[MASTER] Macki Wojny 2k17 21-22.10 - Urodziny !
Re: [MASTER] Macki Wojny 2k17 21-22.10 - Urodziny !
Dzisiaj się pojawi więcej szczegółów.
Armie nie mogą się dublować , zaraz zapiszę to w 1 poście.
Armie nie mogą się dublować , zaraz zapiszę to w 1 poście.
Nie dostałem odpowiedzi na PW więc zapytam może tutaj.
Zapis w regu jest taki:
Znaczy to tyle że dostanę 0 za WYSWIG czy liczy się jako konwersja?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Zapis w regu jest taki:
Pomijając to, że Dragon Princes i Silver Helms już nie istnieją i właściwie cięzka kawa to ciężka kawa byle by nie były takie same figsy jako różne unity na stole, używam w moich DE White Lionów jako Execów. Mają głowy od DE i są w kolorach armii.0 - rażące braki WYSIWYG na oddziałach (jakikolwiek proks w armii, oczywiście z takich jakie są dopuszczalne typu Silver Helms za Dragon Princes)
Znaczy to tyle że dostanę 0 za WYSWIG czy liczy się jako konwersja?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Nie jestem organizatorem ale najłatwiej to daj zdjęcie
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
Varred pisze:Nie dostałem odpowiedzi na PW więc zapytam może tutaj.
Zapis w regu jest taki:Pomijając to, że Dragon Princes i Silver Helms już nie istnieją i właściwie cięzka kawa to ciężka kawa byle by nie były takie same figsy jako różne unity na stole, używam w moich DE White Lionów jako Execów. Mają głowy od DE i są w kolorach armii.0 - rażące braki WYSIWYG na oddziałach (jakikolwiek proks w armii, oczywiście z takich jakie są dopuszczalne typu Silver Helms za Dragon Princes)
Znaczy to tyle że dostanę 0 za WYSWIG czy liczy się jako konwersja?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Zasady są twarde i bezlitosne . Jak na każdym Masterze.
pawlakgeo@gmail.com
Wyślij zdjęcia, daj poczwórną złotą łapówę i przejdzie ;P
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3000
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Tutaj ma Varred rację Napadzior. Nie ma jednostek Dragon Princes of Caledor, jak i Silver Helms. Są obecnie Knights of Ryma i Highborn Lancers, a modele do takich jednostek nie istnieją, więc nie ma się do czego odwołać. Sami twórcy The 9th Age odcinają się od Warhammera, więc tym bardziej bazowanie na przyzwyczajeniach uważam za błędne. Każdy model Konnego Elfa (w przypadku Kawalerii to nawet Człowiek od biedy, bo pod hełmem i tak nie widać), który posiada ciężką zbroję, tarczę i kopię, może być użyty zarówno jako jedna, jak i druga jednostka, byle nie wystawiać tych samych figsów, mając na stole obie jednostki jednocześnie. Nie gramy w grę Games Workshop, szwedzcy koledzy nie chcą mieć nic wspólnego z tą firmą, więc modele GW nie mogą być traktowane jako wyznacznik
Także ten.
Jeszcze będą poprawki po niedzielnym turnieju na pewno. Jak ktoś zobaczy coś co wygląda na exploit niech daje znać czym prędzej. Wszyscy chcemy miło grać. Korzystanie z exploita podczas turnieju grozi uznaniem go za nielegalnego (nawet jeśli zgodnie z rulebookiem czy dodatkowymi zasadami turnieju wygląda to na legalny manewr).
Obowiązują specjalne zasady składania rozpisek:
Gracze przygotowują rozpiskę złożoną z dwóch armii - jednej złożonej na 4000 pkt i drugiej na 2000 pkt (czyli podręcznikowo - Warband). Armie muszą być różne.
W rozpisce nie można powtarzać przedmiotów magicznych (jeśli w jednej armii zostanie wybrany przedmiot magiczny to nie może występować w drugiej).
Podczas gry obowiązują specyficzne zasady sojuszy:
Crown of Scorn dostaje linijkę: "If this item is taken both allied armies cannot cast spells nor use arcane items".
Deployment Type: Counterthrust nie będzie grany.
Secondary Objectives: Capture the Flags: wybiera jeden z graczy na sojusz i do 3 unitów z przeciwnego sojuszu. Secure Target: wybiera jeden z graczy z sojuszu.
Generating Spells: Sojuszniczy Wizards liczą się jakby byli z jednej armii na potrzeby generowania zaklęć.
Deployment Phase: Każda z armii wystawia oddział w swojej kolejce (naturalnie może więcej niż jeden). Czyli każdy z sojuszy wystawia przynajmniej po jednym oddziele z każdej armii chyba, że w którejś z armii zabrakło oddziałów. Wtedy wystawia się dalej ta armia która wciąż posiada wystawienia (nie musi po przynajmniej 2 oddziały na kolejkę). Wartość Undeployed Units Number sumujemy za obie armie w sojuszu.
Magic Phase: Sojuszniczy Wizards mogą dowolnie dzielić się Power Dice podczas fazy.
Characters: Postacie mogą dołączać tylko do friendly unit czyli nie do sojusznika.
Who is the Winner?: Sojusz ma łącznie 6000 punktów i na takie punkty gramy na potrzeby liczenia wyniku walki.
