony przez Panią (jeno Bretończycy)
-Honor i Cnota ( jeno Bretończycy i Kapitanowie Imperium)
-Defensywny Styl Walki
-Ofensywny Styl Walki
-Szaleńczy Styl Walki
-Błogosławiony przez Duchy Lasu ( jeno Asrai i Branchwraith'y)
-Wytrawny Taktyk
-Mistrz Oręża
-Obrońca Pokrzywdzonych
-Szlachcic Naggaroth
-Jeździec Dżungli
-Kensai (jeno Najemnik, pochodzący ze Wschodu)
-Nie jedno widział w swym życiu
-Celne Ciosy
-Mistrz Fechtunku
-Nieprawdopodobne Szczęście
-Tarczownik (wymagana tarcza)
-Wilk Morski
-Sadysta
-Wytrzymały
-Dekapitator
-Błyskawiczny Blok
-Sprawny Kontratak
-Tysiącletnie Wyszkolenie ( jeno Elfy maści wszelakiej i Dawi)
-Fanatyzm
-Wszechwiedzący
-Zguba Demonów
-Skłonności Masochistyczne
-Zguba Śmiertelnych ( jeno Nieumarli)
-Łaska Bogów
-Błyskawiczny Unik
-Niezwykle Silny
-Wytrwały Niczym Góra
-Rasista
-Osfajacz Dzikóf
-Starożytny Władca ( jeno Wampiry i Książęta Grobowców)
-Zabójcza Klątwa ( jeno Książęta Grobowców)
-Dłoń Losu
-Intrygant
-Kontakty z Półświatkiem
-Syn Słońca, Brat Księżyca
-Opętanie
-Łowca Czarownic ( jeno Ludzie)
-Nemesis Nieumarłych ( jeno Ludzie)
-Gladiator
-Niewrażliwy na Ból
-Sokole Oko
-Mistrz Sztuk Czarnoksięskich (tylko magowie)
Jeźdźcy chaosu (tylko Chaośnicy, nie-magowie)
- Jeździec Khorna
- Jeździec Tzeentcha
- Jeździec Slaanesha
- Jeździec Nurgla
Wampirza Linia Krwi(jeno Wampiry):
- Necrarch
- Krwawy Smok
- Lahmia
- Strigoi
- Von Carstein
Mutacje: (zamiast umiejętności specjalnej)
Obrzydliwie Opasły
Śluzowate Ciało
Dodatkowe Kończyny
Dodatkowe Paszcze
Podmieniec
Spaczona Wola
Zwierzęce Kończyny
Trująca Krew
Kryształowe Ciało
Pasożytniczy Bliźniak
Podwojenie
Mechanoid
Głos Zagłady
Ogon
Psychopatyczna Mizantropia
Płomienne Ciało
Potężne Rogi
Macki
Teleportacja
Skrzydła/Lewitacja
Kryształowe Ciało
Bestia o Tysiącach Oczu
Likantropia
Żywiciel Tysiąca Plag
Odurzające Piżmo
Kły Jadowe
Oblicze Demona
Wywrócony na Wierzch
Przerażająca Aparycja
Ognisty Dech
Nienaturalny Refleks
Pożeracz Dusz
Syreni Śpiew
Hipnotyczne Spojrzenie
Spaczenie Bezcielesności
Piętna Chaosu: (w ramach umiejętności specjalnej) :
- Piętno Khorna
- Piętno Nurgla
- Piętno Tzeentcha
- Piętno Slaanesha
Limit miejsc tradycyjnie 16.
Zapisani uczestnicy:
1. Gudrub Sto Rembaków
2. Morgana
3. Robin van Hood
4. Jan Gelt
5. Bertil Szarogrzywy
6. Whark , Pierwszy Tankmeister klanu Skryre
7. Aramis
8. Rich Rozdrabniacz, zwany też Wygnańcem