Ano, całkiem fajny, też jakiś czas temu oglądałem.Stan pisze:Jeszcze Shot Caller oglądałem, mi się podobał, jak ktoś lubi więzienne klimaty to chyba warto.
Temat filmowy
Moderatorzy: Heretic, Grolshek, Albo_Albo
Re: Temat filmowy
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"
Valerian
Sensowny film ładnie wygląda można obejrzeć
Sensowny film ładnie wygląda można obejrzeć
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
Jestes pierwsza osoba, ktora pisze ze Valeriana mozna zobaczyc. Wszyscy moi znajomi wielki pocisk. No, ale ty lubisz flasha...
Ziemko pisze:Jestes pierwsza osoba, ktora pisze ze Valeriana mozna zobaczyc. Wszyscy moi znajomi wielki pocisk. No, ale ty lubisz flasha...
Ale co tam jest do ciśnięcia? Chujowa Cara? Przecież to już przy obsadzie było widać. Fabularnie jest przeniesiony jeden komiks. Od strony wizualnej wyglada to naprawdę dobrze więc można spokojnie obejrzeć. Za dużo się pojawiło filmów które mogą z Valerianem konkurować. Albo mają popularniejsze nazwiska (Nolan oraz Pajączek który jest średni ale to Pająk)
a od Flasha się odpindol dwa pierwsze sezony były spoko. Teraz już dramat jest.
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
Problemem Gokisha jest to, ze uwielbia Raya Palmera, a nie Flasha ; /
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Kolejny odszedł. Billy z "Predatora" - Sonny Landham... 76 lat.
Obejrzałem jakiś czas temu "Babę Jagę" (kolejne cudowne, polskie tłumaczenie) - kiepskie to było... Niedawno też "The Circle", równie słabe, choć Hanks wypadł nieźle. No i "Przełęcz ocalonych" - ze wszystkich ostatnio obejrzanych, ten był najlepszy, głównie z uwagi na historię głównego bohatera.
Obejrzałem jakiś czas temu "Babę Jagę" (kolejne cudowne, polskie tłumaczenie) - kiepskie to było... Niedawno też "The Circle", równie słabe, choć Hanks wypadł nieźle. No i "Przełęcz ocalonych" - ze wszystkich ostatnio obejrzanych, ten był najlepszy, głównie z uwagi na historię głównego bohatera.
Zaczęłam oglądać netflixowego "Death Note", zdzierżyłam 10 min - przecież to jakiś żart, jak można z tak dobrej historii, wręcz podanej na tacy zrobić taki koszmarek >_< Mam nadzieję, że ekranizacja "Wiedźmina wyjdzie im lepiej niż to... coś.
...But I, being poor, have only my dreams;
I have spread my dreams under your feet;
Tread softly because you tread on my dreams.
I have spread my dreams under your feet;
Tread softly because you tread on my dreams.
Corunn pisze:Zaczęłam oglądać netflixowego "Death Note", zdzierżyłam 10 min - przecież to jakiś żart, jak można z tak dobrej historii, wręcz podanej na tacy zrobić taki koszmarek >_< Mam nadzieję, że ekranizacja "Wiedźmina wyjdzie im lepiej niż to... coś.
Juhuu czyli dobrze czułem nie tykać tego kijem.
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
Ja obejrzałem do końca, nie był to najlepszy film, jaki widziałem ;D Kumpel mi powiedział, że gdybym widział anime to byłoby jeszcze gorzej, więc się cieszę Mega drewniane aktorstwo. Szczególnie irytujący był ten czarny 'detektyw'. Domyślam się, że wieloma scenami chcieli przenieść sceny z anime 1:1, ale słabo to wyszło.
Z innych rzeczy to trafiłem też na All eyez on me, historia tupaca, nawet ujdzie do obiadu, ale też max to średnia półka, dużo lepiej w podobnej tematyce zrealizowany był Straight Outta Compton.
Ostatnia pozycja - Hitmans Bodyguard. Fajne, zabawne kino akcji, polecam. Deadpool/Reynolds doskonale pasował do roli, drugo/trzecioplanowa Salma Hayek też dobrze wyszła
Z innych rzeczy to trafiłem też na All eyez on me, historia tupaca, nawet ujdzie do obiadu, ale też max to średnia półka, dużo lepiej w podobnej tematyce zrealizowany był Straight Outta Compton.
Ostatnia pozycja - Hitmans Bodyguard. Fajne, zabawne kino akcji, polecam. Deadpool/Reynolds doskonale pasował do roli, drugo/trzecioplanowa Salma Hayek też dobrze wyszła
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6355
Kolejne potwierdzenie, żeby aktorskiego "Death Note" nie ruszać. Dzięki!
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6355
Aż się bałem spojrzeć. Ale ok, dobra, mi wystarczy, że widziałem anime.
"Mumia". Postać Ahmanet wizualnie świetna. A, Crowe jako Dr Jekyll/Mr Hyde też znośny.
Poza tym bieda.
"Shot Caller". To nawet niezłe było, przyjemnie się oglądało i klimat zachowany, jak należało.
Poza tym bieda.
"Shot Caller". To nawet niezłe było, przyjemnie się oglądało i klimat zachowany, jak należało.
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6355
Byłem zobaczyć Valeriana. Jaka tragedia. Wszem i wobec ogłaszam, że Valerian otrzymuje ode mnie nagrodę im. "Interstellar" za najbardziej żenujący i nie pasujący do fabuły monolog o miłości.
Poza tym można łatwo dojść do tego jaki to film i jacy aktorzy, jeśli najlepszą postacią jest Rihanna.
Poza tym można łatwo dojść do tego jaki to film i jacy aktorzy, jeśli najlepszą postacią jest Rihanna.
Mob City (mini serial) bardzo polecam, wielka szkoda ze nie będzie kontynuacji pewnie
Life (kopia obcego) średniak ale da sie oglądnąć, fajne zakończenie
Mumia porażka, kino klasy b to na wyrost (chyba daruje sobie już filmy z tomem kruzkiem)
Król Artur (ten najnowszy) - mega porażka kino klasy d
Nowy Twin Peaks - średniak staremu do pięt nie dorasta
Life (kopia obcego) średniak ale da sie oglądnąć, fajne zakończenie
Mumia porażka, kino klasy b to na wyrost (chyba daruje sobie już filmy z tomem kruzkiem)
Król Artur (ten najnowszy) - mega porażka kino klasy d
Nowy Twin Peaks - średniak staremu do pięt nie dorasta
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6355
Nie chcę Twojego kutasa.Aldean pisze:jak nei lubisz Interstellara to masz u mnie karnego kutasa, i Twoje rekomendacje maja odwrotny skutek ;]
chyba ze psychologicznie lapiesz ludzi ;]
"Valerian" jest dużo gorszy niż "Interstellar", to oczywiste, ale monolog o miłości wypada równie biednie co niesławna kwestia Anne Hathaway z tego drugiego.