FAQ:
KoE: Blessing wyłącza premię za Undeployed Units Number dla całego sojuszu.
Jeszcze będą poprawki po niedzielnym turnieju na pewno. Jak ktoś zobaczy coś co wygląda na exploit niech daje znać czym prędzej. Wszyscy chcemy miło grać. Korzystanie z exploita podczas turnieju grozi uznaniem go za nielegalnego (nawet jeśli zgodnie z rulebookiem czy dodatkowymi zasadami turnieju wygląda to na legalny manewr).
Obowiązują specjalne zasady składania rozpisek:
Gracze przygotowują rozpiskę złożoną z dwóch armii - jednej złożonej na 4000 pkt i drugiej na 2000 pkt (czyli podręcznikowo - Warband). Armie muszą być różne.
W rozpisce nie można powtarzać przedmiotów magicznych (jeśli w jednej armii zostanie wybrany przedmiot magiczny to nie może występować w drugiej).
Podczas gry obowiązują specyficzne zasady sojuszy:
Crown of Scorn dostaje linijkę: "If this item is taken both allied armies cannot cast spells nor use arcane items".
Deployment Type: Counterthrust nie będzie grany.
Secondary Objectives: Capture the Flags: wybiera jeden z graczy na sojusz i do 3 unitów z przeciwnego sojuszu. Secure Target: wybiera jeden z graczy z sojuszu.
Generating Spells: Sojuszniczy Wizards liczą się jakby byli z jednej armii na potrzeby generowania zaklęć.
Deployment Phase: Każda z armii wystawia oddział w swojej kolejce (naturalnie może więcej niż jeden). Czyli każdy z sojuszy wystawia przynajmniej po jednym oddziele z każdej armii chyba, że w którejś z armii zabrakło oddziałów. Wtedy wystawia się dalej ta armia która wciąż posiada wystawienia (nie musi po przynajmniej 2 oddziały na kolejkę). Wartość Undeployed Units Number sumujemy za obie armie w sojuszu.
Magic Phase: Sojuszniczy Wizards mogą dowolnie dzielić się Power Dice podczas fazy.
Characters: Postacie mogą dołączać tylko do friendly unit czyli nie do sojusznika.
Who is the Winner?: Sojusz ma łącznie 6000 punktów i na takie punkty gramy na potrzeby liczenia wyniku walki.
FAQ:
KoE: Blessing wyłącza premię za Undeployed Units Number dla całego sojuszu.
-
- Mudżahedin
- Posty: 242
Pierwszy post:
Odpowiedzi co do działania komety sam niecierpliwie oczekuję
Nie można na siebie rzucać czarów, czyli leczenia też nie.Napadzior pisze:
Ograniczenia:
Zakaz dublowania Armii.
Sojusze nie traktują się wzajemnie jako friendly ani jako enemy - "neutralne sojusze".
Wtedy nie można na siebie rzucać czarów, nie panikują się wzajemnie sojusznicy, nie dzielą się liderkami, nie działają buff wagony (altary i inne takie). Generalnie nie ma niczego i po prostu na stole są 4 oddzielne armie przy czym współpracują w parach (sojusznik nie jest też enemy więc nie można w niego szarżować czy rzucać czarów typu hex).
Odpowiedzi co do działania komety sam niecierpliwie oczekuję
Chciałbym obwieścić , że do grona firm wspierających gry bitewne i zarazem nasz turniej dołącza firma :
http://www.kromlech.eu/
Firma Kromlech sponsoruje nagrodę dla najlepiej pomalowanej Armii !
Tak więc poprawiamy ranciki , cieniujemy i stajemy do konkursu !
Najlepiej pomalowana Armia zostanie wybrana na podstawie głosowania wszystkich uczestników.
http://www.kromlech.eu/
Firma Kromlech sponsoruje nagrodę dla najlepiej pomalowanej Armii !
Tak więc poprawiamy ranciki , cieniujemy i stajemy do konkursu !
Najlepiej pomalowana Armia zostanie wybrana na podstawie głosowania wszystkich uczestników.
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2017, o 08:20 przez Napadzior, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie no pula kostek jest chyba wspólna, a więc i dispelowanie też. Inaczej tego nie widzę.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Napadzior pisze:Chciał bym obwieścić , że do grona firm wspierających gry bitewne i zarazem nasz turniej dołącza firma :
http://www.kromlech.eu/
Firma Kromlech sponsoruje nagrodę dla najlepiej pomalowanej Armii !
Tak więc poprawiamy ranciki , cieniujemy i stajemy do konkursu !
Najlepiej pomalowana Armia zostanie wybrana na podstawie głosowania wszystkich uczestników.
Przecież wiadomo kto wygrał.... po co drukować coś co jest wydrukowane ?
Tak zupełnie serio, czy może mi ktoś z organizatorów napisać dlaczego nie można dublować armi ? Jeśli chodzi o OP to zdecydowanie OP to to nie jest . Można zrzumieć jakieś argumenty w stylu "Zawsze tak było i nie chcemy tego zmieniać" Ale z drugiej strony fajnie jest czasami wystawić rzeczy które zalegają na półce, a niewątpliwie na 6k jest taka możliwość
pozdrawiam
pozdrawiam