9 Age
Moderator: Gremlin
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Re: 9 Age
Fajna ta rozpa, a myślałeś, żeby wrzucić drzewko zamiast wildów i jeszcze czegoś? Masz opcje odpitolić maszyny w pierwszej turze. Mając smoka plus drzewo robi się cieplutko przeciwnikowi bez cannonów.
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Hail shot ściaga maszynę, mag i bsb połowę drugiej. Zostają łucznicy i pierścień.
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
Hail ma losowa ilość strzałek - nie jestem pewien czy wylatywanie smokiem na być może jest rozsądne
(Nawet statystycznie - 11 strzał 2+, 4+ to nie wygląda na pewne 5 ran (nie wspominając o możliwym coverze),
Pierścionek to jedyny pocisk >18" wiec jako bound raczej nie wejdzie)
Luki mają 35" z ruchem wiec z łatwością da się wystawić maszynę poza zasięgiem.
SE mają czym ściągać maszyny ale w tej rozpie to raczej 2 tura wygląda realnie - no i pamiętajmy ze przeciwnik ma pewnie coś do powiedzenia
(Nawet statystycznie - 11 strzał 2+, 4+ to nie wygląda na pewne 5 ran (nie wspominając o możliwym coverze),
Pierścionek to jedyny pocisk >18" wiec jako bound raczej nie wejdzie)
Luki mają 35" z ruchem wiec z łatwością da się wystawić maszynę poza zasięgiem.
SE mają czym ściągać maszyny ale w tej rozpie to raczej 2 tura wygląda realnie - no i pamiętajmy ze przeciwnik ma pewnie coś do powiedzenia
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Jak ktoś ma pecha to i palec itd. Ale jedną maszynę przyjął bym za pewnik albo dwa bolce. Cofnięte maszyny to większe martwe pole dla smoka. Jak nie wejdzie pierścionek to może wejdzie +1BS. Uważam, że drzewko jest warte rozważenia, zwłaszcze, że robi sie z tego ciekawa rozpa naporowa, która nie boi się maszyn.
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
Niestety ogarnięty przeciwnik wie że wildzi zdychają od byle czego a wygar mają mocny. Zwykłę d6 s4 może zwarzywić ten oddział i jednak wsadzę ten trzeci oddział kastratych.Laik pisze:Jasne - tylko muszą mieć okazję żeby się wykazać - w Twojej rozpie sa pierwszym celem dla magii i strzelania
Drzewa w tej rozpisce nie widzę, za duzo zmian a nie chcę rezygnować z kastratych ani tancerzy.
Wyciągnięcie maszyn w pierwszej turze jest trudne jeśli przeciwnik ogarnia. Bardziej realny scenariusz to druga tura po ruchach kastratych itp itd.
Rozpiski z Szwedzkich Mistrzostw wraz z miejscami (58 zawodników) i punktami.
Daniel Tooke - 14 miejsce [63]
Simon Ström, nie ma go na liście, możliwe że nie zagrał [?]
Pierre Amico - 33 miejsce [45]
David Ek - 39 miejsce [41]
Katarina Johansson - 58 miejsce [19]
42 średnia ilość punktów, 8,4 średnio co bitwę.
