Total War: Warhammer potwierdzony

Moderator: Zaklinacz Kostek

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pitagoras
Falubaz
Posty: 1443
Lokalizacja: Okolice Warszawy

Re: Total War: Warhammer potwierdzony

Post autor: Pitagoras »

Norsca się rozkręca przy trzecim poziomie oddania, któremuś z bogów :D i są fajne wybory potem. Jeśli chodzi o wolny początek, to zebrałem co chciałem z Norsci, ale nawet maksując wszystko pod kasę, to nie da się trzech armii utrzymać samą Norscą. Czy łatwo... w końcu gramy Wulfrikiem/Throggiem, reszta to pomniejsze plemiona, tak jak mówiłem potem pojawia się prawdziwy chaos. Grając zastanawiałem, się gdzie się podział Archaon, ale okazało się, że to od nas zależy kiedy się pojawi. Plus jednostki są naprawdę ciekawe moim zdaniem (nie mam dużej wiedzy o Norsce jeśli chodzi o lore w bitewniaku).
Obrazek

Awatar użytkownika
Artein
Masakrator
Posty: 2284

Post autor: Artein »

Trochę grałem Throggiem. Pierwsze plemię sprawiło mi delikatne problemy bo się zabunkrowali w stolicy prowincji i nie dało się ich ruszyć, do tego na start mieli smoka. Później wpadł do mnie szef Vargów i też sprawił trochę problemów, musiałem rozegrać bitwę drugi raz, miał mamuta, dwa rydwany i sam też był na rydwanie. Moja piechota słabo sobie z tym radziła a trolli miałem tylko dwa oddziały, z którymi zaczynałem. Jak go pokonałem to nagłe przyłączyłem do siebie większość Norsci. Został Wulfrik i jakieś dwa czy trzy śmieciowe plemiona. Trza to ogarnąć a potem ruszyć na Erengard. Jest fajnie.

A i jeśli ktoś nie widział, mapa dwójeczki:
https://cdn.creative-assembly.com/total ... fulres.jpg
Ostatnio zmieniony 18 sie 2017, o 15:50 przez Artein, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6354

Post autor: Naviedzony »

Teraz zamiast pracować będę oglądał tę piękną mapę... :shock:

Swoją drogą, wyczuwam DLC z Tomb Kingami mocno.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3167
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Mam tak samo :-) wygląda na to, że lizardmeni będą mieli pełne ręce roboty z odbudową imperium.

Edit: ciekawe czy Mazdamundi będzie miał możliwość użyć trzęsienia ziemi przeciwko wrogim miastom i armiom.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5907
Lokalizacja: Cobra Kai

Post autor: Manfred »

Te zniszczone miasta to zapewne skaveni?

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3167
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Spodziewam się, że na mapie będzie miasto Quetza, to zrujnowane w czasie utworzenia się klanu Pestilence. Jestem bardzo ciekawy jak rozwiążą mechanikę Underempire skavenów.

A reszta miast - lizardmeński armybook zawsze opisywał, że część miast została zrujnowana i opuszczona, część zdesekrowana i skażona zarazą, a część - jest w trakcie odbudowy. To daje duże pole do popisu twórcom.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Błażej
Kretozord
Posty: 1507
Lokalizacja: Gdynia, BWT

Post autor: Błażej »

Jeśli dobrze pamiętam, to na którymś ze streamów mówili, iż w zrujnowanych miastach ma zostać wprowadzona jakaś mechanika poszukiwania skarbów.
Będzie można znaleźć jakieś ciekawe skarby jak również wpaść w zasadzkę.

Myślę, iż lada dzień ujawnią skavenów... bo ile można ściemniać, że szczur w trailerze to jedynie zwykły szczur ;p

Błażej
Kretozord
Posty: 1507
Lokalizacja: Gdynia, BWT

Post autor: Błażej »

A odnośnie DLC Norsca, to jakoś nie mam weny na granie. Zjednoczyłem wszystkie klany, spaliłem kilka miast w Kislevie i wkradła się nuda... jednak to cały czas ta sama mapa kampanii i czy się ją podbija od góry czy od dołu to nie wiele zmienia :(

Awatar użytkownika
Artein
Masakrator
Posty: 2284

Post autor: Artein »

Ten trailer nie istnieje:
https://www.youtube.com/watch?v=k8EQ1KNkpmw

A co do mapy to dwie duże ruiny to prawdopodobnie lokacje startowe Skavenów. Jak spojrzycie na legendę ruin to dwie pierwsze lokacje mają akurat ilość "?" żeby wpasować się w Clan Mors i Clan Pestilens. No i warto wspomnieć, że główne frakcje nie nazywają już się tak jak całe frakcje, i tak Malekith dowodzi frakcją Naggarond (a nie Dark Elves) a Tyrion Lothern (a nie High Elves). Jakby komuś się chciało, to może spróbować rozszyfrować kolejne klany skaveńskie, z zaznaczeniem, że po dwóch startowych następne są ułożone alfabetycznie. No i oczywiście to nie muszą być znane nam klany, może być coś stworzone przez CA na potrzeby gry.

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Doomwheel, abominacja, dzwonek, no normalnie 7 edycja w całej swojej glorii i "chwale" :P .

Ale ilość detali jest przepiękna. Nawet dali dzwonek bijący równo 13 razy :mrgreen: .
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

Queek headtaker!!! :D
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3167
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Coś wiadomo czy skaveni będą w podstawowej paczce?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

Są jedną z 4 startowych ras dwójki.
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
Artein
Masakrator
Posty: 2284

Post autor: Artein »


Awatar użytkownika
Gokish
Księciunio
Posty: 8646
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Gokish »

Ale dzwonek robi na trailerku dzyń dzyń dzyń :D
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW :D
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych

Awatar użytkownika
Kuros
Falubaz
Posty: 1470
Lokalizacja: białobrzegi/grójec/radom

Post autor: Kuros »

Zajebisty trajler!
szkoda że nie lubie gryzoni :)

Franklin
Wałkarz
Posty: 95
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Franklin »

Hej, ja mam pytanie trochę z innej beczki, moze ktoś podpowie. Mianowicie, nie mam pojęcia jak podczas bitwy przesuwać armię
w całości żeby oddziały zachowały ustawienie :oops: . Jak zaznaczam całość to się rozłażą do jednej linii, więc muszę każdemu oddziałowi wydawać osobno polecenie ruchu przy większych armiach robi się niesamowity pieprznik i bitwa niemiłosiernie
się wydłuża. W sterowaniu nic na ten temat nie ma w necie też nic nie znalazłem. Zgaduję, że było w którejś z wcześniejszych serii od total war i stąd wszyscy wiedzą. W opisie sterowania jest tylko grupowanie jednostek (domyślnie G), ale to nie rozwiązuje problemu.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3167
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Alt +ppm. Jak dodasz ctrl do tego, będziesz w danym miejscu rotować armią w przybranym ustawieniu.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Franklin
Wałkarz
Posty: 95
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Franklin »

Dzięki wielkie Myth, dokładnie o to mi chodziło.

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

Zaznaczone jednostki/grupy możesz też przesuwać robiąc drag&drop z wciśniętym shiftem, jeśli dobrze pamiętam (do tego dochodzą inne kombinacje klawiszy do rotowania itd).
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

ODPOWIEDZ