Armor piercing 8th ed

Daemons of Chaos

Moderator: KrzysiekW

ODPOWIEDZ
abad86
Wałkarz
Posty: 69

Armor piercing 8th ed

Post autor: abad86 »

takie pytanko do 8 ed, czy armor piercing sie dubluje? mianowicie chodzi o połączenie rezor baner z daemon of slanesh ? ta -1 do armoru czy -2 ? i źródło zasady jakby ktoś był taki miły?

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1091
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Tirit »

Tak
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

abad86
Wałkarz
Posty: 69

Post autor: abad86 »

Dzięki, ale taką prośbę mam, gdzie mogę znaleźć zasadę która o tym mówi albo taką która tego zabrania. ( mam strasznie upierdliwego kumpla który musi mieć czarno na białym :/ )

Awatar użytkownika
Bela
Falubaz
Posty: 1232

Post autor: Bela »

RB strona 66.
Unless otherwise noted, the effects of multiple special rule are comulative.
W zasadzie AP nie ma nic, że się nie kumuluje, więc dodajesz do siebie efekty.
Polskie tłumaczenie 9th Age :
9th Age PL

Tłumaczenie na zamówienie (np. AoS, Mordheim) => PW

abad86
Wałkarz
Posty: 69

Post autor: abad86 »

Super wielki dzięki :):):):):)

ODPOWIEDZ