Daniel Tooke - 14 miejsce [63]
Kod: Zaznacz cały
Druid: General, +3 Learned Spells, Druidism, Wizard Master, Tree Singing, Shielding Scroll @ 450
Chieftain: Battle Standard Bearer, Hail Shot @ 280
12 Sylvan Archers: Musician @ 328
2x11 Sylvan Archers: Musician @ 304
8 Dryads: Skirmisher, Champion @ 190
2x8 Blade Dancers @ 320
2x7 Pathfinders @ 310
2x7 Wild Huntsmen @ 402
Treefather @ 480
Forest Eagle @ 100
Kod: Zaznacz cały
Dryad Matriarch, general, wizard apprentice, divination 180p
Dryad Matriarch, wizard apprentice, divination 180p
Dryad Matriarch, wizard apprentice, divination 180p
Dryad Matriarch, wizard apprentice, divination, one extra spell 230p
Dryad Matriarch, wizard apprentice, divination, one extra spell 230p
2z8x Dryads, skrimish 170p
3x10x Sylvan Archers, musician 280p
Forest Eagle 100p
2x8x Blade Dancers 320p
2x3x Kestrel Knights, shields 2x307p
2xTreefather 2x480p
Kod: Zaznacz cały
Chieftain [366pts]: Battle Standard Bearer, Forest Guardian, Light Armour, Shield
. Magic Items: Dragonscale Helm, Sacred Spear of Cadron
Druid [1190pts]: 3x Add up to 3 Learned Spells, Army General, Wizard Master, Druidism, Dragon
. Magic Items: Book of Arcane Power, Bow of Wyscan
Core:
5x Heath Riders [180pts]: 5x Heath Rider, Longbow & Fast cavalry
5x Heath Riders [180pts]: 5x Heath Rider, Longbow & Fast cavalry
5xHeath Riders [180pts]: 5x Heath Rider, Longbow & Fast cavalry
10x Sylvan Archers [280pts]: Musician,
11x Sylvan Archers [324pts]: Champion, Musician,
28x Forest Rangers [749pts]: M S C.Flaming Standard
6x Pathfinders [270pts]:
9x Sylvan Sentinels [300pts]: Scout,
Treefather [480pts]
Kod: Zaznacz cały
Forest prince, forest guardian, shield, Sacred spear of cadaron,
Armour of destiny, Charm of cursed iron, Lucky charm, 490p
Chieftan, BSB, longbow, light armour, elven cloak, Hardened shield,
Hail shots, Talisman of shielding, 314p
Treemother ancient, wizard master, 4 spells, druidism, 780p
13 Sylvan archers, musican, 352p
13 Sylvan archers, musican, 352p
16 Sylvan archers, musican, 424p
30 Forest ranger, FC, Banner of speed, 800p
6 Wild huntsmen, shield, banner, champion, 442p
6 Wild huntsmen, shield, banner, champion, 442p
1 Forest eagle, 100p
Kod: Zaznacz cały
1 Thicket Shepherd, general, entwined roots @270
1 Chieftain, BSB, longbow, hawthorn points @210
2*10 Sylvan archers, musician @2*280
2*5 Heath riders, musician @2*200
5 Heath riders, longbow & fast cav @180
6 Thicket beasts (entwine uppgrade) @575
10 Sylvan Sentinels, Scout @330
9 Sylvan Sentinels 282
7 Pathfinders 310
2*5 Briar maidens, champion @2*330
2*3 Kestrel knights, shields @2*307
1 Forest eagle @100
Taka rozpiska chodzi mi po głowie. Przed dmp grałem na smoku/supersayaynin (podobna do laikowej ale zamiast wayów był supersayanin). Tuż przed dmp skopiowałem bez przypału rozpiskę laika z etc z kosmetycznymi zmianami. Rozpiska całkiem spoko, divinacja z +1 robiła mimo to dużo. Tylko nie podoba mi się słaba antymagia, kilka gier przegrałem tylko i wyłącznie dlatego że przeciwnik miał pyromancję. Dostawałem ostrą czekoladę nawet jak nie losował flary. Palenie modeli na wayów i 7 trupów, to samo w następnej, milion d6s4 wszędzie i mi punktuje z tego.
Po zmianach taka rozpiska, zagrałem jedną bitwę, wstępne wrażenie ok. Brakowało mi dwóch oddziałów wayów w Poznaniu. Sentinelsi to imo kapsko, waye drożsi ale uniwersalni.
Treefather ancient - 4 spells, master, divination, general, Book of Arcane Power
Druid - 3 spells, aprentice, druidism, dispel scroll
Chieftain - pathfinder, longbow, hail shot, bsb
2x8 driad z czempionami
2x5 heath ridersów z muzykiem
13 łuków z muzykiem
2x3 kastraci z tarczami
8 baletnic
10+9 wayów
z +1 do dispela wchodzi +3 do dispela i scroll na jakieś salvy z miliarda kostek. Skrol powinien ustawić mi jedną fazę magii. Rozkminiam ew skirmisz na jednych driadach i ilość zaklęć na druidzie. Czasem mogę wylosować regenę z jeziora, tafa z górki czy coś co pomoże kastratym na flankach.
Po zmianach taka rozpiska, zagrałem jedną bitwę, wstępne wrażenie ok. Brakowało mi dwóch oddziałów wayów w Poznaniu. Sentinelsi to imo kapsko, waye drożsi ale uniwersalni.
Treefather ancient - 4 spells, master, divination, general, Book of Arcane Power
Druid - 3 spells, aprentice, druidism, dispel scroll
Chieftain - pathfinder, longbow, hail shot, bsb
2x8 driad z czempionami
2x5 heath ridersów z muzykiem
13 łuków z muzykiem
2x3 kastraci z tarczami
8 baletnic
10+9 wayów
z +1 do dispela wchodzi +3 do dispela i scroll na jakieś salvy z miliarda kostek. Skrol powinien ustawić mi jedną fazę magii. Rozkminiam ew skirmisz na jednych driadach i ilość zaklęć na druidzie. Czasem mogę wylosować regenę z jeziora, tafa z górki czy coś co pomoże kastratym na flankach.
Hej, dawno nie grałem i nie mam również możliwości, aby przetestować rozpiskę a chciałbym się zapisać na ligę 2500pkt.
Coś by się przydało zmienić ?
Coś by się przydało zmienić ?
1 Dryad Matriarch, General, 2 Learned Spells, The Druidism, Entwined Roots @ 240
1 Chieftain - Forest Guardian, Longbow, Light Armour, Shield, Battle Standard, Fey Arrows: Jewelweed Shot, Sacred Spear of Cadaron, Dragonscale Helm @ 376
19 Dryads, Champion @ 454 (scoring)
20 Forest Guard, FGC, War Standard @ 350 (scoring)
6 Thicket Beasts, Champion, Entwined Roots @ 595 (not scoring)
1 Treefather @ 480
Models in Army: 42
Total Army Cost: 2495.0
Imo magia jest odrobinę za słaba, 2 zaklęcia z druidyzmu, tron i bound to mało, tym bardziej że zaklęcia z druidyzmu są sytuacyjne i przez połowę albo nawet całą grę przeciwnik może nic nie rozpraszać bo nie będą nic robiły.
Spearów imo za mało.
Spearów imo za mało.
Na te punkty cieżko złożyc coś sensownego, ale chyba wszystkie armie maja ten problem Wydaje mi się że 2 branczki z divinacja to podstawa - bo zywcem nie ma czym zabijać gości którzy ida nam wklepać... ale z drugiej strony druidyzm kusi, że możliwie mało nam zginie... może mag w maidenkach?
xYz
ja osobiscie gdybym jechał lesniakami na 2500 pts to pewnie wział bym jakis miks gdzie podstawa byłoby drzewo na kontre + 10 pathfinderów i bsb pathfinder z hailem, i pewnie 2 branchki. Kto inny dyży kloc eternali bsb z dzida i leczenie z druidyzmu. Te punkty sa kuuuurrrkaaaaa bardzo wymagajace.
xYz
Jakby ktoś jeszcze nie widział pojawiło się pierwsze 'info' na 9tce:
http://www.the-ninth-age.com/index.php? ... post754361
Nic tam nie ma konkretnego tylko mocno ogólne info niestety.
http://www.the-ninth-age.com/index.php? ... post754361
Nic tam nie ma konkretnego tylko mocno ogólne info niestety.
Tancerze lekkiego nerfa dostaną podobno. Nowe zasady z rbka sprawiają że są mocniejsi.
I mam nadzieję że z Wyscana zrobią porządny łuk dla bohaterów a nie jakaś pomyłka dla druidów z poisonami S1.
I mam nadzieję że z Wyscana zrobią porządny łuk dla bohaterów a nie jakaś pomyłka dla druidów z poisonami S1.